Zijn er wel meer van hoor. En daar gaat iequote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Eentje die niet gay gekleed is
Precies, hoop dat de "vrouwen*" het wat beter doen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het enige wat hij had moeten doen is blijven staan
Nou meestal falen vrouwen nog veel vakerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:52 schreef PirE het volgende:
[..]
Precies, hoop dat de "vrouwen*" het wat beter doen.
*al is die russische nog een meisje.
Tellen sprongen waarna men valt dan wel mee in de technische score? Dat vind ik eerlijk gezegd ook wat vreemd. Leuk dat je in de lucht rondjes kan draaien, maar goed neerkomen is ook wel een vereiste me dunkt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinneren dat dit vroeger ook zo was (toen ik wat vaker IJsdansen keek). Dat zal de laatste jaren dan waarschijnlijk wel veranderd zijn.
Als ik het zo zie wel. Dat je dus punten krijgt voor de technische uitvoering. En dan eventueel wel aftrekpunten krijgt voor een val. Bij alle andere sporten is men dus strenger.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:53 schreef FaroHaviva het volgende:
[..]
Tellen sprongen waarna men valt dan wel mee in de technische score? Dat vind ik eerlijk gezegd ook wat vreemd. Leuk dat je in de lucht rondjes kan draaien, maar goed neerkomen is ook wel handig me dunkt.
Hoezo toch?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:53 schreef DeeBee het volgende:
Stom dat de toppers nu al geweest zijn, er gaat niemand meer aankomen lijkt mij?
Japanner werd triest gematst door de jury, hoogste score in vrije kür ging nergens over...
Ik bedoelde dus. Wanneer telt iets mee voor de technische uitvoering. Als het goed in de lucht zit? Of als men ook goed land.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ik het zo zie wel. Dat je dus punten krijgt voor de technische uitvoering. En dan eventueel wel aftrekpunten krijgt voor een val. Bij alle andere sporten is men dus strenger.
Lijkt ook wel een beetje een fokker, maar mis wel het wolvenshirtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:00 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat zie je anders nooit bij deze sport.
Toch zitten ze er niet tussen. Althans niemand (op de Spelen) die ervoor uit gekomen is.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:00 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat zie je anders nooit bij deze sport.
Op het einde trekt hij zijn jasje open en dan zie je het.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lijkt ook wel een beetje een fokker, maar mis wel het wolvenshirt
Die zou alleen nooit echt lachen tijdens het schaatsen, maar altijd zo kijkenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
FOK!kers hebben toch allemaal pleinvrees?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik moet nu aan gifjes denken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:03 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet hieraan denken bij deze muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |