Dit is de korte kür hè, met de verplichte figuren.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:24 schreef Pandaplint het volgende:
Het is wel een enorm behouden sport. Mag best wat meer variatie in
Degene die nu aan kop staat heeft wel een wereldrecordscore geloof ik.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:24 schreef Postbus100 het volgende:
Prachtig om te zien.
Maar is er ooit in de geschiedenis een perfecte kür gereden? Want zoals deze ook, je denkt dat ie perfect is, maar hij gaat never nooit niet 100 punten krijgen.
Adblock?quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:30 schreef Postbus100 het volgende:
Shit, ik kan niet quoten of editen, maar @alors, ik zag het inderdaad net. Die kür heb ik gemist, maar is nog wel eens leuk om terug te kijken
planned / executedquote:
Nee, je adblock is het probleem. Dat mag namelijk niet op FOK!quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:34 schreef Postbus100 het volgende:
@Aguero: ja, maar dat heb ik al langer. Ik vrees dat een trage computer het voornaamste probleem is...
Vroeger (tot 2002) was het scoringssysteem heel anders. Toen kun je van een jurylid een score van maximaal 6.0 krijgen, waarbij je punten kreeg voor 2 onderdelen (ruwweg een technische score en een presentatiescore). In totaal is er 55x een 6.0 uitgedeeld op de Winterspelen en 7x een combinatie een 6.0 voor beide onderdelen door één jurylid. Maar nooit een perfecte kür met alleen maar scores van 6.0 van alle juryleden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:24 schreef Postbus100 het volgende:
Prachtig om te zien.
Maar is er ooit in de geschiedenis een perfecte kür gereden? Want zoals deze ook, je denkt dat ie perfect is, maar hij gaat never nooit niet 100 punten krijgen.
Oké, dat is dan dus ijsdansen. Heb kunstrijden een beetje leren waarderen de laatste dagen, maar dat vind ik dan (als sport) weer helemaal niks.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:56 schreef wimderon het volgende:
Dit is de beste Olympische kür ooit qua scores, die voor de presentatie alleen maar 6.0's scoorden:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |