en dan opgepakt worden voor het stelen van een fietsquote:Op donderdag 13 februari 2014 08:48 schreef Ener-G het volgende:
god gloeiende.. een of andere muts heeft zitten slapen bij het op slot doen van dr fiets en hem ook door mijn bagagedrager heen gehaald.. morgen maar even lockpicksetje mee en als dat faalt ook nog twee waterpomptangen in mn rugzak gooien.
Neuh. De gaswinning heeft niet zo'n direct effect op aardbevingen. Het verband is ueberhaupt nog niet echt duidelijk (al zal het best met elkaar te maken hebben). Ik hou het op toeval.quote:Op donderdag 13 februari 2014 08:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
best logisch ja.
K zat in de richting te denken van ze stopppen toch niet met winnen in de nacht
Ik gok maar wat met m'n mavo diploma maar dampt kwam meteen bij me opquote:Op donderdag 13 februari 2014 08:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
best logisch ja.
K zat in de richting te denken van ze stopppen toch niet met winnen in de nacht
...dan sta je raar te kijken. En nu, een eind lopen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 08:48 schreef Ener-G het volgende:
god gloeiende.. een of andere muts heeft zitten slapen bij het op slot doen van dr fiets en hem ook door mijn bagagedrager heen gehaald.. morgen maar even lockpicksetje mee en als dat faalt ook nog twee waterpomptangen in mn rugzak gooien.
zeurpietquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:04 schreef over_hedge het volgende:
Die banken bij de sprinterswaar je met zijn 4en zit, zit je lekker met je knieën tegen elkaar.
zit toch gewoon niet fijn. Al er nou leuke vrouwen zitten oke. Maar zit nu een gast van een meter over 2.quote:
dat is toch al jaren. Stond vroeger zelfs een hele collumn voor in de rails, met oproepjes enzoquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:10 schreef xepera9 het volgende:
Jaren geleden dat ik in een trein gezeten heb. Zou voor mij nu een soort van toeristische attractie zijn.
Gisteren nog iets op TV van gezien: flirten in de trein.
Haha, ja maar de Rails heb ik dus ook al jaren niet gezien.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is toch al jaren. Stond vroeger zelfs een hele collumn voor in de rails, met oproepjes enzo
valt weinig te flirten. Iedereen leest of de krant, of een boek of kijken op hun telefoon.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is toch al jaren. Stond vroeger zelfs een hele collumn voor in de rails, met oproepjes enzo
dat ligt dan aan jouquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
valt weinig te flirten. Iedereen leest of de krant, of een boek of kijken op hun telefoon.
Vergeet laptops nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
valt weinig te flirten. Iedereen leest of de krant, of een boek of kijken op hun telefoon.
zou kunnen. Maar heb sowieso al een vriendin dus heb ook geen behoefte om te flirten.quote:
Zucht, ik had hem van de week nog mooier... 6 wagons dubbeldeks vervangen door 5 wagons van die oude sprinter. En dan kom je langs een sprinter die wacht op vertrek: dubbeldekker intercity...quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:04 schreef over_hedge het volgende:
Die banken bij de sprinterswaar je met zijn 4en zit, zit je lekker met je knieën tegen elkaar.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:58 schreef over_hedge het volgende:
ik zit nu bij de cursus. Zegt die gast: kennen jullie het fok forum? Die vertellen de grootste onzin over camera's
Special thanks to Susterenquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:58 schreef over_hedge het volgende:
ik zit nu bij de cursus. Zegt die gast: kennen jullie het fok forum? Die vertellen de grootste onzin over camera's
Bezoekje aan de wallen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hèhè, iets met 450e en dat was geweldig.
Dus ik kocht het, en ging er op stampen.quote:
Ah, je moest ook de coke voor je dame zelf nog vermalen. Ja, dat is wat duurder ja.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dus ik kocht het, en ging er op stampen.
Ik zou echt stuk gaan van het lachen als ik daar bij had gezeten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:40 schreef over_hedge het volgende:
Hij blijft fok maar noemen. Ging dan wel vooral over het film met dslr topic
Vraag hem even wat concrete voorbeelden te laten zien!quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:40 schreef over_hedge het volgende:
Hij blijft fok maar noemen. Ging dan wel vooral over het film met dslr topic
Zoals die krankjozem die met lenzen van dertig jaar en ouder fotografeertquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:58 schreef over_hedge het volgende:
Die ene, lang geleden. Vorige maand ofzo dus.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:45 schreef Flipmoehoe het volgende:
Hij is toch net 18?? over welke "vroeger" heeft hij het dan![]()
Vroeger toen ik 17 wasquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:45 schreef Flipmoehoe het volgende:
Daar hang ik niet veel rond, nog nooit gefilmd met mijn DSLR
zie er wel veel berichten van Susteren in staan
Vroeger deed ik veel dit.. vroeger toen ik in discotheken fotografeerde..
Hij is toch net 18?? over welke "vroeger" heeft hij het dan
Wat voor UI had jij hier voor?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:47 schreef Wiebeldak het volgende:
Oh is het valentijnsdag? Lekker boeiend.
[ afbeelding ]
Morgen toch pas?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:47 schreef Wiebeldak het volgende:
Oh is het valentijnsdag? Lekker boeiend.
[ afbeelding ]
Foto van een lelijke gozert.quote:
quote:
Maar jij begon te zeuren over copyrightquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Foto van een lelijke gozert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |