Ja want het aantal berichten en registratie datum zegt daar iets over?quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat jij mij dan een nobody noemt
Je naam staat er niet in.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:50 schreef GGMM het volgende:
Jongens, geen ruzie maken in m´n naamtopic.
Je mot je bek houwe.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:50 schreef GGMM het volgende:
Jongens, geen ruzie maken in m´n naamtopic.
Negeer Vinnie maar, hij komt uitquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja want het aantal berichten en registratie datum zegt daar iets over?
Mr.Nobody.
Flikker nou maar weer op naar je VBL hoekje. Gezellig samen douchen met de mannen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja want het aantal berichten en registratie datum zegt daar iets over?
Mr.Nobody.
Goed zo jongen, uit je frustraties.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:50 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Dat je een kansloze kutnewbie bent met een veel te grote waffel.
GCquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Negeer Vinnie maar, hij komt uit![]()
GC
![]()
Dat is je eerste gedachte als je aan voetbal denkt?quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:51 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Flikker nou maar weer op naar je VBL hoekje. Gezellig samen douchen met de mannen.
Ja, allemaal kasthomo's.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat is je eerste gedachte als je aan voetbal denkt?
Das crewbash!quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Negeer Vinnie maar, hij komt uit![]()
GC
![]()
Aah, jij bent er zo'n eentje die een zwembroek aan doet bij het douchen he?quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:51 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Flikker nou maar weer op naar je VBL hoekje. Gezellig samen douchen met de mannen.
Ga ik huilen.quote:
^quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
GC![]()
![]()
![]()
Daar zitten alle sociaal beperkten en mislukte mensen uit de samenleving.
Ja maar als iemand zegt dat alle mensen idioten zijn, is dat ook crewbash. Tenzij jullie geen mensen zijn. Dus waar trek je de lijn?quote:
Daar niet bij horenquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
GC![]()
![]()
![]()
Daar zitten alle sociaal beperkten en mislukte mensen uit de samenleving.
Ga eens koken joh.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
Oh wacht, het is woensdagmiddag natuurlijk, nu snap ik het ineens.
alleen Marokkanen dragen een onderbroek onder de douchequote:Op woensdag 12 februari 2014 15:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Aah, jij bent er zo'n eentje die een zwembroek aan doet bij het douchen he?
Tis pas middag, deusje. 18 uur is etenstijd.quote:
Nergens, altijd en iedereen bannen vanwege crewbash als je 't mij vraagt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:53 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar als iemand zegt dat alle mensen idioten zijn, is dat ook crewbash. Tenzij jullie geen mensen zijn. Dus waar trek je de lijn?
Waarom heb jij internetverbinding in de keuken?quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
Oh wacht, het is woensdagmiddag natuurlijk, nu snap ik het ineens.
Zachtjes op mijn billen, dat vind ik het lekkerstquote:
Omdat ik zo'n slimme koelkast heb die meteen boodschappen bestelt als hij merkt dat ze opraken, echt wel een aanrader.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Waarom heb jij internetverbinding in de keuken?
Dan is er dus g een forum meer.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nergens, altijd en iedereen bannen vanwege crewbash als je 't mij vraagt.
Dank je, nu kan ik de badboy blijven uithangenquote:
Modette.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:55 schreef kanovinnie het volgende:
HEY HEY NIET ZO NAAR TEGEN MIJN VROUWELIJKEMEDEMOD!
Zijn geen vrouwen op Fok.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:55 schreef kanovinnie het volgende:
HEY HEY NIET ZO NAAR TEGEN MIJN VROUWELIJKEMEDEMOD!
Bedoel ik.quote:
En dan klagen over de bijbehorende geluidsoverlast.quote:
Oh. Dan had ik seks met een man blijkbaarquote:
Ik zal haar eens een dm sturen met al mijn vragen over jouw lid.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh. Dan had ik seks met een man blijkbaar
Vraag gelijk om een pic van haar tetten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik zal haar eens een dm sturen met al mijn vragen over jouw lid.
TR gemacht dit doe je maar mooi in feedback....quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:57 schreef GGMM het volgende:
Waarom wordt er niks met mijn TR gedaan?
Doe maar. Waarschijnlijk krijg je zoiets te horen als ter grote van een pink en met het uithoudingsvermogen van een dode koequote:Op woensdag 12 februari 2014 15:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik zal haar eens een dm sturen met al mijn vragen over jouw lid.
stuur een mail.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:57 schreef GGMM het volgende:
Waarom wordt er niks met mijn TR gedaan?
Sorry dat je er op deze manier achter moet komen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neuh. Eerder een plekje waar een paar mentaal wat minder bedeelde en anders geaarde VBLers even mogen kwijlen.quote:
Wel een goed bedacht antwoord inderdaad, dat moet ik toegeven. Semi kijk-mij-eens-stoer-zijn reactie.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Debiel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:00 schreef GGMM het volgende:
Ik heb Ajacied422 net echt heel hard voor de gek gehouden.
Dat doe je toch altijdquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:00 schreef GGMM het volgende:
Dit vind ik een nare opmerking.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waardeloze post, hier kunnen we niets mee.
Je moet je muil houden, hommo!quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waardeloze post, hier kunnen we niets mee.
Je bent zelf een hommoquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:05 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Je moet je muil houden, hommo!
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:05 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Je moet je muil houden, hommo!
Jongens rustig. Kunnen we niet gewoon vrienden worden?quote:
Ik sta open voor meer cohesie.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
[..]
Jongens rustig. Kunnen we niet gewoon vrienden worden?
Het was lekker, dus zo erg vond ik dat niet. #nohomoquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:59 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Sorry dat je er op deze manier achter moet komen.
Sorryquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
[..]
Jongens rustig. Kunnen we niet gewoon vrienden worden?
Geeneens semi, gewoon kijk mij eens stoer zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wel een goed bedacht antwoord inderdaad, dat moet ik toegeven. Semi kijk-mij-eens-stoer-zijn reactie.
Bied je excuses even aan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik sta open voor meer cohesie.
Vertel vertel!quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:00 schreef GGMM het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |