Nou, dat jij in een friendzone zat leek me eerder direct uit je leven gegrepen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: je realiseert je wel dat ik quote uit dat filmpje?
Had je het filmpje even moeten klikken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, dat jij in een friendzone zat leek me eerder direct uit je leven gegrepen.
Nee. Ik moet niks. Je moet poepen & plassen, verder niks.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Had je het filmpje even moeten klikken.
Je vergeet ademenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee. Ik moet niks. Je moet poepen & plassen, verder niks.
Let op je bloeddruk hequote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee. Ik moet niks. Je moet poepen & plassen, verder niks.
lekker belangrijk hoe ze spreken in je friendzonequote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Bavaria, lekker dialectje hebben ze daar.
Heb al een tijdje niet meer in een friendzone gezeten. Ik pas wel opquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
lekker belangrijk hoe ze spreken in je friendzone
Pics van je GFquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Heb al een tijdje niet meer in een friendzone gezeten. Ik pas wel op
Je rechterhand is vriendloos?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Heb al een tijdje niet meer in een friendzone gezeten. Ik pas wel op
Is die zo groot?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee dat niet, mijn rechterhand is mijn trouwe vriend (maar links doet ook soms mee hoor)
Condensator in je zak doenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:45 schreef ErwinRommel het volgende:
Zodadelijk het winkelcentrum weer eens lastigvallen met mijn aanwezigheid.
Zakkenrollers?.......jullie zijn gewaarschuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |