Doe niet zo gay.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mannen in uniform![]()
[ afbeelding ]
Juist nietquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:12 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Zorgt alleen voor gedoe. Heb medelijden met die ouders. Iedere dag weer dat stomme schooluniform aan.
Nee joh, ik maakte maar een dom grapjequote:Op donderdag 6 februari 2014 23:13 schreef Adames het volgende:
[..]
niet alleen verpleegsters hebben een uniform
Doe niet zo hetero.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké
Nicki Minaj zonder poeha
[ afbeelding ]
niet alleen werkenden hebben een uniformquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee joh, ik maakte maar een dom grapje
Wat doe je dan voor werk
Nee, mensen die carnaval vieren zullen het ook hebben. Of als je een welp bent bij de scoutingquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:15 schreef Adames het volgende:
[..]
niet alleen werkenden hebben een uniform
quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:15 schreef Adames het volgende:
[..]
niet alleen werkenden hebben een uniform
ja, maar niet alleen welpenquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, mensen die carnaval vieren zullen het ook hebben. Of als je een welp bent bij de scouting
Okay, fair enoughquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:16 schreef Adames het volgende:
oh en carnaval ook, maar dat tel ik niet als uniform, zelfs niet als je een uniform aantrekt voor carnaval.
Trusten en succes morgen.quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:17 schreef Adames het volgende:
[..]
dus die van mij is mooi rood, straal er macht mee uit
Zozo.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké
Nicki Minaj zonder poeha
[ afbeelding ]
Dat duurde langquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:18 schreef essnhills het volgende:
Ik ben weer lekker helemaal schoon enzo
Ik werk graag grondigquote:
Ik snap het op zich ook wel. Het is traditioneel en inderdaad geen gezeik over dure kleding. Ik ben ook niet echt een voorstander van het afschaffen, maar het is alleen zo'n gebrek aan vrijheid.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Juist niet
Je hoeft niet na te denken wat je aan moet doen
Je bent herkenbaar. Spijbelaars zijn dus makkelijk te herkennen, winkeldieven te traceren etc.
Onderling geen gezeik over dure kleding etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |