quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:07 schreef The_Avatar het volgende:
Dit is toch geen sport? Dit moeten ze verwijderen uit het OS.
Wat Epke doet is dan ook geen sport, beetje als een malloot rondjes zwaaien rond een stokquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:07 schreef The_Avatar het volgende:
Dat geldt dan evengoed (of nog meer) voor snowboarden in de halfpipe en freestyleskiën.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:07 schreef The_Avatar het volgende:
Dat dusquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:10 schreef PirE het volgende:
[..]
Wat Epke doet is dan ook geen sport, beetje rondjes zwaaien rond een stok als een malloot.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:07 schreef The_Avatar het volgende:
+20quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:11 schreef DeLuna het volgende:
Laat die discussie toch eens en kijk gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben er vandaag eindelijk achter gekomen dat het een "toe loop" is ipv een toluk ofzo![]()
Ik vind dit echt heel wat anders, dit is echt en ubersport wat mij betreft. De ultieme combinatie van atleticiteit , souplesse, evenwicht en techniek.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:10 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat geldt dan evengoed (of nog meer) voor snowboarden in de halfpipe en freestyleskiën.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
+20Hans zijn uitspraak is niet altijd perfectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben er vandaag eindelijk achter gekomen dat het een "toe loop" is ipv een toluk ofzo.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Voor de echte leek (waaronder ik dus) is het inderdaad een bijzonder prettige commentatorquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:17 schreef Pandaplint het volgende:
Wat kan van Zetten elke sport toch toegankelijk maken![]()
Ik vind het geen geweldige sport. Maar mooi hoe Hans er over praat
Hij praat soms wat veel tijdens de kur, maar zijn uitleg erna is wel goed.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:17 schreef Pandaplint het volgende:
Daarom ook mijn toevoeging "of nog meer"quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind dit echt heel wat anders, dit is echt en ubersport wat mij betreft. De ultieme combinatie van atleticiteit , souplesse, evenwicht en techniek.
hij praat te.veel. Bij de belg en bbc doen ze.dat beter.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:17 schreef Pandaplint het volgende:
Dit is de korte kür hè, met de verplichte figuren.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:24 schreef Pandaplint het volgende:
Het is wel een enorm behouden sport. Mag best wat meer variatie in
Degene die nu aan kop staat heeft wel een wereldrecordscore geloof ik.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:24 schreef Postbus100 het volgende:
Prachtig om te zien.
Maar is er ooit in de geschiedenis een perfecte kür gereden? Want zoals deze ook, je denkt dat ie perfect is, maar hij gaat never nooit niet 100 punten krijgen.
Adblock?quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:30 schreef Postbus100 het volgende:
Shit, ik kan niet quoten of editen, maar @alors, ik zag het inderdaad net. Die kür heb ik gemist, maar is nog wel eens leuk om terug te kijken
planned / executedquote:
Nee, je adblock is het probleem. Dat mag namelijk niet op FOK!quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:34 schreef Postbus100 het volgende:
@Aguero: ja, maar dat heb ik al langer. Ik vrees dat een trage computer het voornaamste probleem is...
Vroeger (tot 2002) was het scoringssysteem heel anders. Toen kun je van een jurylid een score van maximaal 6.0 krijgen, waarbij je punten kreeg voor 2 onderdelen (ruwweg een technische score en een presentatiescore). In totaal is er 55x een 6.0 uitgedeeld op de Winterspelen en 7x een combinatie een 6.0 voor beide onderdelen door één jurylid. Maar nooit een perfecte kür met alleen maar scores van 6.0 van alle juryleden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:24 schreef Postbus100 het volgende:
Prachtig om te zien.
Maar is er ooit in de geschiedenis een perfecte kür gereden? Want zoals deze ook, je denkt dat ie perfect is, maar hij gaat never nooit niet 100 punten krijgen.
Oké, dat is dan dus ijsdansen. Heb kunstrijden een beetje leren waarderen de laatste dagen, maar dat vind ik dan (als sport) weer helemaal niks.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:56 schreef wimderon het volgende:
Dit is de beste Olympische kür ooit qua scores, die voor de presentatie alleen maar 6.0's scoorden:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |