Als Stijn dit zou gebeuren smeet ie die hele rotzooi zo door de kantine.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kweenie, maar wie zegt dat het vrijwillig was...
quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Even boeiend als jouw post over Prins pils.
Is een breuk met traditie. Verder niet echt boeiend.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Maar wat maakt het uit dat hij in zijn spijkerbroekje rondloopt?
Stijn eet op dit tijdstip al avondeten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als Stijn dit zou gebeuren smeet ie die hele rotzooi zo door de kantine.
Toedeledoki.
Das waar. En dan om half 2 snachts ineens weer koffie met een stroopwafelquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stijn eet op dit tijdstip al avondeten.
Wie is dit?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik herkende hem geeneens.Drugs zijn slecht en zulks. Ik ga even de kou in.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop dat dit meisje alle medailles wint en anders geef ik haar er zelf 1.
Niet slecht maar een te kleine bovenlip voor topquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop dat dit meisje alle medailles wint en anders geef ik haar er zelf 1.
Je bent geweldig.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dat terwijl ik het plaatje niet eens kan zien he.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet slecht maar een te kleine bovenlip voor top
Jij let op de details.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet slecht maar een te kleine bovenlip voor top
Het is noordse combinatie, noob.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik blijf mij verbazen over dat Noorse combinatieEerst met zijn allen van de hoge schans afspringen enkel om je positie op de 10km aangelegde langlaufbaan te bepalen.
Ik vind winterspelen leuker dan de zomerspelen om op de achtergrond aan het hebben.
Een Japanner gaat samen met een Duitser aan de leiding richting goudquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is noordse combinatie, noob.
He LR,quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een Japanner gaat samen met een Duitser aan de leiding richting goud
Duitser wint.
Die tractorbandquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He LR,
als je een autoband, een grotere autoband, een sportwagenband, een vrachtwagenband, een formule 1 band en een supermegagrotesuper band van een skischans laat rollen, welke springt het verst?
Japan heeft dit getest, uiteraard:
Dat hangt van de brievenbus af he.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die tractorbandDie laatste 2 Japanners ook met hun stukje schuimrubber. Nee dat gaat die band stoppen
Edit:
Als een brief om 11 februari, 2014 om 19:45 op de post wordt gedaan. Komt het dan vandaag al bij iemand binnen of morgen?
Ah. Was een kaart via Hallmark, geen idee hoe zij hun post versturen eigenlijk. Hoor/merk het vanzelf wel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat hangt van de brievenbus af he.
Maar de meeste worden voor 7 geleegd dus normaal gesproken morgen pas.
Staat toch wel op hun website dan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Was een kaart via Hallmark, geen idee hoe zij hun post versturen eigenlijk. Hoor/merk het vanzelf wel.
Lekker hoorquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:03 schreef Tarado het volgende:
Sinds jouw Japanse top 5 eet ik toch wel weer minimaal 1 keer per week soft tofu in Wadakan Kelp Tsuyu Soup Stock, lekker en enorm makkelijk
Hah geinigquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:14 schreef Tarado het volgende:
Die skiesters lukt tenminste wat de schaatsers niet lukte, zelfde tijd en beiden goud
in het Alpineskien niet kennelijk. Is ook wel lastiger in een buitensport natuurlijkquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Hah geinig
Gaat op de duizendste toch?
Ik wist niet dat je ook een Japan-liefhebber bentquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rens.ik sla je op je appel voor deze tt.
Niet? Mikey is een Pokemon-hooliganquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je ook een Japan-liefhebber bent
Mikey gaf mij een dratini met de naam Immers.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet? Mikey is een Pokemon-hooligan
Is niet te doen die mannetjes van Fok spelen dat veel te veel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gister wel IF Pellé gekocht in Fifa fut.
Baziger kan niet.quote:
Oh jaquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om zijn Pokemon artikelen alleen heb ik succesvol campagne gevoerd voor zijn 'GamesCrew van het jaar 2012' tagquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mikey gaf mij een dratini met de naam Immers.
Helaas is hij inmiddels geen game-crew meer.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om zijn Pokemon artikelen alleen heb ik succesvol campagne gevoerd voor zijn 'GamesCrew van het jaar 2012' tag
Typisch zal hem nooit kunnen evenaren.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas is hij inmiddels geen game-crew meer.
Nu hebben ze Noppie ze kregen maar subsidie voor een van ons...quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas is hij inmiddels geen game-crew meer.
Doping en steroids dus.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gaat straks schaatsen voor Nederland, rawr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |