quote:
Ze gooien er ook zoveel ijs in dat uberhaupt geen grote cola meer is maar okequote:
Nee, wat moeten ze met een telefoon ook verder? Ze zijn tussen de 8 en 13 jaar oudquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gadgets mogen de school helemaal niet in![]()
Ook geen telefoons?
Dat is altijd zo natuurlijkquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze gooien er ook zoveel ijs in dat uberhaupt geen grote cola meer is maar oke
Ik heb besloten om minder te gaan kapenquote:
Sowieso frustrerend. Volgende keer zonder ijs vragenquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze gooien er ook zoveel ijs in dat uberhaupt geen grote cola meer is maar oke
Je kan zonder ijs vragen, maar dat vind ik teveel gedoequote:
Debieltje wel.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:28 schreef JanCees het volgende:
JR-Style-93 ken je deze user nog vandermar
Ahzo, ja daar doelde ik inderdaad op. Bijvoorbeeld dat je de telefoon dan in de kluis moet doenquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, wat moeten ze met een telefoon ook verder? Ze zijn tussen de 8 en 13 jaar oud
Een telefoon mag alleen als je niet wordt opgehaald door je ouder of nanny en dan met toestemming van school.
Opzich wel goed. Maar 11-12-13 vind ik wel normale leeftijd voor een telefoon.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, wat moeten ze met een telefoon ook verder? Ze zijn tussen de 8 en 13 jaar oud
Een telefoon mag alleen als je niet wordt opgehaald door je ouder of nanny en dan met toestemming van school.
En ik profiteer directquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb besloten om minder te gaan kapen
Ik bestel altijd dingen zonder tomaatquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan zonder ijs vragen, maar dat vind ik teveel gedoeMijn mc chicken bestel ik normaal gesproken ook al zonder sla en een cheeseburger zonder augurk
Baanzekerheid is sowieso een fabeltje.quote:
Oké.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga even een potje Quakelive spelen.
Op het Amsterdam Fashion Institute kennen ze dat niet nee.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Baanzekerheid is sowieso een fabeltje.
Wat bedoel je precies? Voorstander van schooluniformen of voorstander van de afschaffing hiervan?quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:33 schreef essnhills het volgende:
Ik had vanmiddag even flappy bird gedownload op mijn telefoon. Een paar keer gespeeld, highscore van 4 gehaald (en de rest 0 of 1) en toen maar weer verwijderd.
Dat klopt. Je bent nooit zeker van een baan. Dus daar ook niet nee.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Op het Amsterdam Fashion Institute kennen ze dat niet nee.
Hahaquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]Kut is het he
![]()
Ik heb 21 highscore, maar vraag niet hoe
Gewoon copter spelen, hetzelfde concept maar dan zonder achterlijke gameplay.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:33 schreef essnhills het volgende:
Ik had vanmiddag even flappy bird gedownload op mijn telefoon. Een paar keer gespeeld, highscore van 4 gehaald (en de rest 0 of 1) en toen maar weer verwijderd.
Die man die het gemaakt heeft verdiende een paar dagen terug al 50.000 dollar per dag. Door die ene advertentie.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:33 schreef essnhills het volgende:
Oh, maar als het hetzelfde is dan hoef ik het toch niet te doenquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon copter spelen, hetzelfde concept maar dan zonder achterlijke gameplay.
Dus kan je het beste de kans wat groot houden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat klopt. Je bent nooit zeker van een baan. Dus daar ook niet nee.
Dat klopt. Maar wat ik zei was dat baanzekerheid dus sowieso een fabeltje wasquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dus kan je het beste de kans wat groot houden.
Hier moeten ze 'em meestal inleveren bij matronquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahzo, ja daar doelde ik inderdaad op. Bijvoorbeeld dat je de telefoon dan in de kluis moet doen
Ik kreeg bijvoorbeeld een telefoon dat ik naar de brugklas ging, omdat ik dan iedere dag door de polder moest fietsen, in de winter ook nog eens door het donker. Hoewel nooit alleen, vonden mijn ouders het toch wel fijn als ik een telefoon mee had hoor
Waarom betekent een slechter baankans dat je er niets aan hebt? Het is carrièretechnisch misschien niet de makkelijkste keuze maar hoe je daar aan verbindt dat je er niets aan hebt ontgaat me.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Op het Amsterdam Fashion Institute kennen ze dat niet nee.
Ja? Ik vind het nog best jong. Ik zou denken als je naar secondary school gaat (dus vanaf 13)quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opzich wel goed. Maar 11-12-13 vind ik wel normale leeftijd voor een telefoon.
Ja, ik ben trots op jequote:Op donderdag 6 februari 2014 23:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ik profiteer direct![]()
![]()
Ik sta nu zelfs weer in het lijstje
2 topics vandaag al
Preciesquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Baanzekerheid is sowieso een fabeltje.
Voorstander van schooluniformenquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:34 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Voorstander van schooluniformen of voorstander van de afschaffing hiervan?
Goed opgelet en snel gereageerd en allesquote:
Je gaat in Nederland dan ook al vaak vanaf 11 naar middelbare school. Buiten dat het ook negatieve kanten heeft, ben je wel altijd bereikbaar voor belangrijke dingen. + je leert er op jonge leeftijd mee omgaan, dat is ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja? Ik vind het nog best jong. Ik zou denken als je naar secondary school gaat (dus vanaf 13)
Ben ik het volledig mee eens. Je hebt toch wat aan kennis op doen, lijkt mij dan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom betekent een slechter baankans dat je er niets aan hebt? Het is carrièretechnisch misschien niet de makkelijkste keuze maar hoe je daar aan verbindt dat je er niets aan hebt ontgaat me.
Ja, welkom terug in de top 10quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed opgelet en snel gereageerd en alles
Ik denk dat misbruik van telefoons aan de opvoeding ligt en niet per se aan het feit dat ze telefoons hebben.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je gaat in Nederland dan ook al vaak vanaf 11 naar middelbare school. Buiten dat het ook negatieve kanten heeft, ben je wel altijd bereikbaar voor belangrijke dingen. + je leert er op jonge leeftijd mee omgaan, dat is ook niet verkeerd.
Dat ook ja.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom betekent een slechter baankans dat je er niets aan hebt? Het is carrièretechnisch misschien niet de makkelijkste keuze maar hoe je daar aan verbindt dat je er niets aan hebt ontgaat me.
Dat ben ik wel met je eens jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je gaat in Nederland dan ook al vaak vanaf 11 naar middelbare school. Buiten dat het ook negatieve kanten heeft, ben je wel altijd bereikbaar voor belangrijke dingen. + je leert er op jonge leeftijd mee omgaan, dat is ook niet verkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |