quote:
Ze gooien er ook zoveel ijs in dat uberhaupt geen grote cola meer is maar okequote:
Nee, wat moeten ze met een telefoon ook verder? Ze zijn tussen de 8 en 13 jaar oudquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gadgets mogen de school helemaal niet in![]()
Ook geen telefoons?
Dat is altijd zo natuurlijkquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze gooien er ook zoveel ijs in dat uberhaupt geen grote cola meer is maar oke
Ik heb besloten om minder te gaan kapenquote:
Sowieso frustrerend. Volgende keer zonder ijs vragenquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze gooien er ook zoveel ijs in dat uberhaupt geen grote cola meer is maar oke
Je kan zonder ijs vragen, maar dat vind ik teveel gedoequote:
Debieltje wel.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:28 schreef JanCees het volgende:
JR-Style-93 ken je deze user nog vandermar
Ahzo, ja daar doelde ik inderdaad op. Bijvoorbeeld dat je de telefoon dan in de kluis moet doenquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, wat moeten ze met een telefoon ook verder? Ze zijn tussen de 8 en 13 jaar oud
Een telefoon mag alleen als je niet wordt opgehaald door je ouder of nanny en dan met toestemming van school.
Opzich wel goed. Maar 11-12-13 vind ik wel normale leeftijd voor een telefoon.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, wat moeten ze met een telefoon ook verder? Ze zijn tussen de 8 en 13 jaar oud
Een telefoon mag alleen als je niet wordt opgehaald door je ouder of nanny en dan met toestemming van school.
En ik profiteer directquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb besloten om minder te gaan kapen
Ik bestel altijd dingen zonder tomaatquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan zonder ijs vragen, maar dat vind ik teveel gedoeMijn mc chicken bestel ik normaal gesproken ook al zonder sla en een cheeseburger zonder augurk
Baanzekerheid is sowieso een fabeltje.quote:
Oké.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga even een potje Quakelive spelen.
Op het Amsterdam Fashion Institute kennen ze dat niet nee.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Baanzekerheid is sowieso een fabeltje.
Wat bedoel je precies? Voorstander van schooluniformen of voorstander van de afschaffing hiervan?quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:33 schreef essnhills het volgende:
Ik had vanmiddag even flappy bird gedownload op mijn telefoon. Een paar keer gespeeld, highscore van 4 gehaald (en de rest 0 of 1) en toen maar weer verwijderd.
Dat klopt. Je bent nooit zeker van een baan. Dus daar ook niet nee.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Op het Amsterdam Fashion Institute kennen ze dat niet nee.
Hahaquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]Kut is het he
![]()
Ik heb 21 highscore, maar vraag niet hoe
Gewoon copter spelen, hetzelfde concept maar dan zonder achterlijke gameplay.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:33 schreef essnhills het volgende:
Ik had vanmiddag even flappy bird gedownload op mijn telefoon. Een paar keer gespeeld, highscore van 4 gehaald (en de rest 0 of 1) en toen maar weer verwijderd.
Die man die het gemaakt heeft verdiende een paar dagen terug al 50.000 dollar per dag. Door die ene advertentie.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:33 schreef essnhills het volgende:
Oh, maar als het hetzelfde is dan hoef ik het toch niet te doenquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon copter spelen, hetzelfde concept maar dan zonder achterlijke gameplay.
Dus kan je het beste de kans wat groot houden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat klopt. Je bent nooit zeker van een baan. Dus daar ook niet nee.
Dat klopt. Maar wat ik zei was dat baanzekerheid dus sowieso een fabeltje wasquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dus kan je het beste de kans wat groot houden.
Hier moeten ze 'em meestal inleveren bij matronquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahzo, ja daar doelde ik inderdaad op. Bijvoorbeeld dat je de telefoon dan in de kluis moet doen
Ik kreeg bijvoorbeeld een telefoon dat ik naar de brugklas ging, omdat ik dan iedere dag door de polder moest fietsen, in de winter ook nog eens door het donker. Hoewel nooit alleen, vonden mijn ouders het toch wel fijn als ik een telefoon mee had hoor
Waarom betekent een slechter baankans dat je er niets aan hebt? Het is carrièretechnisch misschien niet de makkelijkste keuze maar hoe je daar aan verbindt dat je er niets aan hebt ontgaat me.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Op het Amsterdam Fashion Institute kennen ze dat niet nee.
Ja? Ik vind het nog best jong. Ik zou denken als je naar secondary school gaat (dus vanaf 13)quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opzich wel goed. Maar 11-12-13 vind ik wel normale leeftijd voor een telefoon.
Ja, ik ben trots op jequote:Op donderdag 6 februari 2014 23:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ik profiteer direct![]()
![]()
Ik sta nu zelfs weer in het lijstje
2 topics vandaag al
Preciesquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Baanzekerheid is sowieso een fabeltje.
Voorstander van schooluniformenquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:34 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Voorstander van schooluniformen of voorstander van de afschaffing hiervan?
Goed opgelet en snel gereageerd en allesquote:
Je gaat in Nederland dan ook al vaak vanaf 11 naar middelbare school. Buiten dat het ook negatieve kanten heeft, ben je wel altijd bereikbaar voor belangrijke dingen. + je leert er op jonge leeftijd mee omgaan, dat is ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja? Ik vind het nog best jong. Ik zou denken als je naar secondary school gaat (dus vanaf 13)
Ben ik het volledig mee eens. Je hebt toch wat aan kennis op doen, lijkt mij dan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom betekent een slechter baankans dat je er niets aan hebt? Het is carrièretechnisch misschien niet de makkelijkste keuze maar hoe je daar aan verbindt dat je er niets aan hebt ontgaat me.
Ja, welkom terug in de top 10quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed opgelet en snel gereageerd en alles
Ik denk dat misbruik van telefoons aan de opvoeding ligt en niet per se aan het feit dat ze telefoons hebben.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je gaat in Nederland dan ook al vaak vanaf 11 naar middelbare school. Buiten dat het ook negatieve kanten heeft, ben je wel altijd bereikbaar voor belangrijke dingen. + je leert er op jonge leeftijd mee omgaan, dat is ook niet verkeerd.
Dat ook ja.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom betekent een slechter baankans dat je er niets aan hebt? Het is carrièretechnisch misschien niet de makkelijkste keuze maar hoe je daar aan verbindt dat je er niets aan hebt ontgaat me.
Dat ben ik wel met je eens jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je gaat in Nederland dan ook al vaak vanaf 11 naar middelbare school. Buiten dat het ook negatieve kanten heeft, ben je wel altijd bereikbaar voor belangrijke dingen. + je leert er op jonge leeftijd mee omgaan, dat is ook niet verkeerd.
Dan ben ik dus onduidelijk geweestquote:
Nou ja, maar even dat hele rondsturen van filmpjes gebeuren wat nu een trend lijkt te zijn, dat komt denk ik niet door opvoeding hoor, maar meer door het effect van grootschalig gebruik van die mobieltjes onder elkaar op schoolquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat misbruik van telefoons aan de opvoeding ligt en niet per se aan het feit dat ze telefoons hebben.
Dat ook inderdaad ja.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat misbruik van telefoons aan de opvoeding ligt en niet per se aan het feit dat ze telefoons hebben.
Aan de andere kant heeft iedere generatie wel iets nieuws waar de oudere generatie over valt want schadelijk en belachelijk en bladiebladiebla.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, maar even dat hele rondsturen van filmpjes gebeuren wat nu een trend lijkt te zijn, dat komt denk ik niet door opvoeding hoor, maar meer door het effect van grootschalig gebruik van die mobieltjes onder elkaar op school
Is dat zo? Ik denk eerder dat dat komt doordat kinderen nooit iets geleerd wordt over hoe permanent verspreide video's zijn en dat dat een inbreuk op de privacy van anderen is. Filmpjes worden ook via internet verspreid, en je hoort toch nooit iemand dat het raar is dat kinderen internet gebruiken?quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, maar even dat hele rondsturen van filmpjes gebeuren wat nu een trend lijkt te zijn, dat komt denk ik niet door opvoeding hoor, maar meer door het effect van grootschalig gebruik van die mobieltjes onder elkaar op school
Ja! Dat is goedquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad ja.
En telefoon maken nu eenmaal een onderdeel uit van de maatschappij. Mijn nichtje van 9 heeft ook al ruim een jaar een telefoon. Streng gemonitord, dat wel, maar zo leert ze wel wat netjes is en wat niet etc wat betreft het gebruik van mobiele telefoons.
Zo sms't ze mij regelmatig (zoo lief) en daar zitten bijvoorbeeld bepaalde tijden aan waartussen ze mag sms'en..
Zwakkelingquote:
Als kind hoor je inderdaad gewoon in een gezinswoning te wonen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:41 schreef Stuart het volgende:
Ik ben overigens GEEN fan van boarding schools![]()
Echt geen 16 hoorquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik denk eerder dat dat komt doordat kinderen nooit iets geleerd wordt over hoe permanent verspreide video's zijn en dat dat een inbreuk op de privacy van anderen is. Filmpjes worden ook via internet verspreid, en je hoort toch nooit iemand dat het raar is dat kinderen internet gebruiken?
Bovendien heb ik het idee dat wat je noemt eerder speelt bij oude(re) kinderen, 16 of zo.
Ik zou het behoorlijk irritant vinden als die dingen tijdens de les afgaanquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja! Dat is goedWe laten jonge kinderen ook gewoon tv kijken, als je de tijden en programma's maar uitzoekt. Wat mij betreft moet een telefoon net zo opgevat worden.
Jij studeert rechten toch? Ik krijg nu wat oppervlakkig bedrijfsrecht; ik ben mensen die rechten studeren nu meer gaan respecterenquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik denk eerder dat dat komt doordat kinderen nooit iets geleerd wordt over hoe permanent verspreide video's zijn en dat dat een inbreuk op de privacy van anderen is. Filmpjes worden ook via internet verspreid, en je hoort toch nooit iemand dat het raar is dat kinderen internet gebruiken?
Bovendien heb ik het idee dat wat je noemt eerder speelt bij oude(re) kinderen, 16 of zo.
Precies.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja! Dat is goedWe laten jonge kinderen ook gewoon tv kijken, als je de tijden en programma's maar uitzoekt. Wat mij betreft moet een telefoon net zo opgevat worden.
Ik ben inderdaad van mening dat je bij je ouders hoort te wonen en niet met 70 anderen in een boarding house waar je een housemaster hebt en dat je je ouders alleen ziet met de schoolvakantiesquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:44 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Als kind hoor je inderdaad gewoon in een gezinswoning te wonen.
Ik had het dan ook niet erover dat ik het raar vind dat ze het gebruiken hequote:Op donderdag 6 februari 2014 23:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gewoon controleren. Zoals je dat ook doet met kletsen tijdens de les, briefjes, kinderen die niet werken, ga zo maar door. Of inleveren aan het begin van de les, dat werkt ook primaquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou het behoorlijk irritant vinden als die dingen tijdens de les afgaan
Correct.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij studeert rechten toch? Ik krijg nu wat oppervlakkig bedrijfsrecht; ik ben mensen die rechten studeren nu meer gaan respecteren
Hebben ze geen kluisjesquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou het behoorlijk irritant vinden als die dingen tijdens de les afgaan
Het moet wat mij betreft tijdens de les gewoon uitstaan of geluid uit. Het kan niet zo zijn dat de telefoon wordt beantwoord tijdens de les of berichtjes worden verzonden. Ik ben niet tegen het bezit van een telefoon voor jongeren maar wel in de klasquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gewoon controleren. Zoals je dat ook doet met kletsen tijdens de les, briefjes, kinderen die niet werken, ga zo maar door. Of inleveren aan het begin van de les, dat werkt ook prima![]()
Ja, maar die kluisjes zijn niet echt van een hoogstaande kwaliteitquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hebben ze geen kluisjes
Bij ons was het zo dat als hij afging in de les je de eerste keer bij die docent een waarschuwing kreeg, en de tweede keer nam hij hem af en kon je hem aan het einde van de dag ophalen ofzo..
Oh maar adt was bij ons ook al zo dusquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het moet wat mij betreft tijdens de les gewoon uitstaan of geluid uit. Het kan niet zo zijn dat de telefoon wordt beantwoord tijdens de les of berichtjes worden verzonden. Ik ben niet tegen het bezit van een telefoon voor jongeren maar wel in de klas
Ja gewoon, je hebt eigenlijk zoveel variabele waar je rekening mee moet houden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Correct.Wat leer je? En hoe zo dat respect?
Oh..quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar die kluisjes zijn niet echt van een hoogstaande kwaliteit![]()
Wat overigens weinig met leeftijd te maken heet. Mijn studiegenoten zijn halverwege de 20 ongeveer en we hebben ook docenten die je meteen er op aanspreken als je je telefoon in een werkgroep boven tafel hebtquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het moet wat mij betreft tijdens de les gewoon uitstaan of geluid uit. Het kan niet zo zijn dat de telefoon wordt beantwoord tijdens de les of berichtjes worden verzonden. Ik ben niet tegen het bezit van een telefoon voor jongeren maar wel in de klas
Hehehe. Wat behandel je precies?quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja gewoon, je hebt eigenlijk zoveel variabele waar je rekening mee moet houden.
Ja hier ook, gelukkig nog nooit hoeven inleverenquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hebben ze geen kluisjes
Bij ons was het zo dat als hij afging in de les je de eerste keer bij die docent een waarschuwing kreeg, en de tweede keer nam hij hem af en kon je hem aan het einde van de dag ophalen ofzo..
wtfquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat overigens weinig met leeftijd te maken heet. Mijn studiegenoten zijn halverwege de 20 ongeveer en we hebben ook docenten die je meteen er op aanspreken als je je telefoon in een werkgroep boven tafel hebt![]()
Sommige docenten vinden het gebruik van laptops tijdens colleges ook niet prettig. Die willen dat je pen en papier gebruikt zodat ze zeker weten dat je niet iets anders aan het doen bent.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat overigens weinig met leeftijd te maken heet. Mijn studiegenoten zijn halverwege de 20 ongeveer en we hebben ook docenten die je meteen er op aanspreken als je je telefoon in een werkgroep boven tafel hebt![]()
Mee eens, leeftijd is in deze inderdaad irrelevantquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kinderachtig. Universiteit moet wat dat betreft veel losser zijn, als jij geen reet uit wil voeren doe je dat toch lekker niet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sommige docenten vinden het gebruik van laptops tijdens colleges ook niet prettig. Die willen dat je pen en papier gebruikt zodat ze zeker weten dat je niet iets anders aan het doen bent.
Mee eensquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kinderachtig. Universiteit moet wat dat betreft veel losser zijn, als jij geen reet uit wil voeren doe je dat toch lekker niet.
Ze zijn zo los dat je er ook voor kan kiezen niet te komen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kinderachtig. Universiteit moet wat dat betreft veel losser zijn, als jij geen reet uit wil voeren doe je dat toch lekker niet.
Uhm, beetje lastig te zeggen na 1 lesquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat leer je over bedrijfsrecht? Welke onderwerpen behandel je?
Ik vind wel dat huiswerkinstellingen waar je tot laat kan verblijven of zelfs overnachten een optie is in het geval van de middelbare school, maar kinderen bij hun gezin vandaan halen is gewoon onmenselijk.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad van mening dat je bij je ouders hoort te wonen en niet met 70 anderen in een boarding house waar je een housemaster hebt en dat je je ouders alleen ziet met de schoolvakanties
Roep een wat termen die je langs hebt horen komenquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Uhm, beetje lastig te zeggen na 1 les
Volgende week weet ik hier wel meer over te vertellen
Wij hebben ongeveer twee stromingen. De ene is van het type "als je niets wil doen doe je toch lekker niets" en de tweede is "als je op komt dagen doe je mee, anders ga je maar hoorcolleges kijken". Beide hebben wel goede argumentenquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze zijn zo los dat je er ook voor kan kiezen niet te komen.
Ik vond het nooit zo'n probleem hoor. De docent in kwestie vroeg gewoon netjes of de laptops weg konden en legde uit waarom. Hij wilde gewoon graag volledig de aandacht.
Maar dat verschilt per docent natuurlijk wat ze prettig vinden.
Kinderen worden niet bij hun gezin weggehaald, ouders 'dumpen' hun kind op school. Het is een bewuste keus van ouders. Er zijn kinderen die al vanaf hun 7e naar boarding school gaan. En die komen alleen in de schoolvakanties thuis. Waarom heb je dan kinderen vraag ik me afquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:52 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Ik vind wel dat huiswerkinstellingen waar je tot laat kan verblijven of zelfs overnachten een optie is in het geval van de middelbare school, maar kinderen bij hun gezin vandaan halen is gewoon onmenselijk.
Iedere docent heeft zo zijn eigen stijl van lesgeven hè?quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Roep een wat termen die je langs hebt horen komen
[..]
Wij hebben ongeveer twee stromingen. De ene is van het type "als je niets wil doen doe je toch lekker niets" en de tweede is "als je op komt dagen doe je mee, anders ga je maar hoorcolleges kijken". Beide hebben wel goede argumenten
En als ze dan thuiskomen in de schoolvakanties moet de housekeeper of nanny voor ze zorgenquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kinderen worden niet bij hun gezin weggehaald, ouders 'dumpen' hun kind op school. Het is een bewuste keus van ouders. Er zijn kinderen die al vanaf hun 7e naar boarding school gaan. En die komen alleen in de schoolvakanties thuis. Waarom heb je dan kinderen vraag ik me af![]()
Genoeg van die ouders waarvan moeders overigens niet werkt dus carriere is geen excuus
Is het dan niet een soort van prestige iets? Van kijk mijn kind eens naar die school gaan?quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kinderen worden niet bij hun gezin weggehaald, ouders 'dumpen' hun kind op school. Het is een bewuste keus van ouders. Er zijn kinderen die al vanaf hun 7e naar boarding school gaan. En die komen alleen in de schoolvakanties thuis. Waarom heb je dan kinderen vraag ik me af![]()
Genoeg van die ouders waarvan moeders overigens niet werkt dus carriere is geen excuus
Eton en Harrow zijn wel prestige boarding schools ja. Maar ze zijn bijna allemaal even duur, ongeveer £30,000 per jaar.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is het dan niet een soort van prestige iets? Van kijk mijn kind eens naar die school gaan?
Blij zijn met die drie punten, want voor hetzelfde geld word je in eigen huis verslagenquote:
Eton heb ik wel eens van gehoord (ik geloof dat ze het er in Bridget Jones Diary wel eens over haddenquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eton en Harrow zijn wel prestige boarding schools ja. Maar ze zijn bijna allemaal even duur, ongeveer £30,000 per jaar.
Westminster (day en boarding) St Paul's (day en boarding) zijn voornamelijk day schools en academisch gezien betere scholen.
De prinsen hebben op Eton gezetenquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eton heb ik wel eens van gehoord (ik geloof dat ze het er in Bridget Jones Diary wel eens over hadden) de rest ken ik niet
Dat zal bestquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
De prinsen hebben op Eton gezeten![]()
William en Harry dus
En vele anderen. De burgemeester van London (Boris), de prime minister
dit is nu al de zoveelste wedstrijd gaat een keer mis natuurlijkquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Blij zijn met die drie punten, want voor hetzelfde geld word je in eigen huis verslagenAl had Ajax wel absurd veel kansen in de eerste helft.
Eton is heel traditioneel. Dat zou ik ook absoluut niet willenquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zal best![]()
Ik ben blij dat ik gewoon thuis kon blijven iig![]()
![]()
En ook niet tussendoor verhuisde bijvoorbeeld
Doe maar zondag dan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit is nu al de zoveelste wedstrijd gaat een keer mis natuurlijk
Hoe?quote:en ik heb net een spier verrekt door die kut poulsen
Ohquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:01 schreef Stuart het volgende:
Maar goed, heb je op Eton, St Paul's, Westminster etc. gezeten dan zijn je kansen voor Oxford of Cambridge wel honderden keren groter dan andere scholen
ik sloeg op mijn klapstoeltje toen klapte hij terugquote:
Beste kansen geven enzo. Op die manier snap ik het wel.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:01 schreef Stuart het volgende:
Het is hier vooral wie je kent en waar je op school hebt gezeten. Uiteraard sturen alle rijke ouders hun kinderen het liefst naar een van de bekende top scholen
Absoluutquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
misschien heeft het daar ook dan wel deels mee te maken dat ouders hun kinderen daar heen sturen
Als je ouders veel geld hebben en je uit een goede familie komt kom je binnen op de goede scholen. Als je binnen bent op de goede scholen en je hebt rijke ouders en een goede familie heb je een streepje voor op de goede universiteiten. Engeland is wat dat betreft gigantisch middeleeuws.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
misschien heeft het daar ook dan wel deels mee te maken dat ouders hun kinderen daar heen sturen
Ja, inderdaad, ouders moeten er niet voor kunnen kiezen hun kind gewoon op een boarding school te dumpen. Bij het gebrek aan die scholen wordt het ten minste bemoedigd dat ze de taak van opvoeding zelf vervullen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ahja ons kent ons dus eigenlijk een beetjequote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Absoluut
Relatief veel ouders hebben zelf ook op Cambrige, Oxford of LSE gezeten
Best raar eigenlijkquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je ouders veel geld hebben en je uit een goede familie komt kom je binnen op de goede scholen. Als je binnen bent op de goede scholen en je hebt rijke ouders en een goede familie heb je een streepje voor op de goede universiteiten. Engeland is wat dat betreft gigantisch middeleeuws.
Zat je in Arena vanaaf?quote:
Beter dat dan hoe het in Amerika gaat.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:04 schreef Tchock het volgende:
Het Nederlandse systeem - waar afgezien van een paar private scholen - iedereen alles overal kan doen is veel opener, maar levert internationaal gezien waardeloze universiteiten opKwestie van prioriteiten.
Mind you, de beste secondary schools zoals Westminster, Eton, St Paul's etc. doen in year 6 (dus als je 11 bent) al entry tests. Alleen rijke ouders hebben is niet genoeg. Ze geven alleen de slimste kinderen een plek.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je ouders veel geld hebben en je uit een goede familie komt kom je binnen op de goede scholen. Als je binnen bent op de goede scholen en je hebt rijke ouders en een goede familie heb je een streepje voor op de goede universiteiten. Engeland is wat dat betreft gigantisch middeleeuws.
Absoluutquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja ons kent ons dus eigenlijk een beetje
Nou ja, Amerika is war dat betreft ook een weer heel ander land. Er zijn in Amerika een handvol knettergoede universiteiten, een heleboel waardeloze en een groep normale. Komt gewoon omdat het land zo groot is.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beter dat dan hoe het in Amerika gaat.
Plus dat ouders met meer geld hun kinderen praktisch in kunnen kopen met donaties aan scholen. Hoeft je kind niet eens heel slim te zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mind you, de beste secondary schools zoals Westminster, Eton, St Paul's etc. doen in year 6 (dus als je 11 bent) al entry tests. Alleen rijke ouders hebben is niet genoeg. Ze geven alleen de slimste kinderen een plek.
Je moet dus als ouder tussen de £21,000 en £30,000 per jaar aan schoolgeld ophoesten maar je kind moet ook slim zijn. Daarom is hun doorstroom naar Oxbridge (Oxford of Cambridge) ook zo hoog. Als ze per jaar 100 plaatsen hebben krijgen ze zomaar 700 verzoeken per jaar
Maar sowieso moet je eigenlijk al rijke ouders hebben wil je op een normale uni terecht komen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, Amerika is war dat betreft ook een weer heel ander land. Er zijn in Amerika een handvol knettergoede universiteiten, een heleboel waardeloze en een groep normale. Komt gewoon omdat het land zo groot is.
Nee joh. In Amerika absoluut niet. Ivy League kom je zelden in maar er zijn echt heel veel goede universiteiten die gewoon normaal zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar sowieso moet je eigenlijk al rijke ouders hebben wil je op een normale uni terecht komen.
Laat staan een Ivy League universiteit. Daar komt de gemiddelde leek echt niet op
Ik ken ook heel rijke kinderen hier die toch echt zijn geweigerd op Westminster, St. Pauls etc.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Plus dat ouders met meer geld hun kinderen praktisch in kunnen kopen met donaties aan scholen. Hoeft je kind niet eens heel slim te zijn.
En hoe zit dat met collegegeld tov Nederland dan?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee joh. In Amerika absoluut niet. Ivy League kom je zelden in maar er zijn echt heel veel goede universiteiten die gewoon normaal zijn.
Die Russen hebben wel vaak private tutors thoughquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:09 schreef Stuart het volgende:
Maar veel rijke kinderen van Russische ouders zijn niet altijd even goed genoeg om toegelaten te worden. Entry tests kijken bijna alleen naar Engels en Maths
Sowieso geld moeten betalen voor schoolquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mind you, de beste secondary schools zoals Westminster, Eton, St Paul's etc. doen in year 6 (dus als je 11 bent) al entry tests. Alleen rijke ouders hebben is niet genoeg. Ze geven alleen de slimste kinderen een plek.
Je moet dus als ouder tussen de £21,000 en £30,000 per jaar aan schoolgeld ophoesten maar je kind moet ook slim zijn. Daarom is hun doorstroom naar Oxbridge (Oxford of Cambridge) ook zo hoog. Als ze per jaar 100 plaatsen hebben krijgen ze zomaar 700 verzoeken per jaar
Finlandquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:09 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Sowieso geld moeten betalen voor schoolDat geld moet uit de staatskas komen.
Daar kun je hier ook voor kiezen maar dan weet je zeker dat je kansen nihil zijn voor de top universiteitenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:09 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Sowieso geld moeten betalen voor schoolDat geld moet uit de staatskas komen.
Verschilt van een paar duizend dollar tot $50.000 voor de duurste. Volgens mij was dat Colombia.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En hoe zit dat met collegegeld tov Nederland dan?
Plus, meer kinderen in de klas, ander soort ouders, ander milieu etc.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar kun je hier ook voor kiezen maar dan weet je zeker dat je kansen nihil zijn voor de top universiteiten
De private primary schools hier lopen bijna 2 jaar voor op de 'gewone' scholen
Kusjequote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Tering. Gaan ze een mailtje versturen over de inkijkmogelijkheid van het tentamen terwijl het cijfer er nog geeneens opstaat![]()
Ik stond al strak aangezien het mijn enige tentamen is waar ik wat om gaf.
En dat is nogal een middeleeuws systeem.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar kun je hier ook voor kiezen maar dan weet je zeker dat je kansen nihil zijn voor de top universiteiten
Echt?quote:
Lees dit maar eensquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:12 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
En dat is nogal een middeleeuws systeem.
Ben benieuwd waarom ik er nu 2 krijgquote:
Dat denk ik eigenlijk ookquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben benieuwd waarom ik er nu 2 krijg![]()
Misschien dat ik vanaf nu als ik 1e sta 2's krijg en anders 1?
![]()
Je bent zelf jezusquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee blijf thuis
jezus wat ben jij dom
Hahaquote:
quote:(i) Top 20 in de GRTD-reeks op 06-02-2014 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 207 Crack_
02. 143 essnhills
03. 121 Stuart
04. 092 Tchock
05. 090 Fok-it
06. 086 JanCees
07. 083 Kaneelstokje
08. 048 supersof
09. 045 LETMEIN
10. 040 Littlerabbit
11. 031 Khazad-dum
12. 028 Etsu
13. 020 Typisch
14. 019 heloef
15. 017 xcachet
16. 013 Adames
17. 012 Muto
18. 012 VoornaamAchternaam
19. 011 arachide.
20. 010 Toto69
Reeks-statistieken!
Dat ben je sowieso welquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:17 schreef essnhills het volgende:
Zo voel ik me iedere keer als ik weer eens heb lopen spammen aan het einde van de rit toch weer geliefd
Ja dagquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:18 schreef Tchock het volgende:
Oké allemaal: ga naar www.youtube.com
Zoek op "do the harlem shake"
En dan filmpjes maken en hier opzetten zekerquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:18 schreef Tchock het volgende:
Oké allemaal: ga naar www.youtube.com
Zoek op "do the harlem shake"
Nee, doe even. Is leuk.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dagIk was eigenlijk van plan zo te gaan slapen
quote:
Misschien is dat de reden waarom we zo tegenstribbelenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:19 schreef Tchock het volgende:
Stelletje kleuters ik weet dat jullie de Harlem Shake video's kennen doe gewoon even wat ik zeg ja.
Mijn vikingbloed is geïnteresseerd. Maarquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Northmen: A Viking Saga (2014) - IMDb
Er komt zowaar een viking gerelateerde film uit. Wat leuk.
Blijft toch bijzonder dat momenteel de enige dragelijke er één met Antonio Banderas is.
quote:
doeiquote:
quote:
quote:
Trusten. Moge onze paden elkaar spoedig weer treffen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn vikingbloed is geïnteresseerd. Maar
[..]
Sorry. Ik haat de reactie "kende ik al" maar ik kende het echt al heel langquote:
Jawel, maar wat moet ik zien dan?quote:
Wat kende je al? Voor de duidelijkheid: je hoeft geen video's te kijken. Gewoon even zoeken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Ik haat de reactie "kende ik al" maar ik kende het echt al heel lang
#Hipster
Gedaan?quote:
Doen.quote:
Het effect.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat kende je al? Voor de duidelijkheid: je hoeft geen video's te kijken. Gewoon even zoeken.
Muziek begint vanzelf te spelenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat kende je al? Voor de duidelijkheid: je hoeft geen video's te kijken. Gewoon even zoeken.
[..]
Gedaan?
[..]
Doen.
ik zit mobielquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:26 schreef Tchock het volgende:
Godverdomme stelletje eigenwijze paardenvijgen kan niemand een opdracht uitvoeren?
Jaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Gedaan?
[..]
Doen.
Echt?quote:
Ga slapen. NU!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:27 schreef JanCees het volgende:
Jullie hebben 5 MINUTEN om mij wakker te houden.
Ik vind die easter eggs altijd leukquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:28 schreef Tchock het volgende:
Het is verder natuurlijk een aidsnummer maar dat Youtube zoiets doet vind ik leuk. Google heeft ook behoorlijk wat van die easter eggs, met als kutste als je zoekt op "do a barrel roll"
Ok. Welterusten.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga slapen. NU!
Fris je vroege weekend ingaan is ook een plus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier Stuart.![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:30 schreef Tchock het volgende:
Ze werken niet allemaal maar die wel werken zijn leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier Stuart.
Ik heb ze nog niet allemaal geprobeerd trouwens
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Eens. Wel een goede korting daarentegen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:31 schreef badschaap het volgende:
http://www.hm.com/nl/product/16294?article=16294-B&variant=006
wat een lelijke jas heb ik toch weer gekocht
daarom heb ik hem ook gekocht, mijn rits is kapot gegaan van mijn winterjas, heb dus snel een goedkope vervanger nodigquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens. Wel een goede korting daarentegen.
Ik probeerde net Atari breakout. Sommige werken denk ik maar tijdelijkquote:
Die Atari was echt heel erg leukquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik probeerde net Atari breakout. Sommige werken denk ik maar tijdelijk
Jammer dat het niet meer werkt danquote:
Prima dan. Ik heb ook een nieuwe jas nodig, maar ben te lui om ernaar te zoeken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:33 schreef badschaap het volgende:
[..]
daarom heb ik hem ook gekocht, mijn rits is kapot gegaan van mijn winterjas, heb dus snel een goedkope vervanger nodig
ze willen je kopenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:49 schreef Ezell het volgende:
Ik liep net vanaf het centrum naar huis omdat ik geen zin had om op de bus te wachten. Kom er ineens langzaam een auto langs mij rijden. Gaan ze ineens stilstaan. Ik dus kijken. Kijken die gozerts terug. Ik doorlopen. Zij weer rijden. Gaan ze ineens weer stoppen. Ik snel doorlopen. Zij weer rijden. Ik snel achterlangs lopen en oversteken. Zij ineens vet snel ervandoor. Wtf?!![]()
Subtiele hossel was dat.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:49 schreef Ezell het volgende:
Ik liep net vanaf het centrum naar huis omdat ik geen zin had om op de bus te wachten. Kom er ineens langzaam een auto langs mij rijden. Gaan ze ineens stilstaan. Ik dus kijken. Kijken die gozerts terug. Ik doorlopen. Zij weer rijden. Gaan ze ineens weer stoppen. Ik snel doorlopen. Zij weer rijden. Ik snel achterlangs lopen en oversteken. Zij ineens vet snel ervandoor. Wtf?!![]()
Er is toch aangeraden aan alle jonge meiden in Utrecht om niet alleen savonds door de stad te lopen?quote:
Ja, geen idee.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er is toch aangeraden aan alle jonge meiden in Utrecht om niet alleen savonds door de stad te lopen?
Omdat die verkrachter weer bezig was ofzoquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, geen idee.![]()
Moet echt weer een fiets regelen, want nu wil ik niet meer lopen over straat 's nachts.
Dat was toch van de zomer?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat die verkrachter weer bezig was ofzowas nog in het nieuws tijdje terug
Nee, veel later nog hoorquote:
Ze boden je een lift aan gezien het slechte weer buiten. Telkens als ze de vraag wilde stellen liep jij weer kinderachtig door, om ze uiteindelijk zelf af te schudden. Ik zou ook gekwetst hard wegrijden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:49 schreef Ezell het volgende:
neem voortaan dan ook gewoon de bus sillyquote:
Maar ik ben zo'n ongeduldig iemand die bijvoorbeeld liever een half uur loopt dan vijf minuten op de bus (ritje van 10 minuten) te wachten.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
neem voortaan dan ook gewoon de bus silly
Ja, als je ongeduldig bent wil je dus snel thuis zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar ik ben zo'n ongeduldig iemand die bijvoorbeeld liever een half uur loopt dan vijf minuten op de bus (ritje van 10 minuten) te wachten.![]()
Het gaat mij om het wachten...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, als je ongeduldig bent wil je dus snel thuis zijn.
15 minuten>> Half uur.
Logisch nadenken
Dat snap ikquote:
Je hebt een rolstoel gekocht?quote:
Grapjasquote:
Je bent ook een watje.quote:
Maar dat wil ik niet. Ik wil lekker naar huis kunnen lopen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent ook een watje.![]()
Maar dat mag ook.
Kleine ezells moeten gewoon veilig met het OV gaan na 10 uur savonds
Ga dan in ieder geval nog met de fiets?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar dat wil ik niet. Ik wil lekker naar huis kunnen lopen.
gestolenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga dan in ieder geval nog met de fiets?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga dan in ieder geval nog met de fiets?
Maar is het dan echt zo slecht gesteld met Utrecht qua criminaliteit?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, geen idee.![]()
Moet echt weer een fiets regelen, want nu wil ik niet meer lopen over straat 's nachts.
Hoor de laatste tijden wel eens negatieve verhalen, maar ik heb mij nog nooit onveilig gevoeld. Tot vannacht dan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Maar is het dan echt zo slecht gesteld met Utrecht qua criminaliteit?
Sorry, dat was ik. Was in Utrecht vanavond.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:49 schreef Ezell het volgende:
Over het algemeen niet, Maar je hoorde de laatste maanden veel verhalen over een verkrachter die zou rond lopenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Maar is het dan echt zo slecht gesteld met Utrecht qua criminaliteit?
Alsof jij een auto kan betalen. Vieze paupert.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sorry, dat was ik. Was in Utrecht vanavond.
Overal?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over het algemeen niet, Maar je hoorde de laatste maanden veel verhalen over een verkrachter die zou rond lopenHeb je natuurlijk ook overal maargoed.
Jan-peter reed.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alsof jij een auto kan betalen. Vieze paupert.![]()
Begrijpelijk wel. En het is ook te makkelijk om te stellen dat je je leven niet moet laten leiden door zoiets. Het zijn van een man heeft gelukkig nog altijd voordelen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoor de laatste tijden wel eens negatieve verhalen, maar ik heb mij nog nooit onveilig gevoeld. Tot vannacht dan.
Ja, randt Crack jou niet aan snachts?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Overal?![]()
![]()
*kijkt achterom*
[..]
Jan-peter reed.
Was die hier maar.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, randt Crack jou niet aan snachts?
Dat wordt niet gewaardeerdquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:18 schreef Fok-it het volgende:
Ezelltje moet gewoon niet zo eigenwijs doen en een fiets van een zwerver kopen, of braaf met de bus gaan.
Is ook niet dat ik 's avonds paranoïde door de stad ga lopen hoor. Althans, dat hoop ik.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel. En het is ook te makkelijk om te stellen dat je je leven niet moet laten leiden door zoiets. Het zijn van een man heeft gelukkig nog altijd voordelen.
Rustig maar Ezell
[ afbeelding ]
Ik heb zin om klef te doen.quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is ook niet dat ik 's avonds paranoïde door de stad ga lopen hoor. Althans, dat hoop ik.![]()
En kewle UI.
[..]
Ik heb zin om klef te doen.![]()
Aldus de persoon met de drukste UI op FOK!, knipper UI's daargelatenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook.Overigens: fix je UI even. Dit slaat nergens op.
Mijn UI is niet druk, meer dan de helft van de afbeelding verandert geen moment. En de rest straalt de chaos en pracht van de menselijke geest voor. Het heeft een nut, het moet je laten nadenken. Ik wil dat je tien keer kijkt om te zien wat frame #4 is om tot de conclusie te komen dat het niets is - of misschien wel alles. Dát is kunst, mijn beste LR. En er iets niets druks aan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus de persoon met de drukste UI op FOK!, knipper UI's daargelaten![]()
Ook Picasso maakte wel eens een kutschilderij.quote:Mijn producties niet op waarde schatten![]()
Kutleef alles.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook.Overigens: fix je UI even. Dit slaat nergens op.
Druk met studie.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Al denk ik wel dat het Ezellisme een langzame dood gaat sterven. Maar #neverforget #foreverinmyheart
De laatste keer dat ik druk met studie was leerde ik mijzelf glitter gifs makenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kutleef alles.Kan die gozer ook niet eens bereiken nu. Ga zo een whatsappje sturen met 'we moeten praten'.
En nee.
[..]
Druk met studie.
Ach ja, daar kom je tenminste nog ver mee in het leven.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik druk met studie was leerde ik mijzelf glitter gifs maken
Hmm vanaf 7:00 is hij toch wel weer ietwat bijzonder. Adolf Hitler als voorbeeld on stagequote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow. Dit was zowaar een helder moment van Ozzy toentertijd.
Mijn excuses. Mijn onzekerheid kwam even om de hoek kijken en had het niet op het persoonlijke vlak moeten trekken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn UI is niet druk, meer dan de helft van de afbeelding verandert geen moment. En de rest straalt de chaos en pracht van de menselijke geest voor. Het heeft een nut, het moet je laten nadenken. Ik wil dat je tien keer kijkt om te zien wat frame #4 is om tot de conclusie te komen dat het niets is - of misschien wel alles. Dát is kunst, mijn beste LR. En er iets niets druks aan.
[..]
Ook Picasso maakte wel eens een kutschilderij.
Kies maar welke UI ik moet nemen:quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn excuses. Mijn onzekerheid kwam even om de hoek kijken en had het niet op het persoonlijke vlak moeten trekken.
quote:
Is wel goed zo, past je wel.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kies maar welke UI ik moet nemen:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hier.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is wel goed zo, past je wel.
Dit gaat er in mijn brein om.
[ afbeelding ]
Ik kweek goodwill. Er is toch geen hond wakker nu.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
nu loop je zelf rond met zo'n gekke, drukke ui
quote:
omg wat een liefdequote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Ziet er goed uit Tchock. We zitten eindelijk op één lijn. Een warboel van onzin verpakt in glitters.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kweek goodwill. Er is toch geen hond wakker nu.
Dat van die kunst net was de grootste poep die ik op FOK! heb getypt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Ziet er goed uit Tchock. We zitten eindelijk op één lijn. Een warboel van onzin verpakt in glitters.
Dat zou wel stoppen op mijn hoogtepunt zijnquote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik trek iedereen mee de put van verderf in. FOK! zal ons gezamenlijke eindpunt zijn
Dat is moderne kunst. Paar strepen kunnen diepgang hebben zolang je er maar een sterk en pakkend verhaal achter verzint.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat van die kunst net was de grootste poep die ik op FOK! heb getypt.
Ik kan ook altijd nog terugkeren naar WoW na 8 jaar natuurlijk. Dat zou de cirkel wel mooi rondmaken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou wel stoppen op mijn hoogtepunt zijn
Godver, had je dat gelezen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die van Massive Attack? En wat is er met je rijbewijs?
Leuke opbouw zit er wel in.quote:
Ik vind Woodkid persoonlijk niets aan. Allemaal te overdreven en theatraal en zo.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuke opbouw zit er wel in.
Dan waag ik mij nu weer aan een discussie in de Ajax-reeks. Stelletje visieloze, napratende plebs.
Ook wel leuk in de suggestions. Fransen kunnen wel muziek maken.
Ken het verder niet. Luister enkel dit nummer aangezien het in de suggestions stond, maar vind het wel goed wegluisteren.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind Woodkid persoonlijk niets aan. Allemaal te overdreven en theatraal en zo.
Hij is geloof ik zelf ontwerper en regisseur dus zal een hoop kosten uit kunnen sparen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ken het verder niet. Luister enkel dit nummer aangezien het in de suggestions stond, maar vind het wel goed wegluisteren.
Al vraag ik mij doorklikkende wel af waar die man zijn videobudget vandaan haalt
Human is wel ongelooflijk kut, maar dat nummer is tof. Somebody told me ook.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Met The Killers heb ik dan wel weer heel weinig. Al vond ik het toentertijd wel een leuk nummer.
Ahquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij is geloof ik zelf ontwerper en regisseur dus zal een hoop kosten uit kunnen sparen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:04 schreef Ezell het volgende:
Ik weet niet waarom, maar dat dacht ik ineens![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:04 schreef Ezell het volgende:
Ik weet niet waarom, maar dat dacht ik ineens![]()
Tchock ziet mij sinds kort niet louter meer als troll volgens mij. Al begreep hij al die tijd mijn voetbalvisie gewoon niet.quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tchock ziet mij sinds kort niet louter meer als troll volgens mij. Al begreep hij al die tijd mijn voetbalvisie gewoon niet.
Ik zou hem doen.
quote:
Of een hobbit. Zouden haar ouders haar Frodo hebben genoemd als ze een jongen was geweest?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:06 schreef Tchock het volgende:
Ezel is eigenlijk best klein. Net een dwergje.
Wat is Crackert dan als ik al een dwerg ben?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:06 schreef Tchock het volgende:
Ezel is eigenlijk best klein. Net een dwergje.
Ik weet niet. Ze heeft in elk geval harige voeten.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of een hobbit. Zouden haar ouders haar Frodo hebben genoemd als ze een jongen was geweest?
niet focken met crackquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat is Crackert dan als ik al een dwerg ben?
Crackquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat is Crackert dan als ik al een dwerg ben?
Zou wel verklaren waarom ze zo graag naar huis looptquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of een hobbit. Zouden haar ouders haar Frodo hebben genoemd als ze een jongen was geweest?
deze snap ik nietquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou wel verklaren waarom ze zo graag naar huis loopt![]()
Wat slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |