Vergeet je geen doosje merci voor je moeder?quote:Op woensdag 12 februari 2014 07:43 schreef Susteren het volgende:
Oh shit het is vrijdag al valentijn..
Alsof jij dat zou kopenquote:Op woensdag 12 februari 2014 07:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vergeet je geen doosje merci voor je moeder?
quote:
verkapte-zie-mij-niet-genoeg-tijd-hebben-om-allerlei-meuk-voor-al-mijn-smatjes-te-kopen-postquote:Op woensdag 12 februari 2014 07:43 schreef Susteren het volgende:
Let op, die mag je niet gebruiken op FOK!quote:
O ja, dat wordt nog snel even een bosje bloemen halen..quote:Op woensdag 12 februari 2014 07:43 schreef Susteren het volgende:
Bosje bloemen van de benzinepomp. Laat ieder vrouwenhart smeltenquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:11 schreef DonJames het volgende:
[..]
O ja, dat wordt nog snel even een bosje bloemen halen..
En misschien nog wel een kinder surprise-ei of zoietsquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:15 schreef CrashO het volgende:
[..]
Bosje bloemen van de benzinepomp. Laat ieder vrouwenhart smelten
Waar zit jij ookweer nu?quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:01 schreef andreas612 het volgende:
[..]
verkapte-zie-mij-niet-genoeg-tijd-hebben-om-allerlei-meuk-voor-al-mijn-smatjes-te-kopen-post
Sjang haai toch?quote:
Ligt er nogal aan waar je woont. Er is een handige site die je helpt zoeken. Goegel heet het misschien ooit van gehoordquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:27 schreef SP22 het volgende:
Weet iemand een online fotoservice die vandaag besteld, morgen in huis aanbiedt? Kwaliteit is even van ondergeschikt belang.
Zeg, is dat nodig? Die pi enz?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ligt er nogal aan waar je woont. Er is een handige site die je helpt zoeken. Goegel heet het misschien ooit van gehoord
FOT / Zijn alle RAW fotos 450 dpi of groter?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ligt er nogal aan waar je woont. Er is een handige site die je helpt zoeken. Goegel heet het misschien ooit van gehoord
Ja maar dat is een vraag zonder urgentiequote:Op woensdag 12 februari 2014 13:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
FOT / Zijn alle RAW fotos 450 dpi of groter?
Ach, komt vanzelf wel hoor. En je hoeft geen camera te hebben om mee te postenquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:33 schreef J03llV het volgende:
Nou, nog steeds dus geen camera. Net bij de winkel geweest. Andere verkoper dan dat ik eerst mee gesproken had. Dus had eigenlijk al door dat het niks ging worden. Hij kon namelijk echt niet lager gaan de 399,- Dusja. My apologies FOT!
En hoezo veranderd urgentie iets?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja maar dat is een vraag zonder urgentie
Als je iets nu moet hebben dan zou ik mn geluk niet laten afhangen van fotoamateursquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:35 schreef kanovinnie het volgende:
En hoezo veranderd urgentie iets?
Dank voor het begrip! En blij toe!quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ach, komt vanzelf wel hoor. En je hoeft geen camera te hebben om mee te posten
[..]
En hoezo veranderd urgentie iets?
Is dat het nieuwe station van Rotterdam?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:35 schreef Merlijn het volgende:
Bonjour!
Hoewel ontzettendkutland.. toch wel leuk,mijn tijdelijke werkplek..
[ afbeelding ]
Laat staan foto's makenquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ach, komt vanzelf wel hoor. En je hoeft geen camera te hebben om mee te posten
Ach, we plagen wel,maar de voorpret van een camera uitzoeken (eigenlijk alle gear) is ook leuk!quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:36 schreef J03llV het volgende:
[..]
Dank voor het begrip! En blij toe!![]()
Het is alleen dat ik voorheen altijd heb gezegd, dan en dan heb ik een camera en dan heb ik em niet
Nee, L'arc de la Defensequote:Op woensdag 12 februari 2014 13:36 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Is dat het nieuwe station van Rotterdam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |