Hij kan er altijd nog voor kiezen om hier voor een man te gaanquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:15 schreef xuryah het volgende:
[..]
Hihi, maar volgens mij zijn de mannen hier nog steeds in de meerderheid! En de vrouwen die hier zitten al in het bezit van een andere man.
Potverdorrie. Weer geen gelukquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:15 schreef xuryah het volgende:
[..]
Hihi, maar volgens mij zijn de mannen hier nog steeds in de meerderheid! En de vrouwen die hier zitten al in het bezit van een andere man.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:19 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet want ik zit op fok :p
Ik heb dus precies hetzelfde maar dan al 4 jaar lang. De laatste 2 vriendinnen waren zo vreemd dat ik mij er even niet meer aan durfden te wagen. De laatste was zo verlegen dat er geen woord uit kwam terwijl ze op internet (ja ook via internet) een enorm grote mond had. maar ja zo werkt dat nou eenmaal vaak met internet dat mensen zich helaas anders voordoen dat ze in werkelijkheid zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:20 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, voor de duidelijkheid, ik waardeer de rust en tijd die ik nu heb wel. Ben niet op zoek hoorVoordat ik weer eens een compleet verkeerd en raar beeld van mezelf geef
Je bent niet de enige hoorquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:23 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik telkens die mafkezen aantrek.
Plat laten snuiven en alles mee kunnen doen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:23 schreef Wiebeldak het volgende:
En m'n vriendin daarvoor was coke verslaafd.... Dat is ook geen pretje.
Nee hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh ik dacht dat je echt zo'n wanhopige vrijgezel bent ^^
Oh, ik had geen mafkees. Maar de langeafstandrelatie en daarna het samenwonen koste best veel tijd en moeite en ik vind het nu juist wel chill dat ik lekker mijn eigen ding kan doen. Thuiskomen, je zooi neerpleuren en om de bank gaan zittenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:23 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb dus precies hetzelfde maar dan al 4 jaar lang. De laatste 2 vriendinnen waren zo vreemd dat ik mij er even niet meer aan durfden te wagen. De laatste was zo verlegen dat er geen woord uit kwam terwijl ze op internet (ja ook via internet) een enorm grote mond had. maar ja zo werkt dat nou eenmaal vaak met internet dat mensen zich helaas anders voordoen dat ze in werkelijkheid zijn.
En m'n vriendin daarvoor was coke verslaafd.... Dat is ook geen pretje.
Ik weet niet hoe ik telkens die mafkezen aantrek.
Van coke ga je niet plat hoorquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:25 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Plat laten snuiven en alles mee kunnen doen?
Zijn er normale vrouwen danquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Er lopen volgens mij sowieso aardig wat geflipte vrouwen rond.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee hoor.
Zin om vanavond wat te doen?![]()
Net zo normaal als mannenquote:
Anders wel hypocriete... Maak een grapje met een stereotype over een vrouw en de hele wereld is te klein. Doe hetzelfde met een man en alles is goed, leuk, geweldig en aardig enzo.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Er lopen volgens mij sowieso aardig wat geflipte vrouwen rond.
Ervaring?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Van coke ga je niet plat hoor
Ik ben vrouw en maak een opmerking over vrouwen. Het kan dus wel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:33 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Anders wel hypocriete... Maak een grapje met een stereotype over een vrouw en de hele wereld is te klein. Doe hetzelfde met een man en alles is goed, leuk, geweldig en aardig enzo.
[..]
Ervaring?
quote:
Joah, daarom reageer ik op op jouw: "Volgens mij lopen er aardig wat geflipte vrouwen rond"quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben vrouw en maak een opmerking over vrouwen. Het kan dus wel.
Dat filmpje ken ik idd alquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:35 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
[..]
Joah, daarom reageer ik op op jouw: "Volgens mij lopen er aardig wat geflipte vrouwen rond"
Mwah, hoezo? Ik zie internet als een verlengstuk van de wereld, niet als een aparte wereld. Natuurlijk moet je wel opletten, maar ik ben nu al zoveel leuke mensen tegengekomen via internet dat ik me er echt niet door laat tegenhouden hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:36 schreef xuryah het volgende:
Haha, sowieso kun je beter iemand beter tegenkomen in het echt dan op t internet denk ik.
Ik heb ook een hele gestoorde ex, waar ik na 5 jaar nog steeds bang voor ben. Via internet leren kennen..
Dus mannen kunnen net zo erg zijn als vrouwen hoor! Misschien wel erger..
Ik ken mijn vriend via internet. Zat in een groepsgesprek met vrienden en hij werd er ineens ook ingegooid en toen lieten zo ons ineens alleen. Heel subtielquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:36 schreef xuryah het volgende:
Haha, sowieso kun je beter iemand beter tegenkomen in het echt dan op t internet denk ik.
Ik heb ook een hele gestoorde ex, waar ik na 5 jaar nog steeds bang voor ben. Via internet leren kennen..
Dus mannen kunnen net zo erg zijn als vrouwen hoor! Misschien wel erger..
Hoeft niet. Een van mijn beste maten, nog steeds, heb ik ooit leren kennen op een internetforum. Okee, is wat anders dan dating, maar toch.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:36 schreef xuryah het volgende:
Mijn huidige vriend heb ik ook van t internet geplukt hoorquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah, hoezo? Ik zie internet als een verlengstuk van de wereld, niet als een aparte wereld. Natuurlijk moet je wel opletten, maar ik ben nu al zoveel leuke mensen tegengekomen via internet dat ik me er echt niet door laat tegenhouden hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |