Weet je wat het sowieso is. Sinds het internet heeft iedereen veel vrienden, maar eigenlijk heeft men steeds minder RL contact dan vroeger. Het gros zit thuis contact te hebben.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:40 schreef xuryah het volgende:
[..]
Mijn huidige vriend heb ik ook van t internet geplukt hoormaar je moet gewoon oppassen. En t ligt er ook aan waar je ze ontmoet op t internet, denk ik.
Ja dat bedoel ik.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:40 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Hoeft niet. Een van mijn beste maten, nog steeds, heb ik ooit leren kennen op een internetforum. Okee, is wat anders dan dating, maar toch.
Overigens is internetdating echt om te gillen... Wat voor wanhopige gevallen je daar tegen komt. En gevallen met een eisenlijst waarvan je denkt: "Topmodel, koninging en miljonair tegelijk?" Kijk je bij ze, zijn ze werkeloos en zien ze er niet uit.
Ja echt triest is dat.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:41 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Weet je wat het sowieso is. Sinds het internet heeft iedereen veel vrienden, maar eigenlijk heeft men steeds minder RL contact dan vroeger. Het gros zit thuis contact te hebben.
Welk boek is dat?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:44 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja echt triest is dat.
Ben ook een boek aan t lezen over zelfverheerlijking via social media. Echt vreselijk.
Badoo is gewoon sexdating, al zegt men dat niet zo. Badoo spreekt zelf nog steeds over social network als men het over zichzelf heeft.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik moest even opzoeken hoe het ook alweer heette maar dat Badoo is echt een giller.
Zit jij te datenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:40 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Hoeft niet. Een van mijn beste maten, nog steeds, heb ik ooit leren kennen op een internetforum. Okee, is wat anders dan dating, maar toch.
Overigens is internetdating echt om te gillen... Wat voor wanhopige gevallen je daar tegen komt. En gevallen met een eisenlijst waarvan je denkt: "Topmodel, koninging en miljonair tegelijk?" Kijk je bij ze, zijn ze werkeloos en zien ze er niet uit.
Pasta ofzo? Lekker makkelijk.quote:
Nee, ooit eens ingeschreven voor de gein en ik vind het nog steeds grappig om zo nu en dan rond te kijken. Gaat echt nergens over. Zie er inmiddels wel patroon in, zodra een vrouw begint met: "Ik wil iemand die een vrouw respecteert om haar innerlijk en haar persoonlijkheid en verder kijkt dan uiterlijk", kan je eigenlijk 99 van de 100 keer zeggen dat ze of gewoon ontzettend dik is, of lelijk (of allebei).quote:
Spaghetti!quote:
Voor je het weet heb je een virus te pakkenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:40 schreef xuryah het volgende:
[..]
Mijn huidige vriend heb ik ook van t internet geplukt hoormaar je moet gewoon oppassen.
Dankquote:
Heb er weinig ervaring mee. Volgens een vriendin was het echt heel tof. Ik had het na een paar minuten wel gezien.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:45 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Badoo is gewoon sexdating, al zegt men dat niet zo. Badoo spreekt zelf nog steeds over social network als men het over zichzelf heeft.
Daar heb je anti-virus scanners voor!quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:50 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Voor je het weet heb je een virus te pakken
Ook zo'n uitnodiging gehad ooit. "Nee, ik wil niet meteen een foto uploaden. FU" en toen had ik het gehad.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heb er weinig ervaring mee. Volgens een vriendin was het echt heel tof. Ik had het na een paar minuten wel gezien.
Ahh gelukkig.quote:
Dat zou ik ook niet fijn vinden nee.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee hoor.
Zin om vanavond wat te doen?![]()
[..]
Oh, ik had geen mafkees. Maar de langeafstandrelatie en daarna het samenwonen koste best veel tijd en moeite en ik vind het nu juist wel chill dat ik lekker mijn eigen ding kan doen. Thuiskomen, je zooi neerpleuren en om de bank gaan zittenEn dat vinden vrouwen meestal toch geen goed idee.
Maja, meer ga ik er niet over uitweiden want ik denk niet dat Puala het leuk vind als ik veel van dit soort dingen ga posten (andersom zou ik dat iig niet leuk vinden)
Wat Kano al zegt. Maar die was sowieso al overal voor inquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:25 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Plat laten snuiven en alles mee kunnen doen?
Juist daar heb ik mij dus ook een keer aan gewaagd. Precies wat jij zegt. Wat denken die wijven (Want dat zijn het daar) wel niet met hun eisen lijst terwijl ze zelf met een kop als een hobbit rond lopen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:40 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Precies wat ik in mijn hoofd heb. Moet het alleen nog halen. Dan ook een komkommer want dat is altijd lekker met pinda saus.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:06 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga iets maken waar satesaus bij kan, want daar heb ik trek in
Patatje oorlog met varkenshaas sate ?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:06 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga iets maken waar satesaus bij kan, want daar heb ik trek in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |