Waar ze schaatsen is toch één grote zolderkamer?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
FOK!kers hebben toch allemaal pleinvrees?
Nou het lijkt niet erg op mijn zolderkamer.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waar ze schaatsen is toch één grote zolderkamer?
Ik heb niet eens een zolderkamerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou het lijkt niet erg op mijn zolderkamer.
Ik snap de verontwaardiging wel dat iemand met 2x vallen beter scoort, maar waarom zou je een moeilijke combinatie doen als je bijvoorbeeld ineens -10 krijgt bij een val, dan speelt iedereen op safe met zijn programma. Je zal dan geen sprongen zien met een waarde van 12>, dan doet iedereen gewoon sprongetjes met een waarde van 8 om zo naar goud te grinden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:57 schreef FaroHaviva het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus. Wanneer telt iets mee voor de technische uitvoering. Als het goed in de lucht zit? Of als men ook goed land.
Ze zijn dus gewoon niet streng. Ik zou als een gek alle sprongen voor de meeste punten combineren voor een hoge technische score en dan maakt het niet uit of je blijft staan. Goede sport!![]()
Wel jammer, vind het wel super tof om te zien verder.
Subliminal messages van de EOquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:05 schreef heywoodu het volgende:
Deze ondertiteling ineens
De kerkkoren op zondagochtend
Whehe, ik zei letterlijk hetzelfde hierquote:
Ik ook niet, tenminste niet één waar ik ooit FOK!, maar ik als echte FOK!ker probeer een beetje stoer te doen dat ik ook een zolderkamer hebquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een zolderkamer
Dat snap ik. Maar als je bij de snowboard/freestyle onderdelen krijgt, is een val funest. En bij turnen wordt een techniek zelfs helemaal niet gerekend als je een fout maakt. Dus het is vooral vreemd dat de verschillen met andere jurysporten zo groot zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:05 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik snap de verontwaardiging wel dat iemand met 2x vallen beter scoort, maar waarom zou je een moeilijke combinatie doen als je bijvoorbeeld ineens -10 krijgt bij een val, dan speelt iedereen op safe met zijn programma. Je zal dan geen sprongen zien met een waarde van 12>, dan doet iedereen gewoon sprongetjes met een waarde van 8 om zo naar goud te grinden.
Als echte FOK!ker woon je nog thuis, maar daar kan ik ook al niet mee aankomenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook niet, tenminste niet één waar ik ooit FOK!, maar ik als echte FOK!ker probeer een beetje stoer te doen dat ik ook een zolderkamer heb![]()
Klopt ook. Alleen lesbische vrouwen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er zijn geen homo's in Sotsji. Heeft Poetin zelf gezegd!!!3356!
Nou, nee eigenlijk niet, ik heb een kamertje in Groningenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als echte FOK!ker woon je nog thuis, maar daar kan ik ook al niet mee aankomen![]()
Hey een oneliner
Zelfs dat station ben ik al gepasseerd, een FOK!ker onwaardigquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, nee eigenlijk niet, ik heb een kamertje in Groningen![]()
Als de eerste goed is uitgevoerd telt die wel mee, maar de tweede/derde waar bij gevallen wordt niet. En dus ook de combinatie punten niet. Want je hebt hem niet uitgevoerd, een sprong begint bij de aanloop en eindigt bij het neerkomen. En is niet alleen het gedraai in de lucht. En dan zie je misschien de eerste paar jaren vooral een sublieme uitvoer. Maar dat wordt dan de standaard en komen briljante technische hoogstandjes én uitvoer echt wel. Nu wordt er beloond naar wat je in potentie kan en niet naar wat je daadwerkelijk doet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:05 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik snap de verontwaardiging wel dat iemand met 2x vallen beter scoort, maar waarom zou je een moeilijke combinatie doen als je bijvoorbeeld ineens -10 krijgt bij een val, dan speelt iedereen op safe met zijn programma. Je zal dan geen sprongen zien met een waarde van 12>, dan doet iedereen gewoon sprongetjes met een waarde van 8 om zo naar goud te grinden.
Denk dat dat ook de reden is dat je vroeger veel minder quads zag.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar als je bij de snowboard/freestyle onderdelen krijgt, is een val funest. En bij turnen wordt een techniek zelfs helemaal niet gerekend als je een fout maakt. Dus het is vooral vreemd dat de verschillen met andere jurysporten zo groot zijn.
En wat ik kan herinneren was vroeger een valpartij echt einde oefening. Dus dat is dan wel een radicaal verschil.
Dit dusquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar als je bij de snowboard/freestyle onderdelen krijgt, is een val funest. En bij turnen wordt een techniek zelfs helemaal niet gerekend als je een fout maakt. Dus het is vooral vreemd dat de verschillen met andere jurysporten zo groot zijn.
En wat ik kan herinneren was vroeger een valpartij echt einde oefening. Dus dat is dan wel een radicaal verschil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |