Moet dat niet februari zijn?quote:
Scherpquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Moet dat niet februari zijn?
Op de FP zag ik het ook staanquote:
Ik weet, heb het overal aangepast, tnx! Als dank mag je gratis naar de bios!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Op de FP zag ik het ook staan
Ik ook?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik weet, heb het overal aangepast, tnx! Als dank mag je gratis naar de bios!
Ja jij ookquote:
Gaan FOKKERS mij dan niet mishandelenquote:
Gewoon zeggen dat je Danny bent.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Gaan FOKKERS mij dan niet mishandelen
Wat fijn!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik weet, heb het overal aangepast, tnx! Als dank mag je gratis naar de bios!
Dat doe ik altijd al. Hij kan wel door voor Breuls.quote:
Wat hij zegt!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:34 schreef eQuaL het volgende:
Leuk! Maar er zijn meer steden dan Amsterdam
quote:
Zoals de vorige keer in Almere, en toen zei iedereen: "Almerequote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:34 schreef eQuaL het volgende:
eens...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:34 schreef eQuaL het volgende:
Ik had er al 1 voor je gereserveerd hoorquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop