Ik heb Denemarken echt wel gezien ondertussenquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga op mijn verjaardag naar Denemarken
Dat zag ik ja, daarom hoop ik dat je nu een beetje lief lacht op de foto.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik was toen licht aangeschoten.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor 10 euro en een kus verkoop ik de adresgegevens.
[..]
Ik was toen licht aangeschoten.
Ik ga puur voor Noma.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb Denemarken echt wel gezien ondertussen
kutland
Ik heb jou ook al een paar x gevraagd om weg te blijvenquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan jij niet eens opkankeren randdebiel.
Ik was hier eerderquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:17 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik heb jou ook al een paar x gevraagd om weg te blijvenen dat op een iets nettere manier.
Best wel erg dat ik je überhaupt een selfie stuurde.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zag ik ja, daarom hoop ik dat je nu een beetje lief lacht op de foto.
ik zie geen reden waarom hij zou moeten wegblijvenquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:17 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik heb jou ook al een paar x gevraagd om weg te blijvenen dat op een iets nettere manier.
Nee maar onze? Heeft iemand onder mijn naam gepost?quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je in het vorige topic onze conversatie over Maher teruggelezen?
vandaag komen 3 flesjes binnen, black bottle, isle of skye 8y als blends voor carnaval en verjaardag, en highland park voor op de kastquote:
hp12?quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:19 schreef Adames het volgende:
[..]
vandaag komen 3 flesjes binnen, black bottle, isle of skye 8y als blends voor carnaval en verjaardag, en highland park voor op de kast
Het was een conversatie uit juli 2013quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee maar onze? Heeft iemand onder mijn naam gepost?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Best wel erg dat ik je überhaupt een selfie stuurde.![]()
Maar ja. Soms is FOK! met bier nou eenmaal een vereiste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |