Vergeet je geen doosje merci voor je moeder?quote:Op woensdag 12 februari 2014 07:43 schreef Susteren het volgende:
Oh shit het is vrijdag al valentijn..
Alsof jij dat zou kopenquote:Op woensdag 12 februari 2014 07:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vergeet je geen doosje merci voor je moeder?
quote:
verkapte-zie-mij-niet-genoeg-tijd-hebben-om-allerlei-meuk-voor-al-mijn-smatjes-te-kopen-postquote:Op woensdag 12 februari 2014 07:43 schreef Susteren het volgende:
Let op, die mag je niet gebruiken op FOK!quote:
O ja, dat wordt nog snel even een bosje bloemen halen..quote:Op woensdag 12 februari 2014 07:43 schreef Susteren het volgende:
Bosje bloemen van de benzinepomp. Laat ieder vrouwenhart smeltenquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:11 schreef DonJames het volgende:
[..]
O ja, dat wordt nog snel even een bosje bloemen halen..
En misschien nog wel een kinder surprise-ei of zoietsquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:15 schreef CrashO het volgende:
[..]
Bosje bloemen van de benzinepomp. Laat ieder vrouwenhart smelten
Waar zit jij ookweer nu?quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:01 schreef andreas612 het volgende:
[..]
verkapte-zie-mij-niet-genoeg-tijd-hebben-om-allerlei-meuk-voor-al-mijn-smatjes-te-kopen-post
Sjang haai toch?quote:
Ligt er nogal aan waar je woont. Er is een handige site die je helpt zoeken. Goegel heet het misschien ooit van gehoordquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:27 schreef SP22 het volgende:
Weet iemand een online fotoservice die vandaag besteld, morgen in huis aanbiedt? Kwaliteit is even van ondergeschikt belang.
Zeg, is dat nodig? Die pi enz?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ligt er nogal aan waar je woont. Er is een handige site die je helpt zoeken. Goegel heet het misschien ooit van gehoord
FOT / Zijn alle RAW fotos 450 dpi of groter?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ligt er nogal aan waar je woont. Er is een handige site die je helpt zoeken. Goegel heet het misschien ooit van gehoord
Ja maar dat is een vraag zonder urgentiequote:Op woensdag 12 februari 2014 13:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
FOT / Zijn alle RAW fotos 450 dpi of groter?
Ach, komt vanzelf wel hoor. En je hoeft geen camera te hebben om mee te postenquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:33 schreef J03llV het volgende:
Nou, nog steeds dus geen camera. Net bij de winkel geweest. Andere verkoper dan dat ik eerst mee gesproken had. Dus had eigenlijk al door dat het niks ging worden. Hij kon namelijk echt niet lager gaan de 399,- Dusja. My apologies FOT!
En hoezo veranderd urgentie iets?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja maar dat is een vraag zonder urgentie
Als je iets nu moet hebben dan zou ik mn geluk niet laten afhangen van fotoamateursquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:35 schreef kanovinnie het volgende:
En hoezo veranderd urgentie iets?
Dank voor het begrip! En blij toe!quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ach, komt vanzelf wel hoor. En je hoeft geen camera te hebben om mee te posten
[..]
En hoezo veranderd urgentie iets?
Is dat het nieuwe station van Rotterdam?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:35 schreef Merlijn het volgende:
Bonjour!
Hoewel ontzettendkutland.. toch wel leuk,mijn tijdelijke werkplek..
[ afbeelding ]
Laat staan foto's makenquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ach, komt vanzelf wel hoor. En je hoeft geen camera te hebben om mee te posten
Ach, we plagen wel,maar de voorpret van een camera uitzoeken (eigenlijk alle gear) is ook leuk!quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:36 schreef J03llV het volgende:
[..]
Dank voor het begrip! En blij toe!![]()
Het is alleen dat ik voorheen altijd heb gezegd, dan en dan heb ik een camera en dan heb ik em niet
Nee, L'arc de la Defensequote:Op woensdag 12 februari 2014 13:36 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Is dat het nieuwe station van Rotterdam?
Anders wel?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:36 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Als je iets nu moet hebben dan zou ik mn geluk niet laten afhangen van fotoamateurs
Ah joh, lekker boeiend. Laat je niet gek maken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:36 schreef J03llV het volgende:
[..]
Dank voor het begrip! En blij toe!![]()
Het is alleen dat ik voorheen altijd heb gezegd, dan en dan heb ik een camera en dan heb ik em niet
Of kwaliteitquote:
Leuk is anders, krijg nu al enigszins frustraties dat ik zo'n ding niet kan halenquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ach, we plagen wel,maar de voorpret van een camera uitzoeken (eigenlijk alle gear) is ook leuk!
En vergeet mijn telefoon met instagram niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Daarvoor heb je toch een eipet
Mijn dag is weer goedquote:
Als je toch nog even moet wachten en zeker weet welk model je wilt, download de handleiding en ga die alvast doornemen... (zeg ik als IT-er dat? Handleiding? )quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:39 schreef J03llV het volgende:
[..]
Leuk is anders, krijg nu al enigszins frustraties dat ik zo'n ding niet kan halen
Hahaha!quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Als je toch nog even moet wachten en zeker weet welk model je wilt, download de handleiding en ga die alvast doornemen... (zeg ik als IT-er dat? Handleiding? )
Kun je meteen aan de slag.
quote:
k maakte een opmerking die al gedaan wasquote:
Doe dat dan ook niet....quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
k maakte een opmerking die al gedaan was
redelijk, ik blaf nog wel, maar kan wel vliegen morgenquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Doe dat dan ook niet....![]()
Hoe is het met je longen?
Waar ga je heen? /gemistquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
redelijk, ik blaf nog wel, maar kan wel vliegen morgen
Toscane voor een foto-opdrachtquote:
Ook niet heul vervelendquote:
Helemaal niet vervelendquote:
Altijd mooi daar!quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Opdrachten in Delft zijn bijna net zo enerverend
Dan vind ik dit toch beterquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:05 schreef Susteren het volgende:
hemden uitsnijden in photoshop op Shabba
Herlich
Have fun! Ik heb dit jaar Sicilië op het programma staanquote:
Blegh.quote:
Ben er komende twee weken, keertje eten?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:10 schreef freud het volgende:
[..]
Altijd mooi daar!
Als het niet regent, stormt en 20C is...
Goed plan! Wat brengt je naar Delluf?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ben er komende twee weken, keertje eten?
Koop eerst een oude bak waar hier en daar een deuk erin geen erge ramp is. En sowieso geen franse auto.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:35 schreef Susteren het volgende:
De quote knop werkt niet?
Maarja @Kano dan maar, tsja ik twijfel. Ik heb al eens in zo'n kleine wagen gereden maar het rijdt gewoon niet chill. Sommige houden van dat directe wegcontact, maar ik heb liever een grotere confortabele auto eigenlijk.
Maarja als het een hatch wordt (m'n ouders zijn daar eig wel voor) zou ik sowieso niet een oud model pakken (zonder cruisecontrol, airbags en alle hedendaagse gemakken).
Ik heb een Peugeot en dat is een prima auto!quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dat is dan nog de beste als je moet kiezen tussen, Renault, citroen en Peugeot. Maar ik spreek uit eigen ervaring en wat ik zie bij vrienden dat Franse bakken niet al te best zijn. Nu hebben wij een kia en dat is ook maar afwachten. Tot op heden heel tevreden mee maar je weet het niet he.
Werrrukk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:55 schreef freud het volgende:
[..]
Goed plan! Wat brengt je naar Delluf?
Is dit serieus?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:36 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Is dat het nieuwe station van Rotterdam?
je bent 18 en je wilt alle hedendaagse gemakken? Wat ben je een verwend joch zegquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:35 schreef Susteren het volgende:
De quote knop werkt niet?
Maarja @Kano dan maar, tsja ik twijfel. Ik heb al eens in zo'n kleine wagen gereden maar het rijdt gewoon niet chill. Sommige houden van dat directe wegcontact, maar ik heb liever een grotere confortabele auto eigenlijk.
Maarja als het een hatch wordt (m'n ouders zijn daar eig wel voor) zou ik sowieso niet een oud model pakken (zonder cruisecontrol, airbags en alle hedendaagse gemakken).
quote:Op donderdag 13 februari 2014 06:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
je bent 18 en je wilt alle hedendaagse gemakken? Wat ben je een verwend joch zegkoop of een dure alfa en jankzak niet over je retina mbp, of koop een goedkope en koop wel je mbp. Ik hoop iig wel dat je begrijpt dat je geen recht meer hebt om andere belachelijk te maken als ze twijfelen voor een camera.
welk traject? Ik moet zo ookquote:Op donderdag 13 februari 2014 08:37 schreef over_hedge het volgende:
Oh. De eerste vertraging is er ook alweer.
Omdat de aarde dan afkoelt?quote:Op donderdag 13 februari 2014 08:34 schreef Ynske het volgende:
Waarom zijn die aardbevingen in Groningen eigenlijk altijd snachts?
Rotterdam - Amsterdam.quote:
best logisch ja.quote:
k mag Limburg - Amsterdam gaan todoenquote:Op donderdag 13 februari 2014 08:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Rotterdam - Amsterdam.
Maar was maar 5 min maar toch.
en dan opgepakt worden voor het stelen van een fietsquote:Op donderdag 13 februari 2014 08:48 schreef Ener-G het volgende:
god gloeiende.. een of andere muts heeft zitten slapen bij het op slot doen van dr fiets en hem ook door mijn bagagedrager heen gehaald.. morgen maar even lockpicksetje mee en als dat faalt ook nog twee waterpomptangen in mn rugzak gooien.
Neuh. De gaswinning heeft niet zo'n direct effect op aardbevingen. Het verband is ueberhaupt nog niet echt duidelijk (al zal het best met elkaar te maken hebben). Ik hou het op toeval.quote:Op donderdag 13 februari 2014 08:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
best logisch ja.
K zat in de richting te denken van ze stopppen toch niet met winnen in de nacht
Ik gok maar wat met m'n mavo diploma maar dampt kwam meteen bij me opquote:Op donderdag 13 februari 2014 08:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
best logisch ja.
K zat in de richting te denken van ze stopppen toch niet met winnen in de nacht
...dan sta je raar te kijken. En nu, een eind lopen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 08:48 schreef Ener-G het volgende:
god gloeiende.. een of andere muts heeft zitten slapen bij het op slot doen van dr fiets en hem ook door mijn bagagedrager heen gehaald.. morgen maar even lockpicksetje mee en als dat faalt ook nog twee waterpomptangen in mn rugzak gooien.
zeurpietquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:04 schreef over_hedge het volgende:
Die banken bij de sprinterswaar je met zijn 4en zit, zit je lekker met je knieën tegen elkaar.
zit toch gewoon niet fijn. Al er nou leuke vrouwen zitten oke. Maar zit nu een gast van een meter over 2.quote:
dat is toch al jaren. Stond vroeger zelfs een hele collumn voor in de rails, met oproepjes enzoquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:10 schreef xepera9 het volgende:
Jaren geleden dat ik in een trein gezeten heb. Zou voor mij nu een soort van toeristische attractie zijn.
Gisteren nog iets op TV van gezien: flirten in de trein.
Haha, ja maar de Rails heb ik dus ook al jaren niet gezien.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is toch al jaren. Stond vroeger zelfs een hele collumn voor in de rails, met oproepjes enzo
valt weinig te flirten. Iedereen leest of de krant, of een boek of kijken op hun telefoon.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is toch al jaren. Stond vroeger zelfs een hele collumn voor in de rails, met oproepjes enzo
dat ligt dan aan jouquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
valt weinig te flirten. Iedereen leest of de krant, of een boek of kijken op hun telefoon.
Vergeet laptops nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
valt weinig te flirten. Iedereen leest of de krant, of een boek of kijken op hun telefoon.
zou kunnen. Maar heb sowieso al een vriendin dus heb ook geen behoefte om te flirten.quote:
Zucht, ik had hem van de week nog mooier... 6 wagons dubbeldeks vervangen door 5 wagons van die oude sprinter. En dan kom je langs een sprinter die wacht op vertrek: dubbeldekker intercity...quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:04 schreef over_hedge het volgende:
Die banken bij de sprinterswaar je met zijn 4en zit, zit je lekker met je knieën tegen elkaar.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:58 schreef over_hedge het volgende:
ik zit nu bij de cursus. Zegt die gast: kennen jullie het fok forum? Die vertellen de grootste onzin over camera's
Special thanks to Susterenquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:58 schreef over_hedge het volgende:
ik zit nu bij de cursus. Zegt die gast: kennen jullie het fok forum? Die vertellen de grootste onzin over camera's
Bezoekje aan de wallen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hèhè, iets met 450e en dat was geweldig.
Dus ik kocht het, en ging er op stampen.quote:
Ah, je moest ook de coke voor je dame zelf nog vermalen. Ja, dat is wat duurder ja.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dus ik kocht het, en ging er op stampen.
Ik zou echt stuk gaan van het lachen als ik daar bij had gezeten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:40 schreef over_hedge het volgende:
Hij blijft fok maar noemen. Ging dan wel vooral over het film met dslr topic
Vraag hem even wat concrete voorbeelden te laten zien!quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:40 schreef over_hedge het volgende:
Hij blijft fok maar noemen. Ging dan wel vooral over het film met dslr topic
Zoals die krankjozem die met lenzen van dertig jaar en ouder fotografeertquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:58 schreef over_hedge het volgende:
Die ene, lang geleden. Vorige maand ofzo dus.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:45 schreef Flipmoehoe het volgende:
Hij is toch net 18?? over welke "vroeger" heeft hij het dan![]()
Vroeger toen ik 17 wasquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:45 schreef Flipmoehoe het volgende:
Daar hang ik niet veel rond, nog nooit gefilmd met mijn DSLR
zie er wel veel berichten van Susteren in staan
Vroeger deed ik veel dit.. vroeger toen ik in discotheken fotografeerde..
Hij is toch net 18?? over welke "vroeger" heeft hij het dan
Wat voor UI had jij hier voor?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:47 schreef Wiebeldak het volgende:
Oh is het valentijnsdag? Lekker boeiend.
[ afbeelding ]
Morgen toch pas?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:47 schreef Wiebeldak het volgende:
Oh is het valentijnsdag? Lekker boeiend.
[ afbeelding ]
Foto van een lelijke gozert.quote:
quote:
Maar jij begon te zeuren over copyrightquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Foto van een lelijke gozert.
Huh, dat is toch geen man?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:51 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die heb ik eergisteren verandert na jaren.
Niet?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:55 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Kano moet je niet altijd even serieus nemen
Je had toch ook een tijdje een selfie?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:52 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Maar jij begon te zeuren over copyright
Nee, dat doe ik welquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:55 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Kano moet je niet altijd even serieus nemen
Nee nooit gehad. Op Flickr wel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je had toch ook een tijdje een selfie?
Dan ben ik daarmee in de war.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:57 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Nee nooit gehad. Op Flickr wel.
Lola Palmer. Is een DJ.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan ben ik daarmee in de war.
Knappe vrouw trouwens. Wie is het?
Dat is geen rommel!quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:00 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Lola Palmer. Is een DJ.
https://www.facebook.com/palmer.lola/photos
Ligt eraan in welk opzicht. Kano wil graag serieus genomen worden.quote:
Nooit problemen met hem gehad. Met niemand hier in FOT trouwensquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:03 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ligt eraan in welk opzicht. Kano wil graag serieus genomen worden.
Ik dus ook niet maar ik ben dan ook iemand die het echt geen drol kan schelen want anderen van mij vinden of denken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nooit problemen met hem gehad. Met niemand hier in FOT trouwens
Klinkt goed!quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:04 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Moet je dit begin eens zien van de set. Ze wist niet dat de camera al aan stond. Geweldig.
Volgens mij kan hij dat beter in een heel ander topic zoekenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:03 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ligt eraan in welk opzicht. Kano wil graag serieus genomen worden.
Vanavond maar ff bekijkenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:04 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Moet je dit begin eens zien van de set. Ze wist niet dat de camera al aan stond. Geweldig.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nooit problemen met hem gehad. Met niemand hier in FOT trouwens
haha, dat heb ik ook wel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:08 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik dus ook niet maar ik ben dan ook iemand die het echt geen drol kan schelen want anderen van mij vinden of denken.
Ja hallo, hier lopen opeens allemaal jonge dames rond.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:11 schreef xuryah het volgende:
[..]
Volgens mij kan hij dat beter in een heel ander topic zoeken
Ja hè.quote:
Hihi, maar volgens mij zijn de mannen hier nog steeds in de meerderheid! En de vrouwen die hier zitten al in het bezit van een andere man.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja hallo, hier lopen opeens allemaal jonge dames rond.En mijn ex ken ik ook via FOT. Maja, ik ga wel ergens anders de wanhopige vrijgezel uithangen
Ik heb al meerdere keren gelezen dat mensen hier problemen mee hebben! Wat is t voor virus dan? Weet je hoe je t gekregen hebt?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:14 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ja hè.
Draait altijd heel relaxed ook.
Ik heb trouwens een ontzettend irritant virus op computer, en dat is lang geleden. Ik moet telkens voordat ik kan quote of posten eerst de pagina verversen anders doen die knoppen het niet.
Ik weet welk virus het is maar is maar krijg het er nog niet af. Erg hardnekkig deze. M'n virus scanner(s) detecteerde deze ook niet.
Heb je een adblocker?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:14 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ja hè.
Draait altijd heel relaxed ook.
Ik heb trouwens een ontzettend irritant virus op computer, en dat is lang geleden. Ik moet telkens voordat ik kan quote of posten eerst de pagina verversen anders doen die knoppen het niet.
Ik weet welk virus het is maar is maar krijg het er nog niet af. Erg hardnekkig deze. M'n virus scanner(s) detecteerde deze ook niet.
Hij kan er altijd nog voor kiezen om hier voor een man te gaanquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:15 schreef xuryah het volgende:
[..]
Hihi, maar volgens mij zijn de mannen hier nog steeds in de meerderheid! En de vrouwen die hier zitten al in het bezit van een andere man.
Potverdorrie. Weer geen gelukquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:15 schreef xuryah het volgende:
[..]
Hihi, maar volgens mij zijn de mannen hier nog steeds in de meerderheid! En de vrouwen die hier zitten al in het bezit van een andere man.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:19 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet want ik zit op fok :p
Ik heb dus precies hetzelfde maar dan al 4 jaar lang. De laatste 2 vriendinnen waren zo vreemd dat ik mij er even niet meer aan durfden te wagen. De laatste was zo verlegen dat er geen woord uit kwam terwijl ze op internet (ja ook via internet) een enorm grote mond had. maar ja zo werkt dat nou eenmaal vaak met internet dat mensen zich helaas anders voordoen dat ze in werkelijkheid zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:20 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, voor de duidelijkheid, ik waardeer de rust en tijd die ik nu heb wel. Ben niet op zoek hoorVoordat ik weer eens een compleet verkeerd en raar beeld van mezelf geef
Je bent niet de enige hoorquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:23 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik telkens die mafkezen aantrek.
Plat laten snuiven en alles mee kunnen doen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:23 schreef Wiebeldak het volgende:
En m'n vriendin daarvoor was coke verslaafd.... Dat is ook geen pretje.
Nee hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh ik dacht dat je echt zo'n wanhopige vrijgezel bent ^^
Oh, ik had geen mafkees. Maar de langeafstandrelatie en daarna het samenwonen koste best veel tijd en moeite en ik vind het nu juist wel chill dat ik lekker mijn eigen ding kan doen. Thuiskomen, je zooi neerpleuren en om de bank gaan zittenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:23 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb dus precies hetzelfde maar dan al 4 jaar lang. De laatste 2 vriendinnen waren zo vreemd dat ik mij er even niet meer aan durfden te wagen. De laatste was zo verlegen dat er geen woord uit kwam terwijl ze op internet (ja ook via internet) een enorm grote mond had. maar ja zo werkt dat nou eenmaal vaak met internet dat mensen zich helaas anders voordoen dat ze in werkelijkheid zijn.
En m'n vriendin daarvoor was coke verslaafd.... Dat is ook geen pretje.
Ik weet niet hoe ik telkens die mafkezen aantrek.
Van coke ga je niet plat hoorquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:25 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Plat laten snuiven en alles mee kunnen doen?
Zijn er normale vrouwen danquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Er lopen volgens mij sowieso aardig wat geflipte vrouwen rond.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee hoor.
Zin om vanavond wat te doen?![]()
Net zo normaal als mannenquote:
Anders wel hypocriete... Maak een grapje met een stereotype over een vrouw en de hele wereld is te klein. Doe hetzelfde met een man en alles is goed, leuk, geweldig en aardig enzo.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Er lopen volgens mij sowieso aardig wat geflipte vrouwen rond.
Ervaring?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Van coke ga je niet plat hoor
Ik ben vrouw en maak een opmerking over vrouwen. Het kan dus wel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:33 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Anders wel hypocriete... Maak een grapje met een stereotype over een vrouw en de hele wereld is te klein. Doe hetzelfde met een man en alles is goed, leuk, geweldig en aardig enzo.
[..]
Ervaring?
quote:
Joah, daarom reageer ik op op jouw: "Volgens mij lopen er aardig wat geflipte vrouwen rond"quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben vrouw en maak een opmerking over vrouwen. Het kan dus wel.
Dat filmpje ken ik idd alquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:35 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
[..]
Joah, daarom reageer ik op op jouw: "Volgens mij lopen er aardig wat geflipte vrouwen rond"
Mwah, hoezo? Ik zie internet als een verlengstuk van de wereld, niet als een aparte wereld. Natuurlijk moet je wel opletten, maar ik ben nu al zoveel leuke mensen tegengekomen via internet dat ik me er echt niet door laat tegenhouden hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:36 schreef xuryah het volgende:
Haha, sowieso kun je beter iemand beter tegenkomen in het echt dan op t internet denk ik.
Ik heb ook een hele gestoorde ex, waar ik na 5 jaar nog steeds bang voor ben. Via internet leren kennen..
Dus mannen kunnen net zo erg zijn als vrouwen hoor! Misschien wel erger..
Ik ken mijn vriend via internet. Zat in een groepsgesprek met vrienden en hij werd er ineens ook ingegooid en toen lieten zo ons ineens alleen. Heel subtielquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:36 schreef xuryah het volgende:
Haha, sowieso kun je beter iemand beter tegenkomen in het echt dan op t internet denk ik.
Ik heb ook een hele gestoorde ex, waar ik na 5 jaar nog steeds bang voor ben. Via internet leren kennen..
Dus mannen kunnen net zo erg zijn als vrouwen hoor! Misschien wel erger..
Hoeft niet. Een van mijn beste maten, nog steeds, heb ik ooit leren kennen op een internetforum. Okee, is wat anders dan dating, maar toch.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:36 schreef xuryah het volgende:
Mijn huidige vriend heb ik ook van t internet geplukt hoorquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah, hoezo? Ik zie internet als een verlengstuk van de wereld, niet als een aparte wereld. Natuurlijk moet je wel opletten, maar ik ben nu al zoveel leuke mensen tegengekomen via internet dat ik me er echt niet door laat tegenhouden hoor.
Weet je wat het sowieso is. Sinds het internet heeft iedereen veel vrienden, maar eigenlijk heeft men steeds minder RL contact dan vroeger. Het gros zit thuis contact te hebben.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:40 schreef xuryah het volgende:
[..]
Mijn huidige vriend heb ik ook van t internet geplukt hoormaar je moet gewoon oppassen. En t ligt er ook aan waar je ze ontmoet op t internet, denk ik.
Ja dat bedoel ik.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:40 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Hoeft niet. Een van mijn beste maten, nog steeds, heb ik ooit leren kennen op een internetforum. Okee, is wat anders dan dating, maar toch.
Overigens is internetdating echt om te gillen... Wat voor wanhopige gevallen je daar tegen komt. En gevallen met een eisenlijst waarvan je denkt: "Topmodel, koninging en miljonair tegelijk?" Kijk je bij ze, zijn ze werkeloos en zien ze er niet uit.
Ja echt triest is dat.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:41 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Weet je wat het sowieso is. Sinds het internet heeft iedereen veel vrienden, maar eigenlijk heeft men steeds minder RL contact dan vroeger. Het gros zit thuis contact te hebben.
Welk boek is dat?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:44 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja echt triest is dat.
Ben ook een boek aan t lezen over zelfverheerlijking via social media. Echt vreselijk.
Badoo is gewoon sexdating, al zegt men dat niet zo. Badoo spreekt zelf nog steeds over social network als men het over zichzelf heeft.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik moest even opzoeken hoe het ook alweer heette maar dat Badoo is echt een giller.
Zit jij te datenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:40 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Hoeft niet. Een van mijn beste maten, nog steeds, heb ik ooit leren kennen op een internetforum. Okee, is wat anders dan dating, maar toch.
Overigens is internetdating echt om te gillen... Wat voor wanhopige gevallen je daar tegen komt. En gevallen met een eisenlijst waarvan je denkt: "Topmodel, koninging en miljonair tegelijk?" Kijk je bij ze, zijn ze werkeloos en zien ze er niet uit.
Pasta ofzo? Lekker makkelijk.quote:
Nee, ooit eens ingeschreven voor de gein en ik vind het nog steeds grappig om zo nu en dan rond te kijken. Gaat echt nergens over. Zie er inmiddels wel patroon in, zodra een vrouw begint met: "Ik wil iemand die een vrouw respecteert om haar innerlijk en haar persoonlijkheid en verder kijkt dan uiterlijk", kan je eigenlijk 99 van de 100 keer zeggen dat ze of gewoon ontzettend dik is, of lelijk (of allebei).quote:
Spaghetti!quote:
Voor je het weet heb je een virus te pakkenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:40 schreef xuryah het volgende:
[..]
Mijn huidige vriend heb ik ook van t internet geplukt hoormaar je moet gewoon oppassen.
Dankquote:
Heb er weinig ervaring mee. Volgens een vriendin was het echt heel tof. Ik had het na een paar minuten wel gezien.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:45 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Badoo is gewoon sexdating, al zegt men dat niet zo. Badoo spreekt zelf nog steeds over social network als men het over zichzelf heeft.
Daar heb je anti-virus scanners voor!quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:50 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Voor je het weet heb je een virus te pakken
Ook zo'n uitnodiging gehad ooit. "Nee, ik wil niet meteen een foto uploaden. FU" en toen had ik het gehad.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heb er weinig ervaring mee. Volgens een vriendin was het echt heel tof. Ik had het na een paar minuten wel gezien.
Ahh gelukkig.quote:
Dat zou ik ook niet fijn vinden nee.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee hoor.
Zin om vanavond wat te doen?![]()
[..]
Oh, ik had geen mafkees. Maar de langeafstandrelatie en daarna het samenwonen koste best veel tijd en moeite en ik vind het nu juist wel chill dat ik lekker mijn eigen ding kan doen. Thuiskomen, je zooi neerpleuren en om de bank gaan zittenEn dat vinden vrouwen meestal toch geen goed idee.
Maja, meer ga ik er niet over uitweiden want ik denk niet dat Puala het leuk vind als ik veel van dit soort dingen ga posten (andersom zou ik dat iig niet leuk vinden)
Wat Kano al zegt. Maar die was sowieso al overal voor inquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:25 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Plat laten snuiven en alles mee kunnen doen?
Juist daar heb ik mij dus ook een keer aan gewaagd. Precies wat jij zegt. Wat denken die wijven (Want dat zijn het daar) wel niet met hun eisen lijst terwijl ze zelf met een kop als een hobbit rond lopen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:40 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Precies wat ik in mijn hoofd heb. Moet het alleen nog halen. Dan ook een komkommer want dat is altijd lekker met pinda saus.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:06 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga iets maken waar satesaus bij kan, want daar heb ik trek in
Patatje oorlog met varkenshaas sate ?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:06 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga iets maken waar satesaus bij kan, want daar heb ik trek in
Vroegâh had ik hitmanpro... Maar werkt system restore niet? Naar een paar weken terug ofzo? Zo ook al meer dan eens van een hardnekkig virus afgekomen (okee, wel jaren terug, maar toch).quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:10 schreef Wiebeldak het volgende:
Weet er iemand een beter gratis anti mall en spyware programma dan Adaware? Want Adaware vind zo goed als niets. Net Spyhunter gedraaid en die vond echt alles, ook dat virus waar ik nu last van heb alleen dat programma kost 30,- en daar heb ik nu geen trek in.
Mwah, kan geen patat bakken hier. Denk gekruide krieltjes, snijbonen en nog iets van vleesquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:08 schreef xuryah het volgende:
[..]
Patatje oorlog met varkenshaas sate ?
Vooral op de Nederlandstalige zie ik dat. Zit ook op iets internationaals, maar daar zie ik dat dus weer niet. Die maken dan wel weer matches op basis van je profiel, krijg telkens van die vreemde figuren. Halve emo's bijvoorbeeld... Die echt overal ringen hebben, brrrr. Maar die site profileert zich ook meer alszijnde social network. Best leuke gesprekken trouwens.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:06 schreef Wiebeldak het volgende:
Juist daar heb ik mij dus ook een keer aan gewaagd. Precies wat jij zegt. Wat denken die wijven (Want dat zijn het daar) wel niet met hun eisen lijst terwijl ze zelf met een kop als een hobbit rond lopen.
Koekenpan, olijfolie en krieltjes opbakken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah, kan geen patat bakken hier. Denk gekruide krieltjes, snijbonen en nog iets van vlees
Blijkbaar hou je daarvan, maar weet je het zelf nog nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:12 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Vooral op de Nederlandstalige zie ik dat. Zit ook op iets internationaals, maar daar zie ik dat dus weer niet. Die maken dan wel weer matches op basis van je profiel, krijg telkens van die vreemde figuren. Halve emo's bijvoorbeeld... Die echt overal ringen hebben, brrrr.
Precies!quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:13 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Koekenpan, olijfolie en krieltjes opbakken.
Als ik iets op mijn laptop heb waar ik niet uitkom, of wat ik voor een ander op moet lossen, ga ik altijd naar http://www.hijackthis.nl/forum/index.phpquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:10 schreef Wiebeldak het volgende:
Weet er iemand een beter gratis anti mall en spyware programma dan Adaware? Want Adaware vind zo goed als niets. Net Spyhunter gedraaid en die vond echt alles, ook dat virus waar ik nu last van heb alleen dat programma kost 30,- en daar heb ik nu geen trek in.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:11 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Vroegâh had ik hitmanpro... Maar werkt system restore niet? Naar een paar weken terug ofzo? Zo ook al meer dan eens van een hardnekkig virus afgekomen (okee, wel jaren terug, maar toch).
Hitman voert nu een eenmalige gratis scan uit. Ben benieuwd. Tnx.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:11 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Vroegâh had ik hitmanpro... Maar werkt system restore niet? Naar een paar weken terug ofzo? Zo ook al meer dan eens van een hardnekkig virus afgekomen (okee, wel jaren terug, maar toch).
Hahaquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:12 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Vooral op de Nederlandstalige zie ik dat. Zit ook op iets internationaals, maar daar zie ik dat dus weer niet. Die maken dan wel weer matches op basis van je profiel, krijg telkens van die vreemde figuren. Halve emo's bijvoorbeeld... Die echt overal ringen hebben, brrrr. Maar die site profileert zich ook meer alszijnde social network. Best leuke gesprekken trouwens.
Tnx. Zal eerst ff de scan van hitman afwachten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:15 schreef Timmos het volgende:
[..]
Als ik iets op mijn laptop heb waar ik niet uitkom, of wat ik voor een ander op moet lossen, ga ik altijd naar http://www.hijackthis.nl/forum/index.php
Lees even het een en ander door, je zult wat moeten installeren en logjes plaatsen, de pro's pikken al het smerige er tussenuit daar.. Of misschien is er al een topic met het betreffende virus..
Ook lekkerquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah, kan geen patat bakken hier. Denk gekruide krieltjes, snijbonen en nog iets van vlees
Vind het toch echt niets...quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:14 schreef kanovinnie het volgende:
Blijkbaar hou je daarvan, maar weet je het zelf nog niet![]()
Ach, ik zit zowel qua uiterlijk als qua doen en laten aan de andere kant van het spectrum. En dan ook nog qua muziek. En ik geloof niet echt in opposites attract... Je mag elkaar natuurlijk wel aanvullen, maar er moeten dingen zijn die je gemeen hebt. Genoeg dingen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:18 schreef Wiebeldak het volgende:
HahaEmo's zijn sowieso al vaak erg onzeker vandaar dat zij veel op die sites zitten denk ik.
Ooit was dat gratis.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:18 schreef Wiebeldak het volgende:
Hitman voert nu een eenmalige gratis scan uit. Ben benieuwd. Tnx.
Is een maand gratis of een eenmalige scan. Het heeft wel iets verwijderd maar niet die %^#$&@@#%& superfish.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:36 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Je gaat volgende maand met vakantie?
Neequote:Op donderdag 13 februari 2014 15:36 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Je gaat volgende maand met vakantie?
Altijd leukquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:36 schreef xuryah het volgende:
[..]
Nee
M'n vriend heeft een verrassing voor me, morgen
Had je beter gisteravond kunnen gaan. Moest ijsthee hebben, was de enige in de winkel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:38 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Altijd leuk
Ik ben er ook vandoor. Even de Aldi leeg kopen en een turkse pizza halen onderweg.
Nee ik niet savonds hier. Dan moet ik een rugby pak aan om door die smalle paden heen te komen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:39 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Had je beter gisteravond kunnen gaan. Moest ijsthee hebben, was de enige in de winkel.
Gister waren de OS van invloed hèquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:41 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Nee ik niet savonds hier. Dan moet ik een rugby pak aan om door die smalle paden heen te komen.
Ah ja dat scheelt dan wel denk ik.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:45 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Gister waren de OS van invloed hè
calimari?quote:
Heet dat zo ja? Blègh .quote:
Druk eens op F5?quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:23 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Heet dat zo ja? Blègh .
En ik heb even een screenshot gemaakt hoe bij mij de frontpage eruit ziet met Adblock uit. Dat komt dus mede door dat klote superfish advertentie virus bende die ik er niet afkrijg. Ik zie serieus bijna de frontpage niet meer in sommige gevallen zoals hier.
[ afbeelding ]
http://forum.fok.nl/user/edit_prefsquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:27 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dan krijg ik netjes nieuwe andere waardeloze advertenties.
Ruilen? Ik wil wel hangen op Schiphol als ik dan naar Toscane kan ^^quote:
Het lijkt wel steeds erger te worden. Ik sta nu echt op het punt om de gehele bende te formatteren. M'n homepage is ook weer veranderd.... Echt welke achterlijke zulke shit maken mogen ze van mij ophangen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs
Advertenties
Daar de boel uitzetten.
Systeemherstel naar een jaar terug geen optie? Vanuit de veilige modus uiteraard.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:34 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Het lijkt wel steeds erger te worden. Ik sta nu echt op het punt om de gehele bende te formatteren. M'n homepage is ook weer veranderd.... Echt welke achterlijke zulke shit maken mogen ze van mij ophangen.
Dat heb ik 1 keer eerder gebruikt en toen was m'n hele pc naar de klote omdat ie er daarna niets meer van snapte. Dat risico neem ik nu nog niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:49 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Systeemherstel naar een jaar terug geen optie? Vanuit de veilige modus uiteraard.
Gelukkig ben je er van af!quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:06 schreef Wiebeldak het volgende:
En ik ben er vanaf. De doorzetter wint.
YAC Yet Another Cleaner werkt dus wel. Gratis en gooit al die rotzooi eraf!
Ik begon mijn geduld al behoorlijk te verliezen.
Het mooie is dat ik nu wat van die cleaners en scanner moet verwijderen want de 1 zegt over de ander dat het mallware is. M.a.w. hoe schakel ik makkelijk de concurrentie uit.
Dat was het ook. Maar goed dat er geen live webcam aanstond anders had je dit beeld gekregen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:47 schreef xuryah het volgende:
[..]
Gelukkig ben je er van af!
Leek me echt super irritant.
Hebben we weer moeten missen dan...quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:48 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat was het ook. Maar goed dat er geen live webcam aanstond anders had je dit beeld gekregen.
[ afbeelding ]
Nice zegt ze tochquote:
Een fuck you calimero!quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:28 schreef DonJames het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het is "calamari"
Bedoeld ze daar niet mooi hotel. Nice ligt in frankrijk niet in Italië.quote:
hap hap hapquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Bedoeld ze daar niet mooi hotel. Nice ligt in frankrijk niet in Italië.
firenzequote:
Tof! Ik ben erbijquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:05 schreef kanovinnie het volgende:
[warning]TV / [Gratis] Kaartjes voorvertoning Non-Stop![/warning]
Dank je wel hoor!quote:
Ja? Gaaf! Ben benieuwd hoe je in 't echt bentquote:
In dit geval geen optie. Ik moet opruimen om mijn spullen bij elkaar te kunnen leggen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:34 schreef kanovinnie het volgende:
Jazeker. Meestal laat ik het dan een rotzooi zijn en ga wat leuks doen.
Dan smijt ik vaak alles wat ik niet nodig heb in 1 hoek en de spullen die ik wel nodig heb in de anderequote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
In dit geval geen optie. Ik moet opruimen om mijn spullen bij elkaar te kunnen leggen.
Ach ja.. zal wel een uitloopje zijn van de toch al niet zo toffe avond gisteren...
tis er aan de hand?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
In dit geval geen optie. Ik moet opruimen om mijn spullen bij elkaar te kunnen leggen.
Ach ja.. zal wel een uitloopje zijn van de toch al niet zo toffe avond gisteren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |