De waarde (moeilijkheid) van zijn programma was veel hoger. 68 voor de Spanjaard, 83 voor de Japanner.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:42 schreef FaroHaviva het volgende:
Hoe kan hij nu meer scoren dan die Spanjaard?
Op de sochi site kan je precies de puntentelling zien. Hij heeft ook dik -6 punten aftrek.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:44 schreef FaroHaviva het volgende:
Bij die Japanner stond bij de aftrek maar -2 punten. Dat had dan toch -6 moeten zijn?
Oh..die houd ik er even bijquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:45 schreef PirE het volgende:
[..]
Op de sochi site kan je precies de puntentelling zien. Hij heeft ook dik -6 punten aftrek.
http://www.sochi2014.com/en/figure-skating-men-free-skating
En een dubbele aksel.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sven Kramer gaat in de laatste ronde van de 10km ook een paar Rietsbergers doen.
Is dit de laatste? Dan hebben we de winnende niet eens gezienquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:46 schreef DeeBee het volgende:
En zo gaat deze finale als een nachtkaars uit...
De Sochi site geeft ook wat meer een inzicht hoe de punten zijn opgebouwdquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:45 schreef PirE het volgende:
[..]
Op de sochi site kan je precies de puntentelling zien. Hij heeft ook dik -6 punten aftrek.
http://www.sochi2014.com/en/figure-skating-men-free-skating
Maar de uitvoering van de Jap wordt ook hoger beoordeeld. Met twee vallen..quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:44 schreef PirE het volgende:
[..]
De waarde (moeilijkheid) van zijn programma was veel hoger. 68 voor de Spanjaard, 83 voor de Japanner.
Strafpuntenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
De drievoudige Lutz
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het enige wat hij had moeten doen is blijven staanquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:49 schreef PirE het volgende:
Snap niet dat Plushenko bang was voor deze heren.
Ik kan mij niet herinneren dat dit vroeger ook zo was (toen ik wat vaker IJsdansen keek). Dat zal de laatste jaren dan waarschijnlijk wel veranderd zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:47 schreef FaroHaviva het volgende:
[..]
Maar de uitvoering van de Jap wordt ook hoger beoordeeld. Met twee vallen..
Dat is geen garantie. Want ook al val je na een moeilijkere sprong, dan tellen die punten alsnog in je technische score (en soms in de uitvoering).quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het enige wat hij had moeten doen is blijven staan
Zijn er wel meer van hoor. En daar gaat iequote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Eentje die niet gay gekleed is
Precies, hoop dat de "vrouwen*" het wat beter doen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het enige wat hij had moeten doen is blijven staan
Nou meestal falen vrouwen nog veel vakerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:52 schreef PirE het volgende:
[..]
Precies, hoop dat de "vrouwen*" het wat beter doen.
*al is die russische nog een meisje.
Tellen sprongen waarna men valt dan wel mee in de technische score? Dat vind ik eerlijk gezegd ook wat vreemd. Leuk dat je in de lucht rondjes kan draaien, maar goed neerkomen is ook wel een vereiste me dunkt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinneren dat dit vroeger ook zo was (toen ik wat vaker IJsdansen keek). Dat zal de laatste jaren dan waarschijnlijk wel veranderd zijn.
Als ik het zo zie wel. Dat je dus punten krijgt voor de technische uitvoering. En dan eventueel wel aftrekpunten krijgt voor een val. Bij alle andere sporten is men dus strenger.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:53 schreef FaroHaviva het volgende:
[..]
Tellen sprongen waarna men valt dan wel mee in de technische score? Dat vind ik eerlijk gezegd ook wat vreemd. Leuk dat je in de lucht rondjes kan draaien, maar goed neerkomen is ook wel handig me dunkt.
Hoezo toch?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:53 schreef DeeBee het volgende:
Stom dat de toppers nu al geweest zijn, er gaat niemand meer aankomen lijkt mij?
Japanner werd triest gematst door de jury, hoogste score in vrije kür ging nergens over...
Ik bedoelde dus. Wanneer telt iets mee voor de technische uitvoering. Als het goed in de lucht zit? Of als men ook goed land.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ik het zo zie wel. Dat je dus punten krijgt voor de technische uitvoering. En dan eventueel wel aftrekpunten krijgt voor een val. Bij alle andere sporten is men dus strenger.
Lijkt ook wel een beetje een fokker, maar mis wel het wolvenshirtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:00 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat zie je anders nooit bij deze sport.
Toch zitten ze er niet tussen. Althans niemand (op de Spelen) die ervoor uit gekomen is.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:00 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat zie je anders nooit bij deze sport.
Op het einde trekt hij zijn jasje open en dan zie je het.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lijkt ook wel een beetje een fokker, maar mis wel het wolvenshirt
Die zou alleen nooit echt lachen tijdens het schaatsen, maar altijd zo kijkenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
FOK!kers hebben toch allemaal pleinvrees?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik moet nu aan gifjes denken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:03 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet hieraan denken bij deze muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |