Tja, niks aan toe te voegen toch?quote:
Huehue, good old times. Had voor Wiskunde B op het VWO ook een onvoldoendequote:Op woensdag 12 februari 2014 18:19 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Sta een 5,44 voor wisB en zit al een aantal maanden in het traject.
Wiskunde B is dan ook echt een dramavak. Ik overwoog farmaceutische wetenschappen totdat ik calculus zag staan in de vakkenlijst. Trauma door WisB, ben wel een scheikunde beest namelijk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Huehue, good old times. Had voor Wiskunde B op het VWO ook een onvoldoende![]()
Wiskunde op de universiteit met een 8 afgesloten en fysica met een 8.5
Ach, op de Universiteit ben je er veel meer (en fanatieker) mee bezig, waarvan akte: want op middelbare school onvoldoende voor eindexamen en op uni 8.0 voor wis B.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:34 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Wiskunde B is dan ook echt een dramavak. Ik overwoog farmaceutische wetenschappen totdat ik calculus zag staan in de vakkenlijst. Trauma door WisB, ben wel een scheikunde beest namelijk.
Chapeau, ik zie het mezelf niet na doen. Maar het schept toch een beetje hoop, misschien toch maar een lichte bèta studie?quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ach, op de Universiteit ben je er veel meer (en fanatieker) mee bezig, waarvan akte: want op middelbare school onvoldoende voor eindexamen en op uni 8.5 voor wis B.
Jawel joh, wat motivatie en oefening allemaal wel niet doetquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:42 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Chapeau, ik zie het mezelf niet na doen.
*gesmolten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:44 schreef BredeBroeder het volgende:
ZHKH toetsje was wel lache btw, op het feit dat de huid van het slachtoffer is vast gesmelt met noodverband na dan.
Over het woordje metaline heen gelezen![]()
Ja eh hallo, stress situatie en de eerste keer. Zeggen ze dat we een stukje gaan marsen zie je mensen in paniek naar je toe rennen dat het kamp is aangevallen en een stuk of 20 slachtoffers met nepwonden. 2e graads brandwond over het gezicht en arm is niet zo fijn.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:51 schreef jitzzzze het volgende:
Ja, zal je buddy vast ook lache vinden
Je rib is spontaan weer genezen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja eh hallo, stress situatie en de eerste keer. Zeggen ze dat we een stukje gaan marsen zie je mensen in paniek naar je toe rennen dat het kamp is aangevallen en een stuk of 20 slachtoffers met nepwonden. 2e graads brandwond over het gezicht en arm is niet zo fijn.
Ik kreeg kontaids van deze opmerkingquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je rib is spontaan weer genezen?
Ik heb geen rolstoel nodig hoor, kan gewoon lopenquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je rib is spontaan weer genezen?
Alleen VU.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jawel joh, wat motivatie en oefening allemaal wel niet doet
Metalline verband is eerste keus. Heb je dat niet, dan kan je als improvisatie bijvoorbeeld een stukje van de (metallic) isolatiedeken gebruiken of aluminiumfolie. Gewoon gaas gaat ALTIJD plakken, dus nooit fijn.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja eh hallo, stress situatie en de eerste keer. Zeggen ze dat we een stukje gaan marsen zie je mensen in paniek naar je toe rennen dat het kamp is aangevallen en een stuk of 20 slachtoffers met nepwonden. 2e graads brandwond over het gezicht en arm is niet zo fijn.
Kut voor jequote:Op woensdag 12 februari 2014 19:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik kreeg kontaids van deze opmerking
Vanmorgen kon je nauwelijks adem halen en was je op sterven na doodquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb geen rolstoel nodig hoor, kan gewoon lopen
Dat is normaal voor het mannelijke geslacht.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vanmorgen kon je nauwelijks adem halen en was je op sterven na dood
Ja, alleen hebben we geen alu folie, of isolatie deken. Ik las over metaline heen in de haast dus de wond is vastgeplakt toen we met z;n hoofd bezig gingen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Metalline verband is eerste keus. Heb je dat niet, dan kan je als improvisatie bijvoorbeeld een stukje van de (metallic) isolatiedeken gebruiken of aluminiumfolie. Gewoon gaas gaat ALTIJD plakken, dus nooit fijn.
Heb inmiddels 11 jaar mijn EHBO diploma en ook praktijkervaring.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat is normaal voor het mannelijke geslacht.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kut voor je
[..]
Vanmorgen kon je nauwelijks adem halen en was je op sterven na dood
En niet op bivak en moet je vp thuis blijvenquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:03 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]Ik kan alleen niet sporten of fysiek zware activiteiten doen.
Jup. Was zaterdag op een opendag en was niet onder de indruk. UU is dan weer te ver weg.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Kewhat?
Edit: oh de opleiding. VU is kut.
Ik moet niet verplicht thuis blijven, ik mag niet op bivak als de HA dat zegt. Bij KMarns wordt je om de kleinste dingen al naar huis gestuurd, ze willen gewoon geen mutaties, kom je bij de kazerne, word je naar de ziekenboeg gestuurd, testjes en oprotten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En niet op bivak en moet je vp thuis blijven
Is de marechaussee zo streng dan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:06 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik moet niet verplicht thuis blijven, ik mag niet op bivak als de HA dat zegt. Bij KMarns wordt je om de kleinste dingen al naar huis gestuurd, ze willen gewoon geen mutaties, kom je bij de kazerne, word je naar de ziekenboeg gestuurd, testjes en oprotten.
Huh?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:07 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Is de marechaussee zo streng dan?
Nee, klonk beter in mijn hoofd...
welke stad woon je?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:06 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Jup. Was zaterdag op een opendag en was niet onder de indruk. UU is dan weer te ver weg.
First world problems.
Ik moest voordat ik (in het derde jaar pas) op kamers ging ook elke dag 2.25 uur reizen. Boeie, raak je aan gewend + het is gratis.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:14 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Het altijd picturesque Hoofddorp
*pittoreskequote:Op woensdag 12 februari 2014 20:14 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
De neuk man, dat woord heb ik nog nooit in m'n leven voorbij zien komenquote:
Dit is dan wel weerquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Die tatta taal is wahed easy a neef. Wollah ik maak geen fa2's a saghbi.
Lang genoeg in Damsco zuid naar school gaan dan leer je 't vanzelfquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:32 schreef Ponjaard het volgende:
Sorry heur, auto correct staat op Engels.
[..]
Dit is dan wel weer
Hebben we hier een andere Hoofddorper, of iemand met google?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:20 schreef Rave_NL het volgende:
Met de 230 naar schiphol, vanuit daar de sneltrein.
En zo snel mogelijk op kamers.
Ik zal er over nadenken. Echter, de decentrale selectie is 24 mei, 2 dagen na de eindexamens en het vereist toch wel minimaal een week aan voorbereiding. Kan de VU echt zo slecht zijn? Goed de sfeer wel ja...quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik moest voordat ik (in het derde jaar pas) op kamers ging ook elke dag 2.25 uur reizen. Boeie, raak je aan gewend + het is gratis.
Waar ik naar school ging leerde ik de schurft taal der schurft talen: Papiaments.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Lang genoeg in Damsco zuid naar school gaan dan leer je 't vanzelf
quote:Amerikaans leger ontwikkelt Transformer-voertuig en Iron Man-pak
Het Amerikaanse leger werkt aan Transformer-achtige legervoertuigen en een Iron Man-pak.
Foto: DARPA
Dat is woensdag duidelijk geworden.
De Defense Advanced Research Projects Agency (DARPA), een onderdeel van het Amerikaanse ministerie van Defensie, heeft dinsdag voor het eerst afbeeldingen laten zien van een Transformer-achtig legervoertuig.
Deze grondvoertuigen die tijdens missies gebruikt kunnen worden, worden uitgerust met een eigen drone. Deze drone kan in het voertuig geplaatst worden, maar opereert ook volledig autonoom. Het apparaat is bedoeld om "afneembare modules" voor het grondvoertuig op te halen.
De ARES-drones hebben een eigen motor, brandstof en besturingssystemen. Het bijzondere voertuig wordt ontwikkeld omdat grondtroepen vaak voorraden nodig hebben of gewonde soldaten moeten afvoeren. Dat gebeurt nu met helikopters, maar die zijn er doorgaans te weinig, aldus DARPA.
De ARES-drones vliegen net zo snel als een klein vliegtuig, maar hebben minder ruimte nodig om te landen dan een helikopter. Bovendien kunnen ze bijna 1400 kilo aan lading meenemen.
Iron Man
Het Special Operations Command, ook een onderdeel van het ministerie van Defensie, maakt tegelijkertijd bekend dat het Iron Man-pak waaraan wordt gewerkt, in juni klaar is voor de eerste tests. In 2018 zou het pak in gebruik genomen kunnen worden.
Het zogeheten Tactical Assault Light Operator Suit (TALOS) moet soldaten beschermen en helpen bij bepaalde taken. Volgens de organisatie zou het de overlevingskans van soldaten verhogen.
Veel details ontbreken nog, maar het pak wordt omschreven als een krachtig exoskelet met uitgebreide bescherming voor heel het lichaam en schermen die informatie over de omgeving geven.
De vijf briljantste projecten van DARPA
Door: NU.nl/Colin van Hoek
Godverdommequote:Op woensdag 12 februari 2014 20:27 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
De neuk man, dat woord heb ik nog nooit in m'n leven voorbij zien komen![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:56 schreef ErwinRommel het volgende:
flinke pan boerenkool aan het maken nu
Met worst of ballen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:56 schreef ErwinRommel het volgende:
flinke pan boerenkool aan het maken nu
Zekerquote:
quote:
I love the smell of DU when I fire my roundsquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:22 schreef samthegreat5 het volgende:
Volgende week weer weekendje Harskamp met dit keer genoeg munitie, hell yeah.
I love the smell of gunpowder in the morning.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 08:10 schreef AchJa het volgende:
Vannacht:
https://twitter.com/eduarddvds/status/433723609304293378
niet gevonden.
Tering.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:35 schreef BredeBroeder het volgende:
De dag begint weer goed, 4.5 uur verslapen
Nogal ja, en naar school gaan heeft nu geen zin meer want als ik er ben moet ik gelijk weer terugquote:
Raar zeg....quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nogal ja, en naar school gaan heeft nu geen zin meer want als ik er ben moet ik gelijk weer terugDe mentor begint zich langzamerhand een beetje te irriteren
quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:46 schreef BredeBroeder het volgende:
Dan maar naar de stad, tschuss
Vervelend ofnietquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:35 schreef BredeBroeder het volgende:
De dag begint weer goed, 4.5 uur verslapen
Haha wat een discipline en motivatie deze morgen..quote:Eerlijk gezegd boeit 't me niet zoveel meer.
Zeg, moest jij niet naar de afdeling radiologie?quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:46 schreef BredeBroeder het volgende:
Dan maar naar de stad, tschuss
quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg, moest jij niet naar de afdeling radiologie?
De middag is vanaf 12:00 tot 18:00quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zo goed als prima, straks even röntgenfoto maken voor vermoedelijk gebroken/gekneusde rib, en ja ook langzaam wakker worden
Toemaar, meneer heeft genoeg pecuniaquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
[..]
De middag is vanaf 12:00 tot 18:00
Plenty of time om nog ff nieuwe pattas te halen
Werken hè, en geld van buitenaf is natuurlijk ook meer dan welkom.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Toemaar, meneer heeft genoeg pecunia
Ik heb geen betaald werk, en toch hark ik geld binnenquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Werken hè, en geld van buitenaf is natuurlijk ook meer dan welkom.
Mijn belasting, wat doe jequote:Op donderdag 13 februari 2014 11:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb geen betaald werk, en toch hark ik geld binnen
Ik denk toch dat ik wel wat meer belasting betaal dan jijquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Mijn belasting, wat doe je
Beterquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb geen betaald werk, en toch hark ik geld binnen
Achterzijde CS?quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Werken hè, en geld van buitenaf is natuurlijk ook meer dan welkom.
Zekerquote:
We betalen allemaal 21%quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ik wel wat meer belasting betaal dan jij
quote:
Ja, haha, je snapt wel wat ik bedoelquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt niet geheel
http://www.belastingdiens(...)tw_tarief/btw_tarief
ga eens wat lezen. Zelfs binnen de BTW zijn er verschillende percentages.quote:
joh, maar als ER een wasmachine koopt of ik zijn we allebei evenveel btw kwijtquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
ga eens wat lezen. Zelfs binnen de BTW zijn er verschillende percentages.
Niet per definitie, ik mag en kan de BTW verrekenen, dus geen BTW betalen achteraf.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
joh, maar als ER een wasmachine koopt of ik zijn we allebei evenveel btw kwijt
En ik mag dat niet?quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet per definitie, ik mag en kan de BTW verrekenen, dus geen BTW betalen achteraf.
zelfs dat is bullshit. ER kan zijn wasmachine wel eens kopen op btw vrije dagen bij een winkelketen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
joh, maar als ER een wasmachine koopt of ik zijn we allebei evenveel btw kwijt
dan trekken ze er 21% van het bedrag af, dan alsnog betaal je 21% over het resterende bedrag. Kunnen ze net goed 21% korting neerzetten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
zelfs dat is bullshit. ER kan zijn wasmachine wel eens kopen op btw vrije dagen bij een winkelketen.
Nu ja, wasmachine eigenlijk niet, maar bv een laptop printer of computer wel, idem mobieltjesquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
zelfs dat is bullshit. ER kan zijn wasmachine wel eens kopen op btw vrije dagen bij een winkelketen.
probeer niet recht te lullen wat krom is.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
dan trekken ze er 21% van het bedrag af, dan alsnog betaal je 21% over het resterende bedrag. Kunnen ze net goed 21% korting neerzetten.
Winkels zijn verplicht belasting af te geven.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
probeer niet recht te lullen wat krom is.
Winkels wel. Maar die zijn niet verplicht dat te verrekenen richting klant.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:56 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Winkels zijn verplicht belasting af te geven.
Het is wel zo, "btw-vrije acties" zijn simpelweg 21% korting, de winkel betaald net zo goed gewoon btw.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
probeer niet recht te lullen wat krom is.
zie mijn vorige post.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:57 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Het is wel zo, "btw-vrije acties" zijn simpelweg 21% korting, de winkel betaald net zo goed gewoon btw.
Je denkt toch niet dat ze dat uit eigen zak gaan betalen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Winkels wel. Maar die zijn niet verplicht dat te verrekenen richting klant.
Die ze daarna weer via de omzetbelasting terug krijgenquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:56 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Winkels zijn verplicht belasting af te geven.
Als je het goed doet wel jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die ze daarna weer via de omzetbelasting terug krijgen
zie de laatste post van ER.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ze dat uit eigen zak gaan betalen?
Video related to discussionquote:
Ik emigreer naar Zwitserlandquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
zie de laatste post van ER.
Je kunt blijven lullen wat je wil, maar niet iedereen betaald 21% BTW.
Doei.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik emigreer naar Zwitserland
Nahquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Deze toevallig?
[ afbeelding ]
Waar dient dat kijkvenstertje achter voor?quote:
Air unit?quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Waar dient dat kijkvenstertje achter voor?
Ok, en wat is het nut daarvan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Air unit?
Dat is juist waar AM om bekend staan.
Sier, net zoals nette schoenen met een spitse punt eraan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ok, en wat is het nut daarvan?
Geen nut dus.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Sier, net zoals nette schoenen met een spitse punt eraan.
Retail Nederland 135,-quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen nut dus.
En wat moge het kosten?
Kun je er ook op afdingen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Retail Nederland 135,-
Goed zoeken in de US: 80-100,-
Alles kan, of het je gaat lukken in een normale winkel betwijfel ik.quote:
Nee dank je, ik hoef geen paar schoenen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Alles kan, of het je gaat lukken in een normale winkel betwijfel ik.
Hoezo, wil je ook een paar?
Je denkt dat die verkoper er mee akkoord gaat als ik zeg dat ik er maar 120,- voor neer legquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee dank je, ik hoef geen paar schoenen.
Afdingen lukt vaker dan je denkt.
Wellicht, dat weet je niet als je het ook niet probeerd. Wellicht steek je die ¤15 in je pocket.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je denkt dat die verkoper er mee akkoord gaat als ik zeg dat ik er maar 120,- voor neer leg
Ach, ik koop sowieso geen AM's retail. Alles via eBayquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wellicht, dat weet je niet als je het ook niet probeerd. Wellicht steek je die ¤15 in je pocket.
Waarom moet je dan naar de stad om nieuwe schoenen te kopen??quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ach, ik koop sowieso geen AM's retail. Alles via eBay
Aanbiedingquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Waarom moet je dan naar de stad om nieuwe schoenen te kopen??
100,-quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En dan betaal je minder dan ¤135?
Dus betaal je minder, maar dan niet legaal?quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
100,-
Op eBay zit je meestal rond de 100,- inclusief shipping, en dan geluk hebben dat de douane je er niet uitpikt.
Dan haal je ze gwn in NL
Correctquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dus betaal je minder, maar dan niet legaal?
Nee, zolang het geen fakes zijn is er niks aan de hand, zo wel bewijs opsturen naar eBay dan krijgt de verkoper een note en jij je geld terug.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En zit daar dan nog verschil tussen?
Ik bedoel qua schoen. Welke lopen beter?quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, zolang het geen fakes zijn is er niks aan de hand, zo wel bewijs opsturen naar eBay dan krijgt de verkoper een note en jij je geld terug.
Of je nou 't model in de US haalt of NL, ze blijven allebei hetzelfde.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik bedoel qua schoen. Welke lopen beter?
Dat snap ik, maar de een kost duurder dan de ander. Dat vind ik raar.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:27 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Of je nou 't model in de US haalt of NL, ze blijven allebei hetzelfde.
Retail ligt lager in Amerika.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar de een kost duurder dan de ander. Dat vind ik raar.
Hoe komt dat prijsverschil er dan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Retail ligt lager in Amerika.
Importquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoe komt dat prijsverschil er dan?
ff een sommetje makenquote:
0,74quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ff een sommetje maken
¤135 vs $100
Dagkoers US$ is?
Duidelijk, via eBay zijn ze dus goedkoperquote:
Johquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Duidelijk, via eBay zijn ze dus goedkoper
Nou, dan heb je bij deze dus een goede reden om af te dingenquote:
Ik heb het voorrecht gehad daar meerdere malen tegen een deerne aan te kruipen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:36 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Hebben we hier een andere Hoofddorper, of iemand met google?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:14 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
/kebabskiquote:
Wat zit jij nu weer te jeremiëren? Hadden ze je schoentjes niet meer?quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat zit jij nu weer te jeremiëren? Hadden ze je schoentjes niet meer?
Hij kent dat woord niet.quote:
Dat is ctrl-c/v ipv google.quote:
Dit is nieuw voor me. iemand mee bekend?quote:Op het Gevechtstenue, het camouflage uniform, wordt op de linkermouw de Nederlandse vlag desgewenst met het embleem van een specifieke ernstinzet gevoerd,
Geheel afhankelijk van de bron.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Que??
[..]
Dit is nieuw voor me. iemand mee bekend?
Antwoord is daar ook te vindenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
van dit
http://www.garderegimentgrenadiersenjagers.nl/
MM to the rescue.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Antwoord is daar ook te vinden
ernstinzet (= in oorlog en/of op vredesmissie)
quote:
Ja, dat zal in jouw tijd wel zo'n armband geweest zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Que??
[..]
Dit is nieuw voor me. iemand mee bekend?
Ahh, dat onding zoals hier benedenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:29 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja, dat zal in jouw tijd wel zo'n armband geweest zijn.
Reactie op deze en wat andere users. De korting is iets van 16-17%.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:57 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Het is wel zo, "btw-vrije acties" zijn simpelweg 21% korting, de winkel betaald net zo goed gewoon btw.
maar het is geen 21% kortingquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
dan trekken ze er 21% van het bedrag af, dan alsnog betaal je 21% over het resterende bedrag. Kunnen ze net goed 21% korting neerzetten.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:36 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb het voorrecht gehad daar meerdere malen tegen een deerne aan te kruipen.Ik heb gelukkig nog het voorrecht om te kunnen zeggen er pas een jaar woon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tegenwoordig zijn dat die ronde badges. Daar doelen ze ook op, bijv die groene ISAF-badges.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahh, dat onding zoals hier beneden
[ afbeelding ]
Dat is me nu duidelijk geworden. Verwarring ontstond bij mij mbt het woord "ernstinzet". Als ouwe sok nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:57 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn dat die ronde badges. Daar doelen ze ook op, bijv die groene ISAF-badges.
Hoe willen ze dat doen dan? Want de velcro voor dat spul zit op de rechtermouw... De vlag zit links.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:57 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn dat die ronde badges. Daar doelen ze ook op, bijv die groene ISAF-badges.
Bij de groene pleunenpakken ook rechts. Net zoals desert.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:55 schreef Rave_NL het volgende:
Bij desert wel ja.
Ik weet niet hoe het bij groene pleunenpakken geregeld is, maar ik vond wel dit:
[ afbeelding ]
Van de week weer Meester Visser zitten kijken?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:26 schreef Rave_NL het volgende:
Dit is het kledingvoorschrift.
Hiermee zult u het moeten doen.
Rogerdodger.
ThaBoel heeft toch zo'n sexy picquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij ontbreektquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SUKKELquote:
Aanwezig.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:04 schreef Cobra4 het volgende:
GC / [Exclusieve voorvertoning] Gratis kaartjes Non-Stop!
Oh. Ik heb gewoon nog tot donderdag vrij van werkquote:
Ik moet een hobby zoeken, alles wat ik leuk vind heeft met tijd en geld te maken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oh. Ik heb gewoon nog tot donderdag vrij van werk
Jij was toch fanatiek met een camera?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik moet een hobby zoeken, alles wat ik leuk vind heeft met tijd en geld te maken.
Weinig te fotograferen momenteel, ja ik kan events opzoeken e.d. maar met dit weer is dat ook niet echt lekker.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:50 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Jij was toch fanatiek met een camera?
Wat de neuk? Wat de neuk?quote:
Nou, dat jij in een friendzone zat leek me eerder direct uit je leven gegrepen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: je realiseert je wel dat ik quote uit dat filmpje?
Had je het filmpje even moeten klikken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, dat jij in een friendzone zat leek me eerder direct uit je leven gegrepen.
Nee. Ik moet niks. Je moet poepen & plassen, verder niks.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Had je het filmpje even moeten klikken.
Je vergeet ademenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee. Ik moet niks. Je moet poepen & plassen, verder niks.
Let op je bloeddruk hequote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee. Ik moet niks. Je moet poepen & plassen, verder niks.
lekker belangrijk hoe ze spreken in je friendzonequote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Bavaria, lekker dialectje hebben ze daar.
Heb al een tijdje niet meer in een friendzone gezeten. Ik pas wel opquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
lekker belangrijk hoe ze spreken in je friendzone
Pics van je GFquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Heb al een tijdje niet meer in een friendzone gezeten. Ik pas wel op
Je rechterhand is vriendloos?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Heb al een tijdje niet meer in een friendzone gezeten. Ik pas wel op
Is die zo groot?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee dat niet, mijn rechterhand is mijn trouwe vriend (maar links doet ook soms mee hoor)
Condensator in je zak doenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:45 schreef ErwinRommel het volgende:
Zodadelijk het winkelcentrum weer eens lastigvallen met mijn aanwezigheid.
Zakkenrollers?.......jullie zijn gewaarschuwd
matchfixing, lijkt me duidelijk toch.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:08 schreef jitzzzze het volgende:
3 duizendste van een seconde; hoe bestaat het
BELCHINEZENquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
matchfixing, lijkt me duidelijk toch.
Jij hebt je daar veel te weinig in gemengd manquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:20 schreef Erasmo het volgende:
DEF / Vrouwen met gevechtsfuncties bij de infanterie.
Dit topic
Achterlijk wijf. Blijkt dat ze zo dom lijkt door mijn leeskunsten. Niet omdat ze steeds haar interesses en toekomst doelen veranderd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:20 schreef Erasmo het volgende:
Dit topic
wtf gastquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:18 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Achterlijk wijf. Blijkt dat ze zo dom lijkt door mijn leeskunsten. Niet omdat ze steeds haar interesses en toekomst doelen veranderd.
Gaat nergens meer over en ik neem het ook niet meer serieus.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:20 schreef Erasmo het volgende:
Dit topic
Paar dagen geleden op de nog te lezen lijst gezet maar het is een warboel geworden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gaat nergens meer over en ik neem het ook niet meer serieus.
Moet je ook niet doen, gewoon mij lekker mijn gang laten gaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gaat nergens meer over en ik neem het ook niet meer serieus.
Je moet het nog lezen, maar kon al conclusies trekken. Prachtig, hoe kom je aan die eigenschap, ik zou wel jou wel willen zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Paar dagen geleden op de nog te lezen lijst gezet maar het is een warboel geworden.
Alweer terug van je uitje met de stichting?
Dat ik concludeer dat het een warboel is wil niet zeggen dat ik het niet gelezen heb. Als je mijn zin goed zou begrijpend lezen zou je zien dat het een paar dagen geleden nog een serieus topic zou kunnen worden maar dat het nu volledig uit de klauwen is geëscaleerd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen, gewoon mij lekker mijn gang laten gaan.
Ik kan alles goed voor mezelf op een rijtje zetten en daar gaat het tenslotte om.
[..]
Je moet het nog lezen, maar kon al conclusies trekken. Prachtig, hoe kom je aan die eigenschap, ik zou wel jou wel willen zijn.
Yup, prima naar mijn zin gehad, kan ik wel aan wennen aan dat leven.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Paar dagen geleden op de nog te lezen lijst gezet maar het is een warboel geworden.
Alweer terug van je uitje met de stichting?
Daarom leef ik het ookquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup, prima naar mijn zin gehad, kan ik wel aan wennen aan dat leven.
Als er flink gebasht wordt op alles wat ik zeg, heeft het niet echt zin nog enigszins inhoudelijk op dingen in te gaan of heel erg duidelijk te gaan praten. Als je het topic goed leest zie je dat ik ook gewoon serieus inga op mensen die gewoon normaal reageren. Ik ben bereid alle details uit te leggen via DM, maar als ik daarna nog steeds bash opmerkingen krijg en echt domme vragen en alles moet herhalen dan ga ik niet eens meer de moeite doen om serieus te zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:24 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat ik concludeer dat het een warboel is wil niet zeggen dat ik het niet gelezen heb. Als je mijn zin goed zou begrijpend lezen zou je zien dat het een paar dagen geleden nog een serieus topic zou kunnen worden maar dat het nu volledig uit de klauwen is geëscaleerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een aantal dagen flink zwaar weer gehad, met als hoogtepunt windkracht 12... (67 knopen wind gemeten).quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:26 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Daarom leef ik het ook
Zit nu al een paar weken in Zeebrugge maar daar hebben ze geen blauwe hap, #Firstworldnavyproblems
Gingen we nou nog trouwen of niet?quote:
vanaf 1500 uur aan het Grottenbier en Guinness gezeten.quote:
Doe maar duurquote:Op zondag 16 februari 2014 00:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
vanaf 1500 uur aan het Grottenbier en Guinness gezeten.
Ik ga zo maar eens kijken wat er nog in mijn portemonnee zit.quote:
'quote:Op zondag 16 februari 2014 00:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens kijken wat er nog in mijn portemonnee zit.![]()
Lam niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
'
Spendin' money like there's no tomorrow, ben je al lam dan?
euhm... 5 Grottenbier, een glas liefmans, een Thais biertje, een irish coffee en 4 pints Guinness geloof ik.quote:
Lekkah hoor. Saaie zaterdagnacht voor mij vandaagquote:Op zondag 16 februari 2014 00:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
euhm... 5 Grottenbier, een glas liefmans, een Thais biertje, een irish coffee en 4 pints Guinness geloof ik.
was zeker lekker.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Lekkah hoor. Saaie zaterdagnacht voor mij vandaag
Niemand wilt en meisje zit ook thuisquote:Op zondag 16 februari 2014 00:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
was zeker lekker.
Niet wezen stappen?
Pfff, de dag maakt toch niks uit.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Niemand wilt en meisje zit ook thuis![]()
Morgen betere dagen, het is immers vakantie, maar wie gaat nou stappen op zondag
In sommige steden is de donderdag veel gezelliger hoor.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
In principe niet, maar zaterdag is toch wel het gezelligste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |