abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 februari 2014 @ 10:47:47 #101
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_136462915
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 09:25 schreef Nikkie_86 het volgende:
hallo allemaal,ik heb een vraagje.. ik loop nu ongeveer een jaar hard.. maar hebt t idee dat ik vastzit terwijl mn vriendin waar ik dus mee samen loop knetter goede conditie heeft en makkelijk langere en zwaardere afstanden kan pakken... hoe kan dit en wat kan ik doen om het makkelijker te maken??
Kan aan zoveel dingen liggen. Teveel trainen, te weinig trainen, altijd dezelfde route waardoor het op de automatische piloot gaat, te weinig eten, houding, je lichaam niet genoeg prikkelen.
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
pi_136463024
MD, Nirak en Moblo! ^O^
Klinkt goed allemaal! Ziet er prachtig uit daar Nirak! Maleduck lekker dat je eindelijk weer kan lopen en moblo gefeliciteerd! Erg leuke prijs! *O*
  zaterdag 8 februari 2014 @ 11:00:30 #103
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136463137
Prijs? Ik had eroverheen gelezen. Congrats Mo w/

Daar waar ik eerst even in de Ammerlaan kas wilde komen kijken (achter de geraniums :+ ), ga ik vanmiddag lekker bij de kapper zitten. Met Sven via de NOS app :P
  zaterdag 8 februari 2014 @ 11:01:55 #104
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_136463163
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 10:47 schreef _MvN_ het volgende:

[..]

Kan aan zoveel dingen liggen. Teveel trainen, te weinig trainen, altijd dezelfde route waardoor het op de automatische piloot gaat, te weinig eten, houding, je lichaam niet genoeg prikkelen.
hmm.. loop vaak 3x per week. dus niet overdreven vaak.. route wisselen we af..eten geen idee.. lichaam prikkelen.. klinkt interessant kun je dat verwoorden?
life goes on.. be proud of yourself!
pi_136463232
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 10:42 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Haha, ik zou echt duizend keer liever op lege maag lopen dan na chocolade vla gegeten te hebben.. :p maar goed, als het voor jou werkt! Leuk verhaal en fotos!
8 happen is precies genoeg om geen hongerklop te krijgen :) Als ik opsta in de ochtend moet ik meteen eten anders krijg ik buikpijn en wordt ik misselijk. Op nuchtere maag lopen is voor mij dus geen optie helaas, dan maar vla ;) En dat ging best goed, nergens last van gehad :)
pi_136463253
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:01 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

hmm.. loop vaak 3x per week. dus niet overdreven vaak.. route wisselen we af..eten geen idee.. lichaam prikkelen.. klinkt interessant kun je dat verwoorden?
meer afwisselend trainen.. :) snelheidsintervallen, heuvels, fartlek, andere ondergrond, etc.
Ja doei.
pi_136463377
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:00 schreef Quoi het volgende:Daar waar ik eerst even in de Ammerlaan kas wilde komen kijken (achter de geraniums :+ ), ga ik vanmiddag lekker bij de kapper zitten. Met Sven via de NOS app :P
Heel goed, zo ken ik je weer.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 11:13:03 #108
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_136463383
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:06 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

meer afwisselend trainen.. :) snelheidsintervallen, heuvels, fartlek, andere ondergrond, etc.
Dit bedoelde ik idd :Y
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
pi_136463438
Net getest of ik de berg voor de bergrace opkom, viel me heel erg mee :) ('berg')
pi_136463451
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
O+ best newcomer of the year award gewonnen bij de club presentation night Gisteren O+ :o Nog steed in shock! :')
Cool! :D
pi_136463470
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:00 schreef Quoi het volgende:
Prijs? Ik had eroverheen gelezen. Congrats Mo w/

Daar waar ik eerst even in de Ammerlaan kas wilde komen kijken (achter de geraniums :+ ), ga ik vanmiddag lekker bij de kapper zitten. Met Sven via de NOS app :P
Damn, je hebt me gered! Ik begreep niet waarom jij MORGEN naar Sven wilde gaan kijken bij de kapper. Die kassenloop is vanmiddag al, terwijl ik dacht dat dat morgenmiddag was. Aaarg.
Nou, snel aan de bak dan.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 11:31:12 #112
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_136463847
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:06 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

snelheidsinterval nemen we mee lopen afwisselend bos en weg.. fartlek??dat zegt me niks :@ misschien ben ik gewoon geen persoon om hard te lopen of geef ik te snel op ofzo..
  zaterdag 8 februari 2014 @ 11:32:46 #113
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136463885
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:16 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Damn, je hebt me gered! Ik begreep niet waarom jij MORGEN naar Sven wilde gaan kijken bij de kapper. Die kassenloop is vanmiddag al, terwijl ik dacht dat dat morgenmiddag was. Aaarg.
Nou, snel aan de bak dan.
:D Geen dank.

Dus geen 'duurloop -25 minuten' vandaag, maar morgen? Scheelt ook weer.

En ja, komen kijken was ook veel te makkelijk geweest :) Past niet in de reeks.
pi_136464286
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:32 schreef Quoi het volgende:

[..]

:D Geen dank.

Dus geen 'duurloop -25 minuten' vandaag, maar morgen? Scheelt ook weer.

En ja, komen kijken was ook veel te makkelijk geweest :) Past niet in de reeks.
Ik denk dat ik het ga combineren. Het is 3,2 km lopen. Dan kom ik vandaag toch op 11,2 km uit, waarvan 5k wat sneller in de kas.

Wanneer is de eerstvolgende negeermogelijkheid?
pi_136464349
Vanmorgen toch maar ff naar het bos gegaan voor een off-road training.
2 drempels over: ten eerste heb ik er een hekel aan om de auto te moeten pakken om te gaan lopen, ten tweede was het pokkenweer.
Achteraf wel weer blij dat ik gegaan ben, lekker gelopen, heerlijk rustig in het bos, meer "wilde" runderen tegengekomen dan mensen. Douchen achteraf was ook erg lekker :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen ik zie dat ik er volgens Endomondo 5 minuten langer over gedaan heb dan volgens strava. Vreemd....
  zaterdag 8 februari 2014 @ 11:59:52 #116
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136464507
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:50 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het ga combineren. Het is 3,2 km lopen. Dan kom ik vandaag toch op 11,2 km uit, waarvan 5k wat sneller in de kas.

Wanneer is de eerstvolgende negeermogelijkheid?
WLWW check: 29 mei :P
pi_136464530
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:59 schreef Quoi het volgende:

[..]

WLWW check: 29 mei :P
Jij traint toch voor de CPC? Tot dan, voor de gebruikelijke 1 nanoseconde.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 12:03:25 #118
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136464574
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 12:01 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Jij traint toch voor de CPC? Tot dan, voor de gebruikelijke 1 nanoseconde.
Daar doe je WLWW-based niet aan mee :N

potverdikkie weer zo'n mega evenement waar ik idd mijn best moet doen om niemand onbedoeld te negeren oO<
pi_136465094
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:53 schreef cafca het volgende:
Vanmorgen toch maar ff naar het bos gegaan voor een off-road training.
2 drempels over: ten eerste heb ik er een hekel aan om de auto te moeten pakken om te gaan lopen, ten tweede was het pokkenweer.
Achteraf wel weer blij dat ik gegaan ben, lekker gelopen, heerlijk rustig in het bos, meer "wilde" runderen tegengekomen dan mensen. Douchen achteraf was ook erg lekker :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen ik zie dat ik er volgens Endomondo 5 minuten langer over gedaan heb dan volgens strava. Vreemd....
Dat ziet er stoer uit die modderige 5f's
pi_136465104
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 12:03 schreef Quoi het volgende:

[..]

Daar doe je WLWW-based niet aan mee :N

potverdikkie weer zo'n mega evenement waar ik idd mijn best moet doen om niemand onbedoeld te negeren oO<
Jawel, maar een grapjas heeft mij daar geplaatst als "Gabberhark". Nu klopt dat qua kapsel wel, maar qua muziekvoorkeur en farmaceutisch experimenteren helemaal niet.
pi_136465222
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:05 schreef Nirak het volgende:

[..]

8 happen is precies genoeg om geen hongerklop te krijgen :) Als ik opsta in de ochtend moet ik meteen eten anders krijg ik buikpijn en wordt ik misselijk. Op nuchtere maag lopen is voor mij dus geen optie helaas, dan maar vla ;) En dat ging best goed, nergens last van gehad :)
Op 4km krijg je geen hongerklop hoor :o Dat is waarschijnlijk een onbekend gevoel waar je even overheen moet, want je hebt standaard genoeg energie in je spieren voor 1-1.5 uur sporten.
Maar goed, ik ben een voorstander van lege-maag lopen en dat is ook niet iedereen ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 8 februari 2014 @ 12:35:40 #122
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136465406
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 12:24 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Jawel, maar een grapjas heeft mij daar geplaatst als "Gabberhark". Nu klopt dat qua kapsel wel, maar qua muziekvoorkeur en farmaceutisch experimenteren helemaal niet.
Ahaaaaaa. Zo'n gabber playlist kan weleens helpen bij "echt" voluit gaan hoor O-)

Succes iig VANMIDDAG! Ook pijll! Of Corniel? (of een andere gabber van je :+ )
pi_136465662
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 12:35 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ahaaaaaa. Zo'n gabber playlist kan weleens helpen bij "echt" voluit gaan hoor O-)

Misschien moet ik dat doen bij de CPC, een happy hardcore playlist maken!

Ik heb 7 km pijnloos gelopen. *O* Enige pijntje wat ik had was dat ik sneakersokjes aan had in plaats van m'n hardloopsokken en dat het na 5 km leek alsof ik op schuurpapier liep. Niet meer doen dus. Kunnen m'n poezelige voetjes blijkbaar niet tegen.

Dan nog iets; ik had een hartslagmetertrauma. Omdat ik een conditie van 0,0 had toen ik een paar jaar terug eens bij een sportschool ging sporten, was mijn hartslag hoog. En zo'n CIOS-gastje zonder ervaring liep te flippen dat ik rustiger moest doen want m'n hartslag was zo hoog. Later werd het wel gerelativeerd door een meer ervaren collega, dat sommige mensen gewoon een klein hart hebben, wat vaker moet pompen om bloed te laten circuleren en dat dat zorgt voor een hogere gemiddelde hartslag, maar toch hoorde ik daarna iedere keer dat CIOS-gastje in m'n hoofd als ik in de sportschool met hartslagmeter trainde.

Vandaag toch weer eens een hartslagmeter om gedaan. En hoewel ik een paar keer nog steeds het CIOS-gastje hoorde, merkte ik wel dat ik nu gewoon lekker kon doorlopen, met een hartslag waarmee ik drie jaar terug alleen maar flink door kon wandelen. Hartslag is aan de hoge kant, maar niet extreem, al heb ik nu ook wel rustig aan gedaan. Anyway; ga ik vaker doen. :)
pi_136465924
Oordopjes ontvangen :) De Jabra Sport met snoer.

Op zich zitten ze best goed, maar het is wel even wennen na een paar jaar enkel in-ears gedragen te hebben. Het voordeel is wel dat er een mooi kort snoertje aan zit. Mocht je toch wat meer kabel nodig hebben, dan kun je het bijgeleverde verlengsnoer gebruiken.

Mocht het weer vanmiddag wat opklaren, dan ga ik ze eventjes in actie testen.

zaterdag 8 februari 2014 @ 12:57:42 #125
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136466109
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 12:44 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Misschien moet ik dat doen bij de CPC, een happy hardcore playlist maken!

Ik heb 7 km pijnloos gelopen. *O* Enige pijntje wat ik had was dat ik sneakersokjes aan had in plaats van m'n hardloopsokken en dat het na 5 km leek alsof ik op schuurpapier liep. Niet meer doen dus. Kunnen m'n poezelige voetjes blijkbaar niet tegen.

Dan nog iets; ik had een hartslagmetertrauma. Omdat ik een conditie van 0,0 had toen ik een paar jaar terug eens bij een sportschool ging sporten, was mijn hartslag hoog. En zo'n CIOS-gastje zonder ervaring liep te flippen dat ik rustiger moest doen want m'n hartslag was zo hoog. Later werd het wel gerelativeerd door een meer ervaren collega, dat sommige mensen gewoon een klein hart hebben, wat vaker moet pompen om bloed te laten circuleren en dat dat zorgt voor een hogere gemiddelde hartslag, maar toch hoorde ik daarna iedere keer dat CIOS-gastje in m'n hoofd als ik in de sportschool met hartslagmeter trainde.

Vandaag toch weer eens een hartslagmeter om gedaan. En hoewel ik een paar keer nog steeds het CIOS-gastje hoorde, merkte ik wel dat ik nu gewoon lekker kon doorlopen, met een hartslag waarmee ik drie jaar terug alleen maar flink door kon wandelen. Hartslag is aan de hoge kant, maar niet extreem, al heb ik nu ook wel rustig aan gedaan. Anyway; ga ik vaker doen. :)
Goed! ^O^
Als je spotify gebruikt kan ik er eentje met je delen. Als je daar geen goeie tijd mee loopt? ;)
pi_136466170
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 12:35 schreef Quoi het volgende:

[..]

Pijll begint zo aan de 10k. Ik start pas om 15:30 en kijk nu schaatsen. Corniel loopt vandaag voor zover ik weet niet. En meer gabbers heb ik niet.
pi_136466184
Graag Quoi! Ik stuur een DM.
  Moderator zaterdag 8 februari 2014 @ 13:00:20 #128
155227 crew  Guppy
dus
pi_136466196
Ik heb ook een speciale wedstrijd-playlist :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_136466224
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 13:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb ook een speciale wedstrijd-playlist :D
Vast niet met happy hardcore? Met wat wel?
  Moderator zaterdag 8 februari 2014 @ 13:03:16 #130
155227 crew  Guppy
dus
pi_136466285
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 13:01 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Vast niet met happy hardcore? Met wat wel?
Nee, niet met happy hardcore :D maar wel met drum and bass. Pendulum *O*

Of met the Prodigy, Metallica, Placebo, The Black Keys, enz enz. Maar voor wedstrijden meestal Pendulum :9
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_136466359
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 12:29 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Op 4km krijg je geen hongerklop hoor :o Dat is waarschijnlijk een onbekend gevoel waar je even overheen moet, want je hebt standaard genoeg energie in je spieren voor 1-1.5 uur sporten.
Maar goed, ik ben een voorstander van lege-maag lopen en dat is ook niet iedereen ;)
Nee, ik krijg een hongerklop als ik in beweging kom zonder ontbijt. Dat had ik vroeger nooit, maar sinds ik zwanger ben geweest en toen braaf iedere ochtend wel ontbijt at, kan ik nu zonder niet functioneren..
En dat is geen vreemd gevoel waar ik overheen moet. Ik heb proefondervindelijk vastgesteld dat ik flauw val als ik het achterwege laat. Vandaar dat ik er nu beter op let en niet zonder ontbijt aan de dag begin :)
pi_136466457
Pendulum ken ik. De rest wel, loop ik ook vaak mee. Pendulum ook eens proberen.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 13:09:38 #133
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136466460
Zo, dat waren weer 150 minuten, met op het einde wat leuke duintjes. Nu opwarmen met soep, thee en schaatsen O+
F means you're fucked
  zaterdag 8 februari 2014 @ 13:29:46 #134
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_136467064
Vandaag mijn eerste stapjes op het triatlon pad gezet.

Fietsen en lopen maar damn wat is dat zwaar! Die overgang :')

Anyway. Uiteindelijk kramp gekregen in mn dijbenen en het laatste stuk lopen uit gestrompeld. .

Dit ga ik vaker doen! :D
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_136467658
Meest bizarre rondje ooit gehad.

Ik ging weg voor 1.45 uur, maar dat kwam er niet van. Belachelijk last van mijn enkel na 3,5 kilometer. Zo veel zelfs dat ik er maar de brui aan gaf. Garmin uit, terug naar huis wandelen. Na een minuut of vijf ging het echter wel weer een beetje. Ik denk dat ik mijn schoen te strak had vastgebonden ofzo.

Nog een kilometer of 3 rustigaan gedaan. Wel wat last nog, maar goed. Na goed acht kilometer had ik ineens nergens meer last van. De rest van het rondje niet meer. Dus dat was lekker.

Na Oud-Empel wilde ik nog even de nieuwe sluis over en dan naar rechts, via Empel terug. Dan zou ik mooi in 1.45 ongeveer terug zijn. Naar de weg was dicht. Er stond een hek. Ik keek even, maar besloot dat ik daar best langs kon. Zo gezegd, zo gedaan. Maar rechts de weg door Empel was ook afgesloten. Kon ik helemaal niet meer doorheen, omdat het kanaal inmiddels was doorgetrokken.

Toen moest ik dus helemaal via Rosmalen terug, om Empel heen en weer naar huis. Totaal veel te lang gelopen. 19km. Belachelijk. Conditioneel zit het wel snor. Nu heel blijven :)

Wel wat last nu van mijn enkel weer, dus even op blijven letten.

SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door mosselmossel op 08-02-2014 13:52:33 ]
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_136468216
Wat een verhaal mossel, nette afstand ook. Je bent klaar voor de CPC!

@Nirak: weet je zeker dat dat een hongerklop is? Klinkt eerder als iets met de suikerspiegel als het met vla opgelost kan worden?
pi_136468523
Overigens meuren mijn schoenen als de hel, na al die loopjes in de regen de afgelopen weken. Wie weet de beste geurvreter?
pi_136468777
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 14:06 schreef mosselmossel het volgende:
Overigens meuren mijn schoenen als de hel, na al die loopjes in de regen de afgelopen weken. Wie weet de beste geurvreter?
Nachtje of 2 in de diepvries wil wel eens helpen.
pi_136468836
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 14:11 schreef cafca het volgende:

[..]

Nachtje of 2 in de diepvries wil wel eens helpen.
Gogo schreeuwt hier uit: 'ja dahaag! Ik wil die dingen niet in de diepvries!'

Iemand betere tips?
  Moderator zaterdag 8 februari 2014 @ 14:14:18 #140
155227 crew  Guppy
dus
pi_136468864
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 14:13 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Gogo schreeuwt hier uit: 'ja dahaag! Ik wil die dingen niet in de diepvries!'

Iemand betere tips?
In een plastic zak in de vriezer. Maar wel eerst goed laten drogen voor je dat doet. Sorry Gogo :@
pi_136468897
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 14:14 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

In een plastic zak in de vriezer. Maar wel eens goed laten drogen voor je dat doet. Sorry Gogo :@
Dat mag van Gogo! 'Als er maar geen eten naast ligt'

*G*
  Moderator zaterdag 8 februari 2014 @ 14:15:57 #142
155227 crew  Guppy
dus
pi_136468925
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 14:15 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Dat mag van Gogo! 'Als er maar geen eten naast ligt'

*G*
Geen idee wat voor vriezer jullie hebben, maar gewoon even één laatje leegmaken een optie? Dan ligt er geen eten naast :)
  zaterdag 8 februari 2014 @ 14:16:58 #143
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136468969
Kan me niet voorstellen dat dat goed kan zijn voor je schoenen
F means you're fucked
pi_136468989
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 14:16 schreef YUR het volgende:
Hmm, ja, daar heb je een punt.
pi_136469097
Gewoon buiten laten luchten helpt meestal wel bij mij :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 8 februari 2014 @ 14:23:15 #146
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_136469124
quote:
Ook vaak gedaan, geen problemen ervaren. :)
pi_136469228
quote:
Zolang ze maar goed droog zijn inderdaad, kan het geen kwaad.
pi_136469528
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 13:59 schreef Zwabberhark het volgende:
Wat een verhaal mossel, nette afstand ook. Je bent klaar voor de CPC!

@Nirak: weet je zeker dat dat een hongerklop is? Klinkt eerder als iets met de suikerspiegel als het met vla opgelost kan worden?
Hmm, eigenlijk nooit over nagedacht.. Heb afgelopen jaar een paar checkups gehad en ook op suiker, dus heb in ieder geval zeker geen suikerziekte. Maar zo'n flauwte kan natuurlijk ook van de suikerspiegel zijn ja.
pi_136470404
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 14:33 schreef Nirak het volgende:

[..]

Hmm, eigenlijk nooit over nagedacht.. Heb afgelopen jaar een paar checkups gehad en ook op suiker, dus heb in ieder geval zeker geen suikerziekte. Maar zo'n flauwte kan natuurlijk ook van de suikerspiegel zijn ja.
Ik zou er toch eens met een dietist of iemand over praten? Want het klinkt best wel naar, elke ochtend misselijk, en totaal niet als een hongerklop. Een hongerklop betekent meestal dat je vergeten bent te eten en dat vanaf een bepaald moment er gewoon totaal geen energie meer in je spieren zit. Maar dat gebeurt meestal pas bij echt lange afstanden..
Als het je suikerspiegel is kan het op te lossen zijn met wat zoets, maar aan de andere kant schiet je dan even later ook weer keihard omlaag...
  zaterdag 8 februari 2014 @ 16:05:24 #150
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_136473056
Leuke fotos, leuke verhalen, mooie tijden en iedereen succes die dit weekend nog een loopje doet :) Zo, nu ben ik weer bij.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 17:00:11 #151
385184 Fa-tum
Evy for the win
pi_136474899
Spibelt lag in de brievenbus.
is nu een eckte hardloper :7
pi_136475084
Ik ben vandaag met mijn vriendin meegefietst in Gendringen, die liep BSC. Het zag er erg zwaar uit, door het weer, maar ook erg pittige hindernissen. Maak we dus al wel wat zorgen over morgen.
Ik ga ook maar niet met m'n horloge lopen, beter wordt-ie er vast niet van.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_136475117

Noord-Holland heeft weer mooi weer! Blijft vast wel zo tot morgenmiddag!
pi_136475184
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 09:48 schreef streamnl het volgende:

pijll & Zwabberhark veel plezier met de Leo Ammerlaan-loop.
(Lijkt me een aparte loop.)
Ik heb heel vroeger in Drenthe bij een rozenkweker gewerkt die Leo Ammerlaan heette.
Dat zal dan haast dezelfde moeten zijn?
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_136475228
Een hardloopgerelateerde prijs die niets met mijn hardloopprestaties te maken heeft :') :D

*O*
Ja doei.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 17:13:51 #156
385184 Fa-tum
Evy for the win
pi_136475327
o geweldig dat bord! boven je bed hangen
pi_136475379
Daar staan dus de vorige 3 winnaars ook bij, en die moet dan aan 't eind van 't jaar weer terug naar de club, voor de volgende. Is 'n sort wisselbokaal :+ zeg maar! O+ Beeldje mag ik wel houden :P
Ja doei.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 17:15:49 #158
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_136475385
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 17:07 schreef hatsaflats het volgende:
[ afbeelding ]

Noord-Holland heeft weer mooi weer! Blijft vast wel zo tot morgenmiddag!
Ik ben hoe dan ook voor. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 8 februari 2014 @ 17:16:22 #159
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_136475406
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
Een hardloopgerelateerde prijs die niets met mijn hardloopprestaties te maken heeft :') :D

[ afbeelding ]

*O*
Tof. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 8 februari 2014 @ 17:32:19 #160
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_136475851
*trots* _O_
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_136475882
Dat is wel heel gaaf, die prijs. En ook typisch Brits, zo'n crest.
pi_136476277
Gefeliciteerd motorbloempje :)

Fijn hardloopweer! Droog, bewolkt, zacht windje. Ging ook lekker, 10k in 49', begint weer ergens op te lijken! Volgende week eerste 10k-wedstrijd in vijf maanden, kijken waar ik nu echt sta ...
pi_136476432
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 17:09 schreef Cynic het volgende:

[..]

Ik heb heel vroeger in Drenthe bij een rozenkweker gewerkt die Leo Ammerlaan heette.
Dat zal dan haast dezelfde moeten zijn?
In ieder geval familie, denk ik. Leo was er vandaag zelf ook bij, heeft het startschot gegeven en liep mee met de 5.

Ik ben dus weer terug! De weersomstandigheden waren zwaar, op de fiets kwam ik op sommige stukken bijna niet vooruit, en ik heb meer dan een uur over gedaan van Den Haag naar Bleiswijk, dus dat was een goede warming-up.

Voor de wedstrijd was ik van plan om het rustig aan te doen, me niet te forceren. Het parcours was bochtig (6 rondjes met twee keer een keerpunt), de vloer was glad beton, en de paden waren niet al te breed. Maar aan de temperatuur kon het niet liggen, want het was gewoon lekker binnen, 20 graden, goed te doen. Dacht ik voor de start.

Over het parcours kreeg ik gelijk, over de temperatuur niet. We liepen door verschillende kassen, en in sommige was de temperatuur nog een flink stukje hoger, 25 graden of meer denk ik. Dus dat was niet prettig. Maar ik heb wel mijn best gedaan, en daardoor haalde ik alleen maar mensen in. Zoals in de uitslagen ook te zien is, want ze geven daar alle splits (twee per ronde), inclusief hoeveelste je daar toen was.

De laatste paar honderd meter kwam een man steed dichter achter mij. Ik had hem in de voorlaatste ronde ingehaald, maar 200 meter van de finish lag hij weer naast mij. Dat wilde ik niet laten gebeuren, dus we zijn vol naar de finish gesprint. Ik ben benieuwd naar het filmpje. Ik heb het helaas wel verloren, maar wel in een keurige 51:41.

Na afloop nog even gebleven voor de kidsrun (weer alleraardigst; ik ben ook benieuwd naar het finishfilmpje van de laatste paar lopertjes, die waren zo schattig!) en om Zwabber aan te moedigen op de 5km.

Volgens Smashrun ben ik nu van Londen naar Parijs gelopen sinds ik mij heb aangemeld, dus ik heb er een badge bij! En vandaag was de snelste 9 km ooit. (Want de afstand was volgens mijn Garmin 9,85km. Of dat klopt, geen idee. De tracks zien er onverwacht strak uit, dus het zou kunnen.)

SPOILER
pi_136477041
Pff vandaag was echt zo'n loopje waarin niets lekker ging, zelfs het tracken op endomondo ging fout (paar keer op stop gedrukt per ongeluk) en mijn waterbelt lekte dus een compleet natte rug. Dat ik vannacht 5 uur geslapen heb om op het vliegtuig te stappen zal ook niet geholpen hebben, maar ik vind het zo jammer dat ik de souplesse en snelheid die ik een maand of 3 geleden nog had, niet meer terug kan vinden. De laatste km's moest ik mezelf echt vooruit slepen..
  zaterdag 8 februari 2014 @ 20:09:04 #165
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136481081
Ik kan geen staartje meer :o

Vandaag de hele dag nog stijf, maar steeds soepeler. Morgen staat er toch echt 10k op de planning, dus ik ga gewoon mijn schoentjes aantrekken.

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 17:48 schreef pijll het volgende:

[..]

In ieder geval familie, denk ik. Leo was er vandaag zelf ook bij, heeft het startschot gegeven en liep mee met de 5.

Ik ben dus weer terug! De weersomstandigheden waren zwaar, op de fiets kwam ik op sommige stukken bijna niet vooruit, en ik heb meer dan een uur over gedaan van Den Haag naar Bleiswijk, dus dat was een goede warming-up.

Voor de wedstrijd was ik van plan om het rustig aan te doen, me niet te forceren. Het parcours was bochtig (6 rondjes met twee keer een keerpunt), de vloer was glad beton, en de paden waren niet al te breed. Maar aan de temperatuur kon het niet liggen, want het was gewoon lekker binnen, 20 graden, goed te doen. Dacht ik voor de start.

Over het parcours kreeg ik gelijk, over de temperatuur niet. We liepen door verschillende kassen, en in sommige was de temperatuur nog een flink stukje hoger, 25 graden of meer denk ik. Dus dat was niet prettig. Maar ik heb wel mijn best gedaan, en daardoor haalde ik alleen maar mensen in. Zoals in de uitslagen ook te zien is, want ze geven daar alle splits (twee per ronde), inclusief hoeveelste je daar toen was.

De laatste paar honderd meter kwam een man steed dichter achter mij. Ik had hem in de voorlaatste ronde ingehaald, maar 200 meter van de finish lag hij weer naast mij. Dat wilde ik niet laten gebeuren, dus we zijn vol naar de finish gesprint. Ik ben benieuwd naar het filmpje. Ik heb het helaas wel verloren, maar wel in een keurige 51:41.

Na afloop nog even gebleven voor de kidsrun (weer alleraardigst; ik ben ook benieuwd naar het finishfilmpje van de laatste paar lopertjes, die waren zo schattig!) en om Zwabber aan te moedigen op de 5km.

Volgens Smashrun ben ik nu van Londen naar Parijs gelopen sinds ik mij heb aangemeld, dus ik heb er een badge bij! En vandaag was de snelste 9 km ooit. (Want de afstand was volgens mijn Garmin 9,85km. Of dat klopt, geen idee. De tracks zien er onverwacht strak uit, dus het zou kunnen.)

SPOILER
Man wat een prestatie, 25 gr! w/

@LaT: volgende keer echt beter.. Misschien geen goed idee zo met weinig slaap direct na een vakantie waarin je al veel had geslenterd. Komt goe :)
  zaterdag 8 februari 2014 @ 20:09:57 #166
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_136481119
Vandaag even gekeken of de soepelheid er nog in zat na die goede smakker van gisteren, ging gelukkig alweer prima. Die 5km van vandaag zorgen wel voor een mijlpaal trouwens, de 750ste kilometer geregistreerd sinds ik ben gaan lopen. :9~
  zaterdag 8 februari 2014 @ 21:12:03 #167
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_136483622
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 17:10 schreef motorbloempje het volgende:

[ afbeelding ]

*O*
Wat tof!! ^O^
  zaterdag 8 februari 2014 @ 21:26:10 #168
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_136484231
Ik ben benieuwd hoe het morgen gaat bij de Groet Uit Schoorl Run. Ik doe voor de 4e keer mee maar het parcours is anders dan voorgaande jaren. Toen waren mijn tijden:
2011: 49:16
2012: 48:03
2013: 46:17
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_136484676
Ik heb net als Pijll in de kas gelopen. Ik kan me volledig aansluiten bij zijn verslag, ondanks dat ik de 5k heb gelopen. Ik woon op 3,5 km van de kas waar het allemaal afspeelde, dus ik besloot om hardlopend er naartoe te gaan, de wedstrijd te lopen en weer terug. Op die manier voldeed ik netjes aan mijn schema, waar voor vandaag een duurloop op het programma stond.

Voorafgaand aan de 5k, die liefst 2,5 uur later startte dan de 10k, was er een gezamenlijke warming up. Als het gaat om gezamenlijke warming ups dan kan ik niet anders dan even in de Youp van 't Hek-modus springen:

Er zijn weinig dingen waar ik zo'n té-ringhekel aan heb als (met consumptie uitgesproken) ge-zá-men-lijk-e war-ming úps.

Ik deed dus hetzelfde als bij iedere gelegenheid waar gedanst wordt: ik ga achteraan in de vergetelheid staan. Dat had wel tot gevolg dat ik ook vrijwel achteraan startte, waardoor ik over de eerste 500 meter niet harder ging dan 6:38 min/km. Het was in het begin druk en smal. Maar dat was mijn eigen schuld, ik had niet zover achteraan moeten starten.

Ik maakte het nog wel goed, maar ik merkte toch wel dat het GPS niet je van het was (beetje het FR620-gevoel). Toch is het wel leuk om de route te zien met de satellietfoto eronder, al is de satellietfoto helaas oud en ontbreekt er een kas.

En inderdaad, in een gedeelte stonden plantjes die van tropische warmte hielden. Dus het temperatuurverloop tussen de kassen was erg groot. Als ik nu geen terminale longontsteking heb opgelopen weet ik het ook niet meer.

Uiteindelijk kwam ik binnen in 25:23 en werd ik 54e van de 203 deelnemers. Pijll merkte daarom heel vilein op "Er deden dan ook best veel niet-heel-goede lopers mee met de 5, zag ik. Maar toch goed gedaan!"

En op zich had hij een punt. Het waren rondes van circa 1 mijl, dus ik liep er 3. En in de laatste ronde lapte ik een meisje dat voor mij stond bij de start. Van iedere ronde werd er een splittijd bijgehouden met daarbij je positie op dat moment, heel gaaf voor statistiekenpijpers als ik!

Ander pluspunt: men was superfood aan het promoten, zodat ik eindelijk eens gojibessen kon eten zonder dat ik daarvoor een extra hypotheek hoefde af te sluiten. Ze smaken naar rozijntjes.

Echt goed was mijn tijd niet. Een minuut boven mijn PR en bovendien was de afstand vermoedelijk zelfs minder dan 5k. Ik geef Quoi de schuld. Zij zou komen aanmoedigen, maar kwam vanochtend met de moeder aller kutsmoezen dat ze Sven Kramer ging kijken bij de kapper. Van de andere kant bekeken: had ze dit niet gedaan, dan had ik de hele wedstrijd gemist omdat ik dacht dat het morgen was. Dus alsnog bedankt.
pi_136484848
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 21:36 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik heb net als Pijll in de kas gelopen. Ik kan me volledig aansluiten bij zijn verslag, ondanks dat ik de 5k heb gelopen. Ik woon op 3,5 km van de kas waar het allemaal afspeelde, dus ik besloot om hardlopend er naartoe te gaan, de wedstrijd te lopen en weer terug. Op die manier voldeed ik netjes aan mijn schema, waar voor vandaag een duurloop op het programma stond.

Voorafgaand aan de 5k, die liefst 2,5 uur later startte dan de 10k, was er een gezamenlijke warming up. Als het gaat om gezamenlijke warming ups dan kan ik niet anders dan even in de Youp van 't Hek-modus springen:

Er zijn weinig dingen waar ik zo'n té-ringhekel aan heb als (met consumptie uitgesproken) ge-zá-men-lijk-e war-ming úps.

Ik deed dus hetzelfde als bij iedere gelegenheid waar gedanst wordt: ik ga achteraan in de vergetelheid staan. Dat had wel tot gevolg dat ik ook vrijwel achteraan startte, waardoor ik over de eerste 500 meter niet harder ging dan 6:38 min/km. Het was in het begin druk en smal. Maar dat was mijn eigen schuld, ik had niet zover achteraan moeten starten.

Ik maakte het nog wel goed, maar ik merkte toch wel dat het GPS niet je van het was (beetje het FR620-gevoel). Toch is het wel leuk om de route te zien met de satellietfoto eronder, al is de satellietfoto helaas oud en ontbreekt er een kas.

En inderdaad, in een gedeelte stonden plantjes die van tropische warmte hielden. Dus het temperatuurverloop tussen de kassen was erg groot. Als ik nu geen terminale longontsteking heb opgelopen weet ik het ook niet meer.

Uiteindelijk kwam ik binnen in 25:23 en werd ik 54e van de 203 deelnemers. Pijll merkte daarom heel vilein op "Er deden dan ook best veel niet-heel-goede lopers mee met de 5, zag ik. Maar toch goed gedaan!"

En op zich had hij een punt. Het waren rondes van circa 1 mijl, dus ik liep er 3. En in de laatste ronde lapte ik een meisje dat voor mij stond bij de start. Van iedere ronde werd er een splittijd bijgehouden met daarbij je positie op dat moment, heel gaaf voor statistiekenpijpers als ik!

Ander pluspunt: men was superfood aan het promoten, zodat ik eindelijk eens gojibessen kon eten zonder dat ik daarvoor een extra hypotheek hoefde af te sluiten. Ze smaken naar rozijntjes.

Echt goed was mijn tijd niet. Een minuut boven mijn PR en bovendien was de afstand vermoedelijk zelfs minder dan 5k. Ik geef Quoi de schuld. Zij zou komen aanmoedigen, maar kwam vanochtend met de moeder aller kutsmoezen dat ze Sven Kramer ging kijken bij de kapper. Van de andere kant bekeken: had ze dit niet gedaan, dan had ik de hele wedstrijd gemist omdat ik dacht dat het morgen was. Dus alsnog bedankt.
Dus je verliest 12 seconden per kilometer op je PR? Dan heb je niet zo lekker gelopen, is het wel?
pi_136485188
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 21:42 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Dus je verliest 12 seconden per kilometer op je PR? Dan heb je niet zo lekker gelopen, is het wel?
Als het parcours inderdaad te kort was (wat we nooit zullen weten omdat de gps binnen nou eenmaal minder betrouwbaar is), dan was het misschien wel 20 seconden per kilometer. En dat is een reuzengroot verschil.

Maar nogmaals goed gedaan, Zwabber.
pi_136485312
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 21:42 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Gevoelsmatig viel dat wel mee, maar misschien dat het saunagedeelte toch zwaarder was dan gedacht. In dit jaargetijde ben je niet gewend aan 25+. Ik weet het verder ook niet.
pi_136485358
Hier nog even de data:
SPOILER
pi_136485422
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 21:57 schreef Zwabberhark het volgende:
Hier nog even de data:
SPOILER
Had daar ook wel willen lopen. Ik verlang weer naar die lekkere temperaturen. Lekker gelopen Zwabbert.
pi_136485946
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 21:59 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Had daar ook wel willen lopen. Ik verlang weer naar die lekkere temperaturen. Lekker gelopen Zwabbert.
Het is zwaarder dan je denkt. Het is niet voor niets dat velen vorig jaar kapot gingen tijdens de marathon van Rotterdam, omdat het juist die dag warmer werd dan de weken ervoor én het tijdens de wedstrijd ook veel warmer werd dan bij de start. Het lichaam kan zich niet zo snel aanpassen.
pi_136486386
Toch nog een plaatje met een actuele satellietfoto:

pi_136487032
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 21:59 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Het is een leuke loop om een keer te doen.

Maar volgend jaar doe ik niet mee. Daar was het te zwaar voor. En zoals Zwabber zegt, de hoge temperatuur is niet echt genieten.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 22:48:23 #178
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_136487328
Toch prima resultaten pijll en zwabber! Sowieso mooie mijlpaal voor pijll. En zwabber, als je de 5k doet als middenstuk van een langere loop, is het natuurlijk niet zo raar dat je niet een PR loopt.

Nog maar 14 uur tot de start van m'n HM... :o
Zodadelijk maar eens vast het een en ander klaarleggen. Dat ik morgen niet ineens in blinde paniek nog dingen kwijt ben als we moeten vertrekken.

Droge kleren mee voor de weg terug. Worden de kleren niet nat van de regen, dan wel van het zweet. En een paar schone schoenen. Want het heeft weer flink geregend vandaag, dus dat zal wel blubberen worden op de trails.

Ik ben zeer benieuwd hoe het morgen zal zijn. Een beetje gezonde spanning mag wel toch? :s)
pi_136487506
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 21:26 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het morgen gaat bij de Groet Uit Schoorl Run. Ik doe voor de 4e keer mee maar het parcours is anders dan voorgaande jaren. Toen waren mijn tijden:
2011: 49:16
2012: 48:03
2013: 46:17
De 10 is ook weer niet zo sterk veranderd. Bijna hetzelfde rondje maar dan andersom.

Trouwens ik loop de HM en ga daarna lopen aanmoedigen bij Groet. Trek iets opvallends aan en ik juich je toe! :D

Ga zelf trouwens proberen voor het eerst onder de 1:30 te lopen op de HM. Ik moet het wel kunnen na 1:32 in Egmond, maar het is 4:15 per kilometer en dat klinkt weer als een onmogelijke opgave. Nouja, we gaan het zien, sowieso ga ik gewoon lekker kapot :).
pi_136487597
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 22:53 schreef thettes het volgende:

[..]

De 10 is ook weer niet zo sterk veranderd. Bijna hetzelfde rondje maar dan andersom.

Trouwens ik loop de HM en ga daarna lopen aanmoedigen bij Groet. Trek iets opvallends aan en ik juich je toe! :D

Ga zelf trouwens proberen voor het eerst onder de 1:30 te lopen op de HM. Ik moet het wel kunnen na 1:32 in Egmond, maar het is 4:15 per kilometer en dat klinkt weer als een onmogelijke opgave. Nouja, we gaan het zien, sowieso ga ik gewoon lekker kapot :).
De HM in Schoorl is niet te vergelijken met die in Egmond. Vrijwel vlak, helemaal geasfalteerd... Je zou de 1:30 makkelijk moeten kunnen halen.

Succes!

Wolve ook succes! Spanning de dag voor een HM (je eerste, toch?) is niet vreemd, maar dat is vanzelf over als je eenmaal loopt. Tenminste, zo werkt het bij mij.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 23:09:27 #181
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_136488119
Alvast succes thettes en Wolve ^O^
  zaterdag 8 februari 2014 @ 23:10:18 #182
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_136488152
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 22:55 schreef pijll het volgende:
Wolve ook succes! Spanning de dag voor een HM (je eerste, toch?) is niet vreemd, maar dat is vanzelf over als je eenmaal loopt. Tenminste, zo werkt het bij mij.
Ja, eerste!

Ben er wel klaar voor. Langste afstand die ik in een training heb gedaan was 20, dus dan moet 21 ook wel lukken. Dus daar maak ik me ook niet echt zorgen om. Maar toch... :o

Maar zodra ik onderweg ben kan ik niet meer terug, dus dan is de spanning ook wel weer genormaliseerd, daar heb je wel weer gelijk in.

Maar het is gelukkig wel een zin-in-spanning! *O*
pi_136488284
En we gaan 'gewoon' een middagje door de modder baggeren O+ Dat kan alleen maar leuk zijn! :D
Ja doei.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 23:53:20 #184
9342 abraham
[Smart statement Pending]
pi_136489843
Petzl night trail 15 km in Bergschenhoek vanavond gedaan. Twee belangrijke dingen die ik eigenlijk al wist staan weer helder op mijn netvlies. Ten eerste heb ik geen enkele diepteperceptie als het donker is, ten tweede is blubber net zo glad als ijs.

De 15km was uitgezet als een meanderende tocht door een klein natuurgebied. Sfeervolle startlocatie, mooie groep mensen, schitterende beelden van rijen lampjes die heuvels op en af lopen. Prima organisatie en door de start in kleine groepjes in plaats van een heel peloton in een keer los te laten op de vele single trails voldoende ruimte om snellere lopers te laten passeren en een enkele langzamere loper in te halen. Dat laatste was nieuw :)

De afstand was voor mij prima te doen en ondanks wat uitglijders alles heel gehouden. Zeker voor herhaling vatbaar maar dan graag met wat minder modder. De drek zat in m'n nek! Alle zondagslopers veel plezier morgen! Ik pak een biertje en een rustdag.
If at first you fail, re-define your objective.
  zondag 9 februari 2014 @ 00:17:56 #185
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_136490756
Klinkt als een leuk loopje! ^O^

En ja, in het donker is de diepteperceptie wel minder. Dan merk je het verschil wel enorm tussen een zwak en een fel licht.
  zondag 9 februari 2014 @ 01:27:56 #186
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_136492624
Groet uit Schoorl lijkt me ook tof. Misschien 2015 en dan de 30.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_136493928
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 17:48 schreef pijll het volgende:

[..]

De laatste paar honderd meter kwam een man steed dichter achter mij. Ik had hem in de voorlaatste ronde ingehaald, maar 200 meter van de finish lag hij weer naast mij. Dat wilde ik niet laten gebeuren, dus we zijn vol naar de finish gesprint. Ik ben benieuwd naar het filmpje.
De finishfilmpjes staan intussen online, en de strijd om de 90e plaats ziet er op het witte doek inderdaad net zo spannend uit als in werkelijkheid:

SPOILER
  zondag 9 februari 2014 @ 03:13:06 #188
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_136494101
Mooie eindsprint :D
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_136494676
Ik was blijkbaar vergeten me op het lijstje te zetten voor de Kassenloop, maar ik heb 'm dus ook gelopen. De 10km. Ja het is warm, maar ook wel heel erg leuk om 'swinters in de warmte te kunnen lopen. Ik liep lekker weg, kon niet veel aansluiting vinden bij een 'vaste' persoon om als haas te gebruiken, wat ik nog wel eens doe met loopjes, maar wel soms eventjes een klein stukje optrekken aan iemand die me voorbij kwam. De scherpe bochten zijn wat minder, maar over het geheel genomen is het toch best een lekker parcours om te lopen. 54:22 wat voor mij lekker snel is, dik tevreden, zeker met de bochtjes enzo.

Alleen geen statistiekjes, mijn horloge kon de kas blijkbaar sowieso niet aan... hij gaf wel aan dat 'ie GPS had, maar toen ik een stukje verder keek, stond de afstand nog op 0, en was 'ie gewoon uit gegaan (en ja, ik weet zeker dat ik 'm had aangezet, dat doet 'ie vaker als 'ie het helemaal kwijtraakt)

Ik loop 'm volgend jaar zeker weer! Oh ja, een petje op en eventueel rechts lopen helpt in dat stuk waar de sterkste warmtelampen zo vlak naast het pad hangen.
pi_136494775
lange tight en jasje maar aan denk ik vandaag. Het stormt..
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_136494851
Hier ook harde wind, maar dan is het straks lekker met warme choco op de bank naar schaatsen kijken :)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_136495056
Ik ga gewoon in lang-lang, geen jasje. Het is vrij bomig in Schoorl, dus verwacht genoeg in de luwte te kunnen lopen. En ik verwacht eigenlijk ook dat het, net als gisteren, vanmiddag gewoon weer allemaal mooi en prachtig is :P
  zondag 9 februari 2014 @ 08:52:09 #193
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_136495067
na een weekje rust doordatik ziek was nu zo 7 km door het bos.. word afzien.. maar wel altijd leuk lopen in het bos en over de hei.. succes andere lopers!
pi_136495111
Hier ook storm! :o en nekpijn ;( maar ik bikkel wel even door O+ *O*
Ja doei.
pi_136495115
Veel plezier in Schoorl en Delft vandaag! En bijzonder veel plezier Wolven en Moblo met de HM! Ik hoop dat het daar niet zo stormt als hier..

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 23:53 schreef abraham het volgende:
Petzl night trail 15 km in Bergschenhoek vanavond gedaan. Twee belangrijke dingen die ik eigenlijk al wist staan weer helder op mijn netvlies. Ten eerste heb ik geen enkele diepteperceptie als het donker is, ten tweede is blubber net zo glad als ijs.

De 15km was uitgezet als een meanderende tocht door een klein natuurgebied. Sfeervolle startlocatie, mooie groep mensen, schitterende beelden van rijen lampjes die heuvels op en af lopen. Prima organisatie en door de start in kleine groepjes in plaats van een heel peloton in een keer los te laten op de vele single trails voldoende ruimte om snellere lopers te laten passeren en een enkele langzamere loper in te halen. Dat laatste was nieuw :)

De afstand was voor mij prima te doen en ondanks wat uitglijders alles heel gehouden. Zeker voor herhaling vatbaar maar dan graag met wat minder modder. De drek zat in m'n nek! Alle zondagslopers veel plezier morgen! Ik pak een biertje en een rustdag.
Dit klinkt als een leuke trail. Zou je als extra ondersteuning niets hebben aan een hoofdlampje, dat je dan beter diepte ziet? Of is dat juist niet de bedoeling?
pi_136495136
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 08:58 schreef Nirak het volgende:
Veel plezier in Schoorl en Delft vandaag! En bijzonder veel plezier Wolven en Moblo met de HM! Ik hoop dat het daar niet zo stormt als hier..

[..]

Dit klinkt als een leuke trail. Zou je als extra ondersteuning niets hebben aan een hoofdlampje, dat je dan beter diepte ziet? Of is dat juist niet de bedoeling?
Petzl is een hoofdlampjesmerk ;)
Ja doei.
  zondag 9 februari 2014 @ 09:03:39 #197
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136495160
Zo zie je maar Fok! Vriendjes, als je wedstrijd even niet gaat zoals gewenst, kun je altijd zeggen dat dat kwam omdat ik niet kwam kijken :)

Schoorl-lopers: succes!! Hats voor de snelste 10k ooit?

Ik zou vandaag 10 kms op de teller bij moeten schrijven en denk daar nog ff over na :s)
  zondag 9 februari 2014 @ 09:04:32 #198
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136495172
Oh en co.uk! Wolve, je eerste HM :o Eet 'm op >:)
pi_136495227
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 08:51 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ga gewoon in lang-lang, geen jasje. Het is vrij bomig in Schoorl, dus verwacht genoeg in de luwte te kunnen lopen. En ik verwacht eigenlijk ook dat het, net als gisteren, vanmiddag gewoon weer allemaal mooi en prachtig is :P
Ja twijfel nog een beetje.. jasje is snel warm en ik stoor mij enorm aan dat wapperen van die capouchon en *slif slif slif* geluid tijdens het bewegen, misschien gewoon een tshirt aan doen dus. 2 over elkaar kan ook nog.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_136495245
OMG net het zwaarste ontbijt ooit gegeten. Duitse mega-puff-pannenkoek uit de oven. (Hardlopers kookboek blz 76)
Wat is dat machtig zeg, heb misschien maar een kwart opgekregen :D
Ieder geval goed ontbeten, neem voor vanmiddag nog wat losse normale pannekoeken mee, wil niet zoals de vorige keer op een lege maag 10k wedstrijd rennen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')