Vergeet je geen doosje merci voor je moeder?quote:Op woensdag 12 februari 2014 07:43 schreef Susteren het volgende:
Oh shit het is vrijdag al valentijn..
Alsof jij dat zou kopenquote:Op woensdag 12 februari 2014 07:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vergeet je geen doosje merci voor je moeder?
quote:
verkapte-zie-mij-niet-genoeg-tijd-hebben-om-allerlei-meuk-voor-al-mijn-smatjes-te-kopen-postquote:Op woensdag 12 februari 2014 07:43 schreef Susteren het volgende:
Let op, die mag je niet gebruiken op FOK!quote:
O ja, dat wordt nog snel even een bosje bloemen halen..quote:Op woensdag 12 februari 2014 07:43 schreef Susteren het volgende:
Bosje bloemen van de benzinepomp. Laat ieder vrouwenhart smeltenquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:11 schreef DonJames het volgende:
[..]
O ja, dat wordt nog snel even een bosje bloemen halen..
En misschien nog wel een kinder surprise-ei of zoietsquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:15 schreef CrashO het volgende:
[..]
Bosje bloemen van de benzinepomp. Laat ieder vrouwenhart smelten
Waar zit jij ookweer nu?quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:01 schreef andreas612 het volgende:
[..]
verkapte-zie-mij-niet-genoeg-tijd-hebben-om-allerlei-meuk-voor-al-mijn-smatjes-te-kopen-post
Sjang haai toch?quote:
Ligt er nogal aan waar je woont. Er is een handige site die je helpt zoeken. Goegel heet het misschien ooit van gehoordquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:27 schreef SP22 het volgende:
Weet iemand een online fotoservice die vandaag besteld, morgen in huis aanbiedt? Kwaliteit is even van ondergeschikt belang.
Zeg, is dat nodig? Die pi enz?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ligt er nogal aan waar je woont. Er is een handige site die je helpt zoeken. Goegel heet het misschien ooit van gehoord
FOT / Zijn alle RAW fotos 450 dpi of groter?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ligt er nogal aan waar je woont. Er is een handige site die je helpt zoeken. Goegel heet het misschien ooit van gehoord
Ja maar dat is een vraag zonder urgentiequote:Op woensdag 12 februari 2014 13:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
FOT / Zijn alle RAW fotos 450 dpi of groter?
Ach, komt vanzelf wel hoor. En je hoeft geen camera te hebben om mee te postenquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:33 schreef J03llV het volgende:
Nou, nog steeds dus geen camera. Net bij de winkel geweest. Andere verkoper dan dat ik eerst mee gesproken had. Dus had eigenlijk al door dat het niks ging worden. Hij kon namelijk echt niet lager gaan de 399,- Dusja. My apologies FOT!
En hoezo veranderd urgentie iets?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja maar dat is een vraag zonder urgentie
Als je iets nu moet hebben dan zou ik mn geluk niet laten afhangen van fotoamateursquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:35 schreef kanovinnie het volgende:
En hoezo veranderd urgentie iets?
Dank voor het begrip! En blij toe!quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ach, komt vanzelf wel hoor. En je hoeft geen camera te hebben om mee te posten
[..]
En hoezo veranderd urgentie iets?
Is dat het nieuwe station van Rotterdam?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:35 schreef Merlijn het volgende:
Bonjour!
Hoewel ontzettendkutland.. toch wel leuk,mijn tijdelijke werkplek..
[ afbeelding ]
Laat staan foto's makenquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ach, komt vanzelf wel hoor. En je hoeft geen camera te hebben om mee te posten
Ach, we plagen wel,maar de voorpret van een camera uitzoeken (eigenlijk alle gear) is ook leuk!quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:36 schreef J03llV het volgende:
[..]
Dank voor het begrip! En blij toe!![]()
Het is alleen dat ik voorheen altijd heb gezegd, dan en dan heb ik een camera en dan heb ik em niet
Nee, L'arc de la Defensequote:Op woensdag 12 februari 2014 13:36 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Is dat het nieuwe station van Rotterdam?
Anders wel?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:36 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Als je iets nu moet hebben dan zou ik mn geluk niet laten afhangen van fotoamateurs
Ah joh, lekker boeiend. Laat je niet gek maken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:36 schreef J03llV het volgende:
[..]
Dank voor het begrip! En blij toe!![]()
Het is alleen dat ik voorheen altijd heb gezegd, dan en dan heb ik een camera en dan heb ik em niet
Of kwaliteitquote:
Leuk is anders, krijg nu al enigszins frustraties dat ik zo'n ding niet kan halenquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ach, we plagen wel,maar de voorpret van een camera uitzoeken (eigenlijk alle gear) is ook leuk!
En vergeet mijn telefoon met instagram niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Daarvoor heb je toch een eipet
Mijn dag is weer goedquote:
Als je toch nog even moet wachten en zeker weet welk model je wilt, download de handleiding en ga die alvast doornemen... (zeg ik als IT-er dat? Handleiding? )quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:39 schreef J03llV het volgende:
[..]
Leuk is anders, krijg nu al enigszins frustraties dat ik zo'n ding niet kan halen
Hahaha!quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Als je toch nog even moet wachten en zeker weet welk model je wilt, download de handleiding en ga die alvast doornemen... (zeg ik als IT-er dat? Handleiding? )
Kun je meteen aan de slag.
quote:
k maakte een opmerking die al gedaan wasquote:
Doe dat dan ook niet....quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
k maakte een opmerking die al gedaan was
redelijk, ik blaf nog wel, maar kan wel vliegen morgenquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Doe dat dan ook niet....![]()
Hoe is het met je longen?
Waar ga je heen? /gemistquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
redelijk, ik blaf nog wel, maar kan wel vliegen morgen
Toscane voor een foto-opdrachtquote:
Ook niet heul vervelendquote:
Helemaal niet vervelendquote:
Altijd mooi daar!quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Opdrachten in Delft zijn bijna net zo enerverend
Dan vind ik dit toch beterquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:05 schreef Susteren het volgende:
hemden uitsnijden in photoshop op Shabba
Herlich
Have fun! Ik heb dit jaar Sicilië op het programma staanquote:
Blegh.quote:
Ben er komende twee weken, keertje eten?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:10 schreef freud het volgende:
[..]
Altijd mooi daar!
Als het niet regent, stormt en 20C is...
Goed plan! Wat brengt je naar Delluf?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ben er komende twee weken, keertje eten?
Koop eerst een oude bak waar hier en daar een deuk erin geen erge ramp is. En sowieso geen franse auto.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:35 schreef Susteren het volgende:
De quote knop werkt niet?
Maarja @Kano dan maar, tsja ik twijfel. Ik heb al eens in zo'n kleine wagen gereden maar het rijdt gewoon niet chill. Sommige houden van dat directe wegcontact, maar ik heb liever een grotere confortabele auto eigenlijk.
Maarja als het een hatch wordt (m'n ouders zijn daar eig wel voor) zou ik sowieso niet een oud model pakken (zonder cruisecontrol, airbags en alle hedendaagse gemakken).
Ik heb een Peugeot en dat is een prima auto!quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dat is dan nog de beste als je moet kiezen tussen, Renault, citroen en Peugeot. Maar ik spreek uit eigen ervaring en wat ik zie bij vrienden dat Franse bakken niet al te best zijn. Nu hebben wij een kia en dat is ook maar afwachten. Tot op heden heel tevreden mee maar je weet het niet he.
Werrrukk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:55 schreef freud het volgende:
[..]
Goed plan! Wat brengt je naar Delluf?
Is dit serieus?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:36 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Is dat het nieuwe station van Rotterdam?
je bent 18 en je wilt alle hedendaagse gemakken? Wat ben je een verwend joch zegquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:35 schreef Susteren het volgende:
De quote knop werkt niet?
Maarja @Kano dan maar, tsja ik twijfel. Ik heb al eens in zo'n kleine wagen gereden maar het rijdt gewoon niet chill. Sommige houden van dat directe wegcontact, maar ik heb liever een grotere confortabele auto eigenlijk.
Maarja als het een hatch wordt (m'n ouders zijn daar eig wel voor) zou ik sowieso niet een oud model pakken (zonder cruisecontrol, airbags en alle hedendaagse gemakken).
quote:Op donderdag 13 februari 2014 06:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
je bent 18 en je wilt alle hedendaagse gemakken? Wat ben je een verwend joch zegkoop of een dure alfa en jankzak niet over je retina mbp, of koop een goedkope en koop wel je mbp. Ik hoop iig wel dat je begrijpt dat je geen recht meer hebt om andere belachelijk te maken als ze twijfelen voor een camera.
welk traject? Ik moet zo ookquote:Op donderdag 13 februari 2014 08:37 schreef over_hedge het volgende:
Oh. De eerste vertraging is er ook alweer.
Omdat de aarde dan afkoelt?quote:Op donderdag 13 februari 2014 08:34 schreef Ynske het volgende:
Waarom zijn die aardbevingen in Groningen eigenlijk altijd snachts?
Rotterdam - Amsterdam.quote:
best logisch ja.quote:
k mag Limburg - Amsterdam gaan todoenquote:Op donderdag 13 februari 2014 08:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Rotterdam - Amsterdam.
Maar was maar 5 min maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |