Prima dan. Ik heb ook een nieuwe jas nodig, maar ben te lui om ernaar te zoeken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:33 schreef badschaap het volgende:
[..]
daarom heb ik hem ook gekocht, mijn rits is kapot gegaan van mijn winterjas, heb dus snel een goedkope vervanger nodig
ze willen je kopenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:49 schreef Ezell het volgende:
Ik liep net vanaf het centrum naar huis omdat ik geen zin had om op de bus te wachten. Kom er ineens langzaam een auto langs mij rijden. Gaan ze ineens stilstaan. Ik dus kijken. Kijken die gozerts terug. Ik doorlopen. Zij weer rijden. Gaan ze ineens weer stoppen. Ik snel doorlopen. Zij weer rijden. Ik snel achterlangs lopen en oversteken. Zij ineens vet snel ervandoor. Wtf?!![]()
Subtiele hossel was dat.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:49 schreef Ezell het volgende:
Ik liep net vanaf het centrum naar huis omdat ik geen zin had om op de bus te wachten. Kom er ineens langzaam een auto langs mij rijden. Gaan ze ineens stilstaan. Ik dus kijken. Kijken die gozerts terug. Ik doorlopen. Zij weer rijden. Gaan ze ineens weer stoppen. Ik snel doorlopen. Zij weer rijden. Ik snel achterlangs lopen en oversteken. Zij ineens vet snel ervandoor. Wtf?!![]()
Er is toch aangeraden aan alle jonge meiden in Utrecht om niet alleen savonds door de stad te lopen?quote:
Ja, geen idee.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er is toch aangeraden aan alle jonge meiden in Utrecht om niet alleen savonds door de stad te lopen?
Omdat die verkrachter weer bezig was ofzoquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, geen idee.![]()
Moet echt weer een fiets regelen, want nu wil ik niet meer lopen over straat 's nachts.
Dat was toch van de zomer?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat die verkrachter weer bezig was ofzowas nog in het nieuws tijdje terug
Nee, veel later nog hoorquote:
Ze boden je een lift aan gezien het slechte weer buiten. Telkens als ze de vraag wilde stellen liep jij weer kinderachtig door, om ze uiteindelijk zelf af te schudden. Ik zou ook gekwetst hard wegrijden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:49 schreef Ezell het volgende:
neem voortaan dan ook gewoon de bus sillyquote:
Maar ik ben zo'n ongeduldig iemand die bijvoorbeeld liever een half uur loopt dan vijf minuten op de bus (ritje van 10 minuten) te wachten.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
neem voortaan dan ook gewoon de bus silly
Ja, als je ongeduldig bent wil je dus snel thuis zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar ik ben zo'n ongeduldig iemand die bijvoorbeeld liever een half uur loopt dan vijf minuten op de bus (ritje van 10 minuten) te wachten.![]()
Het gaat mij om het wachten...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, als je ongeduldig bent wil je dus snel thuis zijn.
15 minuten>> Half uur.
Logisch nadenken
Dat snap ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |