quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:41 schreef TheVulture het volgende:
Hij gooide haar nog even tegen de vlakte om de stand gelijk te trekken
Die kunnen dan toch naar het buitenland om te trainenquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:41 schreef Voszje het volgende:
[..]
Nee dus. Broer en zus Epstein hadden hun eigen documentaire en wilden naar Sochi. Uit die documentaire bleek dat er niemand schaatste op hun niveau. Helaas is het ze dus niet gelukt om naar Sochi te gaan.
Bang dat ze zijn noten zou gaan kraken...quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:41 schreef TheVulture het volgende:
Hij gooide haar nog even tegen de vlakte om de stand gelijk te trekken
Volgens mij hebben ze ook in het buitenland getraind, maar ik weet eigenlijk niet zoveel over ze verder.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die kunnen dan toch naar het buitenland om te trainen
Ik wil het wel proberen, lijkt me geweldig, maar tegen de tijd dat ik dit niveau heb bereikt, ben ik 60quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die kunnen dan toch naar het buitenland om te trainen
Kun je eindelijk een axel, breek je je knieschijf door artrosequote:Op woensdag 12 februari 2014 19:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wil het wel proberen, lijkt me geweldig, maar tegen de tijd dat ik dit niveau heb bereikt, ben ik 60
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kun je eindelijk een axel, breek je je knieschijf door artrose
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kun je eindelijk een axel, breek je je knieschijf door artrose
De wondere wereld van de jurysportenquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:44 schreef TheVulture het volgende:
Toch nog 3e... hoe kun je nou met twee keer vallen nog hetzelfde scoren als iemand die wel blijft staan
Heel raar ja.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:44 schreef TheVulture het volgende:
Toch nog 3e... hoe kun je nou met twee keer vallen nog hetzelfde scoren als iemand die wel blijft staan
Ja echtquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat die lifts heel veel punten opleveren. En die waren talrijker en spectaculairder dan die van de Chinezen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:44 schreef TheVulture het volgende:
Een actieve landing, naar ik begreepquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:45 schreef PirE het volgende:
Toch nog 3e. 2e plek was ook nog haalbaar geweest met een landing.
Hun verplicht programma was beter en daarnaast krijg je ook punten voor elk deel van je programma. Als dat allemaal moeilijker is dan maak je daar veel mee goed om die val te compenseren. Zo beloon je een moeilijk programma en ook een beetje lef.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:44 schreef TheVulture het volgende:
Het is een totaalscore van verschillende onderdelen. In dit onderdeel waren ze 4e.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:46 schreef Dr.Smoke het volgende:
3de na 2 keer vallenhoe kun je deze sport nu nog serieus nemen?
De dubbele Splitquote:
Dan nog, 4de van de 16 na 2x vallen lijkt me wel erg aan de hoge kant. Maargoed, ik heb weinig verstand van deze sport dus laat ik me er maar niet te veel druk om maken...quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:47 schreef alors het volgende:
[..]
Het is een totaalscore van verschillende onderdelen. In dit onderdeel waren ze 4e.
Dat was de enige die ik kende. Op wie moet ik nu letten?quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:02 schreef TheArt het volgende:
Plushenko trekt zich terug met een rugblessure
Hoe zou Kovtun nu thuis zitten?
Nee echt? Nu een repo over hem op Ned1...quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:02 schreef TheArt het volgende:
Op de Belg zijn ze live.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:11 schreef alors het volgende:
[..]
Nee echt? Nu een repo over hem op Ned1...
Zielig voor Kovtun. Je plaats moeten afstaan aan deze bejaardequote:Op donderdag 13 februari 2014 17:02 schreef TheArt het volgende:
Plushenko heeft wel mede de gouden medaille in de Team Trophy binnengehaald, met de scores die Kovtun liet zien op het EK, en waardoor zijn plaats ook ter discussie kwam, was dat een stuk lastiger geworden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:16 schreef superniger het volgende:
[..]
Zielig voor Kovtun. Je plaats moeten afstaan aan deze bejaarde
balen voor die 18jarige knulquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:27 schreef tliciouz het volgende:
Plushenko stopt met kunstrijden hoor ik net op de BBC 2.
Ja idd, maar ik hou niet zo van dit clowneske schijtlollige stijltjequote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:03 schreef DemonRage het volgende:
"Hij roteert als een hardgekookt eitje"
Gewoon Ard Schenk weer.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:09 schreef DeLuna het volgende:
Zou toch mooi zijn, Nederlandse deelname
Ah, jammer...maar ja ik zie hem geloof ik al 12jr voorbij komen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Kunstrijder Plushenko trekt zich terug en stopt per direct
En 2cellosquote:
Zo weinig maar?quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:02 schreef superniger het volgende:
Coldplay
Daar moeten ze standaard vijf punten voor aftrekken.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:07 schreef The_Avatar het volgende:
Dit is toch geen sport? Dit moeten ze verwijderen uit het OS.
Wat Epke doet is dan ook geen sport, beetje als een malloot rondjes zwaaien rond een stokquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:07 schreef The_Avatar het volgende:
Dat geldt dan evengoed (of nog meer) voor snowboarden in de halfpipe en freestyleskiën.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:07 schreef The_Avatar het volgende:
Dat dusquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:10 schreef PirE het volgende:
[..]
Wat Epke doet is dan ook geen sport, beetje rondjes zwaaien rond een stok als een malloot.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:07 schreef The_Avatar het volgende:
+20quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:11 schreef DeLuna het volgende:
Laat die discussie toch eens en kijk gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben er vandaag eindelijk achter gekomen dat het een "toe loop" is ipv een toluk ofzo![]()
Ik vind dit echt heel wat anders, dit is echt en ubersport wat mij betreft. De ultieme combinatie van atleticiteit , souplesse, evenwicht en techniek.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:10 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat geldt dan evengoed (of nog meer) voor snowboarden in de halfpipe en freestyleskiën.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
+20Hans zijn uitspraak is niet altijd perfectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben er vandaag eindelijk achter gekomen dat het een "toe loop" is ipv een toluk ofzo.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Voor de echte leek (waaronder ik dus) is het inderdaad een bijzonder prettige commentatorquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:17 schreef Pandaplint het volgende:
Wat kan van Zetten elke sport toch toegankelijk maken![]()
Ik vind het geen geweldige sport. Maar mooi hoe Hans er over praat
Hij praat soms wat veel tijdens de kur, maar zijn uitleg erna is wel goed.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:17 schreef Pandaplint het volgende:
Daarom ook mijn toevoeging "of nog meer"quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind dit echt heel wat anders, dit is echt en ubersport wat mij betreft. De ultieme combinatie van atleticiteit , souplesse, evenwicht en techniek.
hij praat te.veel. Bij de belg en bbc doen ze.dat beter.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:17 schreef Pandaplint het volgende:
Dit is de korte kür hè, met de verplichte figuren.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:24 schreef Pandaplint het volgende:
Het is wel een enorm behouden sport. Mag best wat meer variatie in
Degene die nu aan kop staat heeft wel een wereldrecordscore geloof ik.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:24 schreef Postbus100 het volgende:
Prachtig om te zien.
Maar is er ooit in de geschiedenis een perfecte kür gereden? Want zoals deze ook, je denkt dat ie perfect is, maar hij gaat never nooit niet 100 punten krijgen.
Adblock?quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:30 schreef Postbus100 het volgende:
Shit, ik kan niet quoten of editen, maar @alors, ik zag het inderdaad net. Die kür heb ik gemist, maar is nog wel eens leuk om terug te kijken
planned / executedquote:
Nee, je adblock is het probleem. Dat mag namelijk niet op FOK!quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:34 schreef Postbus100 het volgende:
@Aguero: ja, maar dat heb ik al langer. Ik vrees dat een trage computer het voornaamste probleem is...
Vroeger (tot 2002) was het scoringssysteem heel anders. Toen kun je van een jurylid een score van maximaal 6.0 krijgen, waarbij je punten kreeg voor 2 onderdelen (ruwweg een technische score en een presentatiescore). In totaal is er 55x een 6.0 uitgedeeld op de Winterspelen en 7x een combinatie een 6.0 voor beide onderdelen door één jurylid. Maar nooit een perfecte kür met alleen maar scores van 6.0 van alle juryleden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:24 schreef Postbus100 het volgende:
Prachtig om te zien.
Maar is er ooit in de geschiedenis een perfecte kür gereden? Want zoals deze ook, je denkt dat ie perfect is, maar hij gaat never nooit niet 100 punten krijgen.
Oké, dat is dan dus ijsdansen. Heb kunstrijden een beetje leren waarderen de laatste dagen, maar dat vind ik dan (als sport) weer helemaal niks.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:56 schreef wimderon het volgende:
Dit is de beste Olympische kür ooit qua scores, die voor de presentatie alleen maar 6.0's scoorden:
hopelijk wint hij brons of zilverquote:
Als je het maar gezellig hebt gehad.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:38 schreef alors het volgende:
[..]
Oh ik zie nu pas dat dit van een playbackshow komt
Hij past beter onder de jurytafel.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:42 schreef FaroHaviva het volgende:
Hoe kan hij nu meer scoren dan die Spanjaard?
De waarde (moeilijkheid) van zijn programma was veel hoger. 68 voor de Spanjaard, 83 voor de Japanner.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:42 schreef FaroHaviva het volgende:
Hoe kan hij nu meer scoren dan die Spanjaard?
Op de sochi site kan je precies de puntentelling zien. Hij heeft ook dik -6 punten aftrek.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:44 schreef FaroHaviva het volgende:
Bij die Japanner stond bij de aftrek maar -2 punten. Dat had dan toch -6 moeten zijn?
Oh..die houd ik er even bijquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:45 schreef PirE het volgende:
[..]
Op de sochi site kan je precies de puntentelling zien. Hij heeft ook dik -6 punten aftrek.
http://www.sochi2014.com/en/figure-skating-men-free-skating
En een dubbele aksel.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sven Kramer gaat in de laatste ronde van de 10km ook een paar Rietsbergers doen.
Is dit de laatste? Dan hebben we de winnende niet eens gezienquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:46 schreef DeeBee het volgende:
En zo gaat deze finale als een nachtkaars uit...
De Sochi site geeft ook wat meer een inzicht hoe de punten zijn opgebouwdquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:45 schreef PirE het volgende:
[..]
Op de sochi site kan je precies de puntentelling zien. Hij heeft ook dik -6 punten aftrek.
http://www.sochi2014.com/en/figure-skating-men-free-skating
Maar de uitvoering van de Jap wordt ook hoger beoordeeld. Met twee vallen..quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:44 schreef PirE het volgende:
[..]
De waarde (moeilijkheid) van zijn programma was veel hoger. 68 voor de Spanjaard, 83 voor de Japanner.
Strafpuntenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
De drievoudige Lutz
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het enige wat hij had moeten doen is blijven staanquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:49 schreef PirE het volgende:
Snap niet dat Plushenko bang was voor deze heren.
Ik kan mij niet herinneren dat dit vroeger ook zo was (toen ik wat vaker IJsdansen keek). Dat zal de laatste jaren dan waarschijnlijk wel veranderd zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:47 schreef FaroHaviva het volgende:
[..]
Maar de uitvoering van de Jap wordt ook hoger beoordeeld. Met twee vallen..
Dat is geen garantie. Want ook al val je na een moeilijkere sprong, dan tellen die punten alsnog in je technische score (en soms in de uitvoering).quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het enige wat hij had moeten doen is blijven staan
Zijn er wel meer van hoor. En daar gaat iequote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Eentje die niet gay gekleed is
Precies, hoop dat de "vrouwen*" het wat beter doen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het enige wat hij had moeten doen is blijven staan
Nou meestal falen vrouwen nog veel vakerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:52 schreef PirE het volgende:
[..]
Precies, hoop dat de "vrouwen*" het wat beter doen.
*al is die russische nog een meisje.
Tellen sprongen waarna men valt dan wel mee in de technische score? Dat vind ik eerlijk gezegd ook wat vreemd. Leuk dat je in de lucht rondjes kan draaien, maar goed neerkomen is ook wel een vereiste me dunkt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinneren dat dit vroeger ook zo was (toen ik wat vaker IJsdansen keek). Dat zal de laatste jaren dan waarschijnlijk wel veranderd zijn.
Als ik het zo zie wel. Dat je dus punten krijgt voor de technische uitvoering. En dan eventueel wel aftrekpunten krijgt voor een val. Bij alle andere sporten is men dus strenger.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:53 schreef FaroHaviva het volgende:
[..]
Tellen sprongen waarna men valt dan wel mee in de technische score? Dat vind ik eerlijk gezegd ook wat vreemd. Leuk dat je in de lucht rondjes kan draaien, maar goed neerkomen is ook wel handig me dunkt.
Hoezo toch?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:53 schreef DeeBee het volgende:
Stom dat de toppers nu al geweest zijn, er gaat niemand meer aankomen lijkt mij?
Japanner werd triest gematst door de jury, hoogste score in vrije kür ging nergens over...
Ik bedoelde dus. Wanneer telt iets mee voor de technische uitvoering. Als het goed in de lucht zit? Of als men ook goed land.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ik het zo zie wel. Dat je dus punten krijgt voor de technische uitvoering. En dan eventueel wel aftrekpunten krijgt voor een val. Bij alle andere sporten is men dus strenger.
Lijkt ook wel een beetje een fokker, maar mis wel het wolvenshirtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:00 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat zie je anders nooit bij deze sport.
Toch zitten ze er niet tussen. Althans niemand (op de Spelen) die ervoor uit gekomen is.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:00 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat zie je anders nooit bij deze sport.
Op het einde trekt hij zijn jasje open en dan zie je het.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lijkt ook wel een beetje een fokker, maar mis wel het wolvenshirt
Die zou alleen nooit echt lachen tijdens het schaatsen, maar altijd zo kijkenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
FOK!kers hebben toch allemaal pleinvrees?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik moet nu aan gifjes denken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:03 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet hieraan denken bij deze muziek.
Waar ze schaatsen is toch één grote zolderkamer?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
FOK!kers hebben toch allemaal pleinvrees?
Nou het lijkt niet erg op mijn zolderkamer.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waar ze schaatsen is toch één grote zolderkamer?
Ik heb niet eens een zolderkamerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou het lijkt niet erg op mijn zolderkamer.
Ik snap de verontwaardiging wel dat iemand met 2x vallen beter scoort, maar waarom zou je een moeilijke combinatie doen als je bijvoorbeeld ineens -10 krijgt bij een val, dan speelt iedereen op safe met zijn programma. Je zal dan geen sprongen zien met een waarde van 12>, dan doet iedereen gewoon sprongetjes met een waarde van 8 om zo naar goud te grinden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:57 schreef FaroHaviva het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus. Wanneer telt iets mee voor de technische uitvoering. Als het goed in de lucht zit? Of als men ook goed land.
Ze zijn dus gewoon niet streng. Ik zou als een gek alle sprongen voor de meeste punten combineren voor een hoge technische score en dan maakt het niet uit of je blijft staan. Goede sport!![]()
Wel jammer, vind het wel super tof om te zien verder.
Subliminal messages van de EOquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:05 schreef heywoodu het volgende:
Deze ondertiteling ineens
De kerkkoren op zondagochtend
Whehe, ik zei letterlijk hetzelfde hierquote:
Ik ook niet, tenminste niet één waar ik ooit FOK!, maar ik als echte FOK!ker probeer een beetje stoer te doen dat ik ook een zolderkamer hebquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een zolderkamer
Dat snap ik. Maar als je bij de snowboard/freestyle onderdelen krijgt, is een val funest. En bij turnen wordt een techniek zelfs helemaal niet gerekend als je een fout maakt. Dus het is vooral vreemd dat de verschillen met andere jurysporten zo groot zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:05 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik snap de verontwaardiging wel dat iemand met 2x vallen beter scoort, maar waarom zou je een moeilijke combinatie doen als je bijvoorbeeld ineens -10 krijgt bij een val, dan speelt iedereen op safe met zijn programma. Je zal dan geen sprongen zien met een waarde van 12>, dan doet iedereen gewoon sprongetjes met een waarde van 8 om zo naar goud te grinden.
Als echte FOK!ker woon je nog thuis, maar daar kan ik ook al niet mee aankomenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook niet, tenminste niet één waar ik ooit FOK!, maar ik als echte FOK!ker probeer een beetje stoer te doen dat ik ook een zolderkamer heb![]()
Klopt ook. Alleen lesbische vrouwen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er zijn geen homo's in Sotsji. Heeft Poetin zelf gezegd!!!3356!
Nou, nee eigenlijk niet, ik heb een kamertje in Groningenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als echte FOK!ker woon je nog thuis, maar daar kan ik ook al niet mee aankomen![]()
Hey een oneliner
Zelfs dat station ben ik al gepasseerd, een FOK!ker onwaardigquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, nee eigenlijk niet, ik heb een kamertje in Groningen![]()
Als de eerste goed is uitgevoerd telt die wel mee, maar de tweede/derde waar bij gevallen wordt niet. En dus ook de combinatie punten niet. Want je hebt hem niet uitgevoerd, een sprong begint bij de aanloop en eindigt bij het neerkomen. En is niet alleen het gedraai in de lucht. En dan zie je misschien de eerste paar jaren vooral een sublieme uitvoer. Maar dat wordt dan de standaard en komen briljante technische hoogstandjes én uitvoer echt wel. Nu wordt er beloond naar wat je in potentie kan en niet naar wat je daadwerkelijk doet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:05 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik snap de verontwaardiging wel dat iemand met 2x vallen beter scoort, maar waarom zou je een moeilijke combinatie doen als je bijvoorbeeld ineens -10 krijgt bij een val, dan speelt iedereen op safe met zijn programma. Je zal dan geen sprongen zien met een waarde van 12>, dan doet iedereen gewoon sprongetjes met een waarde van 8 om zo naar goud te grinden.
Denk dat dat ook de reden is dat je vroeger veel minder quads zag.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar als je bij de snowboard/freestyle onderdelen krijgt, is een val funest. En bij turnen wordt een techniek zelfs helemaal niet gerekend als je een fout maakt. Dus het is vooral vreemd dat de verschillen met andere jurysporten zo groot zijn.
En wat ik kan herinneren was vroeger een valpartij echt einde oefening. Dus dat is dan wel een radicaal verschil.
Dit dusquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar als je bij de snowboard/freestyle onderdelen krijgt, is een val funest. En bij turnen wordt een techniek zelfs helemaal niet gerekend als je een fout maakt. Dus het is vooral vreemd dat de verschillen met andere jurysporten zo groot zijn.
En wat ik kan herinneren was vroeger een valpartij echt einde oefening. Dus dat is dan wel een radicaal verschil.
IJsdansen korte kür is 16 februari, ijsdansen vrije kür is 17 februari.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:04 schreef Iwanius het volgende:
Wanneer is het paren gebeuren of de vrouwen solo weer aan de beurt?
Het wordt nu herhaald op de stream, sowieso een leuke kur was datquote:Op zondag 16 februari 2014 18:44 schreef Max23 het volgende:
Russisch paar dat gewoon een stukje muziek van Caro Emerald in hun kür gebruikt
Komen zo nog wel een paar voorbij met zo'n stijltje... Billie Holiday, Frank Sinatra, Marilyn Monroe en Caro Emerald galore vandaag (of gisteren eigenlijk)quote:Op maandag 17 februari 2014 12:07 schreef Karina het volgende:
Hebben ze allemaal van die oubollige muziek? Een kur met wat vlottere muziek vind ik leuker.
Deze ook weer. Zeker 'mode' in het kunstrijden tegenwoordig.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:09 schreef alors het volgende:
[..]
Komen zo nog wel een paar voorbij met zo'n stijltje... Billie Holiday, Marilyn Monroe en Caro Emerald galore vandaag (of gisteren eigenlijk)
Ja ik ga bijna denken dat het een verplicht thema isquote:Op maandag 17 februari 2014 12:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze ook weer. Zeker 'mode' in het kunstrijden tegenwoordig.
De algehele opkomst van de braafheid in de wereld heeft ook hier toegeslagen.
Nou dat zat ik dus ook te denken. Want het valt wel heel erg op.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik ga bijna denken dat het een verplicht thema is
Kunstrijden is ook veel leuker dan ijsdansen, maarja Hans maakt het draaglijk.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:30 schreef Rockiejj het volgende:
Ik zit dit nou effe te kijken maar ik vind het nou niet heel interessant ofzo..
Krijg echt het gevoel dat er tegen kinderen die niet zo goed zijn wordt gezegd: ga dan maar ijsdansen.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:51 schreef alors het volgende:
[..]
Kunstrijden is ook veel leuker dan ijsdansen, maarja Hans maakt het draaglijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |