quote:
Ze gooien er ook zoveel ijs in dat uberhaupt geen grote cola meer is maar okequote:
Nee, wat moeten ze met een telefoon ook verder? Ze zijn tussen de 8 en 13 jaar oudquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gadgets mogen de school helemaal niet in![]()
Ook geen telefoons?
Dat is altijd zo natuurlijkquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze gooien er ook zoveel ijs in dat uberhaupt geen grote cola meer is maar oke
Ik heb besloten om minder te gaan kapenquote:
Sowieso frustrerend. Volgende keer zonder ijs vragenquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze gooien er ook zoveel ijs in dat uberhaupt geen grote cola meer is maar oke
Je kan zonder ijs vragen, maar dat vind ik teveel gedoequote:
Debieltje wel.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:28 schreef JanCees het volgende:
JR-Style-93 ken je deze user nog vandermar
Ahzo, ja daar doelde ik inderdaad op. Bijvoorbeeld dat je de telefoon dan in de kluis moet doenquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, wat moeten ze met een telefoon ook verder? Ze zijn tussen de 8 en 13 jaar oud
Een telefoon mag alleen als je niet wordt opgehaald door je ouder of nanny en dan met toestemming van school.
Opzich wel goed. Maar 11-12-13 vind ik wel normale leeftijd voor een telefoon.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, wat moeten ze met een telefoon ook verder? Ze zijn tussen de 8 en 13 jaar oud
Een telefoon mag alleen als je niet wordt opgehaald door je ouder of nanny en dan met toestemming van school.
En ik profiteer directquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb besloten om minder te gaan kapen
Ik bestel altijd dingen zonder tomaatquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan zonder ijs vragen, maar dat vind ik teveel gedoeMijn mc chicken bestel ik normaal gesproken ook al zonder sla en een cheeseburger zonder augurk
Baanzekerheid is sowieso een fabeltje.quote:
Oké.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga even een potje Quakelive spelen.
Op het Amsterdam Fashion Institute kennen ze dat niet nee.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Baanzekerheid is sowieso een fabeltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |