Ik heb Denemarken echt wel gezien ondertussenquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga op mijn verjaardag naar Denemarken
Dat zag ik ja, daarom hoop ik dat je nu een beetje lief lacht op de foto.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik was toen licht aangeschoten.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor 10 euro en een kus verkoop ik de adresgegevens.
[..]
Ik was toen licht aangeschoten.
Ik ga puur voor Noma.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb Denemarken echt wel gezien ondertussen
kutland
Ik heb jou ook al een paar x gevraagd om weg te blijvenquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan jij niet eens opkankeren randdebiel.
Ik was hier eerderquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:17 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik heb jou ook al een paar x gevraagd om weg te blijvenen dat op een iets nettere manier.
Best wel erg dat ik je überhaupt een selfie stuurde.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zag ik ja, daarom hoop ik dat je nu een beetje lief lacht op de foto.
ik zie geen reden waarom hij zou moeten wegblijvenquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:17 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik heb jou ook al een paar x gevraagd om weg te blijvenen dat op een iets nettere manier.
Nee maar onze? Heeft iemand onder mijn naam gepost?quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je in het vorige topic onze conversatie over Maher teruggelezen?
vandaag komen 3 flesjes binnen, black bottle, isle of skye 8y als blends voor carnaval en verjaardag, en highland park voor op de kastquote:
hp12?quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:19 schreef Adames het volgende:
[..]
vandaag komen 3 flesjes binnen, black bottle, isle of skye 8y als blends voor carnaval en verjaardag, en highland park voor op de kast
Het was een conversatie uit juli 2013quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee maar onze? Heeft iemand onder mijn naam gepost?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Best wel erg dat ik je überhaupt een selfie stuurde.![]()
Maar ja. Soms is FOK! met bier nou eenmaal een vereiste.
oh gaan we zo spelen? Was jij niet de persoon die zei dat neymar na een seizoen al geen basisplek meer had als hij naar barca ging?quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het was een conversatie uit juli 2013![]()
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 12:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maher gaat falen dit jaar.
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 12:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, daar is hij te goed voor.
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 12:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn individuele acties leverde weinig op. Is ook niet gek als je continu met je hoofd naar beneden de drukte inloopt.
Lukt 1 keer en dan ziet het er tof uit, maar de volgende 19 keer is het gewoon balverlies.
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 12:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoofd naar beneden?
Maher keek altijd of mensen vrij stonden alleen in de laatste aanval ging hij voor eigen succes.
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 12:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat jij wil. Kijk nou maar aan het eind van het seizoen hoeveel hij je heeft opgeleverd.
DP is een echte kenner
hihi
Ik wacht nog steeds op mn Japanse doos.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:19 schreef Adames het volgende:
[..]
vandaag komen 3 flesjes binnen, black bottle, isle of skye 8y als blends voor carnaval en verjaardag, en highland park voor op de kast
12 jaquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:19 schreef Saind het volgende:
[..]
hp12?
Heb nog een bodempje van de tien staan, ook prima
Volgens mij niet. Bewijs!!!quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
oh gaan we zo spelen? Was jij niet de persoon die zei dat neymar na een seizoen al geen basisplek meer had als hij naar barca ging?
ik zit op mobiel dus je moet geduld hebben.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Bewijs!!!
Dit is mijn meest negatieve post over Neymarquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ik zit op mobiel dus je moet geduld hebben.
Ik heb gewoon meer voetbalvisie dan jij, maar dat is niet gek, anders was je niet voor PSV.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat een zeikjoch is dat toch. Ik keek altijd met veel plezier naar z'n acties in de braziliaanse competitie maar ben hem hier al wel zat.
Nee ik ook niet. Al ben ik de laatste tijd sowieso wel een stuk schaamtelozer qua privé/FOK!quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het ook niet veracht eigenlijk.
jij welquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit is mijn meest negatieve post over Neymar
[..]
Ik heb gewoon meer voetbalvisie dan jij, maar dat is niet gek, anders was je niet voor PSV.
Selfie graag. ik wil even goed fappenquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:27 schreef Littlerabbit het volgende:
http://dm.fok.nl/?filter=
Blijft een goede functie. Bedankt Karina.
[..]
Nee ik ook niet. Al ben ik de laatste tijd sowieso wel een stuk schaamtelozer qua privé/FOK!
Het kan mij echt niks meer boeien.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Selfie graag. ik wil even goed fappen
Graag gedaan. Kun je alle dm's die je van mij krijgt nogmaals bekijkenquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:27 schreef Littlerabbit het volgende:
http://dm.fok.nl/?filter=
Blijft een goede functie. Bedankt Karina.
[..]
Nee ik ook niet. Al ben ik de laatste tijd sowieso wel een stuk schaamtelozer qua privé/FOK!
Het kan mij echt niks meer boeien.
En stuur mij daar dan een pic van in mijn dmquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Selfie graag. ik wil even goed fappen
Help Jancees ik ben weer aandachtsgeilquote:
De warme trui graag.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie mogen kiezen. Een selfie van mijn warme trui of toch enkel het hoofd? Ik ga wel voor het klassieke spiegeleffect
[..]
Help Jancees ik ben weer aandachtsgeil
Zou ik je jihadistbaardfoto lekken?quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie mogen kiezen. Een selfie van mijn warme trui of toch enkel het hoofd? Ik ga wel voor het klassieke spiegeleffect
[..]
Help Jancees ik ben weer aandachtsgeil
Fappende mannen kunnen toch onmogelijk opwindend zijnquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:30 schreef Karina het volgende:
[..]
En stuur mij daar dan een pic van in mijn dm
Je kunt er misschien wel om lachenquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Fappende mannen kunnen toch onmogelijk opwindend zijn
Jezus Christusquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi JC.
En ik bedenk nu pas dat dat dezelfde initialen zijn als die van DE JC
Bij Johannes zal je vooral versteld staan van de kracht en souplesse.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt er misschien wel om lachen
Oh dus jij hebt die foto's al eens gezien?quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij Johannes zal je vooral versteld staan van de kracht en souplesse.
Nee. Die is te erg.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zou ik je jihadistbaardfoto lekken?
Nee, maar als Johannes iets doet dan doet ie het goed.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dus jij hebt die foto's al eens gezien?
Waar?quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
He ik heb een reactie op FP.
Even kijken.
Dat linkje in je 'url balk' pasten en de userid van de persoon wiens DM's je wil zien erachter zetten, voila!quote:
Oh, userid...quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat linkje in je 'url balk' pasten en de userid van de persoon wiens DM's je wil zien erachter zetten, voila!
Dus bijv:
http://dm.fok.nl/?filter=0000001
Met het userid kan je iedereen stalken. Zie hier knut op de FPquote:
De fukquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh bij het sjoelen, kwam hij meedrinken.
Succes met pvp'enquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:39 schreef Karina het volgende:
Ik ga ook effe wat anders doen, strijken
ik vond hier gisteren een strijkbout in de keukenquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:39 schreef Karina het volgende:
Ik ga ook effe wat anders doen, strijken
Zeker een keer gebruikt om op te koken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:41 schreef Saind het volgende:
[..]
ik vond hier gisteren een strijkbout in de keuken
In een studentenhuis? Om tosti's mee te bakken zekerquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:41 schreef Saind het volgende:
[..]
ik vond hier gisteren een strijkbout in de keuken
Ik denk hetquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeker een keer gebruikt om op te koken.
Ik ben bezig met aankleden om lunch/ontbijt te gaan halenquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ok even de cijfers van mijn lunch:
Broodje met 50+ mosterdkaas 4/10
Broodje met Kipkerrie salada 7/10 niks mis mee
Mie met kipsate 7/10 niks mis mee
Glas melk 8/10
Lekker hoorquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Glas melk 8/10
We hebben best een relaxte badkamerquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Luxueus hoor. Een bad gewoon.
Hoezo?quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
... ik hoop niet dat je ook een wc-tje in de badkamer hebt.
Waarom beargumenteer je je cijfers niet?quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Glas melk 8/10
Zal ik weer foto's gaan posten van onze hamburgers?quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga een keer een xxl hamburger maken met die schnitzels. Turks brood, 3 eieren erover. Groente, alles.
Ja leuk, maar hebben wij ooit eerder een premier gehad die zich in het openbaar in een spijkerbroek hulde?quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:52 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldige Koning.
Mensen die hierop gaan lopen zeiken
Lekker boeiend.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja leuk, maar hebben wij ooit eerder een premier gehad die zich in het openbaar in een spijkerbroek hulde?
Kweenie, maar wie zegt dat het vrijwillig was...quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Krijg jij al zo'n oude mannen stofwisseling dat je voor de lol salades gaat eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |