Ik heb geen betaald werk, en toch hark ik geld binnenquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Werken hè, en geld van buitenaf is natuurlijk ook meer dan welkom.
Mijn belasting, wat doe jequote:Op donderdag 13 februari 2014 11:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb geen betaald werk, en toch hark ik geld binnen
Ik denk toch dat ik wel wat meer belasting betaal dan jijquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Mijn belasting, wat doe je
Beterquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb geen betaald werk, en toch hark ik geld binnen
Achterzijde CS?quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Werken hè, en geld van buitenaf is natuurlijk ook meer dan welkom.
Zekerquote:
We betalen allemaal 21%quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ik wel wat meer belasting betaal dan jij
quote:
Ja, haha, je snapt wel wat ik bedoelquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt niet geheel
http://www.belastingdiens(...)tw_tarief/btw_tarief
ga eens wat lezen. Zelfs binnen de BTW zijn er verschillende percentages.quote:
joh, maar als ER een wasmachine koopt of ik zijn we allebei evenveel btw kwijtquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
ga eens wat lezen. Zelfs binnen de BTW zijn er verschillende percentages.
Niet per definitie, ik mag en kan de BTW verrekenen, dus geen BTW betalen achteraf.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
joh, maar als ER een wasmachine koopt of ik zijn we allebei evenveel btw kwijt
En ik mag dat niet?quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet per definitie, ik mag en kan de BTW verrekenen, dus geen BTW betalen achteraf.
zelfs dat is bullshit. ER kan zijn wasmachine wel eens kopen op btw vrije dagen bij een winkelketen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
joh, maar als ER een wasmachine koopt of ik zijn we allebei evenveel btw kwijt
dan trekken ze er 21% van het bedrag af, dan alsnog betaal je 21% over het resterende bedrag. Kunnen ze net goed 21% korting neerzetten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
zelfs dat is bullshit. ER kan zijn wasmachine wel eens kopen op btw vrije dagen bij een winkelketen.
Nu ja, wasmachine eigenlijk niet, maar bv een laptop printer of computer wel, idem mobieltjesquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
zelfs dat is bullshit. ER kan zijn wasmachine wel eens kopen op btw vrije dagen bij een winkelketen.
probeer niet recht te lullen wat krom is.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
dan trekken ze er 21% van het bedrag af, dan alsnog betaal je 21% over het resterende bedrag. Kunnen ze net goed 21% korting neerzetten.
Winkels zijn verplicht belasting af te geven.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
probeer niet recht te lullen wat krom is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |