Vroegâh had ik hitmanpro... Maar werkt system restore niet? Naar een paar weken terug ofzo? Zo ook al meer dan eens van een hardnekkig virus afgekomen (okee, wel jaren terug, maar toch).quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:10 schreef Wiebeldak het volgende:
Weet er iemand een beter gratis anti mall en spyware programma dan Adaware? Want Adaware vind zo goed als niets. Net Spyhunter gedraaid en die vond echt alles, ook dat virus waar ik nu last van heb alleen dat programma kost 30,- en daar heb ik nu geen trek in.

Mwah, kan geen patat bakken hier. Denk gekruide krieltjes, snijbonen en nog iets van vleesquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:08 schreef xuryah het volgende:
[..]
Patatje oorlog met varkenshaas sate ?

Vooral op de Nederlandstalige zie ik dat. Zit ook op iets internationaals, maar daar zie ik dat dus weer niet. Die maken dan wel weer matches op basis van je profiel, krijg telkens van die vreemde figuren. Halve emo's bijvoorbeeld... Die echt overal ringen hebben, brrrr. Maar die site profileert zich ook meer alszijnde social network. Best leuke gesprekken trouwens.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:06 schreef Wiebeldak het volgende:
Juist daar heb ik mij dus ook een keer aan gewaagd. Precies wat jij zegt. Wat denken die wijven (Want dat zijn het daar) wel niet met hun eisen lijst terwijl ze zelf met een kop als een hobbit rond lopen.

Koekenpan, olijfolie en krieltjes opbakken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah, kan geen patat bakken hier. Denk gekruide krieltjes, snijbonen en nog iets van vlees

Blijkbaar hou je daarvan, maar weet je het zelf nog nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:12 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Vooral op de Nederlandstalige zie ik dat. Zit ook op iets internationaals, maar daar zie ik dat dus weer niet. Die maken dan wel weer matches op basis van je profiel, krijg telkens van die vreemde figuren. Halve emo's bijvoorbeeld... Die echt overal ringen hebben, brrrr.

Precies!quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:13 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Koekenpan, olijfolie en krieltjes opbakken.

Als ik iets op mijn laptop heb waar ik niet uitkom, of wat ik voor een ander op moet lossen, ga ik altijd naar http://www.hijackthis.nl/forum/index.phpquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:10 schreef Wiebeldak het volgende:
Weet er iemand een beter gratis anti mall en spyware programma dan Adaware? Want Adaware vind zo goed als niets. Net Spyhunter gedraaid en die vond echt alles, ook dat virus waar ik nu last van heb alleen dat programma kost 30,- en daar heb ik nu geen trek in.
 .. Of misschien is er al een topic met het betreffende virus..
.. Of misschien is er al een topic met het betreffende virus..

quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:11 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Vroegâh had ik hitmanpro... Maar werkt system restore niet? Naar een paar weken terug ofzo? Zo ook al meer dan eens van een hardnekkig virus afgekomen (okee, wel jaren terug, maar toch).
Hitman voert nu een eenmalige gratis scan uit. Ben benieuwd. Tnx.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:11 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Vroegâh had ik hitmanpro... Maar werkt system restore niet? Naar een paar weken terug ofzo? Zo ook al meer dan eens van een hardnekkig virus afgekomen (okee, wel jaren terug, maar toch).
Hahaquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:12 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Vooral op de Nederlandstalige zie ik dat. Zit ook op iets internationaals, maar daar zie ik dat dus weer niet. Die maken dan wel weer matches op basis van je profiel, krijg telkens van die vreemde figuren. Halve emo's bijvoorbeeld... Die echt overal ringen hebben, brrrr. Maar die site profileert zich ook meer alszijnde social network. Best leuke gesprekken trouwens.
 Emo's zijn sowieso al vaak erg onzeker vandaar dat zij veel op die sites zitten denk ik.
 Emo's zijn sowieso al vaak erg onzeker vandaar dat zij veel op die sites zitten denk ik. Tnx. Zal eerst ff de scan van hitman afwachten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:15 schreef Timmos het volgende:
[..]
Als ik iets op mijn laptop heb waar ik niet uitkom, of wat ik voor een ander op moet lossen, ga ik altijd naar http://www.hijackthis.nl/forum/index.php
Lees even het een en ander door, je zult wat moeten installeren en logjes plaatsen, de pro's pikken al het smerige er tussenuit daar.. Of misschien is er al een topic met het betreffende virus..

Ook lekkerquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah, kan geen patat bakken hier. Denk gekruide krieltjes, snijbonen en nog iets van vlees

Vind het toch echt niets...quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:14 schreef kanovinnie het volgende:
Blijkbaar hou je daarvan, maar weet je het zelf nog niet
Ach, ik zit zowel qua uiterlijk als qua doen en laten aan de andere kant van het spectrum. En dan ook nog qua muziek. En ik geloof niet echt in opposites attract... Je mag elkaar natuurlijk wel aanvullen, maar er moeten dingen zijn die je gemeen hebt. Genoeg dingen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:18 schreef Wiebeldak het volgende:
HahaEmo's zijn sowieso al vaak erg onzeker vandaar dat zij veel op die sites zitten denk ik.

Ooit was dat gratis.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:18 schreef Wiebeldak het volgende:
Hitman voert nu een eenmalige gratis scan uit. Ben benieuwd. Tnx.

Is een maand gratis of een eenmalige scan. Het heeft wel iets verwijderd maar niet die %^#$&@@#%& superfish.quote:

quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:36 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Je gaat volgende maand met vakantie?

Neequote:Op donderdag 13 februari 2014 15:36 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Je gaat volgende maand met vakantie?

Altijd leukquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:36 schreef xuryah het volgende:
[..]
Nee
M'n vriend heeft een verrassing voor me, morgen

Had je beter gisteravond kunnen gaan. Moest ijsthee hebben, was de enige in de winkel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:38 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Altijd leuk
Ik ben er ook vandoor. Even de Aldi leeg kopen en een turkse pizza halen onderweg.

Nee ik niet savonds hier. Dan moet ik een rugby pak aan om door die smalle paden heen te komen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:39 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Had je beter gisteravond kunnen gaan. Moest ijsthee hebben, was de enige in de winkel.

Gister waren de OS van invloed hèquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:41 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Nee ik niet savonds hier. Dan moet ik een rugby pak aan om door die smalle paden heen te komen.

Ah ja dat scheelt dan wel denk ik.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:45 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Gister waren de OS van invloed hè

calimari?quote:

Heet dat zo ja? Blègh .quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |