quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ken die hele vent niet, maar het zal wel.
Het bevestigt gewoon dat doping niet zo schoon is als jij denkt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het geldt ook niet als bewijs voor wél doping.
En het nu afschuiven op trollenquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:43 schreef GGMM het volgende:
Oke, genoeg getrollt.
Om alsnog antwoord te geven op je vraag; ik vind het niet kunnen, maar nu iedereen om me heen weer helemaal in de ban is van het schaatsen op de OC kan ik het toch niet laten even te kijken
Duhquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En het nu afschuiven op trollen
Ik heb ooit een parel van een topic gemaakt over hoe ik een Japanofiel moest versierrn dat meisje kwam toen later zelf ook op Fok! dat was best hilarisch.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Bedank me anders even voor de steun, voor ik me bij die puber en japanofiel voeg.
Draak.
Nooit meer wat geworden dus?quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb ooit een parel van een topic gemaakt over hoe ik een Japanofiel moest versierrn dat meisje kwam toen later zelf ook op Fok! dat was best hilarisch.
Ja, zo dom ben jij.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
DuhDacht je echt dat ik geloofde dat het in de schaats-sport niet gebeurt?
Erg kansloos hoor. Dit zeg je altijd na afloop van een discussie dat je aan het trollen was, ''maar ik bedoelde het echt niet zo :S''. Probeer gewoon eens eerlijk te zijn en altijd objectief. Of is dat soms moeilijk voor je.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
DuhDacht je echt dat ik geloofde dat het in de schaats-sport niet gebeurt?
Nee, zó dom ben ik nou ook weer niet. Ik verveel me gewoon op m'n werk.quote:
waardeloze opleidingquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb vandaag fotografie gehad op school.
Bij de kleedkamers van de dames?quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb vandaag fotografie gehad op school.
Vind je het nog wel leuk?quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. De ene leraar is nog achterlijker dan de ander.
Uit mijn klas is daar niet veel boeiends te zien.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Bij de kleedkamers van de dames?
Erg ongeloofwaardig van je.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, zó dom ben ik nou ook weer niet. Ik verveel me gewoon op m'n werk.
En ik vind het zo grappig hoe Stijn zich gedraagt als hij geen gelijk krijgt
Serieus manquote:
Dit zeg je echt altijd, maar het zal wel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieus manik snap toch ook heus wel dat wielrennen niet de enige sport is waar doping wordt gebruikt. denk eens na man.
Dat je daar intrapte![]()
Prima joh, wat jij wil. Jammer dat je niet gewoon durft toe te geven dat ik je flink in de maling heb genomen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit zeg je echt altijd, maar het zal wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |