welk traject? Ik moet zo ookquote:Op donderdag 13 februari 2014 08:37 schreef over_hedge het volgende:
Oh. De eerste vertraging is er ook alweer.
Omdat de aarde dan afkoelt?quote:Op donderdag 13 februari 2014 08:34 schreef Ynske het volgende:
Waarom zijn die aardbevingen in Groningen eigenlijk altijd snachts?
Rotterdam - Amsterdam.quote:
best logisch ja.quote:
k mag Limburg - Amsterdam gaan todoenquote:Op donderdag 13 februari 2014 08:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Rotterdam - Amsterdam.
Maar was maar 5 min maar toch.
en dan opgepakt worden voor het stelen van een fietsquote:Op donderdag 13 februari 2014 08:48 schreef Ener-G het volgende:
god gloeiende.. een of andere muts heeft zitten slapen bij het op slot doen van dr fiets en hem ook door mijn bagagedrager heen gehaald.. morgen maar even lockpicksetje mee en als dat faalt ook nog twee waterpomptangen in mn rugzak gooien.
Neuh. De gaswinning heeft niet zo'n direct effect op aardbevingen. Het verband is ueberhaupt nog niet echt duidelijk (al zal het best met elkaar te maken hebben). Ik hou het op toeval.quote:Op donderdag 13 februari 2014 08:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
best logisch ja.
K zat in de richting te denken van ze stopppen toch niet met winnen in de nacht
Ik gok maar wat met m'n mavo diploma maar dampt kwam meteen bij me opquote:Op donderdag 13 februari 2014 08:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
best logisch ja.
K zat in de richting te denken van ze stopppen toch niet met winnen in de nacht
...dan sta je raar te kijken. En nu, een eind lopen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 08:48 schreef Ener-G het volgende:
god gloeiende.. een of andere muts heeft zitten slapen bij het op slot doen van dr fiets en hem ook door mijn bagagedrager heen gehaald.. morgen maar even lockpicksetje mee en als dat faalt ook nog twee waterpomptangen in mn rugzak gooien.
zeurpietquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:04 schreef over_hedge het volgende:
Die banken bij de sprinterswaar je met zijn 4en zit, zit je lekker met je knieën tegen elkaar.
zit toch gewoon niet fijn. Al er nou leuke vrouwen zitten oke. Maar zit nu een gast van een meter over 2.quote:
dat is toch al jaren. Stond vroeger zelfs een hele collumn voor in de rails, met oproepjes enzoquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:10 schreef xepera9 het volgende:
Jaren geleden dat ik in een trein gezeten heb. Zou voor mij nu een soort van toeristische attractie zijn.
Gisteren nog iets op TV van gezien: flirten in de trein.
Haha, ja maar de Rails heb ik dus ook al jaren niet gezien.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is toch al jaren. Stond vroeger zelfs een hele collumn voor in de rails, met oproepjes enzo
valt weinig te flirten. Iedereen leest of de krant, of een boek of kijken op hun telefoon.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is toch al jaren. Stond vroeger zelfs een hele collumn voor in de rails, met oproepjes enzo
dat ligt dan aan jouquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
valt weinig te flirten. Iedereen leest of de krant, of een boek of kijken op hun telefoon.
Vergeet laptops nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
valt weinig te flirten. Iedereen leest of de krant, of een boek of kijken op hun telefoon.
zou kunnen. Maar heb sowieso al een vriendin dus heb ook geen behoefte om te flirten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |