Huh, dat is toch geen man?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:51 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die heb ik eergisteren verandert na jaren.
Niet?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:55 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Kano moet je niet altijd even serieus nemen
Je had toch ook een tijdje een selfie?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:52 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Maar jij begon te zeuren over copyright
Nee, dat doe ik welquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:55 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Kano moet je niet altijd even serieus nemen
Nee nooit gehad. Op Flickr wel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je had toch ook een tijdje een selfie?
Dan ben ik daarmee in de war.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:57 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Nee nooit gehad. Op Flickr wel.
Lola Palmer. Is een DJ.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan ben ik daarmee in de war.
Knappe vrouw trouwens. Wie is het?
Dat is geen rommel!quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:00 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Lola Palmer. Is een DJ.
https://www.facebook.com/palmer.lola/photos
Ligt eraan in welk opzicht. Kano wil graag serieus genomen worden.quote:
Nooit problemen met hem gehad. Met niemand hier in FOT trouwensquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:03 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ligt eraan in welk opzicht. Kano wil graag serieus genomen worden.
Ik dus ook niet maar ik ben dan ook iemand die het echt geen drol kan schelen want anderen van mij vinden of denken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nooit problemen met hem gehad. Met niemand hier in FOT trouwens
Klinkt goed!quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:04 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Moet je dit begin eens zien van de set. Ze wist niet dat de camera al aan stond. Geweldig.
Volgens mij kan hij dat beter in een heel ander topic zoekenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:03 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ligt eraan in welk opzicht. Kano wil graag serieus genomen worden.
Vanavond maar ff bekijkenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:04 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Moet je dit begin eens zien van de set. Ze wist niet dat de camera al aan stond. Geweldig.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nooit problemen met hem gehad. Met niemand hier in FOT trouwens
haha, dat heb ik ook wel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:08 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik dus ook niet maar ik ben dan ook iemand die het echt geen drol kan schelen want anderen van mij vinden of denken.
Ja hallo, hier lopen opeens allemaal jonge dames rond.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:11 schreef xuryah het volgende:
[..]
Volgens mij kan hij dat beter in een heel ander topic zoeken
Ja hè.quote:
Hihi, maar volgens mij zijn de mannen hier nog steeds in de meerderheid! En de vrouwen die hier zitten al in het bezit van een andere man.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja hallo, hier lopen opeens allemaal jonge dames rond.En mijn ex ken ik ook via FOT. Maja, ik ga wel ergens anders de wanhopige vrijgezel uithangen
Ik heb al meerdere keren gelezen dat mensen hier problemen mee hebben! Wat is t voor virus dan? Weet je hoe je t gekregen hebt?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:14 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ja hè.
Draait altijd heel relaxed ook.
Ik heb trouwens een ontzettend irritant virus op computer, en dat is lang geleden. Ik moet telkens voordat ik kan quote of posten eerst de pagina verversen anders doen die knoppen het niet.
Ik weet welk virus het is maar is maar krijg het er nog niet af. Erg hardnekkig deze. M'n virus scanner(s) detecteerde deze ook niet.
Heb je een adblocker?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:14 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ja hè.
Draait altijd heel relaxed ook.
Ik heb trouwens een ontzettend irritant virus op computer, en dat is lang geleden. Ik moet telkens voordat ik kan quote of posten eerst de pagina verversen anders doen die knoppen het niet.
Ik weet welk virus het is maar is maar krijg het er nog niet af. Erg hardnekkig deze. M'n virus scanner(s) detecteerde deze ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |