Ja, misschien wel ja. Ik ben er wel een voorstander vanquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:20 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Ik snap het op zich ook wel. Het is traditioneel en inderdaad geen gezeik over dure kleding. Ik ben ook niet echt een voorstander van het afschaffen, maar het is alleen zo'n gebrek aan vrijheid.
Niks mis met uitgebreide persoonlijke hygiënequote:
Oh, oke. En dat net na die argumenten voor de schooluniformenquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, misschien wel ja. Ik ben er wel een voorstander van
Plus dat het natuurlijk onzin is dat je dan geen verschil ziet. De rijke kinderen hebben een duurdere tas, duurdere schoenen, nieuwste telefoon, horloge, gadgets, zakgeld, ga zo maar door. Vind het altijd zo'n onzinmaatregel.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:20 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Ik snap het op zich ook wel. Het is traditioneel en inderdaad geen gezeik over dure kleding. Ik ben ook niet echt een voorstander van het afschaffen, maar het is alleen zo'n gebrek aan vrijheid.
Waarom niet gewoon 's ochtends?quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niks mis met uitgebreide persoonlijke hygiëne
Omdat ik nu zin had om het wat uitgebreider te doen met maskertjes en andere verzorging enzoquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:25 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon 's ochtends?
Valt reuzemee, die gasten zijn niet zo heel rebels ofzo.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als ik zo stronteigenwijs deed kreeg ik 5 uur strafcorvee denk ik
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niks mis met uitgebreide persoonlijke hygiëne
Je hebt overal wel wat aan, dus deze opmerking is nogal fragiel te noemen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:23 schreef JanCees het volgende:
Wel grappig dat die havo4 meisjes allemaal opleidingen kiezen waar ze niks aan hebben.
Ik ben een voorstanderquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:24 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Oh, oke. En dat net na die argumenten voor de schooluniformen
Neequote:Op donderdag 6 februari 2014 23:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je hebt overal wel wat aan, dus deze opmerking is nogal fragiel te noemen.
quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je hebt overal wel wat aan, dus deze opmerking is nogal fragiel te noemen.
Wat is er anti-climax aan?quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:27 schreef Fok-it het volgende:
Wat een anti-climax mijn cola-avontuur
Ik ging nog even cola halen bij de Mac, want ik had trek in cola, en ipv de grote cola die ik besteld had was er nog maar een medium over, want hij ging lekkenquote:
Op de school waar ik werk zijn alle kinderen van rijke ouders en gadgets zoals telefoons etc. mogen ze niet meenemen. Het is voor de herkenbaarheid heel makkelijk, vooral als je ergens naartoe gaatquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Plus dat het natuurlijk onzin is dat je dan geen verschil ziet. De rijke kinderen hebben een duurdere tas, duurdere schoenen, nieuwste telefoon, horloge, gadgets, zakgeld, ga zo maar door. Vind het altijd zo'n onzinmaatregel.
Ohquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ging nog even cola halen bij de Mac, want ik had trek in cola, en ipv de grote cola die ik besteld had was er nog maar een medium over, want hij ging lekken
Wat danquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:27 schreef Fok-it het volgende:
Wat een anti-climax mijn cola-avontuur
Dat schiet lekker opquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ging nog even cola halen bij de Mac, want ik had trek in cola, en ipv de grote cola die ik besteld had was er nog maar een medium over, want hij ging lekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |