Toscane voor een foto-opdrachtquote:

Ook niet heul vervelendquote:

Helemaal niet vervelendquote:

Altijd mooi daar!quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Opdrachten in Delft zijn bijna net zo enerverend

Dan vind ik dit toch beterquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:05 schreef Susteren het volgende:
hemden uitsnijden in photoshop op Shabba
Herlich

Have fun! Ik heb dit jaar Sicilië op het programma staanquote:

Blegh.quote:

Ben er komende twee weken, keertje eten?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:10 schreef freud het volgende:
[..]
Altijd mooi daar!
Als het niet regent, stormt en 20C is...

Goed plan! Wat brengt je naar Delluf?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ben er komende twee weken, keertje eten?

Vrouwlief heeft meer dan 500 shots gemaakt met mn D700
 Vrouwlief heeft meer dan 500 shots gemaakt met mn D700  Vrijdag deel 2.
 Vrijdag deel 2.

Koop eerst een oude bak waar hier en daar een deuk erin geen erge ramp is. En sowieso geen franse auto.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:35 schreef Susteren het volgende:
De quote knop werkt niet?
Maarja @Kano dan maar, tsja ik twijfel. Ik heb al eens in zo'n kleine wagen gereden maar het rijdt gewoon niet chill. Sommige houden van dat directe wegcontact, maar ik heb liever een grotere confortabele auto eigenlijk.
Maarja als het een hatch wordt (m'n ouders zijn daar eig wel voor) zou ik sowieso niet een oud model pakken (zonder cruisecontrol, airbags en alle hedendaagse gemakken).

Ik heb een Peugeot en dat is een prima auto!quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dat is dan nog de beste als je moet kiezen tussen, Renault, citroen en Peugeot. Maar ik spreek uit eigen ervaring en wat ik zie bij vrienden dat Franse bakken niet al te best zijn. Nu hebben wij een kia en dat is ook maar afwachten. Tot op heden heel tevreden mee maar je weet het niet he.

Werrrukk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:55 schreef freud het volgende:
[..]
Goed plan! Wat brengt je naar Delluf?

Is dit serieus?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:36 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Is dat het nieuwe station van Rotterdam?

je bent 18 en je wilt alle hedendaagse gemakken? Wat ben je een verwend joch zegquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:35 schreef Susteren het volgende:
De quote knop werkt niet?
Maarja @Kano dan maar, tsja ik twijfel. Ik heb al eens in zo'n kleine wagen gereden maar het rijdt gewoon niet chill. Sommige houden van dat directe wegcontact, maar ik heb liever een grotere confortabele auto eigenlijk.
Maarja als het een hatch wordt (m'n ouders zijn daar eig wel voor) zou ik sowieso niet een oud model pakken (zonder cruisecontrol, airbags en alle hedendaagse gemakken).
 koop of een dure alfa en jankzak niet over je retina mbp, of koop een goedkope en koop wel je mbp. Ik hoop iig wel dat je begrijpt dat je geen recht meer hebt om andere belachelijk te maken als ze twijfelen voor een camera.
 koop of een dure alfa en jankzak niet over je retina mbp, of koop een goedkope en koop wel je mbp. Ik hoop iig wel dat je begrijpt dat je geen recht meer hebt om andere belachelijk te maken als ze twijfelen voor een camera. 

Ynske

Ynske

quote:Op donderdag 13 februari 2014 06:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
je bent 18 en je wilt alle hedendaagse gemakken? Wat ben je een verwend joch zegkoop of een dure alfa en jankzak niet over je retina mbp, of koop een goedkope en koop wel je mbp. Ik hoop iig wel dat je begrijpt dat je geen recht meer hebt om andere belachelijk te maken als ze twijfelen voor een camera.

Ynske

Ynske

Ynske

Ynske

welk traject? Ik moet zo ookquote:Op donderdag 13 februari 2014 08:37 schreef over_hedge het volgende:
Oh. De eerste vertraging is er ook alweer.

Omdat de aarde dan afkoelt?quote:Op donderdag 13 februari 2014 08:34 schreef Ynske het volgende:
Waarom zijn die aardbevingen in Groningen eigenlijk altijd snachts?

Rotterdam - Amsterdam.quote:

Ynske

Ynske

best logisch ja.quote:

Ynske

Ynske

k mag Limburg - Amsterdam gaan todoenquote:Op donderdag 13 februari 2014 08:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Rotterdam - Amsterdam.
Maar was maar 5 min maar toch.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |