De warme trui graag.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie mogen kiezen. Een selfie van mijn warme trui of toch enkel het hoofd? Ik ga wel voor het klassieke spiegeleffect
[..]
Help Jancees ik ben weer aandachtsgeil
Zou ik je jihadistbaardfoto lekken?quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie mogen kiezen. Een selfie van mijn warme trui of toch enkel het hoofd? Ik ga wel voor het klassieke spiegeleffect
[..]
Help Jancees ik ben weer aandachtsgeil
Fappende mannen kunnen toch onmogelijk opwindend zijnquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:30 schreef Karina het volgende:
[..]
En stuur mij daar dan een pic van in mijn dm
Je kunt er misschien wel om lachenquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Fappende mannen kunnen toch onmogelijk opwindend zijn
Jezus Christusquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi JC.
En ik bedenk nu pas dat dat dezelfde initialen zijn als die van DE JC
Bij Johannes zal je vooral versteld staan van de kracht en souplesse.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt er misschien wel om lachen
Oh dus jij hebt die foto's al eens gezien?quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij Johannes zal je vooral versteld staan van de kracht en souplesse.
Nee. Die is te erg.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zou ik je jihadistbaardfoto lekken?
Nee, maar als Johannes iets doet dan doet ie het goed.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dus jij hebt die foto's al eens gezien?
Waar?quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
He ik heb een reactie op FP.
Even kijken.
Dat linkje in je 'url balk' pasten en de userid van de persoon wiens DM's je wil zien erachter zetten, voila!quote:
Oh, userid...quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat linkje in je 'url balk' pasten en de userid van de persoon wiens DM's je wil zien erachter zetten, voila!
Dus bijv:
http://dm.fok.nl/?filter=0000001
Met het userid kan je iedereen stalken. Zie hier knut op de FPquote:
De fukquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh bij het sjoelen, kwam hij meedrinken.
Succes met pvp'enquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:39 schreef Karina het volgende:
Ik ga ook effe wat anders doen, strijken
ik vond hier gisteren een strijkbout in de keukenquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:39 schreef Karina het volgende:
Ik ga ook effe wat anders doen, strijken
Zeker een keer gebruikt om op te koken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:41 schreef Saind het volgende:
[..]
ik vond hier gisteren een strijkbout in de keuken
In een studentenhuis? Om tosti's mee te bakken zekerquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:41 schreef Saind het volgende:
[..]
ik vond hier gisteren een strijkbout in de keuken
Ik denk hetquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeker een keer gebruikt om op te koken.
Ik ben bezig met aankleden om lunch/ontbijt te gaan halenquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ok even de cijfers van mijn lunch:
Broodje met 50+ mosterdkaas 4/10
Broodje met Kipkerrie salada 7/10 niks mis mee
Mie met kipsate 7/10 niks mis mee
Glas melk 8/10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |