Prima dan. Ik heb ook een nieuwe jas nodig, maar ben te lui om ernaar te zoeken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:33 schreef badschaap het volgende:
[..]
daarom heb ik hem ook gekocht, mijn rits is kapot gegaan van mijn winterjas, heb dus snel een goedkope vervanger nodig
ze willen je kopenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:49 schreef Ezell het volgende:
Ik liep net vanaf het centrum naar huis omdat ik geen zin had om op de bus te wachten. Kom er ineens langzaam een auto langs mij rijden. Gaan ze ineens stilstaan. Ik dus kijken. Kijken die gozerts terug. Ik doorlopen. Zij weer rijden. Gaan ze ineens weer stoppen. Ik snel doorlopen. Zij weer rijden. Ik snel achterlangs lopen en oversteken. Zij ineens vet snel ervandoor. Wtf?!![]()
Subtiele hossel was dat.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:49 schreef Ezell het volgende:
Ik liep net vanaf het centrum naar huis omdat ik geen zin had om op de bus te wachten. Kom er ineens langzaam een auto langs mij rijden. Gaan ze ineens stilstaan. Ik dus kijken. Kijken die gozerts terug. Ik doorlopen. Zij weer rijden. Gaan ze ineens weer stoppen. Ik snel doorlopen. Zij weer rijden. Ik snel achterlangs lopen en oversteken. Zij ineens vet snel ervandoor. Wtf?!![]()
Er is toch aangeraden aan alle jonge meiden in Utrecht om niet alleen savonds door de stad te lopen?quote:
Ja, geen idee.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er is toch aangeraden aan alle jonge meiden in Utrecht om niet alleen savonds door de stad te lopen?
Omdat die verkrachter weer bezig was ofzoquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, geen idee.![]()
Moet echt weer een fiets regelen, want nu wil ik niet meer lopen over straat 's nachts.
Dat was toch van de zomer?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat die verkrachter weer bezig was ofzowas nog in het nieuws tijdje terug
Nee, veel later nog hoorquote:
Ze boden je een lift aan gezien het slechte weer buiten. Telkens als ze de vraag wilde stellen liep jij weer kinderachtig door, om ze uiteindelijk zelf af te schudden. Ik zou ook gekwetst hard wegrijden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:49 schreef Ezell het volgende:
neem voortaan dan ook gewoon de bus sillyquote:
Maar ik ben zo'n ongeduldig iemand die bijvoorbeeld liever een half uur loopt dan vijf minuten op de bus (ritje van 10 minuten) te wachten.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
neem voortaan dan ook gewoon de bus silly
Ja, als je ongeduldig bent wil je dus snel thuis zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar ik ben zo'n ongeduldig iemand die bijvoorbeeld liever een half uur loopt dan vijf minuten op de bus (ritje van 10 minuten) te wachten.![]()
Het gaat mij om het wachten...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, als je ongeduldig bent wil je dus snel thuis zijn.
15 minuten>> Half uur.
Logisch nadenken
Dat snap ikquote:
Je hebt een rolstoel gekocht?quote:
Grapjasquote:
Je bent ook een watje.quote:
Maar dat wil ik niet. Ik wil lekker naar huis kunnen lopen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent ook een watje.![]()
Maar dat mag ook.
Kleine ezells moeten gewoon veilig met het OV gaan na 10 uur savonds
Ga dan in ieder geval nog met de fiets?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar dat wil ik niet. Ik wil lekker naar huis kunnen lopen.
gestolenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga dan in ieder geval nog met de fiets?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga dan in ieder geval nog met de fiets?
Maar is het dan echt zo slecht gesteld met Utrecht qua criminaliteit?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, geen idee.![]()
Moet echt weer een fiets regelen, want nu wil ik niet meer lopen over straat 's nachts.
Hoor de laatste tijden wel eens negatieve verhalen, maar ik heb mij nog nooit onveilig gevoeld. Tot vannacht dan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Maar is het dan echt zo slecht gesteld met Utrecht qua criminaliteit?
Sorry, dat was ik. Was in Utrecht vanavond.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:49 schreef Ezell het volgende:
Over het algemeen niet, Maar je hoorde de laatste maanden veel verhalen over een verkrachter die zou rond lopenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Maar is het dan echt zo slecht gesteld met Utrecht qua criminaliteit?
Alsof jij een auto kan betalen. Vieze paupert.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sorry, dat was ik. Was in Utrecht vanavond.
Overal?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over het algemeen niet, Maar je hoorde de laatste maanden veel verhalen over een verkrachter die zou rond lopenHeb je natuurlijk ook overal maargoed.
Jan-peter reed.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alsof jij een auto kan betalen. Vieze paupert.![]()
Begrijpelijk wel. En het is ook te makkelijk om te stellen dat je je leven niet moet laten leiden door zoiets. Het zijn van een man heeft gelukkig nog altijd voordelen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoor de laatste tijden wel eens negatieve verhalen, maar ik heb mij nog nooit onveilig gevoeld. Tot vannacht dan.
Ja, randt Crack jou niet aan snachts?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Overal?![]()
![]()
*kijkt achterom*
[..]
Jan-peter reed.
Was die hier maar.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, randt Crack jou niet aan snachts?
Dat wordt niet gewaardeerdquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:18 schreef Fok-it het volgende:
Ezelltje moet gewoon niet zo eigenwijs doen en een fiets van een zwerver kopen, of braaf met de bus gaan.
Is ook niet dat ik 's avonds paranoïde door de stad ga lopen hoor. Althans, dat hoop ik.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel. En het is ook te makkelijk om te stellen dat je je leven niet moet laten leiden door zoiets. Het zijn van een man heeft gelukkig nog altijd voordelen.
Rustig maar Ezell
[ afbeelding ]
Ik heb zin om klef te doen.quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is ook niet dat ik 's avonds paranoïde door de stad ga lopen hoor. Althans, dat hoop ik.![]()
En kewle UI.
[..]
Ik heb zin om klef te doen.![]()
Aldus de persoon met de drukste UI op FOK!, knipper UI's daargelatenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook.Overigens: fix je UI even. Dit slaat nergens op.
Mijn UI is niet druk, meer dan de helft van de afbeelding verandert geen moment. En de rest straalt de chaos en pracht van de menselijke geest voor. Het heeft een nut, het moet je laten nadenken. Ik wil dat je tien keer kijkt om te zien wat frame #4 is om tot de conclusie te komen dat het niets is - of misschien wel alles. Dát is kunst, mijn beste LR. En er iets niets druks aan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus de persoon met de drukste UI op FOK!, knipper UI's daargelaten![]()
Ook Picasso maakte wel eens een kutschilderij.quote:Mijn producties niet op waarde schatten![]()
Kutleef alles.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook.Overigens: fix je UI even. Dit slaat nergens op.
Druk met studie.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Al denk ik wel dat het Ezellisme een langzame dood gaat sterven. Maar #neverforget #foreverinmyheart
De laatste keer dat ik druk met studie was leerde ik mijzelf glitter gifs makenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kutleef alles.Kan die gozer ook niet eens bereiken nu. Ga zo een whatsappje sturen met 'we moeten praten'.
En nee.
[..]
Druk met studie.
Ach ja, daar kom je tenminste nog ver mee in het leven.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik druk met studie was leerde ik mijzelf glitter gifs maken
Hmm vanaf 7:00 is hij toch wel weer ietwat bijzonder. Adolf Hitler als voorbeeld on stagequote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow. Dit was zowaar een helder moment van Ozzy toentertijd.
Mijn excuses. Mijn onzekerheid kwam even om de hoek kijken en had het niet op het persoonlijke vlak moeten trekken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn UI is niet druk, meer dan de helft van de afbeelding verandert geen moment. En de rest straalt de chaos en pracht van de menselijke geest voor. Het heeft een nut, het moet je laten nadenken. Ik wil dat je tien keer kijkt om te zien wat frame #4 is om tot de conclusie te komen dat het niets is - of misschien wel alles. Dát is kunst, mijn beste LR. En er iets niets druks aan.
[..]
Ook Picasso maakte wel eens een kutschilderij.
Kies maar welke UI ik moet nemen:quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn excuses. Mijn onzekerheid kwam even om de hoek kijken en had het niet op het persoonlijke vlak moeten trekken.
quote:
Is wel goed zo, past je wel.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kies maar welke UI ik moet nemen:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hier.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is wel goed zo, past je wel.
Dit gaat er in mijn brein om.
[ afbeelding ]
Ik kweek goodwill. Er is toch geen hond wakker nu.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
nu loop je zelf rond met zo'n gekke, drukke ui
quote:
omg wat een liefdequote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Ziet er goed uit Tchock. We zitten eindelijk op één lijn. Een warboel van onzin verpakt in glitters.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kweek goodwill. Er is toch geen hond wakker nu.
Dat van die kunst net was de grootste poep die ik op FOK! heb getypt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Ziet er goed uit Tchock. We zitten eindelijk op één lijn. Een warboel van onzin verpakt in glitters.
Dat zou wel stoppen op mijn hoogtepunt zijnquote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik trek iedereen mee de put van verderf in. FOK! zal ons gezamenlijke eindpunt zijn
Dat is moderne kunst. Paar strepen kunnen diepgang hebben zolang je er maar een sterk en pakkend verhaal achter verzint.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat van die kunst net was de grootste poep die ik op FOK! heb getypt.
Ik kan ook altijd nog terugkeren naar WoW na 8 jaar natuurlijk. Dat zou de cirkel wel mooi rondmaken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou wel stoppen op mijn hoogtepunt zijn
Godver, had je dat gelezen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die van Massive Attack? En wat is er met je rijbewijs?
Leuke opbouw zit er wel in.quote:
Ik vind Woodkid persoonlijk niets aan. Allemaal te overdreven en theatraal en zo.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuke opbouw zit er wel in.
Dan waag ik mij nu weer aan een discussie in de Ajax-reeks. Stelletje visieloze, napratende plebs.
Ook wel leuk in de suggestions. Fransen kunnen wel muziek maken.
Ken het verder niet. Luister enkel dit nummer aangezien het in de suggestions stond, maar vind het wel goed wegluisteren.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind Woodkid persoonlijk niets aan. Allemaal te overdreven en theatraal en zo.
Hij is geloof ik zelf ontwerper en regisseur dus zal een hoop kosten uit kunnen sparen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ken het verder niet. Luister enkel dit nummer aangezien het in de suggestions stond, maar vind het wel goed wegluisteren.
Al vraag ik mij doorklikkende wel af waar die man zijn videobudget vandaan haalt
Human is wel ongelooflijk kut, maar dat nummer is tof. Somebody told me ook.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Met The Killers heb ik dan wel weer heel weinig. Al vond ik het toentertijd wel een leuk nummer.
Ahquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij is geloof ik zelf ontwerper en regisseur dus zal een hoop kosten uit kunnen sparen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:04 schreef Ezell het volgende:
Ik weet niet waarom, maar dat dacht ik ineens![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:04 schreef Ezell het volgende:
Ik weet niet waarom, maar dat dacht ik ineens![]()
Tchock ziet mij sinds kort niet louter meer als troll volgens mij. Al begreep hij al die tijd mijn voetbalvisie gewoon niet.quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tchock ziet mij sinds kort niet louter meer als troll volgens mij. Al begreep hij al die tijd mijn voetbalvisie gewoon niet.
Ik zou hem doen.
quote:
Of een hobbit. Zouden haar ouders haar Frodo hebben genoemd als ze een jongen was geweest?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:06 schreef Tchock het volgende:
Ezel is eigenlijk best klein. Net een dwergje.
Wat is Crackert dan als ik al een dwerg ben?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:06 schreef Tchock het volgende:
Ezel is eigenlijk best klein. Net een dwergje.
Ik weet niet. Ze heeft in elk geval harige voeten.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of een hobbit. Zouden haar ouders haar Frodo hebben genoemd als ze een jongen was geweest?
niet focken met crackquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat is Crackert dan als ik al een dwerg ben?
Crackquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat is Crackert dan als ik al een dwerg ben?
Zou wel verklaren waarom ze zo graag naar huis looptquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of een hobbit. Zouden haar ouders haar Frodo hebben genoemd als ze een jongen was geweest?
deze snap ik nietquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou wel verklaren waarom ze zo graag naar huis loopt![]()
Wat slecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |