Winkels wel. Maar die zijn niet verplicht dat te verrekenen richting klant.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:56 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Winkels zijn verplicht belasting af te geven.
Het is wel zo, "btw-vrije acties" zijn simpelweg 21% korting, de winkel betaald net zo goed gewoon btw.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
probeer niet recht te lullen wat krom is.
zie mijn vorige post.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:57 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Het is wel zo, "btw-vrije acties" zijn simpelweg 21% korting, de winkel betaald net zo goed gewoon btw.
Je denkt toch niet dat ze dat uit eigen zak gaan betalen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Winkels wel. Maar die zijn niet verplicht dat te verrekenen richting klant.
Die ze daarna weer via de omzetbelasting terug krijgenquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:56 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Winkels zijn verplicht belasting af te geven.
Als je het goed doet wel jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die ze daarna weer via de omzetbelasting terug krijgen
zie de laatste post van ER.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ze dat uit eigen zak gaan betalen?
Video related to discussionquote:
Ik emigreer naar Zwitserlandquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
zie de laatste post van ER.
Je kunt blijven lullen wat je wil, maar niet iedereen betaald 21% BTW.
Doei.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik emigreer naar Zwitserland
Nahquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Deze toevallig?
[ afbeelding ]
Waar dient dat kijkvenstertje achter voor?quote:
Air unit?quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Waar dient dat kijkvenstertje achter voor?
Ok, en wat is het nut daarvan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Air unit?
Dat is juist waar AM om bekend staan.
Sier, net zoals nette schoenen met een spitse punt eraan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ok, en wat is het nut daarvan?
Geen nut dus.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Sier, net zoals nette schoenen met een spitse punt eraan.
Retail Nederland 135,-quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen nut dus.
En wat moge het kosten?
Kun je er ook op afdingen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Retail Nederland 135,-
Goed zoeken in de US: 80-100,-
Alles kan, of het je gaat lukken in een normale winkel betwijfel ik.quote:
Nee dank je, ik hoef geen paar schoenen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Alles kan, of het je gaat lukken in een normale winkel betwijfel ik.
Hoezo, wil je ook een paar?
Je denkt dat die verkoper er mee akkoord gaat als ik zeg dat ik er maar 120,- voor neer legquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee dank je, ik hoef geen paar schoenen.
Afdingen lukt vaker dan je denkt.
Wellicht, dat weet je niet als je het ook niet probeerd. Wellicht steek je die ¤15 in je pocket.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je denkt dat die verkoper er mee akkoord gaat als ik zeg dat ik er maar 120,- voor neer leg
Ach, ik koop sowieso geen AM's retail. Alles via eBayquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wellicht, dat weet je niet als je het ook niet probeerd. Wellicht steek je die ¤15 in je pocket.
Waarom moet je dan naar de stad om nieuwe schoenen te kopen??quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ach, ik koop sowieso geen AM's retail. Alles via eBay
Aanbiedingquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Waarom moet je dan naar de stad om nieuwe schoenen te kopen??
100,-quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En dan betaal je minder dan ¤135?
Dus betaal je minder, maar dan niet legaal?quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
100,-
Op eBay zit je meestal rond de 100,- inclusief shipping, en dan geluk hebben dat de douane je er niet uitpikt.
Dan haal je ze gwn in NL
Correctquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dus betaal je minder, maar dan niet legaal?
Nee, zolang het geen fakes zijn is er niks aan de hand, zo wel bewijs opsturen naar eBay dan krijgt de verkoper een note en jij je geld terug.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En zit daar dan nog verschil tussen?
Ik bedoel qua schoen. Welke lopen beter?quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, zolang het geen fakes zijn is er niks aan de hand, zo wel bewijs opsturen naar eBay dan krijgt de verkoper een note en jij je geld terug.
Of je nou 't model in de US haalt of NL, ze blijven allebei hetzelfde.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik bedoel qua schoen. Welke lopen beter?
Dat snap ik, maar de een kost duurder dan de ander. Dat vind ik raar.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:27 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Of je nou 't model in de US haalt of NL, ze blijven allebei hetzelfde.
Retail ligt lager in Amerika.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar de een kost duurder dan de ander. Dat vind ik raar.
Hoe komt dat prijsverschil er dan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Retail ligt lager in Amerika.
Importquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoe komt dat prijsverschil er dan?
ff een sommetje makenquote:
0,74quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ff een sommetje maken
¤135 vs $100
Dagkoers US$ is?
Duidelijk, via eBay zijn ze dus goedkoperquote:
Johquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Duidelijk, via eBay zijn ze dus goedkoper
Nou, dan heb je bij deze dus een goede reden om af te dingenquote:
Ik heb het voorrecht gehad daar meerdere malen tegen een deerne aan te kruipen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:36 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Hebben we hier een andere Hoofddorper, of iemand met google?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:14 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Het altijd picturesque Hoofddorp
/kebabskiquote:
Wat zit jij nu weer te jeremiëren? Hadden ze je schoentjes niet meer?quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat zit jij nu weer te jeremiëren? Hadden ze je schoentjes niet meer?
Hij kent dat woord niet.quote:
Dat is ctrl-c/v ipv google.quote:
Dit is nieuw voor me. iemand mee bekend?quote:Op het Gevechtstenue, het camouflage uniform, wordt op de linkermouw de Nederlandse vlag desgewenst met het embleem van een specifieke ernstinzet gevoerd,
Geheel afhankelijk van de bron.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Que??
[..]
Dit is nieuw voor me. iemand mee bekend?
Antwoord is daar ook te vindenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
van dit
http://www.garderegimentgrenadiersenjagers.nl/
MM to the rescue.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Antwoord is daar ook te vinden
ernstinzet (= in oorlog en/of op vredesmissie)
quote:
Ja, dat zal in jouw tijd wel zo'n armband geweest zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Que??
[..]
Dit is nieuw voor me. iemand mee bekend?
Ahh, dat onding zoals hier benedenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:29 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja, dat zal in jouw tijd wel zo'n armband geweest zijn.
Reactie op deze en wat andere users. De korting is iets van 16-17%.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:57 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Het is wel zo, "btw-vrije acties" zijn simpelweg 21% korting, de winkel betaald net zo goed gewoon btw.
maar het is geen 21% kortingquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
dan trekken ze er 21% van het bedrag af, dan alsnog betaal je 21% over het resterende bedrag. Kunnen ze net goed 21% korting neerzetten.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:36 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb het voorrecht gehad daar meerdere malen tegen een deerne aan te kruipen.Ik heb gelukkig nog het voorrecht om te kunnen zeggen er pas een jaar woon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tegenwoordig zijn dat die ronde badges. Daar doelen ze ook op, bijv die groene ISAF-badges.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahh, dat onding zoals hier beneden
[ afbeelding ]
Dat is me nu duidelijk geworden. Verwarring ontstond bij mij mbt het woord "ernstinzet". Als ouwe sok nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:57 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn dat die ronde badges. Daar doelen ze ook op, bijv die groene ISAF-badges.
Hoe willen ze dat doen dan? Want de velcro voor dat spul zit op de rechtermouw... De vlag zit links.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:57 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn dat die ronde badges. Daar doelen ze ook op, bijv die groene ISAF-badges.
Bij de groene pleunenpakken ook rechts. Net zoals desert.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:55 schreef Rave_NL het volgende:
Bij desert wel ja.
Ik weet niet hoe het bij groene pleunenpakken geregeld is, maar ik vond wel dit:
[ afbeelding ]
Van de week weer Meester Visser zitten kijken?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:26 schreef Rave_NL het volgende:
Dit is het kledingvoorschrift.
Hiermee zult u het moeten doen.
Rogerdodger.
ThaBoel heeft toch zo'n sexy picquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij ontbreektquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]