Druk eens op F5?quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:23 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Heet dat zo ja? Blègh .
En ik heb even een screenshot gemaakt hoe bij mij de frontpage eruit ziet met Adblock uit. Dat komt dus mede door dat klote superfish advertentie virus bende die ik er niet afkrijg. Ik zie serieus bijna de frontpage niet meer in sommige gevallen zoals hier.
[ afbeelding ]

Ynske

Ynske

http://forum.fok.nl/user/edit_prefsquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:27 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dan krijg ik netjes nieuwe andere waardeloze advertenties.

Ruilen? Ik wil wel hangen op Schiphol als ik dan naar Toscane kan ^^quote:

Het lijkt wel steeds erger te worden. Ik sta nu echt op het punt om de gehele bende te formatteren. M'n homepage is ook weer veranderd.... Echt welke achterlijke zulke shit maken mogen ze van mij ophangen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs
Advertenties
Daar de boel uitzetten.

Systeemherstel naar een jaar terug geen optie? Vanuit de veilige modus uiteraard.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:34 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Het lijkt wel steeds erger te worden. Ik sta nu echt op het punt om de gehele bende te formatteren. M'n homepage is ook weer veranderd.... Echt welke achterlijke zulke shit maken mogen ze van mij ophangen.

Dat heb ik 1 keer eerder gebruikt en toen was m'n hele pc naar de klote omdat ie er daarna niets meer van snapte. Dat risico neem ik nu nog niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:49 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Systeemherstel naar een jaar terug geen optie? Vanuit de veilige modus uiteraard.

Gelukkig ben je er van af!quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:06 schreef Wiebeldak het volgende:
En ik ben er vanaf. De doorzetter wint.
YAC Yet Another Cleaner werkt dus wel. Gratis en gooit al die rotzooi eraf!
Ik begon mijn geduld al behoorlijk te verliezen.
Het mooie is dat ik nu wat van die cleaners en scanner moet verwijderen want de 1 zegt over de ander dat het mallware is. M.a.w. hoe schakel ik makkelijk de concurrentie uit.

Dat was het ook. Maar goed dat er geen live webcam aanstond anders had je dit beeld gekregen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:47 schreef xuryah het volgende:
[..]
Gelukkig ben je er van af!
Leek me echt super irritant.

Hebben we weer moeten missen dan...quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:48 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat was het ook. Maar goed dat er geen live webcam aanstond anders had je dit beeld gekregen.
[ afbeelding ]

Ynske

Ynske

Ynske

Ynske

Ouwesok

Ouwesok

Nice zegt ze tochquote:

Een fuck you calimero!quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:28 schreef DonJames het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het is "calamari"

Bedoeld ze daar niet mooi hotel. Nice ligt in frankrijk niet in Italië.quote:

hap hap hapquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Bedoeld ze daar niet mooi hotel. Nice ligt in frankrijk niet in Italië.

Ynske

Ynske

firenzequote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |