Pijll begint zo aan de 10k. Ik start pas om 15:30 en kijk nu schaatsen. Corniel loopt vandaag voor zover ik weet niet. En meer gabbers heb ik niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:35 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ahaaaaaa. Zo'n gabber playlist kan weleens helpen bij "echt" voluit gaan hoor![]()
Succes iig VANMIDDAG! Ook pijll! Of Corniel? (of een andere gabber van je)
Vast niet met happy hardcore? Met wat wel?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb ook een speciale wedstrijd-playlist
Nee, niet met happy hardcorequote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:01 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Vast niet met happy hardcore? Met wat wel?
Nee, ik krijg een hongerklop als ik in beweging kom zonder ontbijt. Dat had ik vroeger nooit, maar sinds ik zwanger ben geweest en toen braaf iedere ochtend wel ontbijt at, kan ik nu zonder niet functioneren..quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Op 4km krijg je geen hongerklop hoorDat is waarschijnlijk een onbekend gevoel waar je even overheen moet, want je hebt standaard genoeg energie in je spieren voor 1-1.5 uur sporten.
Maar goed, ik ben een voorstander van lege-maag lopen en dat is ook niet iedereen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door mosselmossel op 08-02-2014 13:52:33 ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Nachtje of 2 in de diepvries wil wel eens helpen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:06 schreef mosselmossel het volgende:
Overigens meuren mijn schoenen als de hel, na al die loopjes in de regen de afgelopen weken. Wie weet de beste geurvreter?
Gogo schreeuwt hier uit: 'ja dahaag! Ik wil die dingen niet in de diepvries!'quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Nachtje of 2 in de diepvries wil wel eens helpen.
In een plastic zak in de vriezer. Maar wel eerst goed laten drogen voor je dat doet. Sorry Gogoquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:13 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Gogo schreeuwt hier uit: 'ja dahaag! Ik wil die dingen niet in de diepvries!'
Iemand betere tips?
Dat mag van Gogo! 'Als er maar geen eten naast ligt'quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
In een plastic zak in de vriezer. Maar wel eens goed laten drogen voor je dat doet. Sorry Gogo
Geen idee wat voor vriezer jullie hebben, maar gewoon even één laatje leegmaken een optie? Dan ligt er geen eten naastquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:15 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat mag van Gogo! 'Als er maar geen eten naast ligt'
Hmm, ja, daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:16 schreef YUR het volgende:
Kan me niet voorstellen dat dat goed kan zijn voor je schoenen
Ook vaak gedaan, geen problemen ervaren.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:16 schreef YUR het volgende:
Zolang ze maar goed droog zijn inderdaad, kan het geen kwaad.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:16 schreef YUR het volgende:
Hmm, eigenlijk nooit over nagedacht.. Heb afgelopen jaar een paar checkups gehad en ook op suiker, dus heb in ieder geval zeker geen suikerziekte. Maar zo'n flauwte kan natuurlijk ook van de suikerspiegel zijn ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:59 schreef Zwabberhark het volgende:
Wat een verhaal mossel, nette afstand ook. Je bent klaar voor de CPC!
@Nirak: weet je zeker dat dat een hongerklop is? Klinkt eerder als iets met de suikerspiegel als het met vla opgelost kan worden?
Ik zou er toch eens met een dietist of iemand over praten? Want het klinkt best wel naar, elke ochtend misselijk, en totaal niet als een hongerklop. Een hongerklop betekent meestal dat je vergeten bent te eten en dat vanaf een bepaald moment er gewoon totaal geen energie meer in je spieren zit. Maar dat gebeurt meestal pas bij echt lange afstanden..quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:33 schreef Nirak het volgende:
[..]
Hmm, eigenlijk nooit over nagedacht.. Heb afgelopen jaar een paar checkups gehad en ook op suiker, dus heb in ieder geval zeker geen suikerziekte. Maar zo'n flauwte kan natuurlijk ook van de suikerspiegel zijn ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |