Ik heb Denemarken echt wel gezien ondertussenquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga op mijn verjaardag naar Denemarken
Dat zag ik ja, daarom hoop ik dat je nu een beetje lief lacht op de foto.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik was toen licht aangeschoten.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor 10 euro en een kus verkoop ik de adresgegevens.
[..]
Ik was toen licht aangeschoten.
Ik ga puur voor Noma.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb Denemarken echt wel gezien ondertussen
kutland
Ik heb jou ook al een paar x gevraagd om weg te blijvenquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan jij niet eens opkankeren randdebiel.
Ik was hier eerderquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:17 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik heb jou ook al een paar x gevraagd om weg te blijvenen dat op een iets nettere manier.
Best wel erg dat ik je überhaupt een selfie stuurde.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zag ik ja, daarom hoop ik dat je nu een beetje lief lacht op de foto.
ik zie geen reden waarom hij zou moeten wegblijvenquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:17 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik heb jou ook al een paar x gevraagd om weg te blijvenen dat op een iets nettere manier.
Nee maar onze? Heeft iemand onder mijn naam gepost?quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je in het vorige topic onze conversatie over Maher teruggelezen?
vandaag komen 3 flesjes binnen, black bottle, isle of skye 8y als blends voor carnaval en verjaardag, en highland park voor op de kastquote:
hp12?quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:19 schreef Adames het volgende:
[..]
vandaag komen 3 flesjes binnen, black bottle, isle of skye 8y als blends voor carnaval en verjaardag, en highland park voor op de kast
Het was een conversatie uit juli 2013quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee maar onze? Heeft iemand onder mijn naam gepost?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Best wel erg dat ik je überhaupt een selfie stuurde.![]()
Maar ja. Soms is FOK! met bier nou eenmaal een vereiste.
oh gaan we zo spelen? Was jij niet de persoon die zei dat neymar na een seizoen al geen basisplek meer had als hij naar barca ging?quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het was een conversatie uit juli 2013![]()
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 12:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maher gaat falen dit jaar.
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 12:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, daar is hij te goed voor.
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 12:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn individuele acties leverde weinig op. Is ook niet gek als je continu met je hoofd naar beneden de drukte inloopt.
Lukt 1 keer en dan ziet het er tof uit, maar de volgende 19 keer is het gewoon balverlies.
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 12:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoofd naar beneden?
Maher keek altijd of mensen vrij stonden alleen in de laatste aanval ging hij voor eigen succes.
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 12:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat jij wil. Kijk nou maar aan het eind van het seizoen hoeveel hij je heeft opgeleverd.
DP is een echte kenner
hihi
Ik wacht nog steeds op mn Japanse doos.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:19 schreef Adames het volgende:
[..]
vandaag komen 3 flesjes binnen, black bottle, isle of skye 8y als blends voor carnaval en verjaardag, en highland park voor op de kast
12 jaquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:19 schreef Saind het volgende:
[..]
hp12?
Heb nog een bodempje van de tien staan, ook prima
Volgens mij niet. Bewijs!!!quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
oh gaan we zo spelen? Was jij niet de persoon die zei dat neymar na een seizoen al geen basisplek meer had als hij naar barca ging?
ik zit op mobiel dus je moet geduld hebben.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Bewijs!!!
Dit is mijn meest negatieve post over Neymarquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ik zit op mobiel dus je moet geduld hebben.
Ik heb gewoon meer voetbalvisie dan jij, maar dat is niet gek, anders was je niet voor PSV.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat een zeikjoch is dat toch. Ik keek altijd met veel plezier naar z'n acties in de braziliaanse competitie maar ben hem hier al wel zat.
Nee ik ook niet. Al ben ik de laatste tijd sowieso wel een stuk schaamtelozer qua privé/FOK!quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het ook niet veracht eigenlijk.
jij welquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit is mijn meest negatieve post over Neymar
[..]
Ik heb gewoon meer voetbalvisie dan jij, maar dat is niet gek, anders was je niet voor PSV.
Selfie graag. ik wil even goed fappenquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:27 schreef Littlerabbit het volgende:
http://dm.fok.nl/?filter=
Blijft een goede functie. Bedankt Karina.
[..]
Nee ik ook niet. Al ben ik de laatste tijd sowieso wel een stuk schaamtelozer qua privé/FOK!
Het kan mij echt niks meer boeien.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Selfie graag. ik wil even goed fappen
Graag gedaan. Kun je alle dm's die je van mij krijgt nogmaals bekijkenquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:27 schreef Littlerabbit het volgende:
http://dm.fok.nl/?filter=
Blijft een goede functie. Bedankt Karina.
[..]
Nee ik ook niet. Al ben ik de laatste tijd sowieso wel een stuk schaamtelozer qua privé/FOK!
Het kan mij echt niks meer boeien.
En stuur mij daar dan een pic van in mijn dmquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Selfie graag. ik wil even goed fappen
Help Jancees ik ben weer aandachtsgeilquote:
De warme trui graag.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie mogen kiezen. Een selfie van mijn warme trui of toch enkel het hoofd? Ik ga wel voor het klassieke spiegeleffect
[..]
Help Jancees ik ben weer aandachtsgeil
Zou ik je jihadistbaardfoto lekken?quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie mogen kiezen. Een selfie van mijn warme trui of toch enkel het hoofd? Ik ga wel voor het klassieke spiegeleffect
[..]
Help Jancees ik ben weer aandachtsgeil
Fappende mannen kunnen toch onmogelijk opwindend zijnquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:30 schreef Karina het volgende:
[..]
En stuur mij daar dan een pic van in mijn dm
Je kunt er misschien wel om lachenquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Fappende mannen kunnen toch onmogelijk opwindend zijn
Jezus Christusquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi JC.
En ik bedenk nu pas dat dat dezelfde initialen zijn als die van DE JC
Bij Johannes zal je vooral versteld staan van de kracht en souplesse.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt er misschien wel om lachen
Oh dus jij hebt die foto's al eens gezien?quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij Johannes zal je vooral versteld staan van de kracht en souplesse.
Nee. Die is te erg.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zou ik je jihadistbaardfoto lekken?
Nee, maar als Johannes iets doet dan doet ie het goed.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dus jij hebt die foto's al eens gezien?
Waar?quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
He ik heb een reactie op FP.
Even kijken.
Dat linkje in je 'url balk' pasten en de userid van de persoon wiens DM's je wil zien erachter zetten, voila!quote:
Oh, userid...quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat linkje in je 'url balk' pasten en de userid van de persoon wiens DM's je wil zien erachter zetten, voila!
Dus bijv:
http://dm.fok.nl/?filter=0000001
Met het userid kan je iedereen stalken. Zie hier knut op de FPquote:
De fukquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh bij het sjoelen, kwam hij meedrinken.
Succes met pvp'enquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:39 schreef Karina het volgende:
Ik ga ook effe wat anders doen, strijken
ik vond hier gisteren een strijkbout in de keukenquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:39 schreef Karina het volgende:
Ik ga ook effe wat anders doen, strijken
Zeker een keer gebruikt om op te koken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:41 schreef Saind het volgende:
[..]
ik vond hier gisteren een strijkbout in de keuken
In een studentenhuis? Om tosti's mee te bakken zekerquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:41 schreef Saind het volgende:
[..]
ik vond hier gisteren een strijkbout in de keuken
Ik denk hetquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeker een keer gebruikt om op te koken.
Ik ben bezig met aankleden om lunch/ontbijt te gaan halenquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ok even de cijfers van mijn lunch:
Broodje met 50+ mosterdkaas 4/10
Broodje met Kipkerrie salada 7/10 niks mis mee
Mie met kipsate 7/10 niks mis mee
Glas melk 8/10
Lekker hoorquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Glas melk 8/10
We hebben best een relaxte badkamerquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Luxueus hoor. Een bad gewoon.
Hoezo?quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
... ik hoop niet dat je ook een wc-tje in de badkamer hebt.
Waarom beargumenteer je je cijfers niet?quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Glas melk 8/10
Zal ik weer foto's gaan posten van onze hamburgers?quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga een keer een xxl hamburger maken met die schnitzels. Turks brood, 3 eieren erover. Groente, alles.
Ja leuk, maar hebben wij ooit eerder een premier gehad die zich in het openbaar in een spijkerbroek hulde?quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:52 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldige Koning.
Mensen die hierop gaan lopen zeiken
Lekker boeiend.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja leuk, maar hebben wij ooit eerder een premier gehad die zich in het openbaar in een spijkerbroek hulde?
Kweenie, maar wie zegt dat het vrijwillig was...quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Krijg jij al zo'n oude mannen stofwisseling dat je voor de lol salades gaat eten?
Als Stijn dit zou gebeuren smeet ie die hele rotzooi zo door de kantine.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kweenie, maar wie zegt dat het vrijwillig was...
quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Even boeiend als jouw post over Prins pils.
Is een breuk met traditie. Verder niet echt boeiend.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Maar wat maakt het uit dat hij in zijn spijkerbroekje rondloopt?
Stijn eet op dit tijdstip al avondeten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als Stijn dit zou gebeuren smeet ie die hele rotzooi zo door de kantine.
Toedeledoki.
Das waar. En dan om half 2 snachts ineens weer koffie met een stroopwafelquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stijn eet op dit tijdstip al avondeten.
Wie is dit?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik herkende hem geeneens.Drugs zijn slecht en zulks. Ik ga even de kou in.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop dat dit meisje alle medailles wint en anders geef ik haar er zelf 1.
Niet slecht maar een te kleine bovenlip voor topquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent geweldig.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dat terwijl ik het plaatje niet eens kan zien he.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet slecht maar een te kleine bovenlip voor top
Jij let op de details.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet slecht maar een te kleine bovenlip voor top
Het is noordse combinatie, noob.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik blijf mij verbazen over dat Noorse combinatieEerst met zijn allen van de hoge schans afspringen enkel om je positie op de 10km aangelegde langlaufbaan te bepalen.
Ik vind winterspelen leuker dan de zomerspelen om op de achtergrond aan het hebben.
Een Japanner gaat samen met een Duitser aan de leiding richting goudquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is noordse combinatie, noob.
He LR,quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een Japanner gaat samen met een Duitser aan de leiding richting goud
Duitser wint.
Die tractorbandquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He LR,
als je een autoband, een grotere autoband, een sportwagenband, een vrachtwagenband, een formule 1 band en een supermegagrotesuper band van een skischans laat rollen, welke springt het verst?
Japan heeft dit getest, uiteraard:
Dat hangt van de brievenbus af he.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die tractorbandDie laatste 2 Japanners ook met hun stukje schuimrubber. Nee dat gaat die band stoppen
Edit:
Als een brief om 11 februari, 2014 om 19:45 op de post wordt gedaan. Komt het dan vandaag al bij iemand binnen of morgen?
Ah. Was een kaart via Hallmark, geen idee hoe zij hun post versturen eigenlijk. Hoor/merk het vanzelf wel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat hangt van de brievenbus af he.
Maar de meeste worden voor 7 geleegd dus normaal gesproken morgen pas.
Staat toch wel op hun website dan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Was een kaart via Hallmark, geen idee hoe zij hun post versturen eigenlijk. Hoor/merk het vanzelf wel.
Lekker hoorquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:03 schreef Tarado het volgende:
Sinds jouw Japanse top 5 eet ik toch wel weer minimaal 1 keer per week soft tofu in Wadakan Kelp Tsuyu Soup Stock, lekker en enorm makkelijk
Hah geinigquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:14 schreef Tarado het volgende:
Die skiesters lukt tenminste wat de schaatsers niet lukte, zelfde tijd en beiden goud
in het Alpineskien niet kennelijk. Is ook wel lastiger in een buitensport natuurlijkquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Hah geinig
Gaat op de duizendste toch?
Ik wist niet dat je ook een Japan-liefhebber bentquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rens.ik sla je op je appel voor deze tt.
Niet? Mikey is een Pokemon-hooliganquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je ook een Japan-liefhebber bent
Mikey gaf mij een dratini met de naam Immers.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet? Mikey is een Pokemon-hooligan
Is niet te doen die mannetjes van Fok spelen dat veel te veel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gister wel IF Pellé gekocht in Fifa fut.
Baziger kan niet.quote:
Oh jaquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om zijn Pokemon artikelen alleen heb ik succesvol campagne gevoerd voor zijn 'GamesCrew van het jaar 2012' tagquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mikey gaf mij een dratini met de naam Immers.
Helaas is hij inmiddels geen game-crew meer.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om zijn Pokemon artikelen alleen heb ik succesvol campagne gevoerd voor zijn 'GamesCrew van het jaar 2012' tag
Typisch zal hem nooit kunnen evenaren.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas is hij inmiddels geen game-crew meer.
Nu hebben ze Noppie ze kregen maar subsidie voor een van ons...quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas is hij inmiddels geen game-crew meer.
Doping en steroids dus.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gaat straks schaatsen voor Nederland, rawr
Op mooi positiespel hoeven we niet te rekenen nee.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond eens kijken hoe Twente het er vanaf brengt in de knollentuin.
Arsenal-ManU ook vanavondquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond eens kijken hoe Twente het er vanaf brengt in de knollentuin.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker langehalenvoetbal wat beide clubs niet ligt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Op mooi positiespel hoeven we niet te rekenen nee.
oh wacht ik snap alquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik krijg een factuur binnen:
[..]![]()
Bij het schaatsen wordt geen doping gebruikt, alleen bij het wielrennen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over doping bij het schaatsen?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij het schaatsen wordt geen doping gebruikt, alleen bij het wielrennen.
Hoezo denk je dat? Bij dit soort 'duursporten' is die kans best reëel dat ook schaatsers doping gebruiken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Assistent Guus gok iktwitter:RvN1776 twitterde op woensdag 12-02-2014 om 12:57:00Thanks for all your support. I've got some exciting news to share with you soon. reageer retweet
Die Romme stond er stijf van, hoe het momenteel is geen idee maar de kans is toch wel heel grootquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
"De kans best reëel"quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat? Bij dit soort 'duursporten' is die kans best reëel dat ook schaatsers doping gebruiken.
Bij het schaatsen wordt nooit gecontroleerd.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
"De kans best reëel"
Vandaar dat niemand ondekt wordt bij het schaatsen en bij het wielrennen wel.
Dat zegt vrij weinig. Er zijn altijd nieuwere dopingmiddelen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
"De kans best reëel"
Vandaar dat niemand ondekt wordt bij het schaatsen en bij het wielrennen wel.
Zal toch wel maar niet zo extreem als bij het wielrennenquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij het schaatsen wordt nooit gecontroleerd.
Haha oke.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij het schaatsen wordt nooit gecontroleerd.
Ik geloof er gewoon geen reet van.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je er stellig van overtuigd bent, kan je dat best even weerleggen.
Een sport puur gebaseerd op uithoudingsvermogen waar je gouden olympische medailles kan winnen en amper gecontroleerd wordt.quote:
Dat doet Knut, zonder bronvermelding. Het is onmogelijk te bewijzen dat iets niet bestaat.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet je je mening ook niet als feit presenteren.
Ho, ik vraag jouw mening over doping en jij zegt gelijk dat schaatsen dopingvrij is en wielrennen niet. Nu probeer jij het juist om te draaien.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doet Knut, zonder bronvermelding. Het is onmogelijk te bewijzen dat iets niet bestaat.
NIet de boel om lopen draaien, kutjong.
Nogmaals; ik kan niet bewijzen dat iets niet bestaat, het is aan jou aan te tonen dat er schaatsers betrapt zijn op doping.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ho, ik vraag jouw mening over doping en jij zegt gelijk dat schaatsen dopingvrij is en wielrennen niet. Nu probeer jij het juist om te draaien.
Dat ze niet betrapt zijn, hoeft niets te zeggen. Zie bijvoorbeeld Armstrong.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nogmaals; ik kan niet bewijzen dat iets niet bestaat, het is aan jou aan te tonen dat er schaatsers betrapt zijn op doping.
Wat een onzinquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nogmaals; ik kan niet bewijzen dat iets niet bestaat, het is aan jou aan te tonen dat er schaatsers betrapt zijn op doping.
Is die nooit betrapt dan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ze niet betrapt zijn, hoeft niets te zeggen. Zie bijvoorbeeld Armstrong.
Pechsteinquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Werd toch pas echt een probleem toen hij het zelf toegaf?quote:
quote:Jim Stray-Gundersen
De voorlopig laatste onthulling werd gedaan door Jim Stray-Gundersen een voormalig lid van de medische commissie van de ISU. Hij stelde in een interview in 2013 met de NOS dat tussen 1998 en 2006 er verschillende medailles gewonnen werden op de spelen met hulp van doping. Hij noemde geen namen, maar naar zijn inschatting had zo’n tien tot vijftien procent van de schaatsers afwijkende bloedwaarden.
Dat is een wielrenner.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ze niet betrapt zijn, hoeft niets te zeggen. Zie bijvoorbeeld Armstrong.
Dat zegt dus genoeg.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Overigens zijn er over 2012 1300% meer testen afgenomen in het wielrennen dan het schaatsen.
Dat zegt enkel dat er op dit moment meer dope wordt gebruikt in het schaatsen dan in het wielrennen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een wielrenner.
[..]
Dat zegt dus genoeg.![]()
Schaatsers zijn wat dat betreft gewoon meer sportmensen.
Graag bewijs.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat zegt enkel dat er op dit moment meer dope wordt gebruikt in het schaatsen dan in het wielrennen.
Dat ook weer niet maar dat schaatsen clean is is weer een ander uiterstequote:Op woensdag 12 februari 2014 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat zegt enkel dat er op dit moment meer dope wordt gebruikt in het schaatsen dan in het wielrennen.
Nee, gewoon een kansloos argument. Omdat wielrennen een andere sport is dan schaatsen, kunnen schaatsers geen doping gebruiken? Jij denkt dat doping makkelijk te vinden is of zo?quote:
Volgens de redenatie van GGMM moeten we in het wielrennen gewoon stoppen met testen om het dopingprobleem op te lossen. Geen positieve testen meer dus geen doping. Simpel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, gewoon een kansloos argument. Omdat wielrennen een andere sport is dan schaatsen, kunnen schaatsers geen doping gebruiken? Jij denkt dat doping makkelijk te vinden is of zo?
Ik zag van de week Smeets kort bij P&W en wat hij zei dat de eerste 100 meter op de 500 al een jaar of 20 gelijk is, toch zijn ze nu een stuk sneller op de totale afstand. Dit kan je niet alleen aan de klapschaats wijten denk ik.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij denkt dat 1 keer in de 2 weken testen wel genoeg is.
Nee, ze moetenoveral testen, en dat doen ze ook.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens de redenatie van GGMM moeten we in het wielrennen gewoon stoppen met testen om het dopingprobleem op te lossen. Geen positieve testen meer dus geen doping. Simpel.
Vooral nuttig in bergetappes.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er tegenwoordig gewoon een motortje in de schaatsen zit.
Bergetappes bij het schaatsenquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vooral nuttig in bergetappes.
Lekker naief, maar dat had je op dat gebied al vaker laten blijken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ze moetenoveral testen, en dat doen ze ook.
Bij het wielrennen vinden ze alleen zo vaak dopinggevallen dat ze ook steeds extremer zijn gaan testen.
Ik snap niet wat je hier niet aan begrijpt, sorry hoor.
Tuurlijk Knut.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker naief, maar dat had je op dat gebied al vaker laten blijken.
Noordse combinatie heeft wel een bergbeklimming na het schansspringenquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bergetappes bij het schaatsen
Ik probeer niks te ontwijken, hou dit soort loze kreten gewoon lekker voor je.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je probeert het wel erg makkelijk te ontwijken zoals zovaak.
Ah de scheldwoorden worden er ook bijgesleept. Volwassen hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik probeer niks te ontwijken, hou dit soort loze kreten gewoon lekker voor je.HIj zegt dat ik naief ben, hoe kan ik daar verder inhoudelijk op reageren dan??
Debiel.
Tja, moet je die loze insinuaties achterwege laten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah de scheldwoorden worden er ook bijgesleept. Volwassen hoor.
Je past dit soort trucjes wel vaker toe. Eerst een leuk verhaaltje voeren en als het je dan allemaal te veel wordt, probeer je het te ontwijken op een variatie van Davy.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik probeer niks te ontwijken, hou dit soort loze kreten gewoon lekker voor je.HIj zegt dat ik naief ben, hoe kan ik daar verder inhoudelijk op reageren dan??
Debiel.
Aldus jij.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, moet je die loze insinuaties achterwege laten.
WAT PROBEER IK TE ONTWIJKEN DAN????quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je past dit soort trucjes wel vaker toe. Eerst een leuk verhaaltje voeren en als het je dan allemaal te veel wordt, probeer je het te ontwijken op een variatie van Davy.
intelligent zijnquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
WAT PROBEER IK TE ONTWIJKEN DAN????
Dat schaatsen heus niet zo dopingvrij is als je denkt. Daar ben je erg naïef in zoals Knut zegt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
WAT PROBEER IK TE ONTWIJKEN DAN????
...quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha.
Jammer dat ik de enige ben die inhoudelijk wat te melden heeft.
Daar heb ik gewoon een andere mening over. En dat ik dan naief ben is Knut z'n mening, daar kan ik verderniet zo veel mee.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat schaatsen heus niet zo dopingvrij is als je denkt. Daar ben je erg naïef in zoals Knut zegt.
quote:
Bedank me anders even voor de steun, voor ik me bij die puber en japanofiel voeg.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar heb ik gewoon een andere mening over. En dat ik dan naief ben is Knut z'n mening, daar kan ik verderniet zo veel mee.
Ik had liever gezien dat hij zou aantonen dat er wél doping plaatsvindt in het schaatsen, maar dat blijft vooralsnog achterwege.
Je hebt gewoon vrij doorzichtige argumenten voor die mening. Dat is heus niet erg hoor, maar kom dan niet roeptoeteren alsof jij de meest inhoudelijke persoon bent hier. Zelfgeile mensen houd ik niet zo van.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar heb ik gewoon een andere mening over. En dat ik dan naief ben is Knut z'n mening, daar kan ik verderniet zo veel mee.
Ik had liever gezien dat hij zou aantonen dat er wél doping plaatsvindt in het schaatsen, maar dat blijft vooralsnog achterwege.
Bedankt Buitendam.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Bedank me anders even voor de steun, voor ik me bij die puber en japanofiel voeg.
Draak.
Waar jij wel of niet van houdt boeit me geen kont. Als m'n argumenten "doorzichtig" zijn dan weerleg je ze maar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon vrij doorzichtige argumenten voor die mening. Dat is heus niet erg hoor, maar kom dan niet roeptoeteren alsof jij de meest inhoudelijke persoon bent hier. Zelfgeile mensen houd ik niet zo van.
Ik post hier net een recent voorbeeld van 1 van de grootste sterren in het schaatsen ooit en bovendien een nieuwsbericht dat een IOC Medische official inschat dat 10 tot 15% van de overwinningen met doping zijn behaald, maar daar reageer je niet op.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
10 tot 15% is echt stukken minder dan het wielrennen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik post hier net een recent voorbeeld van 1 van de grootste sterren in het schaatsen ooit en bovendien een nieuwsbericht dat een IOC Medische official inschat dat 10 tot 15% van de overwinningen met doping zijn behaald, maar daar reageer je niet op.
*schatting.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
10 tot 15% is echt stukken minder dan het wielrennen.
Al is het een schattig, dus echt bewijs zou ik dat niet willen noemen.
Tuurlijk, verdaai de boel maar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
*schatting.
Het ging niet over vergelijking met wielrennen, jij zegt dat er geen doping wordt gebruikt in het schaatsen.
Terwijl hij gewoon gelijk heeft.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:36 schreef GGMM het volgende:
Knut wordt helemaal belachelijk gemaakt door iedereen in z'n eigen topic.
Wees dan ook niet blind voor de inhoudelijke posts van Knut.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar jij wel of niet van houdt boeit me geen kont. Als m'n argumenten "doorzichtig" zijn dan weerleg je ze maar.![]()
Blijkbaar niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Terwijl hij gewoon gelijk heeft.
Verdraaien? Ik kom gewoon letterlijk met waar jij om vraagtquote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en dan kom je met een schatting.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Verdraaien? Ik kom gewoon letterlijk met waar jij om vraagt
[..]
Mwa, jij gedraagt je de laatste tijd toch wel regelmatig als een klootzakje.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar niet.Maar in VBL ligt het jankjank-huliehuilie-gehalte wat hoger.
En Pechstein, zeg maar de Armstrong van het vrouwenschaatsen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en dan kom je met een schatting.
Nou, bedankt hoor.
Zoveel, maar Pechstein is er 1 van.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:40 schreef Buitendam het volgende:
Is er eigenlijk ooit iemand betrapt op doping in het schaatsen?
Een schatting staat niet gelijk aan géén doping.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en dan kom je met een schatting.
Nou, bedankt hoor.
Alleen als mensen mij ook zo behandelen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Mwa, jij gedraagt je de laatste tijd toch wel regelmatig als een klootzakje.
No offence.
Ik ken die hele vent niet, maar het zal wel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En Pechstein, zeg maar de Armstrong van het vrouwenschaatsen.
Het geldt ook niet als bewijs voor wél doping.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een schatting staat niet gelijk aan géén doping.
Nou neequote:Op woensdag 12 februari 2014 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha.
Jammer dat ik de enige ben die inhoudelijk wat te melden heeft.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ken die hele vent niet, maar het zal wel.
Het bevestigt gewoon dat doping niet zo schoon is als jij denkt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het geldt ook niet als bewijs voor wél doping.
En het nu afschuiven op trollenquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:43 schreef GGMM het volgende:
Oke, genoeg getrollt.
Om alsnog antwoord te geven op je vraag; ik vind het niet kunnen, maar nu iedereen om me heen weer helemaal in de ban is van het schaatsen op de OC kan ik het toch niet laten even te kijken
Duhquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En het nu afschuiven op trollen
Ik heb ooit een parel van een topic gemaakt over hoe ik een Japanofiel moest versierrn dat meisje kwam toen later zelf ook op Fok! dat was best hilarisch.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Bedank me anders even voor de steun, voor ik me bij die puber en japanofiel voeg.
Draak.
Nooit meer wat geworden dus?quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb ooit een parel van een topic gemaakt over hoe ik een Japanofiel moest versierrn dat meisje kwam toen later zelf ook op Fok! dat was best hilarisch.
Ja, zo dom ben jij.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
DuhDacht je echt dat ik geloofde dat het in de schaats-sport niet gebeurt?
Erg kansloos hoor. Dit zeg je altijd na afloop van een discussie dat je aan het trollen was, ''maar ik bedoelde het echt niet zo :S''. Probeer gewoon eens eerlijk te zijn en altijd objectief. Of is dat soms moeilijk voor je.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
DuhDacht je echt dat ik geloofde dat het in de schaats-sport niet gebeurt?
Nee, zó dom ben ik nou ook weer niet. Ik verveel me gewoon op m'n werk.quote:
waardeloze opleidingquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb vandaag fotografie gehad op school.
Bij de kleedkamers van de dames?quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb vandaag fotografie gehad op school.
Vind je het nog wel leuk?quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. De ene leraar is nog achterlijker dan de ander.
Uit mijn klas is daar niet veel boeiends te zien.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Bij de kleedkamers van de dames?
Erg ongeloofwaardig van je.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, zó dom ben ik nou ook weer niet. Ik verveel me gewoon op m'n werk.
En ik vind het zo grappig hoe Stijn zich gedraagt als hij geen gelijk krijgt
Serieus manquote:
Dit zeg je echt altijd, maar het zal wel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieus manik snap toch ook heus wel dat wielrennen niet de enige sport is waar doping wordt gebruikt. denk eens na man.
Dat je daar intrapte![]()
Prima joh, wat jij wil. Jammer dat je niet gewoon durft toe te geven dat ik je flink in de maling heb genomen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit zeg je echt altijd, maar het zal wel.
Jammer dat jij nooit eerlijk kan zijn in discussies en ons dan wil laten geloven dat je niet serieus was.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima joh, wat jij wil. Jammer dat je niet gewoon durft toe te geven dat ik je flink in de maling heb genomen.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stijn, we wachten hem op met een honkbalknuppel. Ik heb zn adres.
Oke Stijn, ik ga hier verder niet op in. Dan geloof je het niet; mij een rotzorg.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat jij nooit eerlijk kan zijn in discussies en ons dan wil laten geloven dat je niet serieus was.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik blijf al tijden op 215 notes staan.
Tevens al een jaar banvrij
Kop deze opmerking maar binnen dan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wacht nog op mijn eerste ban. Ik ben echt ontzettend lief.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:57 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik mag dan wel baardgroei hebben, dat betekent heus niet dat ik minder vrouw ben hoor
Van binnen, waar het telt
Nu komt dat mens hierheenquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Kop deze opmerking maar binnen dan.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |