Dat schaatsen heus niet zo dopingvrij is als je denkt. Daar ben je erg naïef in zoals Knut zegt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
WAT PROBEER IK TE ONTWIJKEN DAN????
...quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha.
Jammer dat ik de enige ben die inhoudelijk wat te melden heeft.
Daar heb ik gewoon een andere mening over. En dat ik dan naief ben is Knut z'n mening, daar kan ik verderniet zo veel mee.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat schaatsen heus niet zo dopingvrij is als je denkt. Daar ben je erg naïef in zoals Knut zegt.
quote:
Bedank me anders even voor de steun, voor ik me bij die puber en japanofiel voeg.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar heb ik gewoon een andere mening over. En dat ik dan naief ben is Knut z'n mening, daar kan ik verderniet zo veel mee.
Ik had liever gezien dat hij zou aantonen dat er wél doping plaatsvindt in het schaatsen, maar dat blijft vooralsnog achterwege.
Je hebt gewoon vrij doorzichtige argumenten voor die mening. Dat is heus niet erg hoor, maar kom dan niet roeptoeteren alsof jij de meest inhoudelijke persoon bent hier. Zelfgeile mensen houd ik niet zo van.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar heb ik gewoon een andere mening over. En dat ik dan naief ben is Knut z'n mening, daar kan ik verderniet zo veel mee.
Ik had liever gezien dat hij zou aantonen dat er wél doping plaatsvindt in het schaatsen, maar dat blijft vooralsnog achterwege.
Bedankt Buitendam.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Bedank me anders even voor de steun, voor ik me bij die puber en japanofiel voeg.
Draak.
Waar jij wel of niet van houdt boeit me geen kont. Als m'n argumenten "doorzichtig" zijn dan weerleg je ze maar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon vrij doorzichtige argumenten voor die mening. Dat is heus niet erg hoor, maar kom dan niet roeptoeteren alsof jij de meest inhoudelijke persoon bent hier. Zelfgeile mensen houd ik niet zo van.
Ik post hier net een recent voorbeeld van 1 van de grootste sterren in het schaatsen ooit en bovendien een nieuwsbericht dat een IOC Medische official inschat dat 10 tot 15% van de overwinningen met doping zijn behaald, maar daar reageer je niet op.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
10 tot 15% is echt stukken minder dan het wielrennen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik post hier net een recent voorbeeld van 1 van de grootste sterren in het schaatsen ooit en bovendien een nieuwsbericht dat een IOC Medische official inschat dat 10 tot 15% van de overwinningen met doping zijn behaald, maar daar reageer je niet op.
*schatting.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
10 tot 15% is echt stukken minder dan het wielrennen.
Al is het een schattig, dus echt bewijs zou ik dat niet willen noemen.
Tuurlijk, verdaai de boel maar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
*schatting.
Het ging niet over vergelijking met wielrennen, jij zegt dat er geen doping wordt gebruikt in het schaatsen.
Terwijl hij gewoon gelijk heeft.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:36 schreef GGMM het volgende:
Knut wordt helemaal belachelijk gemaakt door iedereen in z'n eigen topic.
Wees dan ook niet blind voor de inhoudelijke posts van Knut.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar jij wel of niet van houdt boeit me geen kont. Als m'n argumenten "doorzichtig" zijn dan weerleg je ze maar.![]()
Blijkbaar niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Terwijl hij gewoon gelijk heeft.
Verdraaien? Ik kom gewoon letterlijk met waar jij om vraagtquote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en dan kom je met een schatting.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Verdraaien? Ik kom gewoon letterlijk met waar jij om vraagt
[..]
Mwa, jij gedraagt je de laatste tijd toch wel regelmatig als een klootzakje.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar niet.Maar in VBL ligt het jankjank-huliehuilie-gehalte wat hoger.
En Pechstein, zeg maar de Armstrong van het vrouwenschaatsen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en dan kom je met een schatting.
Nou, bedankt hoor.
Zoveel, maar Pechstein is er 1 van.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:40 schreef Buitendam het volgende:
Is er eigenlijk ooit iemand betrapt op doping in het schaatsen?
Een schatting staat niet gelijk aan géén doping.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en dan kom je met een schatting.
Nou, bedankt hoor.
Alleen als mensen mij ook zo behandelen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Mwa, jij gedraagt je de laatste tijd toch wel regelmatig als een klootzakje.
No offence.
Ik ken die hele vent niet, maar het zal wel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En Pechstein, zeg maar de Armstrong van het vrouwenschaatsen.
Het geldt ook niet als bewijs voor wél doping.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een schatting staat niet gelijk aan géén doping.
Nou neequote:Op woensdag 12 februari 2014 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha.
Jammer dat ik de enige ben die inhoudelijk wat te melden heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |