quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:41 schreef TheVulture het volgende:
Hij gooide haar nog even tegen de vlakte om de stand gelijk te trekken
Die kunnen dan toch naar het buitenland om te trainenquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:41 schreef Voszje het volgende:
[..]
Nee dus. Broer en zus Epstein hadden hun eigen documentaire en wilden naar Sochi. Uit die documentaire bleek dat er niemand schaatste op hun niveau. Helaas is het ze dus niet gelukt om naar Sochi te gaan.
Bang dat ze zijn noten zou gaan kraken...quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:41 schreef TheVulture het volgende:
Hij gooide haar nog even tegen de vlakte om de stand gelijk te trekken
Volgens mij hebben ze ook in het buitenland getraind, maar ik weet eigenlijk niet zoveel over ze verder.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die kunnen dan toch naar het buitenland om te trainen
Ik wil het wel proberen, lijkt me geweldig, maar tegen de tijd dat ik dit niveau heb bereikt, ben ik 60quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die kunnen dan toch naar het buitenland om te trainen
Kun je eindelijk een axel, breek je je knieschijf door artrosequote:Op woensdag 12 februari 2014 19:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wil het wel proberen, lijkt me geweldig, maar tegen de tijd dat ik dit niveau heb bereikt, ben ik 60
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kun je eindelijk een axel, breek je je knieschijf door artrose
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kun je eindelijk een axel, breek je je knieschijf door artrose
De wondere wereld van de jurysportenquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:44 schreef TheVulture het volgende:
Toch nog 3e... hoe kun je nou met twee keer vallen nog hetzelfde scoren als iemand die wel blijft staan
Heel raar ja.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:44 schreef TheVulture het volgende:
Toch nog 3e... hoe kun je nou met twee keer vallen nog hetzelfde scoren als iemand die wel blijft staan
Ja echtquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat die lifts heel veel punten opleveren. En die waren talrijker en spectaculairder dan die van de Chinezen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:44 schreef TheVulture het volgende:
Een actieve landing, naar ik begreepquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:45 schreef PirE het volgende:
Toch nog 3e. 2e plek was ook nog haalbaar geweest met een landing.
Hun verplicht programma was beter en daarnaast krijg je ook punten voor elk deel van je programma. Als dat allemaal moeilijker is dan maak je daar veel mee goed om die val te compenseren. Zo beloon je een moeilijk programma en ook een beetje lef.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:44 schreef TheVulture het volgende:
Het is een totaalscore van verschillende onderdelen. In dit onderdeel waren ze 4e.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:46 schreef Dr.Smoke het volgende:
3de na 2 keer vallenhoe kun je deze sport nu nog serieus nemen?
De dubbele Splitquote:
Dan nog, 4de van de 16 na 2x vallen lijkt me wel erg aan de hoge kant. Maargoed, ik heb weinig verstand van deze sport dus laat ik me er maar niet te veel druk om maken...quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:47 schreef alors het volgende:
[..]
Het is een totaalscore van verschillende onderdelen. In dit onderdeel waren ze 4e.
Dat was de enige die ik kende. Op wie moet ik nu letten?quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:02 schreef TheArt het volgende:
Plushenko trekt zich terug met een rugblessure
Hoe zou Kovtun nu thuis zitten?
Nee echt? Nu een repo over hem op Ned1...quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:02 schreef TheArt het volgende:
Op de Belg zijn ze live.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:11 schreef alors het volgende:
[..]
Nee echt? Nu een repo over hem op Ned1...
Zielig voor Kovtun. Je plaats moeten afstaan aan deze bejaardequote:Op donderdag 13 februari 2014 17:02 schreef TheArt het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |