/kebabskiquote:
Wat zit jij nu weer te jeremiėren? Hadden ze je schoentjes niet meer?quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat zit jij nu weer te jeremiėren? Hadden ze je schoentjes niet meer?
Hij kent dat woord niet.quote:
Dat is ctrl-c/v ipv google.quote:
Dit is nieuw voor me. iemand mee bekend?quote:Op het Gevechtstenue, het camouflage uniform, wordt op de linkermouw de Nederlandse vlag desgewenst met het embleem van een specifieke ernstinzet gevoerd,
Geheel afhankelijk van de bron.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Que??
[..]
Dit is nieuw voor me. iemand mee bekend?
Antwoord is daar ook te vindenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
van dit
http://www.garderegimentgrenadiersenjagers.nl/
MM to the rescue.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Antwoord is daar ook te vinden
ernstinzet (= in oorlog en/of op vredesmissie)
quote:
Ja, dat zal in jouw tijd wel zo'n armband geweest zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Que??
[..]
Dit is nieuw voor me. iemand mee bekend?
Ahh, dat onding zoals hier benedenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:29 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja, dat zal in jouw tijd wel zo'n armband geweest zijn.
Reactie op deze en wat andere users. De korting is iets van 16-17%.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:57 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Het is wel zo, "btw-vrije acties" zijn simpelweg 21% korting, de winkel betaald net zo goed gewoon btw.
maar het is geen 21% kortingquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
dan trekken ze er 21% van het bedrag af, dan alsnog betaal je 21% over het resterende bedrag. Kunnen ze net goed 21% korting neerzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |