Ach, ik koop sowieso geen AM's retail. Alles via eBayquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wellicht, dat weet je niet als je het ook niet probeerd. Wellicht steek je die ¤15 in je pocket.
Waarom moet je dan naar de stad om nieuwe schoenen te kopen??quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ach, ik koop sowieso geen AM's retail. Alles via eBay
Aanbiedingquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Waarom moet je dan naar de stad om nieuwe schoenen te kopen??
100,-quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En dan betaal je minder dan ¤135?
Dus betaal je minder, maar dan niet legaal?quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
100,-
Op eBay zit je meestal rond de 100,- inclusief shipping, en dan geluk hebben dat de douane je er niet uitpikt.
Dan haal je ze gwn in NL
Correctquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dus betaal je minder, maar dan niet legaal?
Nee, zolang het geen fakes zijn is er niks aan de hand, zo wel bewijs opsturen naar eBay dan krijgt de verkoper een note en jij je geld terug.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En zit daar dan nog verschil tussen?
Ik bedoel qua schoen. Welke lopen beter?quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, zolang het geen fakes zijn is er niks aan de hand, zo wel bewijs opsturen naar eBay dan krijgt de verkoper een note en jij je geld terug.
Of je nou 't model in de US haalt of NL, ze blijven allebei hetzelfde.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik bedoel qua schoen. Welke lopen beter?
Dat snap ik, maar de een kost duurder dan de ander. Dat vind ik raar.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:27 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Of je nou 't model in de US haalt of NL, ze blijven allebei hetzelfde.
Retail ligt lager in Amerika.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar de een kost duurder dan de ander. Dat vind ik raar.
Hoe komt dat prijsverschil er dan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Retail ligt lager in Amerika.
Importquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoe komt dat prijsverschil er dan?
ff een sommetje makenquote:
0,74quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ff een sommetje maken
¤135 vs $100
Dagkoers US$ is?
Duidelijk, via eBay zijn ze dus goedkoperquote:
Johquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Duidelijk, via eBay zijn ze dus goedkoper
Nou, dan heb je bij deze dus een goede reden om af te dingenquote:
Ik heb het voorrecht gehad daar meerdere malen tegen een deerne aan te kruipen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:36 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Hebben we hier een andere Hoofddorper, of iemand met google?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:14 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Het altijd picturesque Hoofddorp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |