Het mag volgens mij wel maar dan heb je een vrouw nodig die niet in zo'n schattig pakje past qua postuur en krijg je dus aftrek voor de creativiteitquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:32 schreef Zelva het volgende:
* Leek meldt zich met een (theoretisch) vraagje.
Zou een vrouw bijvoorbeeld ook een man mogen liften, of is dat zwaar verboden/levert geen punten op?
Poetin heeft betaaldquote:
Waren zij de pink panther?quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:35 schreef alors het volgende:
Deze waren gister (of was het eergister) ook heel goed.
quote:
Die was inderdaad echt super. Zij mogen inderdaad wel winnen.quote:
Die zal wel even in de spray tan cabine zijn opgesloten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:36 schreef TheVulture het volgende:
Ze hebben haar wel in een tosti-ijzer gelegd voor dat ze begon of niet? Jezus wat bruin
"Hij staat niet, hij ligt, ik lig"quote:
Of ze is even lekker de stad in geweest.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:37 schreef alors het volgende:
[..]
Die zal wel even in de spray tan cabine zijn opgesloten.
Daarom ook 'theoretisch'quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het mag volgens mij wel maar dan heb je een vrouw nodig die niet in zo'n schattig pakje past qua postuur en krijg je dus aftrek voor de creativiteit
Zat vast met die dinges die overal vastzitquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:37 schreef alors het volgende:
[..]
Die zal wel even in de spray tan cabine zijn opgesloten.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Of ze is even lekker de stad in geweest.
Hij geeft af.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Of ze is even lekker de stad in geweest.
quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Hij staat niet, hij ligt, ik lig"
Hij is altijd de mindere geweest.quote:
Ik denk dat hij zijn noten best wil laten kraken door haar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:39 schreef Voszje het volgende:
Wel leuk dat ze rijden op de Notenkraker, maar dat is het wel.
Ik bedenk me, een soort heren/dames-dubbel variant kan ook wel cool zijn.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:39 schreef Cee het volgende:
De Notenkraker, themalied van de dubbelrodelaars.
Nee dus. Broer en zus Epstein hadden hun eigen documentaire en wilden naar Sochi. Uit die documentaire bleek dat er niemand schaatste op hun niveau. Helaas is het ze dus niet gelukt om naar Sochi te gaan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:40 schreef TheVulture het volgende:
Maar op zich moeten er toch wel 2 Nederlanders zijn te vinden die dit ook enigszins acceptabel kunnen toch? Zeker na al die BN'ers die de boel hebben gehyped...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |