abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 8 februari 2014 @ 08:29:53 #76
155227 crew  Guppy
dus
pi_136461482
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 08:26 schreef Quoi het volgende:

[..]

Juust :) Waar gaat de loop heen?

@Gup: de gecensureerde of ongecensureerde? ;)
Ongecensureerde :9 met weigerende Olympische ring, en commentaar van O+ Hans van Zetten O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 8 februari 2014 @ 08:32:51 #77
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_136461492
net een rondje off road gelopen voor het avondeten maar ik moet zeggen hardlopen en hele lange werkdagen gaat niet echt samen.... herstel gaat nu net zo langzaam als mijn rondje.

stijf als een plank...

[ Bericht 4% gewijzigd door rechtsedirecte op 08-02-2014 08:38:02 ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_136461548
Waar ik gisteren nog tamelijk optimistisch was over het weer in Schoorl morgen, is het in NH nu toch ook een zootje troosteloos takkeweer.

En ik ben best wel een beetje gesloopt van mn eerste grotemensenwerkweek.
pi_136461556
Balen dat het minder ging Quoi, maar goed, dat schijnt erbij te horen.

Ik maak me ook op voor een lange weer. Om een uur of tien weg denk ik, dan is het droog of bijna droog. En tegen twaalf uur weer terug. Benieuwd hoe het gaat.

Nog geen echt skiën vandaag. De Spelen zijn dus nog niet begonnen.

Maar eerst koffie
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  zaterdag 8 februari 2014 @ 09:25:04 #80
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_136461770
hallo allemaal,ik heb een vraagje.. ik loop nu ongeveer een jaar hard.. maar hebt t idee dat ik vastzit terwijl mn vriendin waar ik dus mee samen loop knetter goede conditie heeft en makkelijk langere en zwaardere afstanden kan pakken... hoe kan dit en wat kan ik doen om het makkelijker te maken??
life goes on.. be proud of yourself!
pi_136461862
Olympisch vrouwen ijshockey kijken vandaag op een looprustdag
De olympische spelen zijn zoveel beter als je zelf kunt bepalen wat je kijkt, want die troep die nu op Ned 1 is :{w
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Moderator zaterdag 8 februari 2014 @ 09:37:31 #82
155227 crew  Guppy
dus
pi_136461870
Op de site van de NOS kun je gewoon kijken wat je wilt :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_136461878
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 08:50 schreef hatsaflats het volgende:
Waar ik gisteren nog tamelijk optimistisch was over het weer in Schoorl morgen, is het in NH nu toch ook een zootje troosteloos takkeweer.

En ik ben best wel een beetje gesloopt van mn eerste grotemensenwerkweek.
Zeg maar gerust dat het ronduit kutweer is. Veel regen en wind.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_136461922
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 09:37 schreef Guppyfriend het volgende:
Op de site van de NOS kun je gewoon kijken wat je wilt :)
Precies, ideaal ^O^
pi_136461990
Cool, vanavond de Petzl Night Trail.
Ben benieuwd naar de ervaringen. Deze lijkt mij ook erg leuk om zelf te lopen.
raimen & abraham veel plezier ermee.

pijll & Zwabberhark veel plezier met de Leo Ammerlaan-loop.
(Lijkt me een aparte loop.)
pi_136462073
onder het motto: nu zijn we toch bezig...

De_Kluizenaar, DJMO ,hatsaflatsl, IJsdraakje & Dagoduck alvast heel veel plezier met jullie loop. Deze staat nog op mijn to-do-list ;)

Onze newlywed (YUR) wens ik alvast veel plezier met de koplopers loop

En Wolve & motorbloempje heel veel plezier met hun HM trail

*O* ^O^ ^O^ *O*
pi_136462091
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 09:54 schreef streamnl het volgende:
onder het motto: nu zijn we toch bezig...

De_Kluizenaar, DJMO ,hatsaflatsl, IJsdraakje & Dagoduck alvast heel veel plezier met jullie loop. Deze staat nog op mijn to-do-list ;)

Onze newlywed (YUR) wens ik alvast veel plezier met de koplopers loop

En Wolve & motorbloempje heel veel plezier met hun HM trail

*O* ^O^ ^O^ *O*
Van mij ook! ^O^
Allemaal ontzettend veel plezier!
pi_136462140
Kut. De buienradar is veranderd. Ik kan op de komende twee uur vooruit ineens Den Bosch niet meer vinden. Weer zwemles dus. :(
pi_136462155
Veel plezier voor de lopers vandaag! Ik heb het er alweer op zitten :)

Vanmorgen redelijk op tijd wakker. Naar het ontbijt zou pas om 9 uur komen.. Dus ik baalde een beetje, want hardlopen op nuchtere maag gaat niet..

Maar toen bedacht ik dat we nog een beetje chocolade vla in de koelkast hadden staan :) voor zoonlief gisteren avond. En dat gaat prima blijkt :)

Dus toen kon ik me in alle stilte aankleden en met de hond naar buiten glippen.

Het is hier mooi, en op 4 km veel variatie tegen gekomen. Had mijn wegschoenen aangedaan, omdat ik niet goed wist waar ik uit zou komen. Achteraf had ik beter mijn nieuwe aan kunnen doen :') Tot aan mijn enkels in de modder gezakt en plassen water van 20 cm diep en 50 meter breed.. Dat is heel even heel koud aan je voeten, maar daarna denk je Boejah! Dat was leuk! En toen de voeten toch al nat waren ging ik nergens meer omheen ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toen ik terug was bij de B&B was er dit :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136462397
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 09:38 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Zeg maar gerust dat het ronduit kutweer is. Veel regen en wind.
De vooruitzichten voor de wedstrijd vanmiddag in Bleiswijk: 20 graden en droog. Ik heb er zin an!

De anderen die dit weekend moeten lopen: sterkte.
pi_136462458
Hebben meer mensen problemen met Fok? Of is het mijn computer? Hij laadt user icons slecht en spoilers en emoticons popt hij ook al slecht naar beneden.
pi_136462464
Uiteindelijk niet meer gelopen in sevilla, er waren te veel leuke dingen te doen en van stad slenteren worden je benen behoorlijk moe. Dus dan zo maar even in regenachtig nederland!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator zaterdag 8 februari 2014 @ 10:22:11 #93
155227 crew  Guppy
dus
pi_136462480
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 10:21 schreef mosselmossel het volgende:
Hebben meer mensen problemen met Fok? Of is het mijn computer? Hij laadt user icons slecht en spoilers en emoticons popt hij ook al slecht naar beneden.
Hier gaat t op het moment goed? Maar misschien is het niet je computer maar je internetverbinding?
  zaterdag 8 februari 2014 @ 10:23:21 #94
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_136462496
Ik dus gister gelopen, 15x 200 rustig tempo met 100 wandelen tussendoor... Goed voor totaal ongeveer 4,5 km en na een nachtje slapen nog steeds pijnvrij, dus zin in de 400tjes van morgen :)

http://www.endomondo.com/workouts/294434150/2924303
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_136462505
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 10:21 schreef mosselmossel het volgende:
Deed ie bij mij ook niet goed, maar nu weer wel.
Mijn Fok filter regel in de ad blocker was weer eens weg, opnieuw aangemaakt en nu laadt ie weer wel de ui's en zo.
Geen idee of het related was, maar ik meld het maar even :)
pi_136462508
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 10:23 schreef MaleDuck het volgende:
Ik dus gister gelopen, 15x 200 rustig tempo met 100 wandelen tussendoor... Goed voor totaal ongeveer 4,5 km en na een nachtje slapen nog steeds pijnvrij, dus zin in de 400tjes van morgen :)

http://www.endomondo.com/workouts/294434150/2924303
*O* wat fijn!
pi_136462542
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 10:16 schreef pijll het volgende:

[..]

De vooruitzichten voor de wedstrijd vanmiddag in Bleiswijk: 20 graden en droog. Ik heb er zin an!
Ik ook, alleen jammer dat ik vandaag ook nog een duurloopje (verminderd met 25 minuten) wil gaan doen.
pi_136462622
ik ga morgen een duurloopje doen, vooruitzichten doen mij vooralsnog geloven dat dat zonder zwemvliezen kan :)
pi_136462827
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 09:59 schreef Nirak het volgende:
Veel plezier voor de lopers vandaag! Ik heb het er alweer op zitten :)

Vanmorgen redelijk op tijd wakker. Naar het ontbijt zou pas om 9 uur komen.. Dus ik baalde een beetje, want hardlopen op nuchtere maag gaat niet..

Maar toen bedacht ik dat we nog een beetje chocolade vla in de koelkast hadden staan :) voor zoonlief gisteren avond. En dat gaat prima blijkt :)

Dus toen kon ik me in alle stilte aankleden en met de hond naar buiten glippen.

Het is hier mooi, en op 4 km veel variatie tegen gekomen. Had mijn wegschoenen aangedaan, omdat ik niet goed wist waar ik uit zou komen. Achteraf had ik beter mijn nieuwe aan kunnen doen :') Tot aan mijn enkels in de modder gezakt en plassen water van 20 cm diep en 50 meter breed.. Dat is heel even heel koud aan je voeten, maar daarna denk je Boejah! Dat was leuk! En toen de voeten toch al nat waren ging ik nergens meer omheen ;)

SPOILER
En toen ik terug was bij de B&B was er dit :)
SPOILER
Haha, ik zou echt duizend keer liever op lege maag lopen dan na chocolade vla gegeten te hebben.. :p maar goed, als het voor jou werkt! Leuk verhaal en fotos!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_136462886
O+ best newcomer of the year award gewonnen bij de club presentation night Gisteren O+ :o Nog steed in shock! :')
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')