Je hebt een rolstoel gekocht?quote:
Grapjasquote:
Je bent ook een watje.quote:
Maar dat wil ik niet. Ik wil lekker naar huis kunnen lopen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent ook een watje.![]()
Maar dat mag ook.
Kleine ezells moeten gewoon veilig met het OV gaan na 10 uur savonds
Ga dan in ieder geval nog met de fiets?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar dat wil ik niet. Ik wil lekker naar huis kunnen lopen.
gestolenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga dan in ieder geval nog met de fiets?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga dan in ieder geval nog met de fiets?
Maar is het dan echt zo slecht gesteld met Utrecht qua criminaliteit?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, geen idee.![]()
Moet echt weer een fiets regelen, want nu wil ik niet meer lopen over straat 's nachts.
Hoor de laatste tijden wel eens negatieve verhalen, maar ik heb mij nog nooit onveilig gevoeld. Tot vannacht dan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Maar is het dan echt zo slecht gesteld met Utrecht qua criminaliteit?
Sorry, dat was ik. Was in Utrecht vanavond.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:49 schreef Ezell het volgende:
Ik liep net vanaf het centrum naar huis omdat ik geen zin had om op de bus te wachten. Kom er ineens langzaam een auto langs mij rijden. Gaan ze ineens stilstaan. Ik dus kijken. Kijken die gozerts terug. Ik doorlopen. Zij weer rijden. Gaan ze ineens weer stoppen. Ik snel doorlopen. Zij weer rijden. Ik snel achterlangs lopen en oversteken. Zij ineens vet snel ervandoor. Wtf?!![]()
Over het algemeen niet, Maar je hoorde de laatste maanden veel verhalen over een verkrachter die zou rond lopenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Maar is het dan echt zo slecht gesteld met Utrecht qua criminaliteit?
Alsof jij een auto kan betalen. Vieze paupert.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sorry, dat was ik. Was in Utrecht vanavond.
Overal?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over het algemeen niet, Maar je hoorde de laatste maanden veel verhalen over een verkrachter die zou rond lopenHeb je natuurlijk ook overal maargoed.
Jan-peter reed.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alsof jij een auto kan betalen. Vieze paupert.![]()
Begrijpelijk wel. En het is ook te makkelijk om te stellen dat je je leven niet moet laten leiden door zoiets. Het zijn van een man heeft gelukkig nog altijd voordelen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoor de laatste tijden wel eens negatieve verhalen, maar ik heb mij nog nooit onveilig gevoeld. Tot vannacht dan.
Ja, randt Crack jou niet aan snachts?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Overal?![]()
![]()
*kijkt achterom*
[..]
Jan-peter reed.
Was die hier maar.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, randt Crack jou niet aan snachts?
Dat wordt niet gewaardeerdquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:18 schreef Fok-it het volgende:
Ezelltje moet gewoon niet zo eigenwijs doen en een fiets van een zwerver kopen, of braaf met de bus gaan.
Is ook niet dat ik 's avonds paranoïde door de stad ga lopen hoor. Althans, dat hoop ik.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel. En het is ook te makkelijk om te stellen dat je je leven niet moet laten leiden door zoiets. Het zijn van een man heeft gelukkig nog altijd voordelen.
Rustig maar Ezell
[ afbeelding ]
Ik heb zin om klef te doen.quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is ook niet dat ik 's avonds paranoïde door de stad ga lopen hoor. Althans, dat hoop ik.![]()
En kewle UI.
[..]
Ik heb zin om klef te doen.![]()
Aldus de persoon met de drukste UI op FOK!, knipper UI's daargelatenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook.Overigens: fix je UI even. Dit slaat nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |