Mijn ervaring is dat elektronica in TR juist een stuk duurder is. 100 euro voor telefoons die mensen hier nog niet gratis zouden aannemen.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Het is ook maar een tip, ik geef een voorbeeld dat de MB goedkoper is in Turkije, dus dat de iPhone er ook misschien goedkoper is.....
You dont wanna knowquote:Op zondag 16 februari 2014 22:39 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat is er gebeurd?
/voorspelbarereactie
Hoezo?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik weet weer waarom ik jaren geen MHP-fan ben geweest.
Zal wel kwaliteitswerk geworden zijn dan.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:42 schreef Crip het volgende:
Ik ben echt een baws *geeft zichzelf schouderklopje*![]()
Heb mijn schriftelijke voorbereiding af in 20 minuutjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zal wel kwaliteitswerk geworden zijn dan.Echt wel, wat denk jij dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahahaquote:Op zondag 16 februari 2014 22:43 schreef Crip het volgende:
Ik dacht dat er stond: Hollanda Turk Freemason.
Laatste keer dat je naar zoiets gingquote:Op zondag 16 februari 2014 22:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hahaha
Het ergst vond ik dat ik er best veel mensen kende en veel mensen mij kenden.
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je daar als homo heengaat, kom je gewoon als hetero terug. Feel dem testosteron.
Haaaa, awkward.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hahaha
Het ergst vond ik dat ik er best veel mensen kende en veel mensen mij kenden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |