Op mooi positiespel hoeven we niet te rekenen nee.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond eens kijken hoe Twente het er vanaf brengt in de knollentuin.
Arsenal-ManU ook vanavondquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond eens kijken hoe Twente het er vanaf brengt in de knollentuin.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop dat dit meisje alle medailles wint en anders geef ik haar er zelf 1.
Lekker langehalenvoetbal wat beide clubs niet ligt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Op mooi positiespel hoeven we niet te rekenen nee.
oh wacht ik snap alquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik krijg een factuur binnen:
[..]![]()
Bij het schaatsen wordt geen doping gebruikt, alleen bij het wielrennen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over doping bij het schaatsen?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij het schaatsen wordt geen doping gebruikt, alleen bij het wielrennen.
Hoezo denk je dat? Bij dit soort 'duursporten' is die kans best reëel dat ook schaatsers doping gebruiken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Assistent Guus gok iktwitter:RvN1776 twitterde op woensdag 12-02-2014 om 12:57:00Thanks for all your support. I've got some exciting news to share with you soon. reageer retweet
Die Romme stond er stijf van, hoe het momenteel is geen idee maar de kans is toch wel heel grootquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
"De kans best reëel"quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat? Bij dit soort 'duursporten' is die kans best reëel dat ook schaatsers doping gebruiken.
Bij het schaatsen wordt nooit gecontroleerd.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
"De kans best reëel"
Vandaar dat niemand ondekt wordt bij het schaatsen en bij het wielrennen wel.
Dat zegt vrij weinig. Er zijn altijd nieuwere dopingmiddelen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
"De kans best reëel"
Vandaar dat niemand ondekt wordt bij het schaatsen en bij het wielrennen wel.
Zal toch wel maar niet zo extreem als bij het wielrennenquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij het schaatsen wordt nooit gecontroleerd.
Haha oke.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij het schaatsen wordt nooit gecontroleerd.
Ik geloof er gewoon geen reet van.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je er stellig van overtuigd bent, kan je dat best even weerleggen.
Een sport puur gebaseerd op uithoudingsvermogen waar je gouden olympische medailles kan winnen en amper gecontroleerd wordt.quote:
Dat doet Knut, zonder bronvermelding. Het is onmogelijk te bewijzen dat iets niet bestaat.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet je je mening ook niet als feit presenteren.
Ho, ik vraag jouw mening over doping en jij zegt gelijk dat schaatsen dopingvrij is en wielrennen niet. Nu probeer jij het juist om te draaien.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doet Knut, zonder bronvermelding. Het is onmogelijk te bewijzen dat iets niet bestaat.
NIet de boel om lopen draaien, kutjong.
Nogmaals; ik kan niet bewijzen dat iets niet bestaat, het is aan jou aan te tonen dat er schaatsers betrapt zijn op doping.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ho, ik vraag jouw mening over doping en jij zegt gelijk dat schaatsen dopingvrij is en wielrennen niet. Nu probeer jij het juist om te draaien.
Dat ze niet betrapt zijn, hoeft niets te zeggen. Zie bijvoorbeeld Armstrong.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nogmaals; ik kan niet bewijzen dat iets niet bestaat, het is aan jou aan te tonen dat er schaatsers betrapt zijn op doping.
Wat een onzinquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nogmaals; ik kan niet bewijzen dat iets niet bestaat, het is aan jou aan te tonen dat er schaatsers betrapt zijn op doping.
Is die nooit betrapt dan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ze niet betrapt zijn, hoeft niets te zeggen. Zie bijvoorbeeld Armstrong.
Pechsteinquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Werd toch pas echt een probleem toen hij het zelf toegaf?quote:
quote:Jim Stray-Gundersen
De voorlopig laatste onthulling werd gedaan door Jim Stray-Gundersen een voormalig lid van de medische commissie van de ISU. Hij stelde in een interview in 2013 met de NOS dat tussen 1998 en 2006 er verschillende medailles gewonnen werden op de spelen met hulp van doping. Hij noemde geen namen, maar naar zijn inschatting had zo’n tien tot vijftien procent van de schaatsers afwijkende bloedwaarden.
Dat is een wielrenner.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ze niet betrapt zijn, hoeft niets te zeggen. Zie bijvoorbeeld Armstrong.
Dat zegt dus genoeg.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Overigens zijn er over 2012 1300% meer testen afgenomen in het wielrennen dan het schaatsen.
Dat zegt enkel dat er op dit moment meer dope wordt gebruikt in het schaatsen dan in het wielrennen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een wielrenner.
[..]
Dat zegt dus genoeg.![]()
Schaatsers zijn wat dat betreft gewoon meer sportmensen.
Graag bewijs.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat zegt enkel dat er op dit moment meer dope wordt gebruikt in het schaatsen dan in het wielrennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |