SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:12 schreef Unlabeled het volgende:
Become a member of FOK! they said.
The Turks there are open-minded they said.Ik ben open-minded! Maar niet Turks. o:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Turks there are open-minded they said.Turken en open-minded in 1 zin gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Done.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:18 schreef xaban06 het volgende:
Welke ongelovige gaat een report inschieten, TT is niet nederlands.
The Turks there are open-minded they said.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het probleem?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Dat vind ik echt tof van jou. Een actieve moslima die haar eigen ding doet zonder dat ze andersdenkenden probeert te denigreren. Althans zo kom je over op fok.quote:
ja hoor.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Durf je dat morgen ook IRL te zeggen?
Roep dat morgen niet te hard. Ik lijk op Bin Laden met m'n baard...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:35 schreef kanovinnie het volgende:
EWAAA ZEMMEL WAZ MET JOU TALIBANSTRIJDERS REPRESENT AIGHT AIGHT
Zo spreek ik altijd turken aan.
*Turken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:35 schreef kanovinnie het volgende:
Ah dankjewel! Als men mij gewoon mijn gang laat gaan dan is het wel zo eerlijk dat iedereen die persoonlijke keuze mag maken. =)quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:35 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Dat vind ik echt tof van jou. Een actieve moslima die haar eigen ding doet zonder dat ze andersdenkenden probeert te denigreren. Althans zo kom je over op fok.
Dat moet je eerder tegen Marokkanen zeggen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:35 schreef kanovinnie het volgende:
Gezien jij ook een eckte Turk bent, ben jij dus ook niet open-minded wil je zeggen? Weten we dat ookquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:20 schreef Weissman het volgende:
Turken en open-minded in 1 zin gebruiken
Turken hebben veel te kleine pikken. Echt balen.quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Ah dankjewel! Als men mij gewoon mijn gang laat gaan dan is het wel zo eerlijk dat iedereen die persoonlijke keuze mag maken. =)
Is er een meet?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Durf je dat morgen ook IRL te zeggen?
Nee tuurlijk ben ik niet open-minded.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:43 schreef Unlabeled het volgende:
Gezien jij ook een eckte Turk bent, ben jij dus ook niet open-minded wil je zeggen? Weten we dat ook
The Turks there are open-minded they said.Is op r/ ladyboners kijken openminded?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat me even weten als je uit de kast komt. Kunnen we samen shoppen en pyjama parties houden. Heb altijd al een homovriend gewild namelijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:37 schreef Dimachaerus het volgende:
Is op r/ ladyboners kijken openminded?
Je omschrijft Weissman. Oh, wacht... Je bént Weissman.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee tuurlijk ben ik niet open-minded.![]()
Gewoon adam olacaksin, serefli namuslu enzo.
Je vrouw slaan, alleen op vrijdag bidden, vloeken tijdens voetbal kijken, en in het weekend zuipen. En tuurlijk anderen bekritiseren omdat ze anders denken en niet dezelfde levensstijl hebben.
okquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet kunnen komen is altijd vervelend. Wil je een afspraak maken bij Dr. Weissman?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet kunnen komen is altijd vervelend. Wil je een afspraak maken bij Dr. Weissman?
Nu beter?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:37 schreef Crip het volgende:
Turken op FOK! ''Waar we van kaas houdeb''
Oke dan.
Ja die relnichten hebben het aangepast, met een typo nog wel om zo de Turken in een slecht daglicht te plaatsen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:37 schreef Crip het volgende:
Turken op FOK! ''Waar we van kaas houdeb''
Oke dan.
Hhhh, anders was het niet overtuigend.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja die relnichten hebben het aangepast, met een typo nog wel om zo de Turken in een slecht daglicht te plaatsen.
Wat jij wilquote:
est7zoe''3billahquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb ik denk ik best wel ''tatta'' humor.
Ik moet je echt typ cursus arabisch geven mattie. Als je dit moest uitspreken in het echt lijk je wel iemand van de Josti band.quote:
Prima, mss zijn er ook nog dingen die ik jou kan lerenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:51 schreef Crip het volgende:
Ik moet je echt typ cursus arabisch geven mattie.
Dat kan indeed!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Prima, mss zijn er ook nog dingen die ik jou kan leren
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Prima, mss zijn er ook nog dingen die ik jou kan leren
Ik kan leren hoe je internet-gangster moet zijn van Weissman.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet eens. Wat kun je leren van hem, behalve iedereen platwalsen.
Ja, ik bedoel maar. ;') Moet je njet willen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kan leren hoe je internet-gangster moet zijn van Weissman.![]()
![]()
En hem dan al je spullen laten dragen. Awesomequote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:52 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Laat me even weten als je uit de kast komt. Kunnen we samen shoppen en pyjama parties houden. Heb altijd al een homovriend gewild namelijk.
Een Turk die het bijna is gelukt om onderscheid te maken tussen z en dhquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:53 schreef Crip het volgende:
Dit is de juiste schrijfwijze met getalen:
A3oudoubillah.
Crip is Morocon.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:53 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Een Turk die het bijna is gelukt om onderscheid te maken tussen z en dh.
O, een Moroc...quote:
MaShaAllah Naruto heeft veel ramen gegeten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:48 schreef PlayingWithFire het volgende:
[ afbeelding ]
Hard getrainde ninja's jwz.
Misschien gewoon een mooie aanduiding voor schizofreen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:37 schreef Mathemaat het volgende:
Ik ga voor Two-Spirit. Geen idee, wat dat is overigens.
Neehee, zoek eerst uit wat schizofrenie is voordat je elke keer dat woord gebruikt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Misschien gewoon een mooie aanduiding voor schizofreen.
Ik noem alles wat vreemd is schizofrenie.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neehee, zoek eerst uit wat schizofrenie is voordat je elke keer dat woord gebruikt.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik noem alles wat vreemd is schizofrenie.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:21 schreef Crip het volgende:
Serieus, ik heb echt niets te doen.
You both like old.
Stranger: hi
Stranger: u
Stranger: iam 50
You: im 17
Stranger: from
You: NEtherlands.
Stranger: like to play ?
You: This is Chris hansen from dateline NBC.
Stranger: ???
You: We are doing an episode
You: on predators
Stranger has disconnected.
Op wat voor creepy sites kom jijquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:21 schreef Crip het volgende:
Serieus, ik heb echt niets te doen.
You both like old.
Stranger: hi
Stranger: u
Stranger: iam 50
You: im 17
Stranger: from
You: NEtherlands.
Stranger: like to play ?
You: This is Chris hansen from dateline NBC.
Stranger: ???
You: We are doing an episode
You: on predators
Stranger has disconnected.
Ik verveelde me dus ging ik op omegle.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Op wat voor creepy sites kom jij
Doe je dat vaker wanneer je je verveelt?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik verveelde me dus ging ik op omegle.
Eens in de zoveel tijd als ik onwijs melig ben.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:06 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Doe je dat vaker wanneer je je verveelt?
Grappigquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd als ik onwijs melig ben.
Tuurlijk. Ik heb me sufgewinkeld daar.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:37 schreef Bortecinem het volgende:
Kun je telefoons kosteloos importeren vanuit de VS? Yani op vakantie gaan, en dan een iPhone meenemen?
Op internet lees ik allemaal andere verhalen. Blijkbaar mag je maar tot een bepaald bedrag producten invoeren.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik heb me sufgewinkeld daar.
Ga je naar de VS?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:37 schreef Bortecinem het volgende:
Kun je telefoons kosteloos importeren vanuit de VS? Yani op vakantie gaan, en dan een iPhone meenemen?
Eigenlijk moet je het kennelijk bij de douane wel aangeven voor goederen boven de 430 euro, maar waarschijnlijk ben jij er dus tussendoor geglipt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik heb me sufgewinkeld daar.
Geen idee, op de heenweg in het vliegtuig moesten we wel een formulier invullen met hoeveel waarde de goederen die we mee hadden, hadden. En hoeveel van die goederen in Amerurrrika zouden blijven etc. Op de terugweg niks in moeten vullen dus niet mijn verantwoordelijkheid.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ga je naar de VS?
[..]
Eigenlijk moet je het kennelijk bij de douane wel aangeven voor goederen boven de 430 euro, maar waarschijnlijk ben jij er dus tussendoor geglipt.
http://www.iphoneclub.nl/iphone-kopen/iphone-buitenland/
http://forum.iculture.nl/(...)rika-zit-douane.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |