Ik vind Woodkid persoonlijk niets aan. Allemaal te overdreven en theatraal en zo.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuke opbouw zit er wel in.
Dan waag ik mij nu weer aan een discussie in de Ajax-reeks. Stelletje visieloze, napratende plebs.
Ook wel leuk in de suggestions. Fransen kunnen wel muziek maken.
Ken het verder niet. Luister enkel dit nummer aangezien het in de suggestions stond, maar vind het wel goed wegluisteren.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind Woodkid persoonlijk niets aan. Allemaal te overdreven en theatraal en zo.
Hij is geloof ik zelf ontwerper en regisseur dus zal een hoop kosten uit kunnen sparen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ken het verder niet. Luister enkel dit nummer aangezien het in de suggestions stond, maar vind het wel goed wegluisteren.
Al vraag ik mij doorklikkende wel af waar die man zijn videobudget vandaan haalt
Human is wel ongelooflijk kut, maar dat nummer is tof. Somebody told me ook.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Met The Killers heb ik dan wel weer heel weinig. Al vond ik het toentertijd wel een leuk nummer.
Ahquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij is geloof ik zelf ontwerper en regisseur dus zal een hoop kosten uit kunnen sparen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:04 schreef Ezell het volgende:
Ik weet niet waarom, maar dat dacht ik ineens![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:04 schreef Ezell het volgende:
Ik weet niet waarom, maar dat dacht ik ineens![]()
Tchock ziet mij sinds kort niet louter meer als troll volgens mij. Al begreep hij al die tijd mijn voetbalvisie gewoon niet.quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tchock ziet mij sinds kort niet louter meer als troll volgens mij. Al begreep hij al die tijd mijn voetbalvisie gewoon niet.
Ik zou hem doen.
quote:
Of een hobbit. Zouden haar ouders haar Frodo hebben genoemd als ze een jongen was geweest?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:06 schreef Tchock het volgende:
Ezel is eigenlijk best klein. Net een dwergje.
Wat is Crackert dan als ik al een dwerg ben?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:06 schreef Tchock het volgende:
Ezel is eigenlijk best klein. Net een dwergje.
Ik weet niet. Ze heeft in elk geval harige voeten.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of een hobbit. Zouden haar ouders haar Frodo hebben genoemd als ze een jongen was geweest?
niet focken met crackquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat is Crackert dan als ik al een dwerg ben?
Crackquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat is Crackert dan als ik al een dwerg ben?
Zou wel verklaren waarom ze zo graag naar huis looptquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of een hobbit. Zouden haar ouders haar Frodo hebben genoemd als ze een jongen was geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |