Kan aan zoveel dingen liggen. Teveel trainen, te weinig trainen, altijd dezelfde route waardoor het op de automatische piloot gaat, te weinig eten, houding, je lichaam niet genoeg prikkelen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:25 schreef Nikkie_86 het volgende:
hallo allemaal,ik heb een vraagje.. ik loop nu ongeveer een jaar hard.. maar hebt t idee dat ik vastzit terwijl mn vriendin waar ik dus mee samen loop knetter goede conditie heeft en makkelijk langere en zwaardere afstanden kan pakken... hoe kan dit en wat kan ik doen om het makkelijker te maken??
hmm.. loop vaak 3x per week. dus niet overdreven vaak.. route wisselen we af..eten geen idee.. lichaam prikkelen.. klinkt interessant kun je dat verwoorden?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:47 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Kan aan zoveel dingen liggen. Teveel trainen, te weinig trainen, altijd dezelfde route waardoor het op de automatische piloot gaat, te weinig eten, houding, je lichaam niet genoeg prikkelen.
8 happen is precies genoeg om geen hongerklop te krijgenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Haha, ik zou echt duizend keer liever op lege maag lopen dan na chocolade vla gegeten te hebben.. :p maar goed, als het voor jou werkt! Leuk verhaal en fotos!
meer afwisselend trainen..quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:01 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hmm.. loop vaak 3x per week. dus niet overdreven vaak.. route wisselen we af..eten geen idee.. lichaam prikkelen.. klinkt interessant kun je dat verwoorden?
Heel goed, zo ken ik je weer.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:00 schreef Quoi het volgende:Daar waar ik eerst even in de Ammerlaan kas wilde komen kijken (achter de geraniums
), ga ik vanmiddag lekker bij de kapper zitten. Met Sven via de NOS app
Dit bedoelde ik iddquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
meer afwisselend trainen..snelheidsintervallen, heuvels, fartlek, andere ondergrond, etc.
Cool!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
best newcomer of the year award gewonnen bij de club presentation night Gisteren
![]()
Nog steed in shock!
Damn, je hebt me gered! Ik begreep niet waarom jij MORGEN naar Sven wilde gaan kijken bij de kapper. Die kassenloop is vanmiddag al, terwijl ik dacht dat dat morgenmiddag was. Aaarg.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:00 schreef Quoi het volgende:
Prijs? Ik had eroverheen gelezen. Congrats Mo![]()
Daar waar ik eerst even in de Ammerlaan kas wilde komen kijken (achter de geraniums), ga ik vanmiddag lekker bij de kapper zitten. Met Sven via de NOS app
snelheidsinterval nemen we mee lopen afwisselend bos en weg.. fartlek??dat zegt me niksquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
meer afwisselend trainen..snelheidsintervallen, heuvels, fartlek, andere ondergrond, etc.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:16 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Damn, je hebt me gered! Ik begreep niet waarom jij MORGEN naar Sven wilde gaan kijken bij de kapper. Die kassenloop is vanmiddag al, terwijl ik dacht dat dat morgenmiddag was. Aaarg.
Nou, snel aan de bak dan.
Ik denk dat ik het ga combineren. Het is 3,2 km lopen. Dan kom ik vandaag toch op 11,2 km uit, waarvan 5k wat sneller in de kas.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:32 schreef Quoi het volgende:
[..]Geen dank.
Dus geen 'duurloop -25 minuten' vandaag, maar morgen? Scheelt ook weer.
En ja, komen kijken was ook veel te makkelijk geweestPast niet in de reeks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen ik zie dat ik er volgens Endomondo 5 minuten langer over gedaan heb dan volgens strava. Vreemd....
WLWW check: 29 meiquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:50 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het ga combineren. Het is 3,2 km lopen. Dan kom ik vandaag toch op 11,2 km uit, waarvan 5k wat sneller in de kas.
Wanneer is de eerstvolgende negeermogelijkheid?
Daar doe je WLWW-based niet aan meequote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:01 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Jij traint toch voor de CPC? Tot dan, voor de gebruikelijke 1 nanoseconde.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:53 schreef cafca het volgende:
Vanmorgen toch maar ff naar het bos gegaan voor een off-road training.
2 drempels over: ten eerste heb ik er een hekel aan om de auto te moeten pakken om te gaan lopen, ten tweede was het pokkenweer.
Achteraf wel weer blij dat ik gegaan ben, lekker gelopen, heerlijk rustig in het bos, meer "wilde" runderen tegengekomen dan mensen. Douchen achteraf was ook erg lekkerDat ziet er stoer uit die modderige 5f'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen ik zie dat ik er volgens Endomondo 5 minuten langer over gedaan heb dan volgens strava. Vreemd....
Jawel, maar een grapjas heeft mij daar geplaatst als "Gabberhark". Nu klopt dat qua kapsel wel, maar qua muziekvoorkeur en farmaceutisch experimenteren helemaal niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:03 schreef Quoi het volgende:
[..]
Daar doe je WLWW-based niet aan mee![]()
potverdikkie weer zo'n mega evenement waar ik idd mijn best moet doen om niemand onbedoeld te negeren![]()
Op 4km krijg je geen hongerklop hoorquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:05 schreef Nirak het volgende:
[..]
8 happen is precies genoeg om geen hongerklop te krijgenAls ik opsta in de ochtend moet ik meteen eten anders krijg ik buikpijn en wordt ik misselijk. Op nuchtere maag lopen is voor mij dus geen optie helaas, dan maar vla
En dat ging best goed, nergens last van gehad
Ahaaaaaa. Zo'n gabber playlist kan weleens helpen bij "echt" voluit gaan hoorquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:24 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Jawel, maar een grapjas heeft mij daar geplaatst als "Gabberhark". Nu klopt dat qua kapsel wel, maar qua muziekvoorkeur en farmaceutisch experimenteren helemaal niet.
Misschien moet ik dat doen bij de CPC, een happy hardcore playlist maken!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:35 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ahaaaaaa. Zo'n gabber playlist kan weleens helpen bij "echt" voluit gaan hoor![]()
Succes iig VANMIDDAG! Ook pijll! Of Corniel? (of een andere gabber van je)
Goed!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:44 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat doen bij de CPC, een happy hardcore playlist maken!
Ik heb 7 km pijnloos gelopen.Enige pijntje wat ik had was dat ik sneakersokjes aan had in plaats van m'n hardloopsokken en dat het na 5 km leek alsof ik op schuurpapier liep. Niet meer doen dus. Kunnen m'n poezelige voetjes blijkbaar niet tegen.
Dan nog iets; ik had een hartslagmetertrauma. Omdat ik een conditie van 0,0 had toen ik een paar jaar terug eens bij een sportschool ging sporten, was mijn hartslag hoog. En zo'n CIOS-gastje zonder ervaring liep te flippen dat ik rustiger moest doen want m'n hartslag was zo hoog. Later werd het wel gerelativeerd door een meer ervaren collega, dat sommige mensen gewoon een klein hart hebben, wat vaker moet pompen om bloed te laten circuleren en dat dat zorgt voor een hogere gemiddelde hartslag, maar toch hoorde ik daarna iedere keer dat CIOS-gastje in m'n hoofd als ik in de sportschool met hartslagmeter trainde.
Vandaag toch weer eens een hartslagmeter om gedaan. En hoewel ik een paar keer nog steeds het CIOS-gastje hoorde, merkte ik wel dat ik nu gewoon lekker kon doorlopen, met een hartslag waarmee ik drie jaar terug alleen maar flink door kon wandelen. Hartslag is aan de hoge kant, maar niet extreem, al heb ik nu ook wel rustig aan gedaan. Anyway; ga ik vaker doen.
Pijll begint zo aan de 10k. Ik start pas om 15:30 en kijk nu schaatsen. Corniel loopt vandaag voor zover ik weet niet. En meer gabbers heb ik niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:35 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ahaaaaaa. Zo'n gabber playlist kan weleens helpen bij "echt" voluit gaan hoor![]()
Succes iig VANMIDDAG! Ook pijll! Of Corniel? (of een andere gabber van je)
Vast niet met happy hardcore? Met wat wel?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb ook een speciale wedstrijd-playlist
Nee, niet met happy hardcorequote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:01 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Vast niet met happy hardcore? Met wat wel?
Nee, ik krijg een hongerklop als ik in beweging kom zonder ontbijt. Dat had ik vroeger nooit, maar sinds ik zwanger ben geweest en toen braaf iedere ochtend wel ontbijt at, kan ik nu zonder niet functioneren..quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Op 4km krijg je geen hongerklop hoorDat is waarschijnlijk een onbekend gevoel waar je even overheen moet, want je hebt standaard genoeg energie in je spieren voor 1-1.5 uur sporten.
Maar goed, ik ben een voorstander van lege-maag lopen en dat is ook niet iedereen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door mosselmossel op 08-02-2014 13:52:33 ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Nachtje of 2 in de diepvries wil wel eens helpen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:06 schreef mosselmossel het volgende:
Overigens meuren mijn schoenen als de hel, na al die loopjes in de regen de afgelopen weken. Wie weet de beste geurvreter?
Gogo schreeuwt hier uit: 'ja dahaag! Ik wil die dingen niet in de diepvries!'quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Nachtje of 2 in de diepvries wil wel eens helpen.
In een plastic zak in de vriezer. Maar wel eerst goed laten drogen voor je dat doet. Sorry Gogoquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:13 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Gogo schreeuwt hier uit: 'ja dahaag! Ik wil die dingen niet in de diepvries!'
Iemand betere tips?
Dat mag van Gogo! 'Als er maar geen eten naast ligt'quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
In een plastic zak in de vriezer. Maar wel eens goed laten drogen voor je dat doet. Sorry Gogo
Geen idee wat voor vriezer jullie hebben, maar gewoon even één laatje leegmaken een optie? Dan ligt er geen eten naastquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:15 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat mag van Gogo! 'Als er maar geen eten naast ligt'
Hmm, ja, daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:16 schreef YUR het volgende:
Kan me niet voorstellen dat dat goed kan zijn voor je schoenen
Ook vaak gedaan, geen problemen ervaren.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:16 schreef YUR het volgende:
Zolang ze maar goed droog zijn inderdaad, kan het geen kwaad.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:16 schreef YUR het volgende:
Hmm, eigenlijk nooit over nagedacht.. Heb afgelopen jaar een paar checkups gehad en ook op suiker, dus heb in ieder geval zeker geen suikerziekte. Maar zo'n flauwte kan natuurlijk ook van de suikerspiegel zijn ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:59 schreef Zwabberhark het volgende:
Wat een verhaal mossel, nette afstand ook. Je bent klaar voor de CPC!
@Nirak: weet je zeker dat dat een hongerklop is? Klinkt eerder als iets met de suikerspiegel als het met vla opgelost kan worden?
Ik zou er toch eens met een dietist of iemand over praten? Want het klinkt best wel naar, elke ochtend misselijk, en totaal niet als een hongerklop. Een hongerklop betekent meestal dat je vergeten bent te eten en dat vanaf een bepaald moment er gewoon totaal geen energie meer in je spieren zit. Maar dat gebeurt meestal pas bij echt lange afstanden..quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:33 schreef Nirak het volgende:
[..]
Hmm, eigenlijk nooit over nagedacht.. Heb afgelopen jaar een paar checkups gehad en ook op suiker, dus heb in ieder geval zeker geen suikerziekte. Maar zo'n flauwte kan natuurlijk ook van de suikerspiegel zijn ja.
Ik heb heel vroeger in Drenthe bij een rozenkweker gewerkt die Leo Ammerlaan heette.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:48 schreef streamnl het volgende:
pijll & Zwabberhark veel plezier met de Leo Ammerlaan-loop.
(Lijkt me een aparte loop.)
Ik ben hoe dan ook voor.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:07 schreef hatsaflats het volgende:
[ afbeelding ]
Noord-Holland heeft weer mooi weer! Blijft vast wel zo tot morgenmiddag!
Tof.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
Een hardloopgerelateerde prijs die niets met mijn hardloopprestaties te maken heeft![]()
[ afbeelding ]
In ieder geval familie, denk ik. Leo was er vandaag zelf ook bij, heeft het startschot gegeven en liep mee met de 5.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:09 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb heel vroeger in Drenthe bij een rozenkweker gewerkt die Leo Ammerlaan heette.
Dat zal dan haast dezelfde moeten zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:48 schreef pijll het volgende:
[..]
In ieder geval familie, denk ik. Leo was er vandaag zelf ook bij, heeft het startschot gegeven en liep mee met de 5.
Ik ben dus weer terug! De weersomstandigheden waren zwaar, op de fiets kwam ik op sommige stukken bijna niet vooruit, en ik heb meer dan een uur over gedaan van Den Haag naar Bleiswijk, dus dat was een goede warming-up.
Voor de wedstrijd was ik van plan om het rustig aan te doen, me niet te forceren. Het parcours was bochtig (6 rondjes met twee keer een keerpunt), de vloer was glad beton, en de paden waren niet al te breed. Maar aan de temperatuur kon het niet liggen, want het was gewoon lekker binnen, 20 graden, goed te doen. Dacht ik voor de start.
Over het parcours kreeg ik gelijk, over de temperatuur niet. We liepen door verschillende kassen, en in sommige was de temperatuur nog een flink stukje hoger, 25 graden of meer denk ik. Dus dat was niet prettig. Maar ik heb wel mijn best gedaan, en daardoor haalde ik alleen maar mensen in. Zoals in de uitslagen ook te zien is, want ze geven daar alle splits (twee per ronde), inclusief hoeveelste je daar toen was.
De laatste paar honderd meter kwam een man steed dichter achter mij. Ik had hem in de voorlaatste ronde ingehaald, maar 200 meter van de finish lag hij weer naast mij. Dat wilde ik niet laten gebeuren, dus we zijn vol naar de finish gesprint. Ik ben benieuwd naar het filmpje. Ik heb het helaas wel verloren, maar wel in een keurige 51:41.
Na afloop nog even gebleven voor de kidsrun (weer alleraardigst; ik ben ook benieuwd naar het finishfilmpje van de laatste paar lopertjes, die waren zo schattig!) en om Zwabber aan te moedigen op de 5km.
Volgens Smashrun ben ik nu van Londen naar Parijs gelopen sinds ik mij heb aangemeld, dus ik heb er een badge bij! En vandaag was de snelste 9 km ooit. (Want de afstand was volgens mijn Garmin 9,85km. Of dat klopt, geen idee. De tracks zien er onverwacht strak uit, dus het zou kunnen.)Man wat een prestatie, 25 gr!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@LaT: volgende keer echt beter.. Misschien geen goed idee zo met weinig slaap direct na een vakantie waarin je al veel had geslenterd. Komt goe![]()
Wat tof!!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
Een hardloopgerelateerde prijs die niets met mijn hardloopprestaties te maken heeft![]()
[ afbeelding ]
Dus je verliest 12 seconden per kilometer op je PR? Dan heb je niet zo lekker gelopen, is het wel?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:36 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik heb net als Pijll in de kas gelopen. Ik kan me volledig aansluiten bij zijn verslag, ondanks dat ik de 5k heb gelopen. Ik woon op 3,5 km van de kas waar het allemaal afspeelde, dus ik besloot om hardlopend er naartoe te gaan, de wedstrijd te lopen en weer terug. Op die manier voldeed ik netjes aan mijn schema, waar voor vandaag een duurloop op het programma stond.
Voorafgaand aan de 5k, die liefst 2,5 uur later startte dan de 10k, was er een gezamenlijke warming up. Als het gaat om gezamenlijke warming ups dan kan ik niet anders dan even in de Youp van 't Hek-modus springen:
Er zijn weinig dingen waar ik zo'n té-ringhekel aan heb als (met consumptie uitgesproken) ge-zá-men-lijk-e war-ming úps.
Ik deed dus hetzelfde als bij iedere gelegenheid waar gedanst wordt: ik ga achteraan in de vergetelheid staan. Dat had wel tot gevolg dat ik ook vrijwel achteraan startte, waardoor ik over de eerste 500 meter niet harder ging dan 6:38 min/km. Het was in het begin druk en smal. Maar dat was mijn eigen schuld, ik had niet zover achteraan moeten starten.
Ik maakte het nog wel goed, maar ik merkte toch wel dat het GPS niet je van het was (beetje het FR620-gevoel). Toch is het wel leuk om de route te zien met de satellietfoto eronder, al is de satellietfoto helaas oud en ontbreekt er een kas.
En inderdaad, in een gedeelte stonden plantjes die van tropische warmte hielden. Dus het temperatuurverloop tussen de kassen was erg groot. Als ik nu geen terminale longontsteking heb opgelopen weet ik het ook niet meer.
Uiteindelijk kwam ik binnen in 25:23 en werd ik 54e van de 203 deelnemers. Pijll merkte daarom heel vilein op "Er deden dan ook best veel niet-heel-goede lopers mee met de 5, zag ik. Maar toch goed gedaan!"
En op zich had hij een punt. Het waren rondes van circa 1 mijl, dus ik liep er 3. En in de laatste ronde lapte ik een meisje dat voor mij stond bij de start. Van iedere ronde werd er een splittijd bijgehouden met daarbij je positie op dat moment, heel gaaf voor statistiekenpijpers als ik!
Ander pluspunt: men was superfood aan het promoten, zodat ik eindelijk eens gojibessen kon eten zonder dat ik daarvoor een extra hypotheek hoefde af te sluiten. Ze smaken naar rozijntjes.
Echt goed was mijn tijd niet. Een minuut boven mijn PR en bovendien was de afstand vermoedelijk zelfs minder dan 5k. Ik geef Quoi de schuld. Zij zou komen aanmoedigen, maar kwam vanochtend met de moeder aller kutsmoezen dat ze Sven Kramer ging kijken bij de kapper. Van de andere kant bekeken: had ze dit niet gedaan, dan had ik de hele wedstrijd gemist omdat ik dacht dat het morgen was. Dus alsnog bedankt.
Als het parcours inderdaad te kort was (wat we nooit zullen weten omdat de gps binnen nou eenmaal minder betrouwbaar is), dan was het misschien wel 20 seconden per kilometer. En dat is een reuzengroot verschil.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:42 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dus je verliest 12 seconden per kilometer op je PR? Dan heb je niet zo lekker gelopen, is het wel?
Gevoelsmatig viel dat wel mee, maar misschien dat het saunagedeelte toch zwaarder was dan gedacht. In dit jaargetijde ben je niet gewend aan 25+. Ik weet het verder ook niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:42 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dus je verliest 12 seconden per kilometer op je PR? Dan heb je niet zo lekker gelopen, is het wel?
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:57 schreef Zwabberhark het volgende:
Hier nog even de data:Had daar ook wel willen lopen. Ik verlang weer naar die lekkere temperaturen. Lekker gelopen Zwabbert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Het is zwaarder dan je denkt. Het is niet voor niets dat velen vorig jaar kapot gingen tijdens de marathon van Rotterdam, omdat het juist die dag warmer werd dan de weken ervoor én het tijdens de wedstrijd ook veel warmer werd dan bij de start. Het lichaam kan zich niet zo snel aanpassen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:59 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Had daar ook wel willen lopen. Ik verlang weer naar die lekkere temperaturen. Lekker gelopen Zwabbert.
Het is een leuke loop om een keer te doen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:59 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Had daar ook wel willen lopen. Ik verlang weer naar die lekkere temperaturen. Lekker gelopen Zwabbert.
De 10 is ook weer niet zo sterk veranderd. Bijna hetzelfde rondje maar dan andersom.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:26 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het morgen gaat bij de Groet Uit Schoorl Run. Ik doe voor de 4e keer mee maar het parcours is anders dan voorgaande jaren. Toen waren mijn tijden:
2011: 49:16
2012: 48:03
2013: 46:17
De HM in Schoorl is niet te vergelijken met die in Egmond. Vrijwel vlak, helemaal geasfalteerd... Je zou de 1:30 makkelijk moeten kunnen halen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:53 schreef thettes het volgende:
[..]
De 10 is ook weer niet zo sterk veranderd. Bijna hetzelfde rondje maar dan andersom.
Trouwens ik loop de HM en ga daarna lopen aanmoedigen bij Groet. Trek iets opvallends aan en ik juich je toe!![]()
Ga zelf trouwens proberen voor het eerst onder de 1:30 te lopen op de HM. Ik moet het wel kunnen na 1:32 in Egmond, maar het is 4:15 per kilometer en dat klinkt weer als een onmogelijke opgave. Nouja, we gaan het zien, sowieso ga ik gewoon lekker kapot.
Ja, eerste!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:55 schreef pijll het volgende:
Wolve ook succes! Spanning de dag voor een HM (je eerste, toch?) is niet vreemd, maar dat is vanzelf over als je eenmaal loopt. Tenminste, zo werkt het bij mij.
De finishfilmpjes staan intussen online, en de strijd om de 90e plaats ziet er op het witte doek inderdaad net zo spannend uit als in werkelijkheid:quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:48 schreef pijll het volgende:
[..]
De laatste paar honderd meter kwam een man steed dichter achter mij. Ik had hem in de voorlaatste ronde ingehaald, maar 200 meter van de finish lag hij weer naast mij. Dat wilde ik niet laten gebeuren, dus we zijn vol naar de finish gesprint. Ik ben benieuwd naar het filmpje.
Dit klinkt als een leuke trail. Zou je als extra ondersteuning niets hebben aan een hoofdlampje, dat je dan beter diepte ziet? Of is dat juist niet de bedoeling?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:53 schreef abraham het volgende:
Petzl night trail 15 km in Bergschenhoek vanavond gedaan. Twee belangrijke dingen die ik eigenlijk al wist staan weer helder op mijn netvlies. Ten eerste heb ik geen enkele diepteperceptie als het donker is, ten tweede is blubber net zo glad als ijs.
De 15km was uitgezet als een meanderende tocht door een klein natuurgebied. Sfeervolle startlocatie, mooie groep mensen, schitterende beelden van rijen lampjes die heuvels op en af lopen. Prima organisatie en door de start in kleine groepjes in plaats van een heel peloton in een keer los te laten op de vele single trails voldoende ruimte om snellere lopers te laten passeren en een enkele langzamere loper in te halen. Dat laatste was nieuw
De afstand was voor mij prima te doen en ondanks wat uitglijders alles heel gehouden. Zeker voor herhaling vatbaar maar dan graag met wat minder modder. De drek zat in m'n nek! Alle zondagslopers veel plezier morgen! Ik pak een biertje en een rustdag.
Petzl is een hoofdlampjesmerkquote:Op zondag 9 februari 2014 08:58 schreef Nirak het volgende:
Veel plezier in Schoorl en Delft vandaag! En bijzonder veel plezier Wolven en Moblo met de HM! Ik hoop dat het daar niet zo stormt als hier..
[..]
Dit klinkt als een leuke trail. Zou je als extra ondersteuning niets hebben aan een hoofdlampje, dat je dan beter diepte ziet? Of is dat juist niet de bedoeling?
Ja twijfel nog een beetje.. jasje is snel warm en ik stoor mij enorm aan dat wapperen van die capouchon en *slif slif slif* geluid tijdens het bewegen, misschien gewoon een tshirt aan doen dus. 2 over elkaar kan ook nog.quote:Op zondag 9 februari 2014 08:51 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ga gewoon in lang-lang, geen jasje. Het is vrij bomig in Schoorl, dus verwacht genoeg in de luwte te kunnen lopen. En ik verwacht eigenlijk ook dat het, net als gisteren, vanmiddag gewoon weer allemaal mooi en prachtig is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |