abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 februari 2014 @ 10:47:47 #101
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_136462915
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 09:25 schreef Nikkie_86 het volgende:
hallo allemaal,ik heb een vraagje.. ik loop nu ongeveer een jaar hard.. maar hebt t idee dat ik vastzit terwijl mn vriendin waar ik dus mee samen loop knetter goede conditie heeft en makkelijk langere en zwaardere afstanden kan pakken... hoe kan dit en wat kan ik doen om het makkelijker te maken??
Kan aan zoveel dingen liggen. Teveel trainen, te weinig trainen, altijd dezelfde route waardoor het op de automatische piloot gaat, te weinig eten, houding, je lichaam niet genoeg prikkelen.
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
pi_136463024
MD, Nirak en Moblo! ^O^
Klinkt goed allemaal! Ziet er prachtig uit daar Nirak! Maleduck lekker dat je eindelijk weer kan lopen en moblo gefeliciteerd! Erg leuke prijs! *O*
  zaterdag 8 februari 2014 @ 11:00:30 #103
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136463137
Prijs? Ik had eroverheen gelezen. Congrats Mo w/

Daar waar ik eerst even in de Ammerlaan kas wilde komen kijken (achter de geraniums :+ ), ga ik vanmiddag lekker bij de kapper zitten. Met Sven via de NOS app :P
  zaterdag 8 februari 2014 @ 11:01:55 #104
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_136463163
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 10:47 schreef _MvN_ het volgende:

[..]

Kan aan zoveel dingen liggen. Teveel trainen, te weinig trainen, altijd dezelfde route waardoor het op de automatische piloot gaat, te weinig eten, houding, je lichaam niet genoeg prikkelen.
hmm.. loop vaak 3x per week. dus niet overdreven vaak.. route wisselen we af..eten geen idee.. lichaam prikkelen.. klinkt interessant kun je dat verwoorden?
life goes on.. be proud of yourself!
pi_136463232
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 10:42 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Haha, ik zou echt duizend keer liever op lege maag lopen dan na chocolade vla gegeten te hebben.. :p maar goed, als het voor jou werkt! Leuk verhaal en fotos!
8 happen is precies genoeg om geen hongerklop te krijgen :) Als ik opsta in de ochtend moet ik meteen eten anders krijg ik buikpijn en wordt ik misselijk. Op nuchtere maag lopen is voor mij dus geen optie helaas, dan maar vla ;) En dat ging best goed, nergens last van gehad :)
pi_136463253
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:01 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

hmm.. loop vaak 3x per week. dus niet overdreven vaak.. route wisselen we af..eten geen idee.. lichaam prikkelen.. klinkt interessant kun je dat verwoorden?
meer afwisselend trainen.. :) snelheidsintervallen, heuvels, fartlek, andere ondergrond, etc.
Ja doei.
pi_136463377
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:00 schreef Quoi het volgende:Daar waar ik eerst even in de Ammerlaan kas wilde komen kijken (achter de geraniums :+ ), ga ik vanmiddag lekker bij de kapper zitten. Met Sven via de NOS app :P
Heel goed, zo ken ik je weer.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 11:13:03 #108
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_136463383
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:06 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

meer afwisselend trainen.. :) snelheidsintervallen, heuvels, fartlek, andere ondergrond, etc.
Dit bedoelde ik idd :Y
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
pi_136463438
Net getest of ik de berg voor de bergrace opkom, viel me heel erg mee :) ('berg')
pi_136463451
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
O+ best newcomer of the year award gewonnen bij de club presentation night Gisteren O+ :o Nog steed in shock! :')
Cool! :D
pi_136463470
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:00 schreef Quoi het volgende:
Prijs? Ik had eroverheen gelezen. Congrats Mo w/

Daar waar ik eerst even in de Ammerlaan kas wilde komen kijken (achter de geraniums :+ ), ga ik vanmiddag lekker bij de kapper zitten. Met Sven via de NOS app :P
Damn, je hebt me gered! Ik begreep niet waarom jij MORGEN naar Sven wilde gaan kijken bij de kapper. Die kassenloop is vanmiddag al, terwijl ik dacht dat dat morgenmiddag was. Aaarg.
Nou, snel aan de bak dan.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 11:31:12 #112
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_136463847
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:06 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

snelheidsinterval nemen we mee lopen afwisselend bos en weg.. fartlek??dat zegt me niks :@ misschien ben ik gewoon geen persoon om hard te lopen of geef ik te snel op ofzo..
life goes on.. be proud of yourself!
  zaterdag 8 februari 2014 @ 11:32:46 #113
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136463885
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:16 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Damn, je hebt me gered! Ik begreep niet waarom jij MORGEN naar Sven wilde gaan kijken bij de kapper. Die kassenloop is vanmiddag al, terwijl ik dacht dat dat morgenmiddag was. Aaarg.
Nou, snel aan de bak dan.
:D Geen dank.

Dus geen 'duurloop -25 minuten' vandaag, maar morgen? Scheelt ook weer.

En ja, komen kijken was ook veel te makkelijk geweest :) Past niet in de reeks.
pi_136464286
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:32 schreef Quoi het volgende:

[..]

:D Geen dank.

Dus geen 'duurloop -25 minuten' vandaag, maar morgen? Scheelt ook weer.

En ja, komen kijken was ook veel te makkelijk geweest :) Past niet in de reeks.
Ik denk dat ik het ga combineren. Het is 3,2 km lopen. Dan kom ik vandaag toch op 11,2 km uit, waarvan 5k wat sneller in de kas.

Wanneer is de eerstvolgende negeermogelijkheid?
pi_136464349
Vanmorgen toch maar ff naar het bos gegaan voor een off-road training.
2 drempels over: ten eerste heb ik er een hekel aan om de auto te moeten pakken om te gaan lopen, ten tweede was het pokkenweer.
Achteraf wel weer blij dat ik gegaan ben, lekker gelopen, heerlijk rustig in het bos, meer "wilde" runderen tegengekomen dan mensen. Douchen achteraf was ook erg lekker :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen ik zie dat ik er volgens Endomondo 5 minuten langer over gedaan heb dan volgens strava. Vreemd....
  zaterdag 8 februari 2014 @ 11:59:52 #116
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136464507
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:50 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het ga combineren. Het is 3,2 km lopen. Dan kom ik vandaag toch op 11,2 km uit, waarvan 5k wat sneller in de kas.

Wanneer is de eerstvolgende negeermogelijkheid?
WLWW check: 29 mei :P
pi_136464530
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:59 schreef Quoi het volgende:

[..]

WLWW check: 29 mei :P
Jij traint toch voor de CPC? Tot dan, voor de gebruikelijke 1 nanoseconde.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 12:03:25 #118
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136464574
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 12:01 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Jij traint toch voor de CPC? Tot dan, voor de gebruikelijke 1 nanoseconde.
Daar doe je WLWW-based niet aan mee :N

potverdikkie weer zo'n mega evenement waar ik idd mijn best moet doen om niemand onbedoeld te negeren oO<
pi_136465094
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:53 schreef cafca het volgende:
Vanmorgen toch maar ff naar het bos gegaan voor een off-road training.
2 drempels over: ten eerste heb ik er een hekel aan om de auto te moeten pakken om te gaan lopen, ten tweede was het pokkenweer.
Achteraf wel weer blij dat ik gegaan ben, lekker gelopen, heerlijk rustig in het bos, meer "wilde" runderen tegengekomen dan mensen. Douchen achteraf was ook erg lekker :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen ik zie dat ik er volgens Endomondo 5 minuten langer over gedaan heb dan volgens strava. Vreemd....
Dat ziet er stoer uit die modderige 5f's
pi_136465104
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 12:03 schreef Quoi het volgende:

[..]

Daar doe je WLWW-based niet aan mee :N

potverdikkie weer zo'n mega evenement waar ik idd mijn best moet doen om niemand onbedoeld te negeren oO<
Jawel, maar een grapjas heeft mij daar geplaatst als "Gabberhark". Nu klopt dat qua kapsel wel, maar qua muziekvoorkeur en farmaceutisch experimenteren helemaal niet.
pi_136465222
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:05 schreef Nirak het volgende:

[..]

8 happen is precies genoeg om geen hongerklop te krijgen :) Als ik opsta in de ochtend moet ik meteen eten anders krijg ik buikpijn en wordt ik misselijk. Op nuchtere maag lopen is voor mij dus geen optie helaas, dan maar vla ;) En dat ging best goed, nergens last van gehad :)
Op 4km krijg je geen hongerklop hoor :o Dat is waarschijnlijk een onbekend gevoel waar je even overheen moet, want je hebt standaard genoeg energie in je spieren voor 1-1.5 uur sporten.
Maar goed, ik ben een voorstander van lege-maag lopen en dat is ook niet iedereen ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 8 februari 2014 @ 12:35:40 #122
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136465406
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 12:24 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Jawel, maar een grapjas heeft mij daar geplaatst als "Gabberhark". Nu klopt dat qua kapsel wel, maar qua muziekvoorkeur en farmaceutisch experimenteren helemaal niet.
Ahaaaaaa. Zo'n gabber playlist kan weleens helpen bij "echt" voluit gaan hoor O-)

Succes iig VANMIDDAG! Ook pijll! Of Corniel? (of een andere gabber van je :+ )
pi_136465662
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 12:35 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ahaaaaaa. Zo'n gabber playlist kan weleens helpen bij "echt" voluit gaan hoor O-)

Succes iig VANMIDDAG! Ook pijll! Of Corniel? (of een andere gabber van je :+ )
Misschien moet ik dat doen bij de CPC, een happy hardcore playlist maken!

Ik heb 7 km pijnloos gelopen. *O* Enige pijntje wat ik had was dat ik sneakersokjes aan had in plaats van m'n hardloopsokken en dat het na 5 km leek alsof ik op schuurpapier liep. Niet meer doen dus. Kunnen m'n poezelige voetjes blijkbaar niet tegen.

Dan nog iets; ik had een hartslagmetertrauma. Omdat ik een conditie van 0,0 had toen ik een paar jaar terug eens bij een sportschool ging sporten, was mijn hartslag hoog. En zo'n CIOS-gastje zonder ervaring liep te flippen dat ik rustiger moest doen want m'n hartslag was zo hoog. Later werd het wel gerelativeerd door een meer ervaren collega, dat sommige mensen gewoon een klein hart hebben, wat vaker moet pompen om bloed te laten circuleren en dat dat zorgt voor een hogere gemiddelde hartslag, maar toch hoorde ik daarna iedere keer dat CIOS-gastje in m'n hoofd als ik in de sportschool met hartslagmeter trainde.

Vandaag toch weer eens een hartslagmeter om gedaan. En hoewel ik een paar keer nog steeds het CIOS-gastje hoorde, merkte ik wel dat ik nu gewoon lekker kon doorlopen, met een hartslag waarmee ik drie jaar terug alleen maar flink door kon wandelen. Hartslag is aan de hoge kant, maar niet extreem, al heb ik nu ook wel rustig aan gedaan. Anyway; ga ik vaker doen. :)
pi_136465924
Oordopjes ontvangen :) De Jabra Sport met snoer.

Op zich zitten ze best goed, maar het is wel even wennen na een paar jaar enkel in-ears gedragen te hebben. Het voordeel is wel dat er een mooi kort snoertje aan zit. Mocht je toch wat meer kabel nodig hebben, dan kun je het bijgeleverde verlengsnoer gebruiken.

Mocht het weer vanmiddag wat opklaren, dan ga ik ze eventjes in actie testen.

zaterdag 8 februari 2014 @ 12:57:42 #125
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136466109
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 12:44 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Misschien moet ik dat doen bij de CPC, een happy hardcore playlist maken!

Ik heb 7 km pijnloos gelopen. *O* Enige pijntje wat ik had was dat ik sneakersokjes aan had in plaats van m'n hardloopsokken en dat het na 5 km leek alsof ik op schuurpapier liep. Niet meer doen dus. Kunnen m'n poezelige voetjes blijkbaar niet tegen.

Dan nog iets; ik had een hartslagmetertrauma. Omdat ik een conditie van 0,0 had toen ik een paar jaar terug eens bij een sportschool ging sporten, was mijn hartslag hoog. En zo'n CIOS-gastje zonder ervaring liep te flippen dat ik rustiger moest doen want m'n hartslag was zo hoog. Later werd het wel gerelativeerd door een meer ervaren collega, dat sommige mensen gewoon een klein hart hebben, wat vaker moet pompen om bloed te laten circuleren en dat dat zorgt voor een hogere gemiddelde hartslag, maar toch hoorde ik daarna iedere keer dat CIOS-gastje in m'n hoofd als ik in de sportschool met hartslagmeter trainde.

Vandaag toch weer eens een hartslagmeter om gedaan. En hoewel ik een paar keer nog steeds het CIOS-gastje hoorde, merkte ik wel dat ik nu gewoon lekker kon doorlopen, met een hartslag waarmee ik drie jaar terug alleen maar flink door kon wandelen. Hartslag is aan de hoge kant, maar niet extreem, al heb ik nu ook wel rustig aan gedaan. Anyway; ga ik vaker doen. :)
Goed! ^O^
Als je spotify gebruikt kan ik er eentje met je delen. Als je daar geen goeie tijd mee loopt? ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')